Atacama is niet zo ver meer dan en daar wil ik zeker heen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, het is maar 1500 km, anderhalf uur vliegen vanaf Lima, het is geen Iquitos.
Mirafloresquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Van Lima heb ik het een en ander gezien, een snelle tour door de stad, lekker gegeten bij Larcomar en wat gefeest bij Calle de las Pizzas, en ik kwam in een verkapt bordeel terecht.
Arequipa is mij heel bekend, ook vanwege mijn relatie toen.
Ze zijn toch anders, en daar hebben ze ook Etto's die liever een eigen identiteit willen vestigen aan de regio, zo worden er zogenaamde paspoorten al uitgedeeld.
Maar de stad zelf is mooi, de Cuidad Blanca omdat het uit het unieke witte vulkaangesteente gebouwd is. En de vulkanen zijn zichtbaar over de hele stad.
Chachani, El Misti en Picchu Picchu
Dat is meer het noorden van Chili, daar ben ik niet geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Atacama is niet zo ver meer dan en daar wil ik zeker heen.
Misschien kwam je in AQP in de verkeerde tenten, heb daar ook zo m'n dingen meegemaakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Miraflores![]()
Ik vond Arequipa maar dood vergeleken met Lima en cusco
Ik was er maar kort en in 1 bar geweest omdat dat op woensdag blijkbaar het enige wasquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien kwam je in AQP in de verkeerde tenten, heb daar ook zo m'n dingen meegemaakt.
In Cuzco heb ik me ook vermaakt, ineens chicks die topless op de bar gingen dansen, het kon niet gekker!
Het is achteraf een beetje laat om tips te geven, ik ken wel de leuke tentjes daar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik was er maar kort en in 1 bar geweest omdat dat op woensdag blijkbaar het enige was
Cusco ben ik niet buiten de hostelbar geweest
Ik ben bang dat ik er niet meer terug ga komenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is achteraf een beetje laat om tips te geven, ik ken wel de leuke tentjes daar.
Als het niet voor jou is, dan wel voor een ander. Mata is nog niet bekend in die regioquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er niet meer terug ga komen
Klopt. En wel geinteresseerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het niet voor jou is, dan wel voor een ander. Mata is nog niet bekend in die regio
De Nazcalijnen ben ik ook geweest, met vliegtuigje en al.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. En wel geinteresseerd.
Bestemming numero 1 in de wereld die ik moet zien zijn de Nazcalijnen, ben je daar geweest??
klinkt goed allemaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
De Nazcalijnen ben ik ook geweest, met vliegtuigje en al.
Ik moet wel zeggen dat je ze goed kan zien vanuit de lucht, maar om goede foto's te nemen is best lastig.
Islas Ballistas is ook leuk, je mag er alleen niet op, vanwege natuurbescherming. Toch zie je veel strandvogels en zelfs pinguïns en kuddes zeeleeuwen die op een strandje liggen te bakken.
Niet ver vandaan ligt het plaatsje Pisco, waar de nationale drank gebrouwen wordt, het is een sterke brandenwijn.
Bij Ica een woestijnstad heb je de oase Huinachina, kan je chillen en met buggies door de woestijn scheuren, neem wel een surfplank mee om van een helling af te duiken
Duiken is het ook niet, gewoon een boottochtje, je vaart ook langs Candalera, een teken in een duin wat eeuwen niet verloren is gegaan omdat de wind er niet op staat. Men vermoedt dat het een piratenteken was.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
klinkt goed allemaal.
Duiken met pinguins, dat lijkt me ook heel vet om te doen.
Nazca was mooi dus, werd er een beetje wat vertekd over de tekeningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |