Ach, het doel van Zwarte Pieten is dat ze onherkenbaar zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij is niet de enige die ik in Zwarte Piet vorm heb![]()
![]()
Vroeger misschien. Het doel van Zwarte Pieten vandaag de dag is het ontmaskeren van landverraders.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach, het doel van Zwarte Pieten is dat ze onherkenbaar zijn.
We hebben een anime nodig over Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
<polariserend statement over Zwarte Piet>
Kabinet-Rutte-Asscher heeft ze verboden in het onderwijs, het openbaar vervoer, ziekenhuizen en overheidsgebouwen. Pietfags, moslimafags, motorfags en (zieke-)kinderen BTFO.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vroeger misschien. Het doel van Zwarte Pieten vandaag de dag is het ontmaskeren van landverraders.
* Arashimashou hoopt dat een zekere Robin is bijgedraaid
Uh? Oh, je hebt het over de bomgordelkleden?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kabinet-Rutte-Asscher heeft ze verboden in het onderwijs, het openbaar vervoer, ziekenhuizen en overheidsgebouwen. Pietfags, moslimafags, motorfags en (zieke-)kinderen BTFO.
Zoals ik al zei: Pietfags BTFO.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Uh? Oh, je hebt het over de bomgordelkleden?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
Om eerlijk te zijn volg ik het niet meer. Ik wil gewoon vrolijke pieten.En zwart.
Maakt niet uit. Vrolijke Pieten zijn ruk. Ik wil Pieten die stoïcijns, wanhopig, schreeuwende kinderen uit hun kamers sleuren, terwijl de ouders zachtjes wenen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
Om eerlijk te zijn volg ik het niet meer. Ik wil gewoon vrolijke pieten.En zwart.
Krijgen ze ook aparte toiletten en moeten ze achter in de bus zitten?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kabinet-Rutte-Asscher heeft ze verboden in het onderwijs, het openbaar vervoer, ziekenhuizen en overheidsgebouwen. Pietfags, moslimafags, motorfags en (zieke-)kinderen BTFO.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krijgen ze ook aparte toiletten en moeten ze achter in de bus zitten?
Geen idee. Allemaal? Undesirables?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Wie? Moslimvrouwen of Zwartepieten?
japanese truck driversquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heeft ze overleefd?
[..]
Want een busje dat met 90km/h aan komt scheuren zie je niet
SPOILER: jullie hebben al verloren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:00 schreef Kyubey het volgende:
WAIFUFAGS BTFOOOOJe weet best dat Ayumu Universetier isSPOILER: jullie hebben al verloren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nee he, mandatory beach episode?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:05 schreef Kyubey het volgende:
YES YES YES
ZOMER IN EUPHONIUMLAND
SO KAWAII
Mandatory uniform switch.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh nee he, mandatory beach episode?
Hm, hoe ver loop ik nu achter... 4 episodes? Hachiman vanaf het begin kijken heeft zo z'n tijd gekost.quote:
Godver, je weet wel hoe je iemand nieuwsgierig moet maken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:11 schreef Kyubey het volgende:
Er is een nieuw beste meisje in Hibike. Maar ze is zo geweldig dat ik haar niet wil spoilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.... bekend... aarrgh.. naam komt niet bovendrijven hierquote:
Heb je weleens dashboardcam videos gekeken? moet je eens kijken hoeveel mensen daar gewoon totaal niet kijken naar het verkeer en lopen als zombies.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heeft ze overleefd?
[..]
Want een busje dat met 90km/h aan komt scheuren zie je niet
diquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:00 schreef Arashimashou het volgende:
En op dat moment realiseer je je. Je hebt geen Hibike folder.
[ afbeelding ]
ik heb nergens plaatjes folders van.. kost alleen maar nutteloos ruimtequote:Op woensdag 27 mei 2015 00:00 schreef Arashimashou het volgende:
En op dat moment realiseer je je. Je hebt geen Hibike folder.
[ afbeelding ]
Je bedoelt dit?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk heeft Kyoani de belofte van Kumiko's benen ingelost.
wtfquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nergens plaatjes folders van.. kost alleen maar nutteloos ruimte
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk heeft Kyoani de belofte van Kumiko's benen ingelost.
SPOILER: HNNNNNGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]Wacht wat.SPOILER: HNNNNNGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De cyborgmarkt is doorgeslagen. Midori heeft op het festival een pop van zichzelf gekocht, gebaseerd op kinderfoto's.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]Je zei dat je het nieuwe beste meisje niet zou spoilen.SPOILER: HNNNNNGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Ja! Een duizendmaal ja. Verwachtingen waren opgewekt en tot nu toe was er niets van ingelost.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
“An interesting thing is a good thing.”
Ik kon het niet laten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je zei dat je het nieuwe beste meisje niet zou spoilen.
Zorg dat het een UFO-TT wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk weer TT-jachten. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |