geen 2 autos hebbenquote:Op maandag 25 mei 2015 17:16 schreef Broodjekipkorn het volgende:
In mijn straat hebben 5 mensen een oprit en/of garage, waarvan maar 2 mensen ze gebruiken. De andere 3 zetten associaal hun auto op een openbare parkeerplaats, zodat de rest van de straat maar amper plek heeft.
Ik wordt er doodmoe van...
Je legt een connectie die er niet is. Ze mogen er parkeren of dat mogen ze niet. Gezien de openbaarheid van de parkeerplaatsen mogen ze dat. Het is niet aan jou om te weten wie specifiek er heeft geparkeerd en/of ze nog andere keuzes hebben om te parkeren. Het enige wat voor jou relevant is, is of de wel of niet plek bezet is, en dat alleen maar op het moment dat je hem zelf nodig hebt omdat er geen andere alternatieven zijn om zelf te parkeren.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:16 schreef Broodjekipkorn het volgende:
In mijn straat hebben 5 mensen een oprit en/of garage, waarvan maar 2 mensen ze gebruiken. De andere 3 zetten associaal hun auto op een openbare parkeerplaats, zodat de rest van de straat maar amper plek heeft.
http://www.sbs6.nl/progra(...)/pagina/aanmelden-6/quote:Buren kunnen je het leven knap lastig maken. Als bij jou de situatie met je buren ook vervelend, irritant of ongezellig is en je zou dat graag anders zien: Dat kan! Jochem van Gelder en Patty Brard lossen het op! Meld je hier aan!
Kijk 'm stampvoeten.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:34 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Maar alle mensen die mijn klacht niet begrijpen zijn of zoldermongooltjes die nog in het hotelletje van mama en papa wonen, of mensen met een oprit.
Oh, sorry.quote:
Wij hebben er ook 2.. 1 parkeren we zo dicht mogelijk en de andere achteraan de straat.quote:
Dat heeft geen ene fuck met Nederlanderschap te maken Italiaan daar maken mensen zich wereldwijd druk om en worden in andere landen zelfs moorden om gepleegd OOK in Italië.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:26 schreef Aiciu het volgende:
Nederlanders maken zich echt druk om de verkeerde dingen
Daarom!quote:Op maandag 25 mei 2015 17:59 schreef hoas het volgende:
Mijn oprit van 30 m2 kost ook 269 euro per m2 zonde om er een auto op tezetten
Ik woon niet bij papa en mama en heb ook geen oprit. En ik vind je klacht ook onterecht. Wij hebben ook nog twee auto's.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:34 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Maar alle mensen die mijn klacht niet begrijpen zijn of zoldermongooltjes die nog in het hotelletje van mama en papa wonen, of mensen met een oprit.
Je ouders zijn dus van die graftakken die niet weten waar een oprit voor is. Lekker makkelijk excuus; ik verwacht misschien bezoek.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik woon niet bij papa en mama en heb ook geen oprit. En ik vind je klacht ook onterecht. Wij hebben ook nog twee auto's.
Mijn ouders hebben overigens wel een oprit naar de eigen wagen zetten ze op een openbare plek zodat eventueel bezoek altijd een plek heeft.
Ik woon nog thuis EN we hebben twee parkeerplekken voor de deur + garage.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:34 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Mooie woorden van iemand die niet weet waar openbare parkeerplaatsen voor zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Je ouders zijn dus van die graftakken die niet weten waar een oprit voor is. Lekker makkelijk excuus; ik verwacht misschien bezoek.
Ik heb de oplossing.. een eigen oprit of garage bouwen.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:34 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |