Die vrouw met een pigmentaandoening begon te zingen.quote:
Goedenacht.quote:
Lekker hoor... En inderaad, relaxte paus dit. En met u?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Groot-Brabant is nog wakker.
Hoe waren uw Pinksteren, volger van De Groote Argentijn?
in 2005 had ik die jonko gewoon al in mijn mondquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dead, heb jij dat liedje nog wat jij bij Kinderen voor Kinderen 2005 zong?
"Ik heb een jonko in m'n plonko!"
- "Hij heeft een jonko in z'n plonko!"
Was echt vet goed nummer.
Dat was een echte???quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
in 2005 had ik die jonko gewoon al in mijn mond
huehuequote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was een echte???
TR voor de VARA
Ook relaxed, als altijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker hoor... En inderaad, relaxte paus dit. En met u?
Remqo, baas, goed Pinksteren gehad?quote:
Gewoon José paus maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook relaxed, als altijd.
De volgende paus moet een Uruguayaan worden.
KOM DAN.quote:
Is geen metal maar crustpunk, zoiets als Discharge.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:51 schreef deadprez het volgende:
ik heb echt niks met metal, maar dit nummer blijft dope
Oh, dan kan ik het met een gerust hart luisteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is geen metal maar crustpunk, zoiets als Discharge.
Eerste pinksterdag veel aan de wandel geweest met de hond van m'n ouders, daar was het ook heerlijk weer voor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Remqo, baas, goed Pinksteren gehad?
Trustequote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goed, moet morgen werken weder...
Heren, dames ook, goede nacht.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eerste pinksterdag veel aan de wandel geweest met de hond van m'n ouders, daar was het ook heerlijk weer voor.
Eerder vanavond nog even met een maat een uurtje in de kroeg gezeten, verder alles prima.
M'n broertje in Peru maakt het ook goed, hij stuurde net een foto door dat hij met een machinegeweer in z'n hand staat. Als hij een baard laat groeien kan hij door gaan naar het Kalifaat.
Que descansesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goed, moet morgen werken weder...
Heren, dames ook, goede nacht.
Ik zou er katholiek voor worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ken de familie ook goed waar hij verblijft, mijn ex notabene, moeders zit Policia Nacional en heeft een hoge functie daar. Ik heb ook even met een geladen pistool mogen spelen in die tijdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zijn de ervaringen.
Maar lekker rustig, hier ook dus.
Mooi man.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken de familie ook goed waar hij verblijft, mijn ex notabene, moeders zit Policia Nacional en heeft een hoge functie daar. Ik heb ook even met een geladen pistool mogen spelen in die tijd
Als je een vertrouwensband heb, dan zijn ze best makkelijk, het hoort eigenlijk niet
Het zijn Arequipeños, die hebben het niet zo op Limaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi man.
En ja, dat vertrouwen is interessant. Bogotá is een stuk wantrouwender dan Lima.
Ah, ken het zuiden nog niet, moet nog...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zijn Arequipeños, die hebben het niet zo op Lima
Van Lima heb ik het een en ander gezien, een snelle tour door de stad, lekker gegeten bij Larcomar en wat gefeest bij Calle de las Pizzas, en ik kwam in een verkapt bordeel terecht.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, ken het zuiden nog niet, moet nog...
Nee, weet ik. Jammer voor ze, I Love Lima.
Matador is het met je eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:12 schreef voederbietel het volgende:
Oh en jet fuel can't melt steel beams.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Van Dima heb ik het een en ander gezien,
Jij weet meer dan ikquote:
Nee, da's mij te ver.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij weet meer dan ik![]()
Ga je ook mee naar de Lima-meet?
Spreekt voor zich.quote:
Ik vind Cuzco of Arequipa leukerquote:
Ja, prima, Arequipa. Ik heb tijd zat en het is "om de hoek" (Oslo-Tunesië of zo, maar goed).quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Van Lima heb ik het een en ander gezien, een snelle tour door de stad, lekker gegeten bij Larcomar en wat gefeest bij Calle de las Pizzas, en ik kwam in een verkapt bordeel terecht.
Arequipa is mij heel bekend, ook vanwege mijn relatie toen.
Ze zijn toch anders, en daar hebben ze ook Etto's die liever een eigen identiteit willen vestigen aan de regio, zo worden er zogenaamde paspoorten al uitgedeeld.
Maar de stad zelf is mooi, de Cuidad Blanca omdat het uit het unieke witte vulkaangesteente gebouwd is. En de vulkanen zijn zichtbaar over de hele stad.
Chachani, El Misti en Picchu Picchu
Ach, het is maar 1500 km, anderhalf uur vliegen vanaf Lima, het is geen Iquitos.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, prima, Arequipa. Ik heb tijd zat en het is "om de hoek" (Oslo-Tunesië of zo, maar goed).
Atacama is niet zo ver meer dan en daar wil ik zeker heen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, het is maar 1500 km, anderhalf uur vliegen vanaf Lima, het is geen Iquitos.
Mirafloresquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Van Lima heb ik het een en ander gezien, een snelle tour door de stad, lekker gegeten bij Larcomar en wat gefeest bij Calle de las Pizzas, en ik kwam in een verkapt bordeel terecht.
Arequipa is mij heel bekend, ook vanwege mijn relatie toen.
Ze zijn toch anders, en daar hebben ze ook Etto's die liever een eigen identiteit willen vestigen aan de regio, zo worden er zogenaamde paspoorten al uitgedeeld.
Maar de stad zelf is mooi, de Cuidad Blanca omdat het uit het unieke witte vulkaangesteente gebouwd is. En de vulkanen zijn zichtbaar over de hele stad.
Chachani, El Misti en Picchu Picchu
Dat is meer het noorden van Chili, daar ben ik niet geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Atacama is niet zo ver meer dan en daar wil ik zeker heen.
Misschien kwam je in AQP in de verkeerde tenten, heb daar ook zo m'n dingen meegemaakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Miraflores![]()
Ik vond Arequipa maar dood vergeleken met Lima en cusco
Ik was er maar kort en in 1 bar geweest omdat dat op woensdag blijkbaar het enige wasquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien kwam je in AQP in de verkeerde tenten, heb daar ook zo m'n dingen meegemaakt.
In Cuzco heb ik me ook vermaakt, ineens chicks die topless op de bar gingen dansen, het kon niet gekker!
Het is achteraf een beetje laat om tips te geven, ik ken wel de leuke tentjes daar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik was er maar kort en in 1 bar geweest omdat dat op woensdag blijkbaar het enige was
Cusco ben ik niet buiten de hostelbar geweest
Ik ben bang dat ik er niet meer terug ga komenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is achteraf een beetje laat om tips te geven, ik ken wel de leuke tentjes daar.
Als het niet voor jou is, dan wel voor een ander. Mata is nog niet bekend in die regioquote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er niet meer terug ga komen
Klopt. En wel geinteresseerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het niet voor jou is, dan wel voor een ander. Mata is nog niet bekend in die regio
De Nazcalijnen ben ik ook geweest, met vliegtuigje en al.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. En wel geinteresseerd.
Bestemming numero 1 in de wereld die ik moet zien zijn de Nazcalijnen, ben je daar geweest??
klinkt goed allemaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
De Nazcalijnen ben ik ook geweest, met vliegtuigje en al.
Ik moet wel zeggen dat je ze goed kan zien vanuit de lucht, maar om goede foto's te nemen is best lastig.
Islas Ballistas is ook leuk, je mag er alleen niet op, vanwege natuurbescherming. Toch zie je veel strandvogels en zelfs pinguïns en kuddes zeeleeuwen die op een strandje liggen te bakken.
Niet ver vandaan ligt het plaatsje Pisco, waar de nationale drank gebrouwen wordt, het is een sterke brandenwijn.
Bij Ica een woestijnstad heb je de oase Huinachina, kan je chillen en met buggies door de woestijn scheuren, neem wel een surfplank mee om van een helling af te duiken
Duiken is het ook niet, gewoon een boottochtje, je vaart ook langs Candalera, een teken in een duin wat eeuwen niet verloren is gegaan omdat de wind er niet op staat. Men vermoedt dat het een piratenteken was.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 02:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
klinkt goed allemaal.
Duiken met pinguins, dat lijkt me ook heel vet om te doen.
Nazca was mooi dus, werd er een beetje wat vertekd over de tekeningen?
ok... ik zit me te motiveren om onder de douche te springen en daarna naar mijn wilde en spannende kantoorbaan te begeven...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 05:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, sinds 3 uur vanmorgen weer onderweg naar nederlandse wateren.
Jij bent tenminste elke avond bij je vrouw en Teun. Is ook wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 05:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok... ik zit me te motiveren om onder de douche te springen en daarna naar mijn wilde en spannende kantoorbaan te begeven...
slaap zequote:Op dinsdag 26 mei 2015 05:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jij bent tenminste elke avond bij je vrouw. Is ook wat voor te zeggen.
Ik ga straks nog wat slapen want het was wel erg vroeg vanmorgen.
Leuk vooruitzicht, dacht dat later alles beter werdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 05:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok... ik zit me te motiveren om onder de douche te springen en daarna naar mijn wilde en spannende kantoorbaan te begeven...
niet gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moggel. Ik vond het een goede poll van wch gisteren
Misschien rijd ik dan toch op een ochtend de gracht inquote:
Een aantal dingen worden wel beter als je het goed doet. Het komt je echter niet aanwaaien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Misschien rijd ik dan toch op een ochtend de gracht in
haha neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |