Mijn eerste gedachte na het lezen van de OP was "Dat mens is gefrustreerd omdat ze geen eigen oprit heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:05 schreef biertank het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing.. een eigen oprit of garage bouwen.
Geen dank
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:10 schreef lasters het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte na het lezen van de OP was "Dat mens is gefrustreerd omdat ze geen eigen oprit heeft"
Ik denk dat je prima weet wat ermee wordt bedoeld. Zo niet, dan hoef je hier niet te reageren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:06 schreef Kaptali het volgende:
Graag pics van de situatie ter verduidelijking
Dat zullen jullie wel zelf ernaar gemaakt hebben dan.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:23 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, de buren zijn van die misselijke die ons al dwarsliggen sinds we hier wonen en zetten hun auto telkens expres bij ons voor de deur.
Ik wil wel op jouw oprit komen!quote:Op maandag 25 mei 2015 17:16 schreef Broodjekipkorn het volgende:
In mijn straat hebben 5 mensen een oprit en/of garage, waarvan maar 2 mensen ze gebruiken. De andere 3 zetten associaal hun auto op een openbare parkeerplaats, zodat de rest van de straat maar amper plek heeft.
Ik word er doodmoe van...
Edit: mijn Nederlands even verbeterd.
Ok dan niet. Terechte klacht overigens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:29 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik denk dat je prima weet wat ermee wordt bedoeld. Zo niet, dan hoef je hier niet te reageren.
Mensen zonder voorkennis...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:31 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Dat zullen jullie wel zelf ernaar gemaakt hebben dan.
Die hebben wij geen. Gebruik die van de buren maar, ga ik ook doen!quote:
Dat zou het alleen zijn op het moment dat je de parkeerplaats bezet houdt alleen maar om hem bezet te houden. En hoewel dat in principe wel mogelijk is, is dat tamelijk onwaarschijnlijk. Waarom iemand specifiek op plek parkeert en/of hij nog andere mogelijkheden heeft om te parkeren die jij geschikter zou vinden zijn jouw zaken niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:06 schreef Life1980 het volgende:
Gewoon asociaal gedrag om een openbare parkeerplek in te nemen, terwijl je een oprit hebt.
Dan heb je straks lekke bandjes.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:20 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik was wel van plan dit binnenkort een keer bij 1 van de 3 te doen ja.
Nice, Gezellig!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:35 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Die hebben wij geen. Gebruik die van de buren maar, ga ik ook doen!
Ja hoor ze weten prima waar die voor is maar ze kiezen er voor om op een openbare parkeerplaats te parkeren. En volgens mij weet jij niet waar die voor is. Dat is namelijk een vrij beschikbare parkeerplaats voor diegene die als eerste zijn auto daar neer zet. Er zitten geen voorwaarden aan en niemand(ook jij niet) heeft enig zwaarder wegend recht om die plek te gebruiken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Je ouders zijn dus van die graftakken die niet weten waar een oprit voor is. Lekker makkelijk excuus; ik verwacht misschien bezoek.
En wat dan? Wat doe jij dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..].
Nee. Sterker nog, als ik er zelf een had gehad, had ik rekening gehouden met anderen.
Maar blijkbaar is half Nederland al verpest, aan de reacties hier te zien. Ik begrijp echt niet hoe er mensen kunnen zijn die deze klacht niet terecht vinden, ik denk echt dat je geen benul hebt. Of je kickt er gewoon op om mensen af te zeiken, zoals ook een groot deel hier doet. Kom dan maar hier langs en doe het recht in mijn gezicht... zwakkelingen.
TS ziet (en blijft het zo zien) dat het kunnen permiteren van een oprit meteen het plicht meebrengt om je auto daarop te parkeren en alle rechten die je hebt omtrent parkeren in de omgeving waar je woont direct vervallenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja hoor ze weten prima waar die voor is maar ze kiezen er voor om op een openbare parkeerplaats te parkeren. En volgens mij weet jij niet waar die voor is. Dat is namelijk een vrij beschikbare parkeerplaats voor diegene die als eerste zijn auto daar neer zet. Er zitten geen voorwaarden aan en niemand(ook jij niet) heeft enig zwaarder wegend recht om die plek te gebruiken.
Verder zou ik het fijn vinden als je niet zo respectloos over mijn ouders zou spreken.
Gaat jou dat wat aan dan? Zie je dan wel, toch? Iets wat niet leuk is in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En wat dan? Wat doe jij dan?
Woon jij überhaupt al op jezelf, heb je een auto? Of ben jij gewoon lomp?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:50 schreef lasters het volgende:
[..]
TS ziet (en blijft het zo zien) dat het kunnen permiteren van een oprit meteen het plicht meebrengt om je auto daarop te parkeren en alle rechten die je hebt omtrent parkeren in de omgeving waar je woont direct vervallen
Dat komt omdat je je eigen behoefte boven die van anderen staat waarbij je hen juist verwijt dat ze dat doen. Degene met oprit die er parkeert heeft zijn redenen om dat te doen, het heeft gewoon, waarom dan ook, zijn voorkeur. Net zo goed als jij je redenen hebt om er te willen staan. Ongeacht wat de redenen zijn, van geen van jullie beiden is de reden belangrijker dan die van de ander. De betreffende redenen zijn alleen van belang voor jullie zelf. Dus is het aan de eerste die de keuze heeft door bij de parkeerplaats aanwezig te zijn om de keuze te maken om er wel of niet te gaan staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe er mensen kunnen zijn die deze klacht niet terecht vinden
Absurd inderdaad. Daar had ik al lang wat aan gedaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:50 schreef Sometimes het volgende:
En de auto 365 dagen op straat parkeren zodat eventueel bezoek altijd een parkeerplek heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |