Ik ben gewoon benieuwd wie ik tegenover me heb in dit geval.quote:
mijn leeftijd is niet wie ik ben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wie ik tegenover me heb in dit geval.
Heeft je tuin toegang tot de straat. Dan dien je een vergunning voor een oprit in. Die krijg je zeker en dan kan je buurman niet meer op straat parkeren okdat er een parkeerplek weg is! Dat zal hem leren! Elke keer als jij dan vroeg thuis bent kun je lekker naast je oprit parkeren en van achter de geraniums om de parkeerslachtoffers lachen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:43 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik had best geld uit willen geven voor een huis met een oprit, maar nu heb ik een grote rijtjeswoning met een lange tuin, dus. Dat kost ook centjes.
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:46 schreef XL het volgende:
[..]
Heeft je tuin toegang tot de straat. Dan dien je een vergunning voor een oprit in. Die krijg je zeker en dan kan je buurman niet meer op straat parkeren okdat er een parkeerplek weg is! Dat zal hem leren! Elke keer als jij dan vroeg thuis bent kun je lekker naast je oprit parkeren en van achter de geraniums om de parkeerslachtoffers lachen.
Ben je nou nog niet weg? Niemand mag je.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik zoek overigens geen oplossing, ik zeg gewoon mijn klacht.
Ik ben ook echt niet van plan om voor anderen te gaan, haha. Jammer dan voor jullie. En ik hoef ook helemaal niet gemogen te worden hoor, ik heb er in het echte leven zat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet weg? Niemand mag je.
Sorry dat ik het zeg, maar ik denk wel degelijk dat het er heel veel mee te maken heeft in wat voor straat/wijk je woont. Er zijn nog zat plekken waar men gewoon tolerant is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Ik verdenk de mensen hier er van die zo tegen TS in gaan dat die geen auto hebben of nooit problemen wat dit betreft.
Ik zie het overal, en steeds vaker.... mensen claimen van alles.
Als ik van werk kom en ik kan mijn auto naast mijn huis zetten op de openbare P dan is eht ALTIJD zo, ik kan er vergif op innemen, dat als ik nog even weg moet (soms nog geen 5minuten) dat de buurman dan zijn auto verplaatst naar die plek... serieus.
Ik zeg er niks van, het zal wel... maar het is wel heel irritant en treurig.
Ik had zelfs eens dat ik in de auto zat mij klaar te maken om weg te rijden.. even m p3 speler instellen etc. en dat mevrouw van verderop net zo lang bleef wachten tot ik weg reed... 10 minuten later terug en toen stond haar auto op de plek waar ik mijn auto had staanterwijl ze dus op de P naast mij stond al voor ik wegging...
echt wtf
Ja, zulke mensen...quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Ik verdenk de mensen hier er van die zo tegen TS in gaan dat die geen auto hebben of nooit problemen wat dit betreft.
Als ik van werk kom en ik kan mijn auto naast mijn huis zetten op de openbare P dan is eht ALTIJD zo, ik kan er vergif op innemen, dat als ik nog even weg moet (soms nog geen 5minuten) dat de buurman dan zijn auto verplaatst naar die plek... serieus.
Ik had zelfs eens dat ik in de auto zat mij klaar te maken om weg te rijden.. even m p3 speler instellen etc. en dat mevrouw van verderop net zo lang bleef wachten tot ik weg reed... 10 minuten later terug en toen stond haar auto op de plek waar ik mijn auto had staanterwijl ze dus op de P naast mij stond al voor ik wegging...
echt wtf
Dat is ook zeker zo!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik denk wel degelijk dat het er heel veel mee te maken heeft in wat voor straat/wijk je woont. Er zijn nog zat plekken waar men gewoon tolerant is.
Maargoed, wat betreft potentiële irritaties is een goede buur inderdaad beter dan een verre vriend.
beter weet je het zeker, ik heb enkel gezegd dat het de mensen hun goed recht is op die plekken te parkeren, ik ageer vooral op de manier waarop TS haar mening als absolute waarheid wil doordrukken met de onnodige krachttermen, tuuk zijn parkeer problemen frustrerend, maar als je je zo laat opnaaien, dan zit er meer dwars en ken je beter aan jezelf gaan werken, scheelt je een hoop irritaties.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
echt wtf
Ik wijs ook niet met de vinger gelijk maar beetje genuanceerd mag ook wel. Als of dit bij niemand bekend is met een eigen huis en auto...quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter weet je het zeker, ik heb enkel gezegd dat het de mensen hun goed recht is op die plekken te parkeren, ik ageer allen tegen de manier waarop TS haar mening als absolute waarheid wil doordrukken met de onnodige krachttermen, tuuk zijn parkeer problemen frustrerend, maar als je je zo laat opnaaien, dan zit er meer dwars en ken je beter aan jezelf gaan werken, scheelt je een hoop irritaties.
Dat doe ik ook in RL. Ik wil jullie er gewoon mee lastig vallen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wijs ook niet met de vinger gelijk maar beetje genuanceerd mag ook wel. Als of dit bij niemand bekend is met een eigen huis en auto...
Dat laatste zei ik zelf ook al, ik haal ook mijn schouders op en lach wat en ga verder met mijn leven...
Kan TS ook beter doen, ja.
Hoe ging het met de kat?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter weet je het zeker, ik heb enkel gezegd dat het de mensen hun goed recht is op die plekken te parkeren, ik ageer vooral op de manier waarop TS haar mening als absolute waarheid wil doordrukken met de onnodige krachttermen, tuuk zijn parkeer problemen frustrerend, maar als je je zo laat opnaaien, dan zit er meer dwars en ken je beter aan jezelf gaan werken, scheelt je een hoop irritaties.
Dit vind ik best raar,quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef XL het volgende:
TS is jaloers.
Ik parkeer als er in de buurt van mijn huis een plek vrij is ook nooit op mijn oprit of in mijn garage. Het kan zomaar zijn dat als je na 17:00 thuis komt je 300 a 400 meter uit de buurt staat. Dus lekker de oprit vrij houden is wel zo sympathiek voor als er 's avonds onverwacht gasten komen.
Heb 2 garages en 2 plekken op de oprit. Alleen als ik dagenlang de auto niet gebruik zet ik hem in 1 van de garages.
Het is raar en fucking asociaal. Maar zo rollen we tegenwoordig in deze maatschappij... dat die mongool nog durft te praten over sympathiek zijnquote:
Tuurlijk nuance is altijd goed, maar TS begint bij elke andere mening zo te steigeren, ente schermen met: ben je buitenlander of zoldermongooltje, mja dan kun je ook niet veel begrip meer verwachten me dunkt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wijs ook niet met de vinger gelijk maar beetje genuanceerd mag ook wel. Als of dit bij niemand bekend is met een eigen huis en auto...
Dat laatste zei ik zelf ook al, ik haal ook mijn schouders op en lach wat en ga verder met mijn leven...
Kan TS ook beter doen, ja.
Gewoon terug steigeren dan iddquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
Tuurlijk nuance is altijd goed, maar TS begint bij elke andere mening zo te steigeren, ente schermen met: ben je buitenlander of zoldermongooltje, mja dan kun je ook niet veel begrip meer verwachten me dunkt.
Ik snap inderdaad het gedoe niet. Als je een oprit hebt, gebruik je die toch? Simpel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is raar en fucking asociaal. Maar zo rollen we tegenwoordig in deze maatschappij... dat die mongool nog durft te praten over sympathiek zijn![]()
Daar zijn ze volgens mij ook gewoon voor gemaakt, ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad het gedoe niet. Als je een oprit hebt, gebruik je die toch? Simpel.
Ja hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:14 schreef DerekB het volgende:
Maar even wat belangrijkers kippie, heb je een beetje goeie tetten ?
Bied ik mijn excuses aan, is het ook weer niet goed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:01 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hoe ging het met de kat?
Mijn excuses voor mijn gedrag.
Helaas moet ik het soortvan hier wel mee eens zijn, maar ook:quote:
gelijk weer dat verongelijkte. Ik was even druk. Damn zeg nu vraag ik me af of je excuus wel oprecht isquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:31 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Bied ik mijn excuses aan, is het ook weer niet goed.
Nou, nee, ik meen het wel. Ik snap wel wat je bedoeld.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelijk weer dat verongelijkte. Ik was even druk. Damn zeg nu vraag ik me af of je excuus wel oprecht is
ok bij deze aanvaardquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:41 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Nou, nee, ik meen het wel. Ik snap wel wat je bedoeld.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:04 schreef lasters het volgende:
hoe asociaal het ook is om een oprit te hebben en je wagen er niet op te zetten, het blijft hun goed recht om te doen en laten met hun terrein wat ze willen!
Met hun goed recht mogen mensen in Egypte ook vermoord worden vanwege bepaalde misdaden. Het is gewoon het recht dat gegeven is maar zegt niks over wat het recht voor je als persoon betekent. Voor jou betekent het blijkbaar dat als het rechtmatig mag in Nederland jij het goed vindt en dat je dus ook niet zeurt als jij eraan gehouden wordt.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef xzaz het volgende:
Mensen die geen eigen oprit oprijlaan hebben __!
Heb ik je er toch nog even mee vermaakt!quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:02 schreef tompsv18 het volgende:
Vermakelijk topic dit wel, vooral de reacties van TS. 8/10.
We hebben meerdere auto's in ons huishouden. Als er al eentje op de oprit staat en die moet die dag nog gebruikt worden, dan ga ik daar niet de tweede (of de derde) achter zetten . Dan zet ik hem op de parkeerplek aan de straat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad het gedoe niet. Als je een oprit hebt, gebruik je die toch? Simpel.
Haha allochtoonquote:Op maandag 25 mei 2015 17:16 schreef Broodjekipkorn het volgende:
In mijn straat hebben 5 mensen een oprit en/of garage, waarvan maar 2 mensen ze gebruiken. De andere 3 zetten associaal hun auto op een openbare parkeerplaats, zodat de rest van de straat maar amper plek heeft.
Ik word er doodmoe van...
Edit: mijn Nederlands even verbeterd.
Ik ben geen allochtoon. Ken alleen alle regels van het Nederlandse geschrift niet helemaal.quote:
Dit is wederom een bevestiging dat TS niet intellectueel hooggeleid isquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:09 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik ben geen allochtoon. Ken alleen alle regels van het Nederlandse geschrift niet helemaal.
Maakt als je dat wel bent je een beter mens?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:10 schreef lasters het volgende:
[..]
Dit is wederom een bevestiging dat TS niet intellectueel hooggeleid is
Dat zeker niet, nee... Helaas een simpele MBO opleiding.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:10 schreef lasters het volgende:
[..]
Dit is wederom een bevestiging dat TS niet intellectueel hooggeleid is
Ik betaal wegenbelasting mevrouw van nummer 58!!!!!!quote:Op maandag 25 mei 2015 17:16 schreef Broodjekipkorn het volgende:
In mijn straat hebben 5 mensen een oprit en/of garage, waarvan maar 2 mensen ze gebruiken. De andere 3 zetten associaal hun auto op een openbare parkeerplaats, zodat de rest van de straat maar amper plek heeft.
Ik word er doodmoe van...
Edit: mijn Nederlands even verbeterd.
Ik woon niet op nummer 57.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:20 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik betaal wegenbelasting mevrouw van nummer 57!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |