Als ik eenmaal dood ben, hoor je mij niet klagen hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tot jou het overkomt zal je dat niet erg vinden nee
Maar als je dood gaat, kan je het niet meer erg vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tot jou het overkomt zal je dat niet erg vinden nee
Ja maar het is zo respectloos. Als je ziet wat onze generatie voor de samenleving heeft gedaan...quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja hij heeft natuurlijk gelijk heIk ben ook gewoon een ouwe zakkin.
Ik weet niet hoe oud Sked isquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar het is zo respectloos. Als je ziet wat onze generatie voor de samenleving heeft gedaan...
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud Sked isMisschien is hij ook wel een ouwe zak. Denk het niet, maar op internet weet je maar nooit tenslotte.
Volgens mij is Sked zo'n hooligan van Zuid.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud Sked isMisschien is hij ook wel een ouwe zak. Denk het niet, maar op internet weet je maar nooit tenslotte.
Ik hoop niet dat je Amsterdam Zuid bedoeltquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is Sked zo'n hooligan van Zuid.
De speld is gewoon een beetje "xd".quote:Op
woensdag 27 mei 2015 00:59 schreef svann het volgende:
Goh, ik vond de Speld een keer leuk.
* zich zorgen maakt
quote:Grootschalige inval bij motorbende Bandidos
Bij een grootschalig actie van de politie is vandaag een xtc-laboratorium van motorbende Bandidos opgerold. Ook zijn er twintig personen opgepakt, waaronder bendeleider Harry Ramakers. Maandag zei minister Ard van der Steur bij een bliksembezoek aan Maastricht nog dat Limburg kan rekenen op ‘alle nodige middelen’ om de bendes te bestrijden. De provincie is de Hells Angels en Bandidos meer dan zat, en gaat de strijd met ze aan.
Aanleiding is een escalerende vete tussen de twee grote bendes, die voornamelijk op Limburgs grondgebied wordt uitgevochten. Sinds de Bandidos vorig jaar naar de provincie kwamen, wordt er gevochten om de afzetmarkt voor drugs en wapens. In Pauw een gesprek met Gitte Stevens, clubadvocaat van de Bandidos en journaliste Niki van der Naald, die de zaak op de voet volgt voor Dagblad de Limburger.
quote:Het Unieke Talent komt terug met Ranking the Stars
Confrontaties, ontboezemingen en hoekige humor met tien BN'ers: Paul de Leeuw is deze zomer terug met het tv-programma Ranking the Stars. Staatssecretaris Sander Dekker vond dat het programma ‘te veel amusement’ bevatte voor de publieke omroep, maar BNN zendt het twaalfde seizoen deze zomer toch uit. Paul de Leeuw belicht de hoogtepunten uit de nieuwe reeks. Ook praat hij over zijn terugkeer in het Concertgebouw met het Metropole Orkest dat nieuwe arrangementen componeerde voor zijn lievelingsnummers.
quote:Jesse Klaver laat GroenLinks in de peilingen stijgen
Sinds Jesse Klaver aan het roer van GroenLinks staat, is de partij in de peilingen flink gestegen. Vanavond in Pauw een gesprek met Klaver over zijn ambities, de toekomst van links en de vraag wat zijn voorwaarden zijn om het kabinet te steunen.
quote:Hans Dorrestijn wordt 75 jaar
Zelfs Christus aan het kruis, had het beter dan ik thuis. Dit is de intrigerende titel van het nieuwe boek van Hans Dorrestijn, dat op zijn 75ste verjaardag uitkomt. De cabaretier neemt ons mee naar zijn jeugd met een verschrikkelijke stiefvader, zijn mislukte huwelijken en vertelt met zelfspot over zijn oeverloze en hilarische pogingen om bemind te worden door wat hij naast vogels het meest liefheeft: vrouwen.
Verbaasde me er ook over. Kan het meestal niet zien. Maar heb wel leuke afleveringen gezien. Hans van der Togt tegen Viola Holt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:32 schreef luxerobots het volgende:
Het twaalfde seizoen van Ranking The Stars? Ik heb kennelijk wat gemist.
Terwijl ze eigenlijk niks te melden heeftquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een raar mens, die advocaat. Beetje interessant doen...
Interessant is elfletterig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een raar mens, die advocaat. Beetje interessant doen...
Een uniek talent dat elke cent die hij verdient waard is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul de Leeuw is bezig met een strijd tegen de kilo's.
#viesdiktotherescue
Als het maar groen is, bij GL houden ze van absint.quote:
Zouden ze Boswandeling ook lekker vinden?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als het maar groen is, bij GL houden ze van absinth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |