http://www.rtl.nl/peter-r-de-vries-internetpesters-aangepakt/#!/quote:Peter R. De Vries neemt het internetpesten vanaf 11 mei onder handen in het nieuwe spraakmakende RTL 5-programma Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt. Het is het eerste programma dat de misdaadverslaggever voor RTL 5 presenteert. "Ik wil dit programma maken omdat ik de afgelopen jaren veel uitwassen van internetterreur heb gezien en heb meegemaakt hoe dat levens kan beïnvloeden. Ik wil graag dat de daders worden aangepakt. Slachtoffers krijgen vaak weinig gehoor en dat moet veranderen"
De vieze ratquote:Op maandag 25 mei 2015 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
OPLICHTER!!!!!!!!!!!!
Opgelicht in Nederlandquote:Op maandag 25 mei 2015 20:43 schreef donald_dick het volgende:
Maar is dit nou internetpesters op marktplaatsoplichters?
Ja precies, dit is meer een item voor Tros Opgelicht.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:43 schreef donald_dick het volgende:
Maar is dit nou internetpesters op marktplaatsoplichters?
dat is pas een bazen tvprogrammaquote:Op maandag 25 mei 2015 20:44 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja precies, dit is meer een item voor Tros Opgelicht.
Hoe kun je zoiets eigenlijk achterhalen zonder hulp van de bank?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:45 schreef RubenSosa het volgende:
Een detective nodig om een naam te achterhalen van een ing nummer![]()
![]()
iddquote:Op maandag 25 mei 2015 20:48 schreef darkshadow16 het volgende:
Marktplaats is gewoon zelf ophalen of het moet om iets van een paar euro gaan.
met paypal is het toch verzekerdquote:
waz met jou, zij is geen brittquote:Op maandag 25 mei 2015 20:45 schreef donald_dick het volgende:
hoezo komen jullie zomaar aan mijn deur
zij is nederlandsquote:Op maandag 25 mei 2015 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waz met jou, zij is geen britt
Als je zelf ing hebt, en je maakt iets over naar ing (en je geeft geen naam op, maar alleen het nummer) dan geeft hij zelf de naam die bij het rekeningnummer hoort.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets eigenlijk achterhalen zonder hulp van de bank?
Ja je kunt een verzoek indienen om het terug te halen, dan wordt het (mits het op de rekening van de ontvanger staat) teruggeboekt. Als het geld niet meer op zijn/haar rekening staat, dan laat Paypal het ook zitten helaas.quote:
Nu dus niet meer, met een foute naam kan het geld zelfs nergens heen gaanquote:Op maandag 25 mei 2015 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je zelf ing hebt, en je maakt iets over naar ing (en je geeft geen naam op, maar alleen het nummer) dan geeft hij zelf de naam die bij het rekeningnummer hoort.
Tja zolang de politie er nog steeds niks aan doet is het alleen maar goed dat er meer aandacht voor dit onderwerp komt.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:50 schreef Jester65 het volgende:
Goed dat Peter dit doet, maar ik vind het meer een Tros Opgelicht item, en daar doen ze 5 van dit soort zaakjes in een uitzending.
Is wel een terugkerend ding bij dit programma en bij o.a. Alberto. Bij stalken doet de politie heel weinig of niks, net als met internetoplichtersquote:Op maandag 25 mei 2015 20:52 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Tja zolang de politie er nog steeds niks aan doet is het alleen maar goed dat er meer aandacht voor dit onderwerp komt.
Wel een slappe ***zooi bij de politie als ik het zo hoor, dat die jongen te horen krijgt dat de diefstal van zijn identiteit niet eens strafbaar is.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:52 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Tja zolang de politie er nog steeds niks aan doet is het alleen maar goed dat er meer aandacht voor dit onderwerp komt.
"niet echt of, beter gezegd, echt niet"quote:Op maandag 25 mei 2015 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is wel een terugkerend ding bij dit programma en bij o.a. Alberto. Bij stalken doet de politie heel weinig of niks, net als met internetoplichters
beetje domquote:
Precies.quote:
Vroeger kende ik ook zo'n oen, die bestaan daadwerkelijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Precies.
Mensen zijn dom, maar zo dom...
Net als die mensen die zo blij zijn met hun creditcard dat ze er een foto van online zettenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vroeger kende ik ook zo'n oen, die bestaan daadwerkelijk.
ik heb liever qatquote:
Haha echt zo'n oplichter met morbide obesitas die alles vanuit z'n bed zit te regelen.quote:
is koeltoerquote:Op maandag 25 mei 2015 21:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Doodsbedreigingen als je iets zegt van oplichting en dan "kan ik met u afspreken?"
ja die baardhipsters zien er echt uit alsof zij ooit iemand hebben aangeraakt (behalve anaal gevingerd dan).quote:Op maandag 25 mei 2015 21:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Peter is stoer met 10 MMA-vechters op de achtergrond
Die echte bazen zitten ergens in een busje nabijquote:Op maandag 25 mei 2015 21:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja die baardhipsters zien er echt uit alsof zij ooit iemand hebben aangeraakt (behalve anaal gevingerd dan).
Hij verwachtte zeker dat Peter zou reageren "Natuurlijk begrijp ik dat"quote:
Hij probeert het gewoon zo stellig, maar als ze niet aan de deur willen komen kan hij ze echt niks maken.quote:
Op straat confronteren. Mensen die geconfronteerd worden kunnen wel roepen dat ze niks gaan zeggen maar 99% van de keren gaan ze er alsnog op inquote:Op maandag 25 mei 2015 21:12 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hij probeert het gewoon zo stellig, maar als ze niet aan de deur willen komen kan hij ze echt niks maken.
Al die racistische Hollandse mensen overal die hebberig een goedkope Japanse spelcomputer willen hebben vragen er natuurlijk ook omquote:Op maandag 25 mei 2015 21:10 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Deze jongens hebben het ontzettend zwaar!!!
Daarom altijd je mond houdenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op straat confronteren. Mensen die geconfronteerd worden kunnen wel roepen dat ze niks gaan zeggen maar 99% van de keren gaan ze er alsnog op in
Inderdaad, tenzij het van die doorgewinterde oplichters uit Tros Opgelicht zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op straat confronteren. Mensen die geconfronteerd worden kunnen wel roepen dat ze niks gaan zeggen maar 99% van de keren gaan ze er alsnog op in
Ja daar is nog veel meer werk voor nodig indd. Alberto pakt de laatste jaren alleen nog maar kruimeldieven die makkelijk te vinden en te confronteren zijnquote:Op maandag 25 mei 2015 21:16 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Inderdaad, tenzij het van die doorgewinterde oplichters uit Tros Opgelicht zijn.
Dan moeten ze eerst wat mensen dood gaan schietenquote:
en daarna zelfmoord plegenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:22 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst wat mensen dood gaan schieten
Vast het werk van Bonnie en Cly- ehh...quote:Op maandag 25 mei 2015 21:22 schreef donald_dick het volgende:
Het forum van opgelet op internet ligt eruit
Eigenlijk zouden ze gewoon vol in beeld moetenquote:
De GoPro's waren op.quote:
dit is gefilmd met een aardappelquote:
"mijn bank doet aan winstmaximalisatie"quote:Op maandag 25 mei 2015 21:27 schreef gosschalks het volgende:
"Die zijn tegenwoordig digitaal" is een beter excuus
Die wijst hem alleen op een deuk in z'n verhaalquote:Op maandag 25 mei 2015 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die moeder gaat zich ermee bemoeien
zijn moeder is het meesterbrein hierachterquote:Op maandag 25 mei 2015 21:29 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Die wijst hem alleen op een deuk in z'n verhaal
Ik vind het ook niet echt bevredigend opgelost. To be continued of zoquote:
En nu niks volgens mij. Ze gaan gewoon door met oplichten en Peter R. de Vries gaat weer naar de volgende zaak.quote:
dat bedoel ik niet, vriendelijke vriendquote:Op maandag 25 mei 2015 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deurwaarders
TV / [TV SC #2348] 8 euro per week verdienen
Tja, we weten intussen wel dat in dit soort programma's zelfden iets wordt opgelostquote:Op maandag 25 mei 2015 21:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet, vriendelijke vriend
ik heb hoopquote:Op maandag 25 mei 2015 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tja, we weten intussen wel dat in dit soort programma's zelfden iets wordt opgelost
Niet waar hij nietquote:Op maandag 25 mei 2015 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
OPLICHTER!!!!!!!!!!!!
Heb ik ook gezien hè hè !! Maar dat hebben ze gepikt van hemquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Jawel hij stond op het rijbewijs, heb het zelf duidelijk gezien ~!!11
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:16 schreef teirnon het volgende:
Hij zou eigenlijk ook die zaak die hier op FOK! is besproken moeten doen, met dat meisje dat (waarschijnlijk) zichzelf pestte.
Ik welk programma was dat ook alweer? Dat vond ik zo'n bizar verhaal!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:16 schreef teirnon het volgende:
Hij zou eigenlijk ook die zaak die hier op FOK! is besproken moeten doen, met dat meisje dat (waarschijnlijk) zichzelf pestte.
Topicreeks: Onopgeloste Zakenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik welk programma was dat ook alweer? Dat vond ik zo'n bizar verhaal!
Ik gleed ook een beetje van de bank ja..quote:Op maandag 1 juni 2015 20:37 schreef MissJ het volgende:
een pijpfilmpje!!!! Dat dit kan in Nederland!!!
Wel geil hoe Peter "pijpfilmpje" zei
ja, Peter is een baas tochquote:Op maandag 1 juni 2015 20:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik gleed ook een beetje van de bank ja..
Ja. Nu zenden we het volledige filmpje uit.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:38 schreef Crimyclown het volgende:
Waar is dat filmpje van chantal dan. Zie niks.
Is wel mijn grote voorbeeld en vaderfiguur ja. Deel je mijn liefde voor Peter?quote:
jaaaquote:Op maandag 1 juni 2015 20:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is wel mijn grote voorbeeld en vaderfiguur ja. Deel je mijn liefde voor Peter?
-schuift op- gaan we samen zwijmelen!quote:
Ik gok op zijn moeder!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
-schuift op- gaan we samen zwijmelen!
Is het de ex?
quote:Op maandag 1 juni 2015 20:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
-schuift op- gaan we samen zwijmelen!
denk het ookquote:
Ik ken wel meer mensen die hun seks filmen, ik denk dat zij wel pech heeftquote:
Neefje ofzoquote:Op maandag 1 juni 2015 20:43 schreef houdjemond het volgende:
Ik lig weer dubbel hier.. -gaat rond met bier en hapjes-
Wat is een Niffo?
En dit.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hij hoeft het geeneens express gedaan te hebben, een van zijn homies kan zijn mobieltje hebben gehad en het meteen hebben doorgestuurd, dan hou je het nooit meer tegen.
Z'n fucking kaka Niffo, lijkt me duidelijkquote:
quote:
ow jaquote:Op maandag 1 juni 2015 20:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Z'n fucking kaka Niffo, lijkt me duidelijk
Te leuk bedoel je! Kijk dat hippe overhemd van Peturrrquote:Op maandag 1 juni 2015 20:45 schreef MrSalazar het volgende:
dit is eigenlijk te triest om te kijken.
Ik heb dat shirt ook. Althans, lijkt er heel veel op.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Te leuk bedoel je! Kijk dat hippe overhemd van Peturrr
Baas!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik heb dat shirt ook. Althans, lijkt er heel veel op.
Z'n bloedeigen niffo? Van je familie moet je het hebben, kaka skeer dit.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:46 schreef MissJ het volgende:
ik denk dat kaka Abdullah het pijpfilmpje heeft gejat!! Dat dit kan!!!!
praat niet zo kaolo raar ah zemmelquote:Op maandag 1 juni 2015 20:47 schreef Voszje het volgende:
[..]
Z'n bloedeigen niffo? Van je familie moet je het hebben, kaka skeer dit.
Tfoe, wollah bezemquote:
Wat nu, ik heb geen kaka BB!quote:
Lief doen Toot of ik bel Peterquote:Op maandag 1 juni 2015 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haal me bradda erbij hij is nu nog in zen osso
Ik ben altijd liefquote:Op maandag 1 juni 2015 20:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lief doen Toot of ik bel Peterinternetpesten alles.
ja ik hou het niet meer!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Wat een spanning mensen!
Ik ga snel een kopje thee zetten
Waarvoor film je het anders?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:46 schreef Voszje het volgende:
Zo'n filmpje aan je vrienden laten zien? Serieus?
Skeeeeeeer.. dit is die tuff lifequote:
Haal die skere bradda dan, zit veilig in me eigen osso tog.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haal me bradda erbij hij is nu nog in zen osso
Ik vraag me sowieso af waarom je het zou willen filmen, maar goed. Ik neem aan dat de American Psycho het ook alleen deed voor z'n eigen plezier, kwaliteitsopnames enzo.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Waarvoor film je het anders?
Maar filmen op je BB...![]()
Echte harde bois gebruiken gewoon professionele apparatuur.
[ afbeelding ]
Volgens het boek had hij vaak fapsessies met zijn oude tapes.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waarom je het zou willen filmen, maar goed. Ik neem aan dat de American Psycho het ook alleen deed voor z'n eigen plezier, kwaliteitsopnames enzo.
Ieder z'n ding.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Volgens het boek had hij vaak fapsessies met zijn oude tapes.
ben je homie niet :Squote:Op maandag 1 juni 2015 20:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Skeeeeeeer.. dit is die tuff lifehomie.
Goed lijfquote:Op maandag 1 juni 2015 20:56 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ieder z'n ding.![]()
Hij nam in ieder geval mooie poses aan.
Een collega van m'n vent vond het tof om op z'n iPhone te showen wat hij met een thaise hoer had uitgehaald. En die was er zo trots opquote:Op maandag 1 juni 2015 20:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waarom je het zou willen filmen, maar goed. Ik neem aan dat de American Psycho het ook alleen deed voor z'n eigen plezier, kwaliteitsopnames enzo.
watquote:Op maandag 1 juni 2015 20:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Een collega van m'n vent vond het tof om op z'n iPhone te showen wat hij met een thaise hoer had uitgehaald. En die was er zo trots op
Zeker goed lijf.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Goed lijf
/no homo, gewoon jaloers.
[ afbeelding ]
Dat is .. bijzonder.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Een collega van m'n vent vond het tof om op z'n iPhone te showen wat hij met een thaise hoer had uitgehaald. En die was er zo trots op
gadverquote:Op maandag 1 juni 2015 21:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou je zag alles. Tot t cumshot op haar gezicht aan toe.
En dat gezellig showen bij de koffieautomaat?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:00 schreef quirina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:00 schreef quirina het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
Stoer toch.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dat gezellig showen bij de koffieautomaat?
Ik wil Pepijn Bierenbroodspot.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:01 schreef gosschalks het volgende:
Dit programma was zoveel beter geweest met de stem van Arend Langenberg
Nee gewoon met de kerstborrel. De vrouwen mochten ook mee..quote:Op maandag 1 juni 2015 21:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dat gezellig showen bij de koffieautomaat?
Die mag het behandelen als Chantal nog een keer 3 maand in een SM-kelder wordt vastgehoudenquote:Op maandag 1 juni 2015 21:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik wil Pepijn Bierenbroodspot.
1.91, niks bijzonders dusquote:Op maandag 1 juni 2015 21:02 schreef MissJ het volgende:
is Peter nou zo lang?
of is dat meisje heel klein?
Ze zou in een loverboy vallen.quote:
Peter is zo'n 1m90 denk ik, zij is klein.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:02 schreef MissJ het volgende:
is Peter nou zo lang?
of is dat meisje heel klein?
IPHquote:Op maandag 1 juni 2015 21:03 schreef Voszje het volgende:
[..]
Peter is zo'n 1m90 denk ik, zij is klein.
goede lengte voor mijquote:
Jezusquote:Op maandag 1 juni 2015 21:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee gewoon met de kerstborrel. De vrouwen mochten ook mee..
AIDSquote:
Iets teveel zelfbruiner op haar smoelquote:
Is dat geen negersaus?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:10 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Iets teveel zelfbruiner op haar smoel
Dit wordt een dubbel-aflevering hoor.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:09 schreef Jester65 het volgende:
Toch knap hoe hij hier weer een hele uitzending uit kan persen.
quote:
Wordt weer bevestigd.. zooitje digibeten! Niks ceiberkops warempelquote:
Het is Abdullah, die werd hier ergens al genoemd.quote:
Doe eens😂quote:Op maandag 1 juni 2015 21:09 schreef gosschalks het volgende:
Met al die woordjes die Peter vandaag heeft uitgesproken kun je een leuke soundboard maken, en dan telefoontjes gaan plegen over pijpfilmpjes.
Druk met de kleinequote:Op maandag 1 juni 2015 21:12 schreef MissJ het volgende:
man man man, waar is Alberto als je hem nodig hebt?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |