Da's idd wel extreem, met een beetje pech heeft ie pas maat 116 als ie 6 is ofzo. Ik zou dan denk ik toch tegen m'n moeder zeggen dat ik het aan een vriendin ga geven met een ouder zoontje, zodat het gebruikt kan worden (en vriendin het zonder schuldgevoel kan wegkiepen als het echt niks is)...quote:Op maandag 25 mei 2015 17:06 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ spring
Dat zou ik dan wel aangeven hoor, dat je niet zulke grote kleding al wil hebben. Mijn schoonmoeder reageert op allerlei kleren op de weggeefhoek voor onze zoon. Hij zit met broeken in 86/92 en shirts in 92. Kreeg laatst tassen vol met maat 116. Ik heb toen toch netjes gezegd dat ze niet meer op die maten hoeft te reageren, want ik weet echt niet waar ik t moet laten en in welk seizoen we dan zitten.
Boeh! Maar wel fijn dat het lastigste nu voorbij is, al lijkt me een eindstage in combinatie met zwangerschap ook zwaar. Of doe je die nu dus later?quote:Op maandag 25 mei 2015 17:02 schreef mignonne het volgende:
@MM nee helaas, dit is nog niet het laatste. De eindstage en een eindtoets komen nu nog. Maar dit was wel het meeste/lastigste werk dus blij dat het af is.
Haha, dat heb ik vaker gehoord. Username = mijn kat + ex-kat (na 17 jaar was het beestje toch echt op...). Ik hou wel van Disney films hoor, maar op kleding/in huis, nee dank jequote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:12 schreef -Spring het volgende:
Ze is dolverliefd op dit mutsje bijvoorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van Disney-zooi (bij voorkeur met een zo gebarsten mogelijke print, dus dan valt deze nog reuze mee).OMG dat Nemo truitje vind ik dus echt te schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
. Zo zie je maar... smaken verschillen
.
Hier inmiddels zo'n gruwelijke rugpijn dat ik enkel nog kan zitten of liggen. Morgen eens aan de gyn vragen of dat normaal is. Want ik heb toch niks raars gedaan de afgelopen dagen![]()
Als je je adres pm't dan stuur ik m op.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
OMG dat Nemo truitje vind ik dus echt te schattig![]()
![]()
. Zo zie je maar... smaken verschillen
.
Hier inmiddels zo'n gruwelijke rugpijn dat ik enkel nog kan zitten of liggen. Morgen eens aan de gyn vragen of dat normaal is. Want ik heb toch niks raars gedaan de afgelopen dagen
nee hoor, vooralsnog loop ik op schema en dat wil ik heel graag zo houdenquote:Op maandag 25 mei 2015 17:20 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Boeh! Maar wel fijn dat het lastigste nu voorbij is, al lijkt me een eindstage in combinatie met zwangerschap ook zwaar. Of doe je die nu dus later?
[..]
Hahaha ok cool!quote:Op maandag 25 mei 2015 18:50 schreef -Spring het volgende:
[..]
Als je je adres pm't dan stuur ik m op.
Balen van je rugpijn. Ik voel me lichamelijk juist fitter dan ooit. Net in een aanval van nesteldrang nog de overloop en de zolder verder opgeruimd. Zware dozen de vlizotrap opgetild en op zolder verhuisdozen met boeken versjouwd.
Nu alleen nog mn vluchttas inpakken , het eerste pakje strijken en mn wenkbrauwen verven, dan ben ik echt.helemaal.klaar.
Magquote:Op maandag 25 mei 2015 21:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Dames! Ik ben een stiekeme meelezer, maar had nu een vraagje. Ik heb morgen een werk-uitje waar we allemaal wat eten voor maken en een collega is zwanger. Ik wil een pastasalade maken. Mogen feta (appetina feta) en mozzarella nou wel of niet als je zwanger bent? Ik lees vanalles over rauwmelkse kazen maar weet niet zo goed wanneer een kaas nou rauwmelks is..
Ah super! Komt gewoon van de supermarkt inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Magals je het gewoon bij de supermarkt haalt geen probleem.
Eet smakelijk! en lief van je dat je rekening houdt met de zwangere!
Wat een tof idee allemaal!quote:Op maandag 25 mei 2015 21:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Dames! Ik ben een stiekeme meelezer, maar had nu een vraagje. Ik heb morgen een werk-uitje waar we allemaal wat eten voor maken en een collega is zwanger. Ik wil een pastasalade maken. Mogen feta (appetina feta) en mozzarella nou wel of niet als je zwanger bent? Ik lees vanalles over rauwmelkse kazen maar weet niet zo goed wanneer een kaas nou rauwmelks is..
Mijn straf voor lurken... ik knorde mn kind half wakker...quote:Op maandag 25 mei 2015 21:51 schreef -Spring het volgende:
Ik zei net tegen N dat ik nu af en toe echt een soort oefenwee voel. Een harde buik als ik gewoon relaxed op de bank zit.
Heeft hij ook wel eens, zei ie. Een oefenerectie.
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:51 schreef -Spring het volgende:
Ik zei net tegen N dat ik nu af en toe echt een soort oefenwee voel. Een harde buik als ik gewoon relaxed op de bank zit.
En een maxi-cosi, kleertjes, eventueel kruiken ..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:58 schreef SaskiaR het volgende:
Nee, maar ik heb nog zoveel werk te doen in de komende weken....
En nog heel veel te klussen...
En we hebben nog niet alle spullen voor de baby- nouja, een wieg en een badje is het wel zo'n beetje, toch?
Bed, bad, brood... Thats allquote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:58 schreef SaskiaR het volgende:
Nee, maar ik heb nog zoveel werk te doen in de komende weken....
En nog heel veel te klussen...
En we hebben nog niet alle spullen voor de baby- nouja, een wieg en een badje is het wel zo'n beetje, toch?
Natuurlijk is dat niet je eigen schuld! Als je twee weken geleden een kuurtje had gehad dan had die ook op kweek gemoeten en als daar gbs uit gekomen was dan had je met hetzelfde verhaal van infuus gezeten. Die riedel gaat nmlk op vanaf 36 weken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:42 schreef -Spring het volgende:
Haha, was je daar bang voor dan?
Ik vind het het best kut toch, zo'n kuur met 39 weken. Als ze 'nu' komt, slik ik m nog terwijl ik bv geef en dat geeft weer een grotere kans op spruw. En als er idd b-streptokokken worden gevonden, moet ik aan een ab-infuus tijdens de bevalling om te voorkomen dat zij besmet wordt.
Anyway, de komende anderhalve week mn benen maar flink bij elkaar houden dus.
En het is ook wel een beetje boel mn eigen schuld.
Oh, nou gelukkig! En dit is ook al mn tweede kuur, maar bij die eerste was ik idd mss nog net geen 36 weken dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet je eigen schuld! Als je twee weken geleden een kuurtje had gehad dan had die ook op kweek gemoeten en als daar gbs uit gekomen was dan had je met hetzelfde verhaal van infuus gezeten. Die riedel gaat nmlk op vanaf 36 weken.
Daarnaast, er zijn (helaas) ook genoeg vrouwen die een aantal keer achter elkaar behandeld worden en daarna toch weer een nieuwe blaasontsteking ontwikkelen. Weinig aan te doen helaas. Wat je wel kunt doen is kijken of je voorzorgsmaatregelen kunt nemen tegen spruw mocht je aan het infuus gaan. Gentiaan violet wordt niet meer gemaakt geloof ik maar wellicht dat het toch nog ergens te bestellen is? En er zijn ook mensen die erg geloven in probiotica om dat te geven aan baby na de geboorte. Ik ben daar zelf niet zo van, maar wie weet past t wel bij jou.
en ik ben nieuwsgierig welk middel je hebt gekregen![]()
Nee psies, ik ben er ook niet heel erg van omdat ik het wat heftig vind voor zo'n baby om ze gelijk vol te proppen met allerlei antimiddelen. Maar goed, spruw is ook heel erg vervelend enzo dus ik snap ook wel weer dat mensen íets willen doen. Je bent er iig alert op.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:14 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh, nou gelukkig! En dit is ook al mn tweede kuur, maar bij die eerste was ik idd mss nog net geen 36 weken dan.
Probiotica aan een baby geven lijkt me nu niet direct iets voor mij, maar ik heb me er nog niet in verdiept natuurlijk. Ik zou dan eerder zelf aan de probiotica gaan
Ik hen Amoxicilline gekregen, net als de vorige keer.
Nee is ook zo, maar ik bedoel meer dat er mensen zijn die antibiotica krijgen bang zijn dat de darmflora van het kind verstoord raakt daardoor (geen gekke gedachte verder) en om die reden probiotica gaan geven. Waar het me om gaat is dat dat vaak flesjes van de apotheek/drogist zijn a la yakult en op het moment dat ze dat in de kraamweek al gaan geven zit je en met je kwetsbare darmwand en een middel wat niet per se voor pasgeborenen is bedoeld, en daarnaast zit je met dat je ze iets geeft in hun maagje formaat knikker waar eigenlijk melk-om-van-te-groeien in had moeten zitten. Dat is voor mij de reden om er niet zo heel happig op te zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:20 schreef pinquit het volgende:
Probiotica zijn toch geen antimiddelen, of begrijp ik je benaming niet?![]()
In kunstvoeding zitten geloof ik ook probiotica, hoe denk je daarover?
Kan best, ik ben niet erg thuis in de wereld van alternatieve geneeswijzen en heb er ook niet per se heel veel mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:28 schreef Burdie het volgende:
@Mignonne, ik had begrepen dat kefir idd helpt tegen spruw, maar ik dacht dat je het op je tepels moet smeren
@Spring, ik heb kefir korrels liggen hier, die ik tegen verzendkosten wel wil opsturen, als je het nodig hebt/denkt te hebben?
Het wordt op de "officiële" bv-sites genoemd als alternatief voor het niet meer verkrijgbare (en net zo alternatievequote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kan best, ik ben niet erg thuis in de wereld van alternatieve geneeswijzen en heb er ook niet per se heel veel mee.
Waar ik het over had zijn de flesjes probiotica die de apotheek/drogist verkoop (voor aanzienlijke bedragen), flesjes a la yakult enzo.
Klopt, alleen is gv iets gangbaarder en meen ik me te herinneren dat spring daar al ervaring mee had van L. maar wellicht haal ik dat door de war met iemand anders.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het wordt op de "officiële" bv-sites genoemd als alternatief voor het niet meer verkrijgbare (en net zo alternatieve) GV
.
Hou op, ik kom zelf al in óm. Maar bedankt!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:28 schreef Burdie het volgende:
@Mignonne, ik had begrepen dat kefir idd helpt tegen spruw, maar ik dacht dat je het op je tepels moet smeren
@Spring, ik heb kefir korrels liggen hier, die ik tegen verzendkosten wel wil opsturen, als je het nodig hebt/denkt te hebben?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hou op, ik kom zelf al in óm. Maar bedankt!
Of heb je melkkefir?
Nee hoor, bij L hebben we geen spruw gehad.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Klopt, alleen is gv iets gangbaarder en meen ik me te herinneren dat spring daar al ervaring mee had van L. maar wellicht haal ik dat door de war met iemand anders.
Ik heb zelf nooit gv geprobeerd, voor mij werkte nystatine en daktarin prima en ik heb niet de behoefte gehad om per se een alternatief middel eerder te proberen dan een regulier middel. Dat is maar net hoe je daarbij in staat. Maar dat zijn mijn persoonlijke keuzes en overwegingen, wat een ander doet of goed vindt moet een ander weten. Dat is imho niet beter of slechter dan andere keuzes.
Oh echt? Melkkefir wil ik sowieso wel!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:37 schreef Burdie het volgende:
Ah zo, dan begreep ik je verkeerd. Ik heb er geen ervaring mee verder
.
[..].
Dan ben ik in de war met iemand andersquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:38 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee hoor, bij L hebben we geen spruw gehad.
Je hebt gelijk, daar zouden ze dan geen weekend overheen laten gaan.. ik dacht dat de spanning wel wat weg zou zijn, maar onbezorgd is het allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:00 schreef Mariposas het volgende:
Snap dat je dat onzeker maakt, Joyce. Ik denk idd dat ze je ook vaker willen controleren ivm je bloeddruk en groei van de baby. Als er echt iets ergs aan de hand zou zijn, zouden ze je ongetwijfeld direct of deze week al laten komen.
Nee, helemaal onbezorgd is het nooit geweest. En idd de spanning kan ik misschien als kiespijn in verband met de bloeddruk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:08 schreef Mariposas het volgende:
Nee, dat snap ik. Het was voor jou al vanaf het begin af aan niet echt onbezorgd, he? Jammer dat ze je niet wat meer duidelijkheid kunnen geven, want logisch dat mensen gaan malen als je zoiets hoort, zeker 'naar aanleiding van het verslag'. Niet echt handig als je bloeddruk al aan de hoge kant is (toch?) i.m.o..Misschien zou je hierover nog contact kunnen opnemen met de gynaecoloog, als je die spanning blijft houden.
Wanneer heb je bloed laten prikken voor de NIPT. Mogelijk dat ze verwachten tegen die tijd al de uitslag te hebben en dat ze zo één en ander willen combineren met wat extra controles van de groei/jouw bloeddruk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee, helemaal onbezorgd is het nooit geweest. En idd de spanning kan ik misschien als kiespijn in verband met de bloeddruk.
Maar ik moet nu dan ook vooral naar mijn verstand luisteren, en als het echt om iets anders ging dat gewoon de controle wat eerder en waarschijnlijk dus ook regelmatiger, dan zouden ze daar geen weekend overheen laten gaan.
En donderdag zijn we zo goed te woord gestaan door de gyn in het Radboud dat ik daar eigenlijk gewoon vertrouwen in moet hebben.. In Arnhem zullen ze nu echt niets meer weten als dat ze vorige week wisten in het Radboud.
Dat doe ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:43 schreef Morretje het volgende:
Zelf nu probiotica nemen heeft zeker zin Spring. Maar dan idd geen Yakult, maar bijv van de Groene Vrouw. *lurker*
Tact is iets wat ze naar mijn idee nogal missen in het Rijnstate.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:23 schreef Quickie_Brat het volgende:
Joycie88: als ze het zo brachten aan de telefoon zou ik me ook zorgen maken en willen weten waarom je dan eerder moet komen. Maar tegelijk klinkt het ook niet alsof het echt heel erg zorgwekkend en ernstig is, dan hadden ze je dat toch wel gelijk gezegd?
anyway als je het niet los kan laten zou ik ook gewoon nog even bellen. Straks maak je je vreselijk druk en is dat nergens voor nodig en willen ze je enkel wat beter in de gaten houden.
Haha, alweer?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:21 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hier ook een weekwissel38 weken nu precies.
Heb me vanmorgen riant verslapenHad om 11:15 bij de gynaecoloog moeten zijn maar schrok om 13 uur wakker
. Nu mag ik morgenmiddag om 13:45 komen
dan ben ik vast wel wakker
Vanillevla.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:12 schreef pinquit het volgende:
Wat doen jullie verder tegen zuurbranden eigenlijk? Voordat ik aan de rennies ga wil ik nog wat huistuinkeukendingen proberen, of is dat onzin?
Opletten wat je hebt gegeten wanneer je er last van krijgt. Ik krijg het zuur van komkommerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:12 schreef pinquit het volgende:
Wat doen jullie verder tegen zuurbranden eigenlijk? Voordat ik aan de rennies ga wil ik nog wat huistuinkeukendingen proberen, of is dat onzin?
Stofzuigen dus uitbesteden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:29 schreef pinquit het volgende:
Hm, oke. Ik vind het nog niet echt erg genoeg ofzo![]()
Al is het wel lastig, en grondig (bukkend) stofzuigen zorgt af en toe voor een minikotsje in mn keel
![]()
Vanillevla ga ik proberenwe hebben nu even alleen
bananenvla
don't ask
![]()
Cola hielp toch ook? Dat ben k nu aan het proberen.
Tomaten en appels enzo zijn echt teringzuur. Ik verdroeg dat ook slecht.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:30 schreef pinquit het volgende:
Ik eet al een hele tijd snoeptomaatjes als snack (echt bakken), maar heb nu t idee dat t daar ook erger van wordt helaas
Oh no, dat kan ik dus beter niet uitproberenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tomaten en appels enzo zijn echt teringzuur. Ik verdroeg dat ook slecht.
Ik verdroeg vooral Maltesers en M&M Crispy erg goed
Spannend! Succes!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:09 schreef Sara82 het volgende:
Nahh zeg Joycie, ik zou ook zitten klauwkauwen van de zenuwen. Al is het waarschijnlijk gewoon een extra check-up, om te kijken of de groeiachterstand groter of kleiner wordt. Helemaal eens met veel anderen hier:gewoon bellen met de arts als je het niet meer houdt hoor, voel je niet teveel!
En hoera voor de weekwissels!
Ik ben morgen alweer op de helft, goddamn! Geet zo hert he?! En om het te vieren mag het kind 's middags door de keuring. Zoooo spannend weer!
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh ik heb echt wel 1 zwangerschapscraving... Stroopwafels
Voordat ik mij ongans kán eten aan iets, heeft mijn vriend toch al de voorraadkast geplunderd. Vaste prik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh ik heb echt wel 1 zwangerschapscraving... Stroopwafels
Spuit elf, maar ik haak nog even in: meestal krijg je een assistente aan de lijn als je belt. Die heeft dan waarschijnlijk van de gyn de opdracht gekregen om je eerder te plannen. Vaak komt zo'n opdracht ik het elektronische patientendossier te staan en kan de assistente dat dus inzien. Zou me dus niks verbazen als de gyn daar, als soort reminder voor zichzelf "eerder controle, zie verslag Radbout" heeft ingezet oid.". De assistente ziet dat en geeft dat door als antwoord op jouw vraag, maar weet ook niet meer dan dat..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Tact is iets wat ze naar mijn idee nogal missen in het Rijnstate.
Heb net nog even gebeld omdat ik deze week mijn BD nog moest laten controleren in het ziekenhuis en of dat dit nog nodig was nu ik volgende week al controle heb. Ze hadden graag van wel. Gesprek was kort, nog gevraagd waarom de afspraak vervroegd moest worden, maar kreeg een beetje hetzelfde antwoord als vanmorgen, gewoon naar aanleiding van het verslag van Nijmegen de controle wat eerder.
Ik ben ook gewoon een stresskip en nu met de spanning van de afgelopen 2 weken die nog een beetje in mijn lijf hangt komt het net wat harder aan denk ik..
Ik zet maar een kop kamille-thee
Spuit elf is helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:51 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Spuit elf, maar ik haak nog even in: meestal krijg je een assistente aan de lijn als je belt. Die heeft dan waarschijnlijk van de gyn de opdracht gekregen om je eerder te plannen. Vaak komt zo'n opdracht ik het elektronische patientendossier te staan en kan de assistente dat dus inzien. Zou me dus niks verbazen als de gyn daar, als soort reminder voor zichzelf "eerder controle, zie verslag Radbout" heeft ingezet oid.". De assistente ziet dat en geeft dat door als antwoord op jouw vraag, maar weet ook niet meer dan dat..
Niet druk om maken dus, en doe je dat wel, gewoon bellen en om je gyn vragen!
Jij bent geen zeur!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Spuit elf is helemaal niet erg.
Vind jullie reacties heel lief! Soms voel ik me echt een zeur..
Ik snack gewoon rennies. Het zal absoluut dat ik meer last krijg van bepaalde dingen, maar rennies helpen in elk geval meteen en dan hoef ik niet te bedenken wat ik heb gegeten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:12 schreef pinquit het volgende:
Weet je wat ook zuur is? TLC heeft 19kidsandcounting gecanceld omdat Josh een meisjesaanrander was! vroeger. Hij is genezen door het geloof natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tomaten en appels enzo zijn echt teringzuur. Ik verdroeg dat ook slecht.
Ik verdroeg vooral Maltesers en M&M Crispy erg goed
josh van Anna? Heus?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:43 schreef Limone het volgende:
[..]
Weet je wat ook zuur is? TLC heeft 19kidsandcounting gecanceld omdat Josh een meisjesaanrander was!
NIET!?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:43 schreef Limone het volgende:
[..]
Weet je wat ook zuur is? TLC heeft 19kidsandcounting gecanceld omdat Josh een meisjesaanrander was!
Wait, Whut?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:43 schreef Limone het volgende:
[..]
Weet je wat ook zuur is? TLC heeft 19kidsandcounting gecanceld omdat Josh een meisjesaanrander was! vroeger. Hij is genezen door het geloof natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
.........
Ik verdroeg vooral Maltesers en M&M Crispy erg goed.....
Oh zit jij ook in het Rijnstatequote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Tact is iets wat ze naar mijn idee nogal missen in het Rijnstate.
Heb net nog even gebeld omdat ik deze week mijn BD nog moest laten controleren in het ziekenhuis en of dat dit nog nodig was nu ik volgende week al controle heb. Ze hadden graag van wel. Gesprek was kort, nog gevraagd waarom de afspraak vervroegd moest worden, maar kreeg een beetje hetzelfde antwoord als vanmorgen, gewoon naar aanleiding van het verslag van Nijmegen de controle wat eerder.
Ik ben ook gewoon een stresskip en nu met de spanning van de afgelopen 2 weken die nog een beetje in mijn lijf hangt komt het net wat harder aan denk ik..
Ik zet maar een kop kamille-thee
Erg he?quote:
Dat geet idd erg hert!!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:09 schreef Sara82 het volgende:
Nahh zeg Joycie, ik zou ook zitten klauwkauwen van de zenuwen. Al is het waarschijnlijk gewoon een extra check-up, om te kijken of de groeiachterstand groter of kleiner wordt. Helemaal eens met veel anderen hier:gewoon bellen met de arts als je het niet meer houdt hoor, voel je niet teveel!
Ik ben morgen alweer op de helft, goddamn! Geet zo hert he?! En om het te vieren mag het kind 's middags door de keuring. Zoooo spannend weer!
Oh, hier ook. Mijn grootste ergernis. Kom ik thuis van het werk en denk ik op de terugweg al "goh, ik heb zin in chips, gelukkig ligt er nog een zak", kom ik thuis, is natuurlijk precies die zak chips leeg. Alsof hij voorspellende gaves heeft waar ik zin in zal hebben en dat wil voorkomen, want die zak chips ligt vaak al langer in de kast...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:47 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Voordat ik mij ongans kán eten aan iets, heeft mijn vriend toch al de voorraadkast geplunderd. Vaste prik.
Oh afschuwelijk is dat. Zit je je er al helemaal op te verkneukelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh, hier ook. Mijn grootste ergernis. Kom ik thuis van het werk en denk ik op de terugweg al "goh, ik heb zin in chips, gelukkig ligt er nog een zak", kom ik thuis, is natuurlijk precies die zak chips leeg. Alsof hij voorspellende gaves heeft waar ik zin in zal hebben en dat wil voorkomen, want die zak chips ligt vaak al langer in de kast...
nee, zijn geloof, wat doe jequote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
josh van Anna? Heus?
Mijn geloof wat doe je
Lekker knagenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh afschuwelijk is dat. Zit je je er al helemaal op te verkneukelen.
Ik heb een nieuwe craving: rauwe wortels. ♡ Dat zal qua vitamine a toch geen kwaad (meer) kunnen?
De reden waarom ik soms eten verstop.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh, hier ook. Mijn grootste ergernis. Kom ik thuis van het werk en denk ik op de terugweg al "goh, ik heb zin in chips, gelukkig ligt er nog een zak", kom ik thuis, is natuurlijk precies die zak chips leeg. Alsof hij voorspellende gaves heeft waar ik zin in zal hebben en dat wil voorkomen, want die zak chips ligt vaak al langer in de kast...
Hij heeft zijn excuses aangeboden voor slechte dingen die hij in zijn jeugd heeft gedaan las ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee, zijn geloof, wat doe je![]()
![]()
volgens dat police report gaat t om 5 van zn eigen zussen. Tenzij er nog meer ouders zijn met minimaal 5 dochters die Michelle en Jim-bob heten.![]()
ah well. ieder huisje heeft zn kruisje eh.
ahja dan is het goed. That changes eeeeeeverythingquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij heeft zijn excuses aangeboden voor slechte dingen die hij in zijn jeugd heeft gedaan las ik.
Gelukkig maar, dan zijn al die gestookte fikkies, ballen door de ruit en katten met dingen aan hun staart nu opgelost en is Josh z'n geweten weer schoonquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij heeft zijn excuses aangeboden voor slechte dingen die hij in zijn jeugd heeft gedaan las ik.
ikr? Ik word zo naar van dat soort berichten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:50 schreef Estrys het volgende:
Nee dan dat verhaal van die oudere man die een zwangere vrouw in haar buik stompt in Den Haag omdat ze niet snel genoeg uit de tram is. Het moet niet gekker worden
Er rijden hier niet eens bussen, laat staan trams.quote:
Moet zeggen dat ik mijn laatste gyn erg aardig vond ondanks zijn berichten. Dat was Dr. M.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:23 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Oh zit jij ook in het Rijnstate. Ik vind ze daar juist altijd erg betrokken en professioneel
maar dat is misschien ook maar net bij wie je onder behandeling bent.....
wait, whut!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:43 schreef Limone het volgende:
[..]
Weet je wat ook zuur is? TLC heeft 19kidsandcounting gecanceld omdat Josh een meisjesaanrander was! vroeger. Hij is genezen door het geloof natuurlijk
Hier ook goede ervaringen met Rijnstate iddquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:23 schreef Quickie_Brat het volgende:
Oh zit jij ook in het Rijnstate . Ik vind ze daar juist altijd erg betrokken en professioneel maar dat is misschien ook maar net bij wie je onder behandeling bent.....
ha groetjes! dankquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:03 schreef Krisvc het volgende:
Hier ook wekenwissel, 34 inmiddels.En nog minder dan 10 werkdagen te gaan, na vandaag nog maar 8.
Vanochtend naar de fysio geweest (je krijgt de groetjes terug Mignonne) en mijn bekkenklachten zijn hopelijk te verbeteren met een inlegzooltje van de Van Haren. Deze kneus heeft gewoon een been dat een halve cm korter is waardoor er allerlei klachten ontstaan.
Dus we gaan het zo zien en hopen dat het snel beter wordt.
Joyce, ik kan me de stress goed voorstellen. 't Is ook niet niks allemaal, de achtbaan van de afgelopen twee weken. Daar zou mijn BD ook van omhoog schieten.
QB, dan heb je ook echt een flinke tuk gemaakt, haha.
Watquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:50 schreef Estrys het volgende:
Nee dan dat verhaal van die oudere man die een zwangere vrouw in haar buik stompt in Den Haag omdat ze niet snel genoeg uit de tram is. Het moet niet gekker worden
De helft alweer! Wat gaat dat snel Saar!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:09 schreef Sara82 het volgende:
Ja, maar aan je zussen zitten mag natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
wait, whut!
Damn
/mega spuit 11 maar toch. Fuk
Lekkerrr!quote:
Zo'n voorlichting heb ik volgende week. Fijn werken van 10 tot 19 en dan door naar die avond die om 19:30 begint. Ik hoop ook dat ik het red en dat het de moeite waard is. Vriend moest van de verloskundige iig ook mee, dus ik hoop dat het voor hem ook interessant en niet afschrikwekkend isquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:06 schreef kazy het volgende:
[..]
Lekkerrr!Enne ik ook!
Laatste dag als uitloop dus als ik alles afheb, neem ik die ook nog vrij.
Hier vanavond een voorlichting gehad over het geven van borstvoeding van een lactatiedeskundige. Was nog boeiender dan ik dacht! (Ik was al moe en vreesde dat ik het einde niet zou redden, maar dat viel reuze mee.)
Verder doe ik nog evenvoor alle weekwissels. De rest is niet echt blijven hangen, sorry
Ik heb dus nu al huilende clienten aan mn bureau omdat ik per oktober wegga. Dat houdt in dat ik nu al afspraken inkader en moet beperken (want meer dan 15, eens per week per client) past gewoon niet meer in mijn agenda.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:16 schreef Mariposas het volgende:
Oh ja, zo'n voorlichting/cursus/workshop. Ik wil dat eigenlijk ook wel. Er begint per 1 juni een cursus van vier x, maar dat vind ik best wel veel en snel al. Trouwens, dan kan ik niet eens wat ik heb al yoga op die avonden. Dan is er nog een andere bijeenkomst van 1 x 2 uur, maar dat wordt door een lactatiekundige of een jeugdverpleegkundige van het consultatiebureau gespecialiseerd in het onderwerp borstvoeding. En dat laatste vind ik weer minder, heb liever echt een lactatiekundige, of is dat overdreven? Nog een andere informatieavond wordt gegeven door een gediplomeerde kraamverzorgende met de specialisatie 'Borstvoeding', zelfde verhaal. Kortom, ik kan dus eigenlijk niet iets geschikts vinden. Jammer wel, maar 't zal vast ook wel goed komen zonder zo'n cursus.
Hier nog 15 dagen / 3,5 week werken, en ik moet nog best wel veel dossiers afronden.
Als ik plat ga liggen met een volle blaas wel. Niet doen dusquote:Op woensdag 27 mei 2015 08:53 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zo dan! Jij gaat ook snel ineens!
Heb je nu weer last van je nieren dan?
Op handen en knieën gaan liggen dus. :p Sterkte! Ik hoop dat het niet erger wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:05 schreef McLaura het volgende:
[..]
Als ik plat ga liggen met een volle blaas wel. Niet doen dus![]()
Maar als ik 35 weken ben, ben jij er bijna 40, toch?
Als een nijlpaard ja... En dan een kleuter die roept:"Mama, zo lijk je wel een dikke schommelende olifant!"quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Op handen en knieën gaan liggen dus. :p Sterkte! Ik hoop dat het niet erger wordt.
Ik ben vandaag precies 39 weken idd. 39.1 eigenlijk bleek uit een latere meting, maar da's niet meer aangepast. Het lijkt nog steeds niet helemaal tot me door te dringen.Zo mn ziekenhuistas maar eens inpakken.
Ach kinderenquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:10 schreef McLaura het volgende:
[..]
Als een nijlpaard ja... En dan een kleuter die roept:"Mama, zo lijk je wel een dikke schommelende olifant!"
Dat was bij Thijs ook in deze periode, zal er wel bijhoren. Vaker plassen en niet teveel plat liggen werkt wel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:15 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Maar balen van die stuwing, nasty dat het zo op het einde alsnog ff gaat spelen... Maar laatste stukkie!
Even rustig ademhalen jij!quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:57 schreef -Spring het volgende:
Getver, ik lees toch wel verontrustende verhalen over die b-streptokokken, hoor.![]()
Ook dat er in 'het protocol' staat dat vrouwen die tijdens de zwangerschap blaasontsteking hebben gehad sowieso bevallen aan een ab-infuus.
http://wij.nl/baby-info-k(...)roep-b-streptokokken
Bron: www.kindjeopkomst.nlquote:Het verloop van het ziektebeeld is meestal zeer ernstig.
Een ziek kindje...
Een ziek kindje zal snel en oppervlakkig ademhalen, mogelijk soms zelfs even stoppen met ademhalen. In plaats van mooi roze zal het kindje bleek, blauw of grauw ogen, slap aanvoelen en suf zijn. Soms zuller er stuipjes waarneembaar zijn en zal het kindje zachtjes kreunen bij het (uit)ademen. Een afwijkende kleur, het kreunen en ook een versnelde ademhaling zijn belangrijke signalen en zouden je aandacht dienen te trekken. Ook spugen, het niet willen drinken, koorts of juist ondertemperatuur kunnen wijzen op GBS-ziekte. De besmette kindjes worden zo ziek als gevolg van ontstekingen, bijvoorbeeld:
• longontsteking (pneumonie),
• bloedinfectie of
• hersenvliesontsteking (meningitis).
In zeldzame gevallen kunnen de ontstekingen zelfs tegelijkertijd voorkomen. Hersenvliesontsteking komt vaker voor bij kindjes die een 'late-onset'-infectie hebben en dus pas later na de geboorte ziek worden. Het ziektebeeld kan zich in een “razend” tempo ontwikkelen. Dit kan zelfs binnen een paar uur zijn. In die gevallen zou alle medische hulp te laat kunnen komen. In enkele gevallen kan het ziekteverloop zo snel en ernstig zijn dat zelfs een antibioticakuur geen genezing bewerkstelligt.
wat fijn dat je je zo goed voelt! Dat mag ook wel ondertussen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:56 schreef Estrys het volgende:
That's the spirit!
Dochterlief heeft zojuist tien minuten bij de zeeman op de grond dwars liggen doen. Kon ik ondertussen even de dingen zoeken die ik moest hebben daarKan het goed hebben nu, voel me best redelijk. Moe, maar best wel goed verder
Bijna op de helft!
Die shorts was ik voor maar alleen nog kleine maatjes en dat gaat toch te strak zitten met luier.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
wat fijn dat je je zo goed voelt! Dat mag ook wel ondertussen.
Ik was ook bij zeeman netheb een zomerbroekje gekocht voor de jongste, zo'n fijne stoffen.
maatje 68![]()
![]()
flauw mens ben je toch!quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die shorts was ik voor maar alleen nog kleine maatjes en dat gaat toch te strak zitten met luier.En slippers voor miep met flamingo's. En een bikini. Maar ze is heel erg twee vandaan zeg maar
![]()
Is natuurlijk ook onmenselijk dat je niet met zandbakzand in huis mag van je moeder.
Morgenochtend SEO dus. Spannend hoor.
Ja dat zeg ik nu wel... maar stel je voor dat t niet goed is he... pfff...quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:15 schreef -Spring het volgende:
Goed van die extra echo, saskia. Fijn dat je zelf niet ongerust bent!
Mijn man vond het prima te doen. Vooraf had hij ook zooo geen zin, maar het scheelde een hoop dat de docente erg enthousiast was en leuk kon vertellen. Ze betrok de aanwezige mannen ook echt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:15 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zo'n voorlichting heb ik volgende week. Fijn werken van 10 tot 19 en dan door naar die avond die om 19:30 begint. Ik hoop ook dat ik het red en dat het de moeite waard is. Vriend moest van de verloskundige iig ook mee, dus ik hoop dat het voor hem ook interessant en niet afschrikwekkend isheb jij ook nog een aanlegworkshop later een keer?
gebruik wordt ontraden omdat er geen gegevens bekend zijn over wat het doet tijdens de zwangerschap. Bel je huisarts of apotheker ff voor advies.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:40 schreef silliegirl het volgende:
Weet iemand of je primatour (voor reisziekte) mag bij zwangerschap?
Is afhankelijk van de organisatie, als het gegeven wordt door een lactatiekundige zal het wel geld kosten denk ik, zij moet tenslotte ook betaald worden. Bij mij worden ze via het kraamzorgbureau en de verloskundige praktijk gegeven (met beide dezelfde lactatiekundige). Via kraamzorg is het 12,50 p.p, via de verloskundige 15 per stel. Een algemene kraaminfo-avond gegeven door de medewerkers van het kraambureau zelf was wel gratis.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:45 schreef JantinaGr het volgende:
Sommige van die lactatie bijeenkomsten zijn gratis toch?
Mijn vriend zit vooraf altijd te mopperen over dit soort dingen. Totaal geen zin in enzo, maar ik sleep 'm toch elke keer weer mee (is ook zijn kind) en uiteindelijk vindt hij het elke keer wel weer nuttig dat hij mee geweest is omdat hij nieuwe dingen gehoord/gezien heeft. Hij slaat alleen af en toe een beetje door in de tips die je krijgt. Zo MOETEN wij nu zo'n barrier/bladvergroter op de commode want dat was volgens de kraamzorg beter. En Aerosleep en hemeltjes heeft hij nu een enorme afkeer van want dat is enorm gevaarlijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:21 schreef kazy het volgende:
[..]
Mijn man vond het prima te doen. Vooraf had hij ook zooo geen zin, maar het scheelde een hoop dat de docente erg enthousiast was en leuk kon vertellen. Ze betrok de aanwezige mannen ook echt.
Ik heb verder geen aanlegworkshop meer. (Ik geloof ook niet dat dit daar wordt gegeven; dit werd via mijn kraamzorginstelling gegeven en ze gaf aan dat wij de theorie krijgen en dat het de bedoeling is dat de kraamverzorgster de praktijk goed aanleert.) Ze was wel veel ingegaan op de aanlegtechnieken e.d. Ik heb wel het idee dat ik daar al veel van heb opgestoken
Bij ons waren die in het ziekenhuis gratis.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:45 schreef JantinaGr het volgende:
Je kunt ook even in je polis kijken van je zorgverzekering. Het schijnt dat sommige zorgverzekeraars deze bijeenkomst ook vergoeden, heb ik me gisteren laten vertellen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:45 schreef JantinaGr het volgende:
Hier was dat bij t kraambureau. Als je ook kraamzorg via hen nam was t gratis.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:45 schreef JantinaGr het volgende:
Is ook leuk! Het zal alleen nog wel tegenvallen hoeveel het is denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:56 schreef Malteser het volgende:
Vandaag worden er een aantal spullen geleverd. De kinderwagen, ledikant, commode, box, luiertas, matras, enz. En ik vind het toch leuk spannend. Babykamer gaat nog niet in elkaar want eerst willen we project kast afronden. Maar dat heeft even wat vertraging opgelopen ivm tuinaanleg.
Eigenlijk gaat er nog niks in elkaar want om nu de box bij 23w4d in elkaar te zetten is enigszins overdreven. Maar het is straks gewoon in huis, spullen voor onze Frummel
.
Had trouwens niet gedacht dat ze zo snel zouden leveren. Maar prima, genoeg kamers leeg dus kom maar door met de spullen. Bovendien ben ik (nog steeds) thuis dus hoef nu ook geen vrij te regelen.
Ik heb ook echt geen idee. Ik heb dat pakket weer keihard dichtgevouwenquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:54 schreef Minarosa het volgende:
Vraagje... In het kraampakket zitten een matrasbeschermer, een kraammatras en onderleggers. Wat moet nu eigenlijk waar op je bed? (bij ruim 37 weken, geen thuisbevalling) Er zit geen instructie bij
Het is mij even ontschoten. Zit je nu al in Duitsland?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:20 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is ook leuk! Het zal alleen nog wel tegenvallen hoeveel het is denk ikbij ons moeten het ledikantje en de commode (en box) nog binnenkomen maar de kamer staat al praktisch vol door de kinderwagen en maxi-cosi. Die hadden we qua ruimte niet ingecalculeerd
Maar de wieg moet sowieso nog verhuizen richting onze slaapkamer, dus dat scheelt weer een beetje.
Ik kan ook niet wachten tot de babykamer binnen komt, maar die is afgelopen zaterdag pas besteld dus dat zal nog wel even duren. Ben wel helemaal blij met de gordijnen die we maandag (bij poging 3) eindelijk op hebben kunnen hangen! Nu lijkt het ook daadwerkelijk op een kinderkamer!
Ik ben benieuwd! Heb een garage en boven twee lege slaapkamers en ook nog een lege zolderkamer. Zal eens kijken wat waar past.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:20 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is ook leuk! Het zal alleen nog wel tegenvallen hoeveel het is denk ikbij ons moeten het ledikantje en de commode (en box) nog binnenkomen maar de kamer staat al praktisch vol door de kinderwagen en maxi-cosi. Die hadden we qua ruimte niet ingecalculeerd
Maar de wieg moet sowieso nog verhuizen richting onze slaapkamer, dus dat scheelt weer een beetje.
Ik kan ook niet wachten tot de babykamer binnen komt, maar die is afgelopen zaterdag pas besteld dus dat zal nog wel even duren. Ben wel helemaal blij met de gordijnen die we maandag (bij poging 3) eindelijk op hebben kunnen hangen! Nu lijkt het ook daadwerkelijk op een kinderkamer!
De matrasbeschermer leg je op je bed, onder je hoeslaken, voor t geval dat je vliezen breken als je in bed ligt...quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:54 schreef Minarosa het volgende:
Vraagje... In het kraampakket zitten een matrasbeschermer, een kraammatras en onderleggers. Wat moet nu eigenlijk waar op je bed? (bij ruim 37 weken, geen thuisbevalling) Er zit geen instructie bij
In de bus? Als in OV? met zo'n onderlegger?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De matrasbeschermer leg je op je bed, onder je hoeslaken, voor t geval dat je vliezen breken als je in bed ligt...
Die onderleggers vond ik in de kraamweek fijn als extra zekerheid met t vloeien maar werd vooral gebruikt tijdens de controles door de kraam.
Zo'n onderlegger kun je ook meenemen als je op ontploffen staar en je moet met de auto of in de bus oid.. kun je daarop zitten.
Wb de kraamverbanden, dat lijkt nu echte horror dat je ze nodig hebt maar manmanman wat vond ik die dingen fijn.. (zeker koudgemaakt door de kraam tegen de zwelling)
Die matrasbeschermer, is dat dun plastic en heeeeeeel groot? Dan is dat handig om je matras te beschermen als je vliezen ineens breken (onder je molton en onderlaken, op konthoogte om je matras heen vouwen). Die andere dingen zijn volgens mij voor tijdens/na de bevalling.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:54 schreef Minarosa het volgende:
Ik kwam de laatste tijd niet erg ver meer. Kleine stukjes op de fiets, gauw terug naar huis. Opruimen, poetsen, klaarzetten, tukkie doen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
In de bus? Als in OV? met zo'n onderlegger?
Ik zag het even voor me dat je hoogzwanger de bus in stapt en dan eerst zo'n onderlegger uit gaat spreiden om op te gaan zittenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kwam de laatste tijd niet erg ver meer. Kleine stukjes op de fiets, gauw terug naar huis. Opruimen, poetsen, klaarzetten, tukkie doen.
Dat is jagar die je bedoelt denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:04 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Het is mij even ontschoten. Zit je nu al in Duitsland?
Als het gebeurt...quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zag het even voor me dat je hoogzwanger de bus in stapt en dan eerst zo'n onderlegger uit gaat spreiden om op te gaan zitten
Ik had er op t laatst altijd 1 bij me... maar moest op t laats ook elke dag met de bus naar t ziekenhuis,puur voor mijn gevoel dat ik.n matje meenamquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
In de bus? Als in OV? met zo'n onderlegger?
Zoveel ruimte hebben wij helaas niet. We hebben een 3 kamer flat met grote woonkamer en slaapkamer, maar de baby moet het doen met een klein kamertje. En omdat we katten hebben (het was hun kamer) willen we de kinderwagen ook daar hebben staan. Ik heb 1 keer de deur niet goed dichtgedaan toen ik even boodschappen ging doen (10 minuten) was dat ontdekt en kon ik gelijk de kat uit de kinderwagen vissenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:08 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Heb een garage en boven twee lege slaapkamers en ook nog een lege zolderkamer. Zal eens kijken wat waar past.
Man wil de kinderwagen beneden. Dus ik zei dat daar plek genoeg voor is in de (geisoleerde en van binnenuit bereikbare) garage. Nou, hij keek me toch raar aan! Hij wilde 'm in de woonkamer. Toen ik zei dat ik geen 16 weken een kinderwagen in de woonkamer hoef te hebben, is hij akkoord gegaan met zijn kantoor. Dat is ook beneden. Man met hormonen, it's mine!
Leuk dat je de babykamer besteld hebt! Wat is het geworden? En raambekleding maakt het altijd af dus kan me voorstellen dat je daar blij mee bent!
zilverfolie erin schijnt ook af te schrikken toch?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:42 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zoveel ruimte hebben wij helaas niet. We hebben een 3 kamer flat met grote woonkamer en slaapkamer, maar de baby moet het doen met een klein kamertje. En omdat we katten hebben (het was hun kamer) willen we de kinderwagen ook daar hebben staan. Ik heb 1 keer de deur niet goed dichtgedaan toen ik even boodschappen ging doen (10 minuten) was dat ontdekt en kon ik gelijk de kat uit de kinderwagen vissenen helaas is een van onze katten niet bang voor ballonnen, dus afschrikken is lastig. Hopelijk volgend jaar zomer ergens verhuizen naar een eengezinswoning!
We hebben bij BabyPark de Oslo besteld, ledikant met lades en junior-zijde waardoor het later evt nog een kleuterbed kan worden. In saai wit, maar het was de meest praktische babykamer met fijn rollende lades en uiteraard de door mijn vriend zo gewenste bladvergroter
Mijn zusje zie ik steeds aluminiumfolie erin leggen. Dat werkt voor haar katten goed. Misschien ook wel wat voor jou.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:42 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zoveel ruimte hebben wij helaas niet. We hebben een 3 kamer flat met grote woonkamer en slaapkamer, maar de baby moet het doen met een klein kamertje. En omdat we katten hebben (het was hun kamer) willen we de kinderwagen ook daar hebben staan. Ik heb 1 keer de deur niet goed dichtgedaan toen ik even boodschappen ging doen (10 minuten) was dat ontdekt en kon ik gelijk de kat uit de kinderwagen vissenen helaas is een van onze katten niet bang voor ballonnen, dus afschrikken is lastig. Hopelijk volgend jaar zomer ergens verhuizen naar een eengezinswoning!
We hebben bij BabyPark de Oslo besteld, ledikant met lades en junior-zijde waardoor het later evt nog een kleuterbed kan worden. In saai wit, maar het was de meest praktische babykamer met fijn rollende lades en uiteraard de door mijn vriend zo gewenste bladvergroter
Balen dat het zo lastig is om de katten af te schrikken. Kan me voorstellen dat je de deur goed dicht wilt houden. Hier geen huisdieren dus ik ken het probleem niet. Vrienden van ons wel en hun kat vond ballonnen ook niet eng, aluminiumfolie wel dus daarmee is het gelukt. Misschien is dat iets?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:42 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Hier hebben ze uitgebreid alle onderdelen van de baby opgemeten en door het invoeren van deze waardes rolt er dan een percentiel score uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:53 schreef Stippelrientje het volgende:
De 1ste hebben wij trouwens een groei echo.
Waar kijken ze dan eigenlijk naar?
Totaal niet opgelet bij de uitleg geloof ik
Wij dus ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:53 schreef Stippelrientje het volgende:
of ie haar heeftquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:53 schreef Stippelrientje het volgende:
Dat weet je toch al door het maagzuur?quote:
Of dat wel genoeg groeit, meer specifiek.quote:
plexiglas plaat eroverheen. En dan wachten tot je kat zich er vol overgave op start en er dan vanaf glijdtquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:00 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat weet je toch al door het maagzuur?
Thanks voor de tips voor aluminiumfolie, die had ik nog niet gehoord. Had al wel vershoudfolie geprobeerd (want onzichtbaar) maar dat was te slap om überhaupt te blijven zitten. Straks even een extra rol aluminiumfolie halen, proberen kan altijd!
Onze dochter was 3 kilo precies. Viel wel mee met erg klein. Is ook gewoon netjes maatje 50quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:31 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hier ook huisdieren ( 3 hondjes) maar die durven te babykamer niet eens in!![]()
alsof daar rare, vreemde dingen gebeuren waar ze niks van willen weten.
De box is dan wel weer goedgekeurd![]()
[ afbeelding ]
Net nog even sticker gehaald bij de gyn. Baby weegt 2900 gram, beweegt goed, vruchtbaar goed en ze is al lekker aan t zakken, Dus ze mag komen als ze zin heeft. Hoewel ik liever heb dat ze toch wel minstens 3 kilo weegt als ze geboren wordt, anders is ze wel erg klein!
kunnen ze dat ook al zien?quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:31 schreef Quickie_Brat het volgende:
Net nog even sticker gehaald bij de gyn. Baby weegt 2900 gram, beweegt goed, vruchtbaar goed en ze is al lekker aan t zakken, Dus ze mag komen als ze zin heeft. Hoewel ik liever heb dat ze toch wel minstens 3 kilo weegt als ze geboren wordt, anders is ze wel erg klein!
Wahhaahahaquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
kunnen ze dat ook al zien?![]()
Maarvoor de sticker
Ik mag vanavond weer op controle. Man zou maar zijn beste vriendin gaan maar ik heb geen vervoer dus hij blijft toch thuis.
Als ik wat langer loop krijg ik sinds gisteren stekende pijn in mijn lies Die langzaam wegtrekt, heb er dan ook zittend pijn aan. Iemand die dit herkent? Vraag voor de vk vanavond in ieder geval
Oh dan is t goedquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
Onze dochter was 3 kilo precies. Viel wel mee met erg klein. Is ook gewoon netjes maatje 50
Jij gaat voor het Guinness book of records met 3500 kiloquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Oh dan is t goedik heb ergens zo;n idee in mijn hoofd dat babies minstens 3500 kilo moeten zijn , liever nog 4 kilo.
Op de website van het zwembad hier staat dit:quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:28 schreef FlyingFish het volgende:
Zijn er hier dames die aan zwangerschapszwemmen doen? Ik wil nog wel iets aan sport of gym ofzo gaan doen, maar begin daar natuurlijk weer veel te laat mee. Bij zwangerschapszwemmen zit je volgens mij niet aan minimaal 10 lessen ofzo vast, maar is het gewoon vrije inval wanneer je kan en zin hebt. Maar wat houdt het ongeveer in? Baantjeszwemmen-achtig, of aerobics in het water ofzo? Het wordt hier georganiseerd door de gemeente, dus de website is totaal niet informatief.
Misschien ga ik dit wel doen na mn zwangerschapsyoga..quote:De lessen bestaan uit oefeningen voor het bekken en alle andere gewrichten die tijdens de zwangerschap extra belast worden. Ook ademhalings- en ontspanningsoefeningen komen tijdens de les aan bod. Zeker als je al enkele maanden zwanger bent, is het heerlijk om eens ontspannen te kunnen bewegen. In het water bestaat die mogelijkheid. Je voelt geen zware druk op de benen en rug en beweegt gewichtloos in het water.
Hier staat dat zwemmen al vanaf vrij snel kan (ze zeggen "met een paar maanden zwangerschap". Zou gewoon informeren bij 't bad in jouw buurt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:44 schreef Bloesem. het volgende:
Wanneer zijn jullie met zwangerschapscursussen en zwangerschapssporten begonnen? Het voelt nog zo vroeg, om dat te doen, maar het lijkt me wel lekker om te zwemmen..
ZwangerFit, bij 20 weken. Ik ben op 1 na t minst ver vh groepje. Sommige zijn pas rond 35/38 weken begonnen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:44 schreef Bloesem. het volgende:
Wanneer zijn jullie met zwangerschapscursussen en zwangerschapssporten begonnen? Het voelt nog zo vroeg, om dat te doen, maar het lijkt me wel lekker om te zwemmen..
Zwemmen 1 x per week. Ik wil graag een birth prep class doen bij yoga. Effe vragen of ik eerder mag komen dan 30 wekenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:44 schreef Bloesem. het volgende:
Wahahahaha godnondeju!!quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:03 schreef Daui het volgende:
[..]
Jij gaat voor het Guinness book of records met 3500 kilo
Mooiquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:01 schreef Daui het volgende:
Hoera voor alle week wissels en stickers![]()
Ik heb vandaag ook een sticker gekregen. De heren zagen er goed uit op de echo, groeien goed en hebben een goed stel hersenen. En het waren nog steeds mannen
![]()
Over vier weken de GUO (2 x 3 kwartier) en een afspraak met de lactatiekundige en dan ben ik al over de helft. Blijkbaar worden ze met 38 weken gehaald als ze er dan nog niet zijn
Bij ons in 't zwembad kan het vanaf 13 weken. Ik vond het heerlijk, vooral op het laatst als je buik echt zwaar begint te worden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:44 schreef Bloesem. het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:29 schreef -ik86- het volgende:
de winter is niet echt de tijd om een nieuw badpak te kopen en zeker niet in een grote maat.
Een nijlpaard blobquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:27 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik zie hier in het park vaak een groepje vrouwen Mom-in-Balance oid doen. Allemaal van die strakke, fitte dames in flitsende pakjes die HOOGUIT 5 maanden zwanger zijn.... En dan nog hardlopen, opdrukken en moeilijke bewegingen maken. Ik voel me altijd een nijlpaard-blob als ik langs gewaggeld kom![]()
![]()
![]()
Dit is de site http://www.mominbalance.nl/
Nou ik kon ze niet vinden in de juiste maat die voldeden aan mijn eisen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoiets kan tegenwoordig gewoon online.
Ik werk nog 100% (maar kantoorbaan)quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:09 schreef Daui het volgende:
Werkt iedereen hier nog de volle 100% of is iemand al gedeeltelijk ziek gemeld?
Ik zwem sinds 13 weken zwangerschap. Een avond in de week en bij ons is het meer een soort aquagym. Ik vind het heerlijk!quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:28 schreef FlyingFish het volgende:
Zijn er hier dames die aan zwangerschapszwemmen doen? Ik wil nog wel iets aan sport of gym ofzo gaan doen, maar begin daar natuurlijk weer veel te laat mee. Bij zwangerschapszwemmen zit je volgens mij niet aan minimaal 10 lessen ofzo vast, maar is het gewoon vrije inval wanneer je kan en zin hebt. Maar wat houdt het ongeveer in? Baantjeszwemmen-achtig, of aerobics in het water ofzo? Het wordt hier georganiseerd door de gemeente, dus de website is totaal niet informatief.
Ik ben (nog steeds) ziek thuis. In eerste instantie vanwege het vele spugen en het verlies van gewicht. Er werd mij volledige rust geadviseerd, omdat ik teveel aan het inleveren was. Inmiddels spuug ik nog maar een keer per dag, ben ik voor het eerst aan aan het komen maar nu is het kindje te klein en moet ik rust houden van de gynaecoloog. En ik voel me er knetter rot bij... Ik voel aan alles dat ik het heel hard nodig heb om de rust te kunnen pakken maar voel me zo schuldig tov werkgever.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:09 schreef Daui het volgende:
Ik werk 24 uur voor mijn baas. Daarnaast zo'n 70 uur thuisquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:09 schreef Daui het volgende:
Stil maar, komt allemaal goedquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:43 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik ben (nog steeds) ziek thuis. In eerste instantie vanwege het vele spugen en het verlies van gewicht. Er werd mij volledige rust geadviseerd, omdat ik teveel aan het inleveren was. Inmiddels spuug ik nog maar een keer per dag, ben ik voor het eerst aan aan het komen maar nu is het kindje te klein en moet ik rust houden van de gynaecoloog. En ik voel me er knetter rot bij... Ik voel aan alles dat ik het heel hard nodig heb om de rust te kunnen pakken maar voel me zo schuldig tov werkgever.
En dan ben ik zwanger van de eerste, heb dus geen andere kinderen rondlopen en dat maakt dat ik me 'zwak' voel. Menig zwangere werkt gewoon, heeft ondertussen ook nog meerdere kinderen rond lopen enz. Lastig!
Wil je al meteen kraambezoek (naaste familie) ontvangen, of liever eerst een paar uur cocoonen met je nieuwe gezinnetje?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik ben foldertjes van de verloskundige aan het lezen over de bevalling. Daarin staat ook 'bedenk wat je in het eerste uren na de bevalling wilt'. Maar aan wat voor dingen moet je dan denken? Ik wil de baby bij me op de buik (mits dat kan natuurlijk). En veel verder kom ik niet?
Ik denk dat ze ook bedoelen of je gelijk de hele kamer vol visite wil of juist eerst ff rustig een tijdje alleen wil zijn met je kindje en je partner.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik ben foldertjes van de verloskundige aan het lezen over de bevalling. Daarin staat ook 'bedenk wat je in het eerste uren na de bevalling wilt'. Maar aan wat voor dingen moet je dan denken? Ik wil de baby bij me op de buik (mits dat kan natuurlijk). En veel verder kom ik niet?
Ik werkte vanaf ongeveer 20 weken in mijn kantoorbaan 100% en was in mijn fysiek zwaardere tweede baan ongeveer 60% ziekgemeld. En de uren die ik nog wel werkte, verrichte ik aangepaste werkzaamheden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:09 schreef Daui het volgende:
Oh Malteser je moet je zeker niet rot voelen tov de werkgever. De een heeft nu helaas een zwaardere (mag ik het zo noemen?) zwangerschap dan een ander. Dat wil niet zeggen dat je zwak(ker) bent. (Ik kan me overigens wel voorstellen dat je dit voelt.) Pak juist die rust voor je kindje en jezelf en die werkgever komt straks wel weer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:43 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik ben (nog steeds) ziek thuis. In eerste instantie vanwege het vele spugen en het verlies van gewicht. Er werd mij volledige rust geadviseerd, omdat ik teveel aan het inleveren was. Inmiddels spuug ik nog maar een keer per dag, ben ik voor het eerst aan aan het komen maar nu is het kindje te klein en moet ik rust houden van de gynaecoloog. En ik voel me er knetter rot bij... Ik voel aan alles dat ik het heel hard nodig heb om de rust te kunnen pakken maar voel me zo schuldig tov werkgever.
En dan ben ik zwanger van de eerste, heb dus geen andere kinderen rondlopen en dat maakt dat ik me 'zwak' voel. Menig zwangere werkt gewoon, heeft ondertussen ook nog meerdere kinderen rond lopen enz. Lastig!
Ik werk 4 x 9 en tot nu toe gaat dat prima. (En het wordt vaak wel 38-40 uur die ik werk per week)quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:09 schreef Daui het volgende:
Ik vond het alleen wel schandalig duur... Maar lekker lijkt het me wel... Ik ga nog regelmatig met Minke na zwemles ff zwemmen samen en dan is dat toch wel ernstig lekker ff gewichtloze buik te hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij ons in 't zwembad kan het vanaf 13 weken. Ik vond het heerlijk, vooral op het laatst als je buik echt zwaar begint te worden.
Oh nee, niet meteen visite, even met z'n 3-en eerstquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:54 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Wil je al meteen kraambezoek (naaste familie) ontvangen, of liever eerst een paar uur cocoonen met je nieuwe gezinnetje?
iPad en wifi om meteen fok te updaten en bij te lezen!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
iPad en wifi om meteen fok te updaten en bij te lezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:20 schreef Sara82 het volgende:
Woah, nationale stickerdag! Fijn Stippel, QB en Daui! Ik doe mee!
Mijn kereltje is door de keuring. Behalve enigszins lange achterpootjes heeeeerlijk gemiddeld met alles, en geen gekke dingen te zien, whoohoo!Wauw wat een mooie duidelijke echo zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn kereltje is door de keuring. Behalve enigszins lange achterpootjes heeeeerlijk gemiddeld met alles, en geen gekke dingen te zien, whoohoo!Zie hem spartelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn dat je goed door de keuring bent gekomen.Schudden voor gebruik
wat tof!! ♡quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:56 schreef pinquit het volgende:
Whooh, ik moet slapen maar het lukt niet want ineens gaan we misschien/waarschijnlijk over iets meer dan een maand verhuizen![]()
ouderlijk huis waar zowel ik als Max is geborenik hou van dat huis
![]()
Heel tof, maar t moet even bezinken
*hekel aan verhuizen
Idd wil je liefst 2 uur bloot op bloot liggen of wil je dat kind zsm aangekleed wordt? Wil je dat het kind zsm na de geboorte nagekeken wordt of wil je daar minimaal 1 tot 1,5 uur mee wachten? Nakijken kan overigens ook bij jou op bed bijvoorbeeld zodat je het zelf kunt zien, wil je dat graag? Wil papa baby aankleden, wil je dat zelf of heb je liever dat de vk of vpk dat doet? Qua voeding, ga je borstvoeding geven? in dat geval kan het nuttig zijn om na te denken over eerste voeding etcetera, aanleggen binnen het uur na de geboorte is gunstig voor op gang komen van de voeding. Ook qua flesvoeding kun je best wel eea opschrijven, wie gaat de voeding geven, welke soort voeding ga je gebruiken, gaat papa het eerste flesje geven of doe je dat zelf, enzovoorts enzovoorts.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En ik maar denken dat het na de verbouwing wel even klaar is met alle keuzesquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Idd wil je liefst 2 uur bloot op bloot liggen of wil je dat kind zsm aangekleed wordt? Wil je dat het kind zsm na de geboorte nagekeken wordt of wil je daar minimaal 1 tot 1,5 uur mee wachten? Nakijken kan overigens ook bij jou op bed bijvoorbeeld zodat je het zelf kunt zien, wil je dat graag? Wil papa baby aankleden, wil je dat zelf of heb je liever dat de vk of vpk dat doet? Qua voeding, ga je borstvoeding geven? in dat geval kan het nuttig zijn om na te denken over eerste voeding etcetera, aanleggen binnen het uur na de geboorte is gunstig voor op gang komen van de voeding. Ook qua flesvoeding kun je best wel eea opschrijven, wie gaat de voeding geven, welke soort voeding ga je gebruiken, gaat papa het eerste flesje geven of doe je dat zelf, enzovoorts enzovoorts.
Qua visite kun je idd nadenken over wanneer je dat wilt. Indien hechtingen nodig zijn, direct hechten of eerst even met rust gelaten worden?
Je schrijft ook over dat je familie pas na een tijdje wilt zien, wil je ook bijvoorbeeld een uur ofzo even alleen met zn drietjes gelaten worden? Dus ook vk en vpk van de kamer af? Die eerste 2 uur vliegt echt voorbij zodra je kindje er is![]()
En ten slotte, wil je foto's van specifieke dingen? Wil je tekst en uitleg over de placenta? Wil je de placenta meenemen of niet?
/brainstorm ik vergeet vast het nodige
nee johquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het na de verbouwing wel even klaar is met alle keuzes
Maar tnx!
Heb ik in dit geval weinig moeite mee. Ik zie echt het nut niet van opa's, oma's en ooms en tantes op de gang in afwachting van de baby (ik krijg al stress van het idee).quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:33 schreef pinquit het volgende:
Oei Sillie, daar zou ik ook naar van worden zeg. Belangrijk dat je hier duidelijk in blijft
Hier hetzelfde!quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik86 wat zijn die veertig weken omgevlogen! Hoe voel je je?
Ik vroeg hoe t ging bij de bevalling, wie erbij waren, mijn man zei, iedereen die jij wil schat, jij moet t doen
Juiste antwoord![]()
Mijn kereltje is door de keuring. Behalve enigszins lange achterpootjes heeeeerlijk gemiddeld met alles, en geen gekke dingen te zien, whoohoo!Jippie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijgen we ook live beeld?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:04 schreef Estrys het volgende:
Goedemorgen, live vanuit het ziekenhuis voor de SEO
Ik heb er ook zo'n dubbel gevoel bij. Leuk om kindje te spieken, maar wat nou als..quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Al die seo, ik wil ookgelukkig zijn ze allemaal goed
![]()
kijk er naar uit en zie er tegen op. 8 juni pas.
Ben heeeeel benieuwd naar de seo van jantina, of de trend in oktober verbroken wordt
Juist de eerste weken/maanden kunnen vermoeiender zijn dan de laatste, is mijn ervaring.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:21 schreef Daui het volgende:
Een hele dikke knuffelvoor Malteser, coccinelle en Estrys. Het is geen falen. En uiteindelijk kies je voor je kindje. De wereld en werk overleeft die 9 maanden heus wel.
Ik mag nu naar huis als het niet gaat, wat inhield dat 4x8 ging werken. Het voelt als spijbelen. En nu begin ik de 4x8 ook niet meer te trekken. En ik zit nog maar op 16 weken.
Een tweelingzwangerschap is sowieso zwaarder dan een eenlingzwangerschap hè. Plus dat je werkgever de uren dat jij 'ziek' bent gewoon vergoed krijgt door de overheid, het kost hem dus (buiten het inwerken van een evt vervanger) niks extra's.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:21 schreef Daui het volgende:
Een hele dikke knuffelvoor Malteser, coccinelle en Estrys. Het is geen falen. En uiteindelijk kies je voor je kindje. De wereld en werk overleeft die 9 maanden heus wel.
Ik mag nu naar huis als het niet gaat, wat inhield dat 4x8 ging werken. Het voelt als spijbelen. En nu begin ik de 4x8 ook niet meer te trekken. En ik zit nog maar op 16 weken.
Ha, het is bij jullie hetzelfde weer als een enorm stuk naar boven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:47 schreef -Spring het volgende:
Wat een ellendig deprimerend boutweer trouwens.
Dat ben ik dus vergeten te vragen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:10 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ha, het is bij jullie hetzelfde weer als een enorm stuk naar boven.
Wanneer heb je de uitslag van de kweek?
Jippie! En wat spannend van de verhuizing! Gaat je moeder ergens anders wonen?quote:
Ik moest nog aan je denken toen mijn vriendinnetje van de gyn hoorde dat ze met 42 weken ingeleid MOEST worden omdat het kind op 4400 gram werd geschat nav groeiecho's (ik was heel boos over de dwang die zo'n gyn er achter zetquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:33 schreef Limone het volgende:
Ik heb vriendelijk bedankt voor de groei-echo's: in mijn geval doen ze het wel voor niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |