Is meer sociaal principe kwestie.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:19 schreef machtpen het volgende:
Daar hebben ze net zo goed voor betaald als de rest van de straat.
Ik was wel van plan dit binnenkort een keer bij 1 van de 3 te doen ja.quote:
Ze mogen er wel voor betalen en dan is het sociaal dat jij vindt dat ze er geen gebruik van mogen maken.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:19 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Is meer sociaal principe kwestie.
Ja, de buren zijn van die misselijke die ons al dwarsliggen sinds we hier wonen en zetten hun auto telkens expres bij ons voor de deur. Dat hebben ze toegegeven. De mensen daarnaast gebruiken hun oprit ook niet en hebben een net zo grote hekel aan ons omdat ze beste vrienden zijn met de buurman en de andere zijn chinezen, die met niemand hier communiceren...quote:Op maandag 25 mei 2015 17:21 schreef RingBewoner het volgende:
En die mensen daar eens naar vragen is te veel moeite?
Het is net zo sociaal als dat hun vinden dat ik er zelf geen gebruik van mag maken? Gebruik verdomme je eigen oprit als je een huis komt met zo'n ding erbij.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:22 schreef machtpen het volgende:
[..]
Ze mogen er wel voor betalen en dan is het sociaal dat jij vindt dat ze er geen gebruik van mogen maken.
Ik doe niet aan huilen. Dat is voor watjes zoals jij.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:23 schreef sirdanilot het volgende:
Parkeer je auto vóór hun oprit, ze maken er toch geen gebruik van
en kom dan hier terug om te huilen dat hij is weggesleept
quote:Op maandag 25 mei 2015 17:25 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik doe niet aan huilen. Dat is voor watjes zoals jij.
Je bent zeker een buitenlander?quote:Op maandag 25 mei 2015 17:26 schreef Aiciu het volgende:
Nederlanders maken zich echt druk om de verkeerde dingen
Kijk, dit bedoel ik.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:27 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Terechte klacht zeer onsympathiek van die mensen.
Bij iedereen in de straat wel, behalve bij de buren en de buren van de buren.. omdat we de schoorsteen niet tegelijk wilde vervangen...quote:Op maandag 25 mei 2015 17:27 schreef Copycat het volgende:
Dus jullie liggen niet lekker in de buurt?
Ja.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:27 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Je bent zeker een buitenlander?
"Rijdende rechter ik eis....."quote:Op maandag 25 mei 2015 17:23 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, de buren zijn van die misselijke die ons al dwarsliggen sinds we hier wonen en zetten hun auto telkens expres bij ons voor de deur. Dat hebben ze toegegeven. De mensen daarnaast gebruiken hun oprit ook niet en hebben een net zo grote hekel aan ons omdat ze beste vrienden zijn met de buurman en de andere zijn chinezen, die met niemand hier communiceren...
Het is ik word zonder t. Ik-vorm u know.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |