Tja zolang de politie er nog steeds niks aan doet is het alleen maar goed dat er meer aandacht voor dit onderwerp komt.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:50 schreef Jester65 het volgende:
Goed dat Peter dit doet, maar ik vind het meer een Tros Opgelicht item, en daar doen ze 5 van dit soort zaakjes in een uitzending.
Is wel een terugkerend ding bij dit programma en bij o.a. Alberto. Bij stalken doet de politie heel weinig of niks, net als met internetoplichtersquote:Op maandag 25 mei 2015 20:52 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Tja zolang de politie er nog steeds niks aan doet is het alleen maar goed dat er meer aandacht voor dit onderwerp komt.
Wel een slappe ***zooi bij de politie als ik het zo hoor, dat die jongen te horen krijgt dat de diefstal van zijn identiteit niet eens strafbaar is.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:52 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Tja zolang de politie er nog steeds niks aan doet is het alleen maar goed dat er meer aandacht voor dit onderwerp komt.
"niet echt of, beter gezegd, echt niet"quote:Op maandag 25 mei 2015 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is wel een terugkerend ding bij dit programma en bij o.a. Alberto. Bij stalken doet de politie heel weinig of niks, net als met internetoplichters
beetje domquote:
Precies.quote:
Vroeger kende ik ook zo'n oen, die bestaan daadwerkelijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Precies.
Mensen zijn dom, maar zo dom...
Net als die mensen die zo blij zijn met hun creditcard dat ze er een foto van online zettenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vroeger kende ik ook zo'n oen, die bestaan daadwerkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |