http://www.rtl.nl/peter-r-de-vries-internetpesters-aangepakt/#!/quote:Peter R. De Vries neemt het internetpesten vanaf 11 mei onder handen in het nieuwe spraakmakende RTL 5-programma Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt. Het is het eerste programma dat de misdaadverslaggever voor RTL 5 presenteert. "Ik wil dit programma maken omdat ik de afgelopen jaren veel uitwassen van internetterreur heb gezien en heb meegemaakt hoe dat levens kan beïnvloeden. Ik wil graag dat de daders worden aangepakt. Slachtoffers krijgen vaak weinig gehoor en dat moet veranderen"
De vieze ratquote:Op maandag 25 mei 2015 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
OPLICHTER!!!!!!!!!!!!
Opgelicht in Nederlandquote:Op maandag 25 mei 2015 20:43 schreef donald_dick het volgende:
Maar is dit nou internetpesters op marktplaatsoplichters?
Ja precies, dit is meer een item voor Tros Opgelicht.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:43 schreef donald_dick het volgende:
Maar is dit nou internetpesters op marktplaatsoplichters?
dat is pas een bazen tvprogrammaquote:Op maandag 25 mei 2015 20:44 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja precies, dit is meer een item voor Tros Opgelicht.
Hoe kun je zoiets eigenlijk achterhalen zonder hulp van de bank?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:45 schreef RubenSosa het volgende:
Een detective nodig om een naam te achterhalen van een ing nummer![]()
![]()
iddquote:Op maandag 25 mei 2015 20:48 schreef darkshadow16 het volgende:
Marktplaats is gewoon zelf ophalen of het moet om iets van een paar euro gaan.
met paypal is het toch verzekerdquote:
waz met jou, zij is geen brittquote:Op maandag 25 mei 2015 20:45 schreef donald_dick het volgende:
hoezo komen jullie zomaar aan mijn deur
zij is nederlandsquote:Op maandag 25 mei 2015 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waz met jou, zij is geen britt
Als je zelf ing hebt, en je maakt iets over naar ing (en je geeft geen naam op, maar alleen het nummer) dan geeft hij zelf de naam die bij het rekeningnummer hoort.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets eigenlijk achterhalen zonder hulp van de bank?
Ja je kunt een verzoek indienen om het terug te halen, dan wordt het (mits het op de rekening van de ontvanger staat) teruggeboekt. Als het geld niet meer op zijn/haar rekening staat, dan laat Paypal het ook zitten helaas.quote:
Nu dus niet meer, met een foute naam kan het geld zelfs nergens heen gaanquote:Op maandag 25 mei 2015 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je zelf ing hebt, en je maakt iets over naar ing (en je geeft geen naam op, maar alleen het nummer) dan geeft hij zelf de naam die bij het rekeningnummer hoort.
Tja zolang de politie er nog steeds niks aan doet is het alleen maar goed dat er meer aandacht voor dit onderwerp komt.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:50 schreef Jester65 het volgende:
Goed dat Peter dit doet, maar ik vind het meer een Tros Opgelicht item, en daar doen ze 5 van dit soort zaakjes in een uitzending.
Is wel een terugkerend ding bij dit programma en bij o.a. Alberto. Bij stalken doet de politie heel weinig of niks, net als met internetoplichtersquote:Op maandag 25 mei 2015 20:52 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Tja zolang de politie er nog steeds niks aan doet is het alleen maar goed dat er meer aandacht voor dit onderwerp komt.
Wel een slappe ***zooi bij de politie als ik het zo hoor, dat die jongen te horen krijgt dat de diefstal van zijn identiteit niet eens strafbaar is.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:52 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Tja zolang de politie er nog steeds niks aan doet is het alleen maar goed dat er meer aandacht voor dit onderwerp komt.
"niet echt of, beter gezegd, echt niet"quote:Op maandag 25 mei 2015 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is wel een terugkerend ding bij dit programma en bij o.a. Alberto. Bij stalken doet de politie heel weinig of niks, net als met internetoplichters
beetje domquote:
Precies.quote:
Vroeger kende ik ook zo'n oen, die bestaan daadwerkelijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Precies.
Mensen zijn dom, maar zo dom...
Net als die mensen die zo blij zijn met hun creditcard dat ze er een foto van online zettenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vroeger kende ik ook zo'n oen, die bestaan daadwerkelijk.
ik heb liever qatquote:
Haha echt zo'n oplichter met morbide obesitas die alles vanuit z'n bed zit te regelen.quote:
is koeltoerquote:Op maandag 25 mei 2015 21:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Doodsbedreigingen als je iets zegt van oplichting en dan "kan ik met u afspreken?"
ja die baardhipsters zien er echt uit alsof zij ooit iemand hebben aangeraakt (behalve anaal gevingerd dan).quote:Op maandag 25 mei 2015 21:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Peter is stoer met 10 MMA-vechters op de achtergrond
Die echte bazen zitten ergens in een busje nabijquote:Op maandag 25 mei 2015 21:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja die baardhipsters zien er echt uit alsof zij ooit iemand hebben aangeraakt (behalve anaal gevingerd dan).
Hij verwachtte zeker dat Peter zou reageren "Natuurlijk begrijp ik dat"quote:
Hij probeert het gewoon zo stellig, maar als ze niet aan de deur willen komen kan hij ze echt niks maken.quote:
Op straat confronteren. Mensen die geconfronteerd worden kunnen wel roepen dat ze niks gaan zeggen maar 99% van de keren gaan ze er alsnog op inquote:Op maandag 25 mei 2015 21:12 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hij probeert het gewoon zo stellig, maar als ze niet aan de deur willen komen kan hij ze echt niks maken.
Al die racistische Hollandse mensen overal die hebberig een goedkope Japanse spelcomputer willen hebben vragen er natuurlijk ook omquote:Op maandag 25 mei 2015 21:10 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Deze jongens hebben het ontzettend zwaar!!!
Daarom altijd je mond houdenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op straat confronteren. Mensen die geconfronteerd worden kunnen wel roepen dat ze niks gaan zeggen maar 99% van de keren gaan ze er alsnog op in
Inderdaad, tenzij het van die doorgewinterde oplichters uit Tros Opgelicht zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op straat confronteren. Mensen die geconfronteerd worden kunnen wel roepen dat ze niks gaan zeggen maar 99% van de keren gaan ze er alsnog op in
Ja daar is nog veel meer werk voor nodig indd. Alberto pakt de laatste jaren alleen nog maar kruimeldieven die makkelijk te vinden en te confronteren zijnquote:Op maandag 25 mei 2015 21:16 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Inderdaad, tenzij het van die doorgewinterde oplichters uit Tros Opgelicht zijn.
Dan moeten ze eerst wat mensen dood gaan schietenquote:
en daarna zelfmoord plegenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:22 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst wat mensen dood gaan schieten
Vast het werk van Bonnie en Cly- ehh...quote:Op maandag 25 mei 2015 21:22 schreef donald_dick het volgende:
Het forum van opgelet op internet ligt eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |