Nah, dat is té ontopic en zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar goed, misschien iets te hard. Wellicht tijd voor diepgaande gesprekken over getekende poppetjes uit Japan?
voor allesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:54 schreef mschol het volgende:
haruhichan.com is ook wel een handige site voor recente releases
Welke groep ? , kan ik mijn oude sd release eps vervangen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:29 schreef Yi-Long het volgende:
Er staat eindelijk een fatsoenlijke kwaliteit One Piece afleveringen online (1-61 ofzo), dus wellicht dan toch maar eens eindelijk echt die serie gaan kijken nu...
Ik had eerder al eens de eerste 8-10 episodes bekeken, maar dat was allemaal nog in low-res, dus dat was niet echt vol te houden, wanneer je weet dat er nog 600+ episodes volgen...
PushPOP, Special Edition HD Widescreen. Heel even snel aflevering 1 opengeklikt om kwaliteit te beoordelen en lijkt redelijk goed in orde te zijn gezien de leeftijd en originele kwaliteit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Welke groep ? , kan ik mijn oude sd release eps vervangen.
thanks, maar even aangezet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PushPOP, Special Edition HD Widescreen. Heel even snel aflevering 1 opengeklikt om kwaliteit te beoordelen en lijkt redelijk goed in orde te zijn gezien de leeftijd en originele kwaliteit.
PREACH ITquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:42 schreef Arashimashou het volgende:
Instant ergernis.
edit: Zo, nu ben ik bij, qua Hachiman.
Ah, dat is wel erg zonde. Dan zou ik nog liever de SD-versies kijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
thanks, maar even aangezet.
Wel jammer dat ze gedeeltes van de video weg geknipt hebben boven en onder om een 16:9 format te krijgen
De episode list op Wikipedia doorlezen?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:09 schreef mschol het volgende:
Vraagje: ik heb de originele bleach ooit tot ep 120 gekeken, nu wil ik hem toch 'af' (die eerste serie van 300-zoveel episodes) gaan kijken, maar die eerste 120 wil ik graag een verkorte variant van kijken, zijn er goede recap episodes of is er een andere snelle manier om m'n geheugen op te frissen?
lees de mangaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:09 schreef mschol het volgende:
Vraagje: ik heb de originele bleach ooit tot ep 120 gekeken, nu wil ik hem toch 'af' (die eerste serie van 300-zoveel episodes) gaan kijken, maar die eerste 120 wil ik graag een verkorte variant van kijken, zijn er goede recap episodes of is er een andere snelle manier om m'n geheugen op te frissen?
Een ander alternatief is ´episodic recaps´ opduiken. Hele volksstammen anime-bloggers hebben daarmee hun lezerspubliek verdiend. Er zullen er vast wel een aantal zijn die zich op Bleach gestort hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:09 schreef mschol het volgende:
Wil je ons iets vertellen misschien?quote:
Aww hell naoquote:autoplay=1
Dat is zonde idd. Dat flikten ze eerder bij Dragon Ball bijvoorbeeld ook al eens. Heel irritant. Gewoon originele beeld-ratio aanhouden altijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
thanks, maar even aangezet.
Wel jammer dat ze gedeeltes van de video weg geknipt hebben boven en onder om een 16:9 format te krijgen
Per ongeluk een spatie meegepakt in je copy-paste?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:49 schreef mschol het volgende:
irc nickserv op rizon is briljant, NOT..
wachtwoord vergeten, dus ik reset wachtwoord.. vervolgens wil ik inloggen met het net gekregen wachtwoord:
Password incorrect
Beide neger, beide.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:55 schreef Kyubey het volgende:
Avondvulling:
1. [HorribleSubs] Hibike! Euphonium - 08 [720p].mkv
2. werkstuk dat vanavond afmoet
Hmm
Jij loopt nog achter, jij kiwi.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:55 schreef Arashimashou het volgende:
Akkarin heeft mijn ziel overgenomen. Ik kan nu alleen maar denken in termen van Akkarin.
[..]
Beide neger, beide.
Komt omdat ik mezelf geforceerd zag klompjes op te zuigen, hoewel ik wist dat het niet goed voor me zou zijn.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Komt omdat ik mezelf geforceerd zag klompjes op te zuigen, hoewel ik wist dat het niet goed voor me zou zijn.
het is te laat om te IRC'en..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Per ongeluk een spatie meegepakt in je copy-paste?
Hoofdlettergevoelig?
Wat is voor jouw tijd? Je bent al redelijk lang op FOK! namelijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
Keert dit topic nu langzaam terug naar zoals het was voor mijn tijd?
Voor mijn tijd in dit topic. Ik postte al even op FOK! voordat ik anime ging kijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is voor jouw tijd? Je bent al redelijk lang op FOK! namelijk?
Hm, was je hier voor of na die gigantische spike?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor mijn tijd in dit topic. Ik postte al even op FOK! voordat ik anime ging kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(elk streepje is een maand geloof ik)
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, was je hier voor of na die gigantische spike?Er na? Najaar 2013 ben ik hier komen posten geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(elk streepje is een maand geloof ik)🐙
Ach, het doel van Zwarte Pieten is dat ze onherkenbaar zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij is niet de enige die ik in Zwarte Piet vorm heb![]()
![]()
Vroeger misschien. Het doel van Zwarte Pieten vandaag de dag is het ontmaskeren van landverraders.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach, het doel van Zwarte Pieten is dat ze onherkenbaar zijn.
We hebben een anime nodig over Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
<polariserend statement over Zwarte Piet>
Kabinet-Rutte-Asscher heeft ze verboden in het onderwijs, het openbaar vervoer, ziekenhuizen en overheidsgebouwen. Pietfags, moslimafags, motorfags en (zieke-)kinderen BTFO.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vroeger misschien. Het doel van Zwarte Pieten vandaag de dag is het ontmaskeren van landverraders.
* Arashimashou hoopt dat een zekere Robin is bijgedraaid
Uh? Oh, je hebt het over de bomgordelkleden?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kabinet-Rutte-Asscher heeft ze verboden in het onderwijs, het openbaar vervoer, ziekenhuizen en overheidsgebouwen. Pietfags, moslimafags, motorfags en (zieke-)kinderen BTFO.
Zoals ik al zei: Pietfags BTFO.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Uh? Oh, je hebt het over de bomgordelkleden?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
Om eerlijk te zijn volg ik het niet meer. Ik wil gewoon vrolijke pieten.En zwart.
Maakt niet uit. Vrolijke Pieten zijn ruk. Ik wil Pieten die stoïcijns, wanhopig, schreeuwende kinderen uit hun kamers sleuren, terwijl de ouders zachtjes wenen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
Om eerlijk te zijn volg ik het niet meer. Ik wil gewoon vrolijke pieten.En zwart.
Krijgen ze ook aparte toiletten en moeten ze achter in de bus zitten?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kabinet-Rutte-Asscher heeft ze verboden in het onderwijs, het openbaar vervoer, ziekenhuizen en overheidsgebouwen. Pietfags, moslimafags, motorfags en (zieke-)kinderen BTFO.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krijgen ze ook aparte toiletten en moeten ze achter in de bus zitten?
Geen idee. Allemaal? Undesirables?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Wie? Moslimvrouwen of Zwartepieten?
japanese truck driversquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heeft ze overleefd?
[..]
Want een busje dat met 90km/h aan komt scheuren zie je niet
SPOILER: jullie hebben al verloren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:00 schreef Kyubey het volgende:
WAIFUFAGS BTFOOOOJe weet best dat Ayumu Universetier isSPOILER: jullie hebben al verloren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nee he, mandatory beach episode?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:05 schreef Kyubey het volgende:
YES YES YES
ZOMER IN EUPHONIUMLAND
SO KAWAII
Mandatory uniform switch.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh nee he, mandatory beach episode?
Hm, hoe ver loop ik nu achter... 4 episodes? Hachiman vanaf het begin kijken heeft zo z'n tijd gekost.quote:
Godver, je weet wel hoe je iemand nieuwsgierig moet maken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:11 schreef Kyubey het volgende:
Er is een nieuw beste meisje in Hibike. Maar ze is zo geweldig dat ik haar niet wil spoilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.... bekend... aarrgh.. naam komt niet bovendrijven hierquote:
Heb je weleens dashboardcam videos gekeken? moet je eens kijken hoeveel mensen daar gewoon totaal niet kijken naar het verkeer en lopen als zombies.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heeft ze overleefd?
[..]
Want een busje dat met 90km/h aan komt scheuren zie je niet
diquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:00 schreef Arashimashou het volgende:
En op dat moment realiseer je je. Je hebt geen Hibike folder.
[ afbeelding ]
ik heb nergens plaatjes folders van.. kost alleen maar nutteloos ruimtequote:Op woensdag 27 mei 2015 00:00 schreef Arashimashou het volgende:
En op dat moment realiseer je je. Je hebt geen Hibike folder.
[ afbeelding ]
Je bedoelt dit?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk heeft Kyoani de belofte van Kumiko's benen ingelost.
wtfquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nergens plaatjes folders van.. kost alleen maar nutteloos ruimte
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk heeft Kyoani de belofte van Kumiko's benen ingelost.
SPOILER: HNNNNNGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]Wacht wat.SPOILER: HNNNNNGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De cyborgmarkt is doorgeslagen. Midori heeft op het festival een pop van zichzelf gekocht, gebaseerd op kinderfoto's.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]Je zei dat je het nieuwe beste meisje niet zou spoilen.SPOILER: HNNNNNGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Ja! Een duizendmaal ja. Verwachtingen waren opgewekt en tot nu toe was er niets van ingelost.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
“An interesting thing is a good thing.”
Ik kon het niet laten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je zei dat je het nieuwe beste meisje niet zou spoilen.
Zorg dat het een UFO-TT wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk weer TT-jachten. Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |