abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:57:44 #101
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_152991126
Troll koning
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_152992346
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:34 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Ja, er is wel meer verboden. Maar goed, je weet blijkbaar niet beter omdat je hetzelfde opgevoed bent, maar wat jouw ouders doen is echt flauwekul.
:')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_152994579
Dit topic geeft toch wel aan dat de gemiddelde Nederlander knap asociaal is aangelegd. Tuurlijk heb je net zo veel recht op die parkeerplaats als de rest van Nederland, maar waar is dat stukje sociaal meedenken gebleven? Dat stukje wat een doorsnee buurt een gezellige buurt maakt waarbij iedereen elkaar het licht in de ogen gewoon gunt?

Helaas voor TS is de gemiddelde Nederlander best asociaal al vinden ze zelf van niet. In geval met zulke buren kun je kiezen of delen: accepteren of terugvechten. Slim aanpakken ivm bewijslast en vooral niet te voorzichtig. Gewoon wat subtiele schade zodat hun auto onderweg afbrand of zo.
pi_153000919
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:38 schreef cricket het volgende:

[..]

Dat zou het alleen zijn op het moment dat je de parkeerplaats bezet houdt alleen maar om hem bezet te houden. En hoewel dat in principe wel mogelijk is, is dat tamelijk onwaarschijnlijk. Waarom iemand specifiek op plek parkeert en/of hij nog andere mogelijkheden heeft om te parkeren die jij geschikter zou vinden zijn jouw zaken niet.
Ik vind het wel degelijk asocial gedrag om aan de weg te gaan parkeren, terwijl je een oprit hebt. Om er toch voor te kiezen om een extra openbare parkeerplek te bezetten (en jouw Eigen parkeerplek dus leeg) is op zijn minst egoistisch.
  woensdag 27 mei 2015 @ 10:39:57 #105
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_153001075
Aso gedrag. Jammer dat men niet even wat meer nadenkt en denkt om anderen om hen heen.
Maar ansich is het hun goed recht om de auto op P te zetten.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_153001303
:') Mijn ouders hadden buren die bij de gemeente gingen klagen als ze hun auto WEL op hun oprit plaatsten: dat verpestte het uitzicht! (Nota bene: er was eerst geen oprit, maar die is in goed overleg met de woningstichting EN DIEZELFDE BUREN aangelegd, aangezien mijn ouders slecht ter been waren en zo kort mogelijk van de auto naar de deur wilden lopen.)
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:06:37 #107
83919 freeDragon
roaming the skies
pi_153003367
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:39 schreef muscleboy het volgende:

[..]

geen 2 autos hebben :')
Ik heb twee auto's en zet ze altijd op mijn oprit. Maar die is dan ook zo'n 30 m lang.
en ik ben natuurlijk te lui om ze in de garage te zetten.
The sky is no limit
pi_153004916
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:22 schreef machtpen het volgende:

[..]

Ze mogen er wel voor betalen en dan is het sociaal dat jij vindt dat ze er geen gebruik van mogen maken.
Helemaal mee eens. Ik ga in vervolg al mijn teringbende in openbare vuilnisbakken verspreiden. Ik betaal er net zo goed voor.
pi_153005670
Ik had ook een oprit. Heb er nu een gazonnetje van gemaakt. Zonde om je auto op je eigen erf te zetten wanneer er parkeerplaats is op de openbare weg.
pi_153005800
Als ik een oprit had, zou m'n auto daar altijd geparkeerd worden.

Het ontgaat met volledig waarom je in dat geval je auto op de openbare weg zou willen zetten, waar talloze kneuzen en dikke wijven met maxicosi's hun deuren tegen de jouwe slaan of bestelbustokkies je bumpers vakkundig van de lak ontdoen.
pi_153005947
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:33 schreef oxylus11 het volgende:
Ik had ook een oprit. Heb er nu een gazonnetje van gemaakt. Zonde om je auto op je eigen erf te zetten wanneer er parkeerplaats is op de openbare weg.
Wij zijn verplicht om van de 2 opritplekken er minimaal 1 in stand te houden.
Make my day!
pi_153006017
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:41 schreef agter het volgende:

[..]

Wij zijn verplicht om van de 2 opritplekken er minimaal 1 in stand te houden.
Oh ja? Dus de gemeente mag eisen hoe je het terrein van je eigen koophuis inricht. Als je je oprit toch wilt vergroenen kan je natuurlijk ook altijd bermtegels gebruiken.
pi_153006043
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:09 schreef NobodyKers het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik ga in vervolg al mijn teringbende in openbare vuilnisbakken verspreiden. Ik betaal er net zo goed voor.
Dat mag dan weer niet want openbare vuilnisbakken zijn niet bestemd voor huisafval. Daar staat een boete op.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_153006085
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:43 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Oh ja? Dus de gemeente mag eisen hoe je het terrein van je eigen koophuis inricht. Als je je oprit toch wilt vergroenen kan je natuurlijk ook altijd bermtegels gebruiken.
[ afbeelding ]
Je hebt natuurlijk altijd lokale regels en een bestemmingsplan waar je je aan moet houden.
pi_153006646
Ik zou zulke auto's lekker bekrassen, asociaal volk
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_153006836
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:58 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Ben je ongesteld? Mijn god wat doe je chagrijnig. Mogen andere mensen geen mening hebben?

Ik heb een oprit en ik parkeer altijd op de parkeerplek voor de deur. Waarom? Omdat ik geen zin heb mijn oprit op te draaien en vervolgens achteruit uit te moeten steken.(of andersom uiteraard) Waarom zou ik die extra moeite moeten doen terwijl ik extra betaald heb om een eigen oprit te hebben?

Is dit asociaal? Ja en nee, voor mijn buren zou het misschien aardig zijn als ik die plek open liet, maar ik verwacht van mijn buren het begrip dat ik geen extra moeite hoef te doen terwijl ik extra betaald heb.

Wat ik asociaal vind is dat jij verwacht dat mensen die extra betalen ook nog eens extra moeite moeten doen. Als je de garantie wil dat je in de buurt van je huis kan parkeren moet je een huis met een oprit nemen of een oprit aan laten leggen. Ik gebruik hem alleen als de hele straat vol geparkeerd staat en ik toch bij mijn huis wil staan.

Asociale bitch die je er bent.
Flikker toch op kneus. Geen zin om je oprit op de draaien, kansloze stumper die je bent :') En dan nog opscheppen over extra betalen, mensen zoals jij zijn echt het laagste van het laagst.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_153007088
Paupers hier die zelf geen oprit hebben :7
Bij mij (en de rest van de straat) in de nieuwbouwstraat passen er 2 naast elkaar op de oprit, en als het moet daar nog weer 2 achter.
En ook nog een gemeenteberm van 5m breed, voor parkeren.
pi_153008189
Het is prettig om je oprit vrij te houden. En als er voldoende parkeerplaatsen zijn bij de buren voor de deur is het nog prettiger om daar te staan. Dan verzakt je oprit ook niet zo.
En je kan lekker op je oprit gaan zitten op je stoel en kijken hoe je buren zich druk maken.
Ach ja Yolo!
pi_153008852
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:43 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja dat kunnen ze eisen, staat in het koopcontract.
Make my day!
pi_153009443
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:16 schreef Broodjekipkorn het volgende:
In mijn straat hebben 5 mensen een oprit en/of garage, waarvan maar 2 mensen ze gebruiken. De andere 3 zetten associaal hun auto op een openbare parkeerplaats, zodat de rest van de straat maar amper plek heeft.

Ik word er doodmoe van...

Edit: mijn Nederlands even verbeterd.
Die mensen hebben ook wegenbelasting (tegenwoordig houderschapsbelasting) betaald en mogen dus gewoon van de parkeergelegenheid gebruiken.

Persoonlijk zet ik vaak mijn wagen na gebruik meteen in de garage,maar soms moet ik weer snel weg en dan staat hij gewoon ergens aan de straat geparkeerd.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_153011278
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 15:26 schreef geevee het volgende:

[..]

Die mensen hebben ook wegenbelasting (tegenwoordig houderschapsbelasting) betaald en mogen dus gewoon van de parkeergelegenheid gebruiken.

Persoonlijk zet ik vaak mijn wagen na gebruik meteen in de garage,maar soms moet ik weer snel weg en dan staat hij gewoon ergens aan de straat geparkeerd.
Ja je betaald ervoor dus mag je overal in de straat staan met je auto.
Fuck die klagers!
  woensdag 27 mei 2015 @ 19:16:50 #122
335452 cricket
cricket from space
pi_153015907
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 10:30 schreef Life1980 het volgende:

[..]

Ik vind het wel degelijk asocial gedrag om aan de weg te gaan parkeren, terwijl je een oprit hebt. Om er toch voor te kiezen om een extra openbare parkeerplek te bezetten (en jouw Eigen parkeerplek dus leeg) is op zijn minst egoistisch.
Iedereen die de parkeerplek voor zichzelf wil, wil dat uit egoisme. Er is namelijk altijd een alternatieve mogelijkheid (desnoods geen auto hebben, of verhuizen naar een woning waar je zelf een oprit hebt). Dat je niet voor een van die opties kies maar voor het verwachten dat anderen zich schikken naar jouw behoeften is een nog veel sterkere vorm van egoisme. De belangen van beide parkeerders zijn exact even belangrijk en in beide gevallen voor de ander niet van belang.
pi_153017306
Wij hebben een gedeelde oprit. Waardoor we de auto op de openbare parkeerplaats moeten plaatsen. De garage is een bouwval en is derhalve niet veilig. We hebben niet genoeg geld om het op te knappen. We betalen even veel wegenbelasting (waarbij openbare parkeervakken van toepassing zijn) zoals elk ander rijtuig vermogende oftewel eigenaar.

Klacht is ongegrond.
  Forum Admin woensdag 27 mei 2015 @ 20:44:19 #124
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_153019105
Gewoon een roestig barrel erbij kopen en voor het huis van je buren laten verpauperen, zitten ze er heel de dag naar te kijken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 27 mei 2015 @ 20:55:05 #125
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_153019633
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 19:16 schreef cricket het volgende:

[..]

Iedereen die de parkeerplek voor zichzelf wil, wil dat uit egoisme. Er is namelijk altijd een alternatieve mogelijkheid (desnoods geen auto hebben, of verhuizen naar een woning waar je zelf een oprit hebt). Dat je niet voor een van die opties kies maar voor het verwachten dat anderen zich schikken naar jouw behoeften is een nog veel sterkere vorm van egoisme. De belangen van beide parkeerders zijn exact even belangrijk en in beide gevallen voor de ander niet van belang.
Het gaat niet om een 'parkeerplek voor zichzelf willen'. Het gaat om egoïsme, associale mensen die hun barrel niet op hun oprit plaatsen, maar op een openbare plek. Zo moeten ik en mijn mede straatgenoten regelmatig in een andere straat parkeren, omdat de helft van de straat aan openbare plaatsen altijd al bezet is aan de tokkies hier die geen één van allen hun oprit gebruiken.
That dude there. I need his prosthetic leg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')