Tuurlijk nietquote:Op maandag 25 mei 2015 20:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
oh als iemand jou oplicht of identiteit afpakt, voel jij je niet gepest?
En elke programma moet exact een titel hebben, dat de inhoud van het programma dekt?quote:Op maandag 25 mei 2015 21:04 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Tuurlijk nietHeeft geen fuck met pesten te maken.
Dat mag ik in dit geval hopen, ja.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En elke programma moet exact een titel hebben, dat de inhoud van het programma dekt?
Kijk al tijden geen VI meer. Zeker anderhalf uur naar Van der Gijp kijken die om zijn eigen 'grapjes' lacht.quote:
Het is werkelijk een plaag, dat blaag.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Kijk al tijden geen VI meer. Zeker anderhalf uur naar Van der Gijp kijken die om zijn eigen 'grapjes' lacht.
Racist.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:08 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat mag ik in dit geval hopen, ja.
'elke'stinkallochtoon.
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Racist.
Hopelijk krijg je een ban.
Kijk maar uit, volgende week zit jij in zijn programma.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:08 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat mag ik in dit geval hopen, ja.
'elke'stinkallochtoon.
Ik wilde vandaag voor het eerst kijken. Leek me wel interessant, liet er VI voor schieten. Kan ik later terugkijken. Ben al snel afgehaakt. Dit is niet het programma dat ik verwachtte.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:47 schreef MrSalazar het volgende:
Gaat nu ineens over internetoplichting en identiteitsfraudeWat heeft dit in godsnaam met pesten te maken, ouwe stinkzak?
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:42 schreef Trollscience het volgende:
terechye klachtnet met mijn vrienden gekeken, natuurlijk gehoopt op huilende dertienjarige jongetjes maar zo'n feest was het niet
"Vrienden"?quote:Op maandag 25 mei 2015 21:42 schreef Trollscience het volgende:
terechye klachtnet met mijn vrienden gekeken, natuurlijk gehoopt op huilende dertienjarige jongetjes maar zo'n feest was het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |