Mijn eerste gedachte na het lezen van de OP was "Dat mens is gefrustreerd omdat ze geen eigen oprit heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:05 schreef biertank het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing.. een eigen oprit of garage bouwen.
Geen dank
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:10 schreef lasters het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte na het lezen van de OP was "Dat mens is gefrustreerd omdat ze geen eigen oprit heeft"
Ik denk dat je prima weet wat ermee wordt bedoeld. Zo niet, dan hoef je hier niet te reageren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:06 schreef Kaptali het volgende:
Graag pics van de situatie ter verduidelijking
Dat zullen jullie wel zelf ernaar gemaakt hebben dan.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:23 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, de buren zijn van die misselijke die ons al dwarsliggen sinds we hier wonen en zetten hun auto telkens expres bij ons voor de deur.
Ik wil wel op jouw oprit komen!quote:Op maandag 25 mei 2015 17:16 schreef Broodjekipkorn het volgende:
In mijn straat hebben 5 mensen een oprit en/of garage, waarvan maar 2 mensen ze gebruiken. De andere 3 zetten associaal hun auto op een openbare parkeerplaats, zodat de rest van de straat maar amper plek heeft.
Ik word er doodmoe van...
Edit: mijn Nederlands even verbeterd.
Ok dan niet. Terechte klacht overigens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:29 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik denk dat je prima weet wat ermee wordt bedoeld. Zo niet, dan hoef je hier niet te reageren.
Mensen zonder voorkennis...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:31 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Dat zullen jullie wel zelf ernaar gemaakt hebben dan.
Die hebben wij geen. Gebruik die van de buren maar, ga ik ook doen!quote:
Dat zou het alleen zijn op het moment dat je de parkeerplaats bezet houdt alleen maar om hem bezet te houden. En hoewel dat in principe wel mogelijk is, is dat tamelijk onwaarschijnlijk. Waarom iemand specifiek op plek parkeert en/of hij nog andere mogelijkheden heeft om te parkeren die jij geschikter zou vinden zijn jouw zaken niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:06 schreef Life1980 het volgende:
Gewoon asociaal gedrag om een openbare parkeerplek in te nemen, terwijl je een oprit hebt.
Dan heb je straks lekke bandjes.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:20 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik was wel van plan dit binnenkort een keer bij 1 van de 3 te doen ja.
Nice, Gezellig!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:35 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Die hebben wij geen. Gebruik die van de buren maar, ga ik ook doen!
Ja hoor ze weten prima waar die voor is maar ze kiezen er voor om op een openbare parkeerplaats te parkeren. En volgens mij weet jij niet waar die voor is. Dat is namelijk een vrij beschikbare parkeerplaats voor diegene die als eerste zijn auto daar neer zet. Er zitten geen voorwaarden aan en niemand(ook jij niet) heeft enig zwaarder wegend recht om die plek te gebruiken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Je ouders zijn dus van die graftakken die niet weten waar een oprit voor is. Lekker makkelijk excuus; ik verwacht misschien bezoek.
En wat dan? Wat doe jij dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..].
Nee. Sterker nog, als ik er zelf een had gehad, had ik rekening gehouden met anderen.
Maar blijkbaar is half Nederland al verpest, aan de reacties hier te zien. Ik begrijp echt niet hoe er mensen kunnen zijn die deze klacht niet terecht vinden, ik denk echt dat je geen benul hebt. Of je kickt er gewoon op om mensen af te zeiken, zoals ook een groot deel hier doet. Kom dan maar hier langs en doe het recht in mijn gezicht... zwakkelingen.
TS ziet (en blijft het zo zien) dat het kunnen permiteren van een oprit meteen het plicht meebrengt om je auto daarop te parkeren en alle rechten die je hebt omtrent parkeren in de omgeving waar je woont direct vervallenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja hoor ze weten prima waar die voor is maar ze kiezen er voor om op een openbare parkeerplaats te parkeren. En volgens mij weet jij niet waar die voor is. Dat is namelijk een vrij beschikbare parkeerplaats voor diegene die als eerste zijn auto daar neer zet. Er zitten geen voorwaarden aan en niemand(ook jij niet) heeft enig zwaarder wegend recht om die plek te gebruiken.
Verder zou ik het fijn vinden als je niet zo respectloos over mijn ouders zou spreken.
Gaat jou dat wat aan dan? Zie je dan wel, toch? Iets wat niet leuk is in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En wat dan? Wat doe jij dan?
Woon jij überhaupt al op jezelf, heb je een auto? Of ben jij gewoon lomp?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:50 schreef lasters het volgende:
[..]
TS ziet (en blijft het zo zien) dat het kunnen permiteren van een oprit meteen het plicht meebrengt om je auto daarop te parkeren en alle rechten die je hebt omtrent parkeren in de omgeving waar je woont direct vervallen
Dat komt omdat je je eigen behoefte boven die van anderen staat waarbij je hen juist verwijt dat ze dat doen. Degene met oprit die er parkeert heeft zijn redenen om dat te doen, het heeft gewoon, waarom dan ook, zijn voorkeur. Net zo goed als jij je redenen hebt om er te willen staan. Ongeacht wat de redenen zijn, van geen van jullie beiden is de reden belangrijker dan die van de ander. De betreffende redenen zijn alleen van belang voor jullie zelf. Dus is het aan de eerste die de keuze heeft door bij de parkeerplaats aanwezig te zijn om de keuze te maken om er wel of niet te gaan staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe er mensen kunnen zijn die deze klacht niet terecht vinden
Absurd inderdaad. Daar had ik al lang wat aan gedaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:50 schreef Sometimes het volgende:
En de auto 365 dagen op straat parkeren zodat eventueel bezoek altijd een parkeerplek heeft?
Ik woon al 5 jaar op mezelf en heb sinds 1,5 jaar een eigen auto zonder oprit!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:52 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Woon jij überhaupt al op jezelf, heb je een auto? Of ben jij gewoon lomp?
Ik ben een vrouw, homo'tje. Met je grote waffel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:52 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
kom dan broodjekipcorn ik eet je levend op flikkertje
houd haar nog even tegen, ga effe biertje en een zak chips pakken!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:54 schreef probeer het volgende:
Kom op TS, maak jezelf nóg wat bozer. Je kan het! Voel de frustraties!
Ben je ongesteld? Mijn god wat doe je chagrijnig. Mogen andere mensen geen mening hebben?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..].
Nee. Sterker nog, als ik er zelf een had gehad, had ik rekening gehouden met anderen.
Maar blijkbaar is half Nederland al verpest, aan de reacties hier te zien. Ik begrijp echt niet hoe er mensen kunnen zijn die deze klacht niet terecht vinden, ik denk echt dat je geen benul hebt. Of je kickt er gewoon op om mensen af te zeiken, zoals ook een groot deel hier doet. Kom dan maar hier langs en doe het recht in mijn gezicht... zwakkelingen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:51 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Gaat jou dat wat aan dan? Zie je dan wel, toch? Iets wat niet leuk is in ieder geval.
Nee, maar als ze net zoals jouw ouders altijd nutteloos op een openbare plek staan om bezoek te kunnen ontvangen, dan waren er toch wat banden lek denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat dan? Denk je dat jij kan en mag bepalen wie wel en wie niet op een openbare plek mag staan?
Verrekte lamlul die je er bent. Sodemieter toch op met je bullshit. Jij bent er zo een waar van ze de banden lek moeten steken, omdat je te lam bent om op je eigen oprit te gaan staan. Zeker ook uitkeringstrekker?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:58 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Ben je ongesteld? Mijn god wat doe je chagrijnig. Mogen andere mensen geen mening hebben?
Ik heb een oprit en ik parkeer altijd op de parkeerplek voor de deur. Waarom? Omdat ik geen zin heb mijn oprit op te draaien en vervolgens achteruit uit te moeten steken.(of andersom uiteraard) Waarom zou ik die extra moeite moeten doen terwijl ik extra betaald heb om een eigen oprit te hebben?
Is dit asociaal? Ja en nee, voor mijn buren zou het misschien aardig zijn als ik die plek open liet, maar ik verwacht van mijn buren het begrip dat ik geen extra moeite hoef te doen terwijl ik extra betaald heb.
Wat ik asociaal vind is dat jij verwacht dat mensen die extra betalen ook nog eens extra moeite moeten doen. Als je de garantie wil dat je in de buurt van je huis kan parkeren moet je een huis met een oprit nemen of een oprit aan laten leggen. Ik gebruik hem alleen als de hele straat vol geparkeerd staat en ik toch bij mijn huis wil staan.
Asociale bitch die je er bent.
Hoezo nutteloos? Zij hebben net zoveel recht als ieder ander in dat te parkeren en het heeft net zoveel nut.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:04 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Nee, maar als ze net zoals jouw ouders altijd nutteloos op een openbare plek staan om bezoek te kunnen ontvangen, dan waren er toch wat banden lek denk ik.
Als een uitkeringstrekker bij jou in de straat een oprit kan betalen hoe de fok weinig heb jij dan wel niet in de maandquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:05 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Verrekte lamlul die je er bent. Sodemieter toch op met je bullshit. Jij bent er zo een waar van ze de banden lek moeten steken, omdat je te lam bent om op je eigen oprit te gaan staan. Zeker ook uitkeringstrekker?
Dat vind ik dan nog wel wat anders.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:18 schreef agter het volgende:
Hier een oprit voor twee auto's achter elkaar.
Maar als ik niet weet wie de volgende dag als eerste weg moet, zet ik hem ook op de openbare parkeerplaats.
Waarom zou ik dat niet doen?
Waar slaat dit nu weer op? Ik heb niet geen oprit omdat ik er te weinig geld voor heb, ik heb geen oprit omdat dit huis het toevallig niet heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:16 schreef lasters het volgende:
[..]
Als een uitkeringstrekker bij jou in de straat een oprit kan betalen hoe de fok weinig heb jij dan wel niet in de maand
Ja, er is wel meer verboden. Maar goed, je weet blijkbaar niet beter omdat je hetzelfde opgevoed bent, maar wat jouw ouders doen is echt flauwekul.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hoezo nutteloos? Zij hebben net zoveel recht als ieder ander in dat te parkeren en het heeft net zoveel nut.
Banden lek steken is daarentegen wel verboden.
Dan leg je er toch één aan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:33 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op? Ik heb niet geen oprit omdat ik er te weinig geld voor heb, ik heb geen oprit omdat dit huis het toevallig niet heeft.
Waarom heb je dan geen huis met oprit gekochtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:33 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op? Ik heb niet geen oprit omdat ik er te weinig geld voor heb, ik heb geen oprit omdat dit huis het toevallig niet heeft.
Omdat dit huis dat toevallig niet heeft?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:37 schreef lasters het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen huis met oprit gekocht
Dan had je daar eerder over moeten nadenken, laten we zeggen op het moment dat je naar een huis ging zoeken. Als je het een beetje handig aanpakt ga je tijdens je speur toch naar een geschikt huis eerst goed research doen en dan kom je er vanzelf achter of het handig is om een oprit te hebben of niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:05 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Omdat dit huis dat toevallig niet heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |