Da's idd wel extreem, met een beetje pech heeft ie pas maat 116 als ie 6 is ofzo. Ik zou dan denk ik toch tegen m'n moeder zeggen dat ik het aan een vriendin ga geven met een ouder zoontje, zodat het gebruikt kan worden (en vriendin het zonder schuldgevoel kan wegkiepen als het echt niks is)...quote:Op maandag 25 mei 2015 17:06 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ spring
Dat zou ik dan wel aangeven hoor, dat je niet zulke grote kleding al wil hebben. Mijn schoonmoeder reageert op allerlei kleren op de weggeefhoek voor onze zoon. Hij zit met broeken in 86/92 en shirts in 92. Kreeg laatst tassen vol met maat 116. Ik heb toen toch netjes gezegd dat ze niet meer op die maten hoeft te reageren, want ik weet echt niet waar ik t moet laten en in welk seizoen we dan zitten.
Boeh! Maar wel fijn dat het lastigste nu voorbij is, al lijkt me een eindstage in combinatie met zwangerschap ook zwaar. Of doe je die nu dus later?quote:Op maandag 25 mei 2015 17:02 schreef mignonne het volgende:
@MM nee helaas, dit is nog niet het laatste. De eindstage en een eindtoets komen nu nog. Maar dit was wel het meeste/lastigste werk dus blij dat het af is.
Haha, dat heb ik vaker gehoord. Username = mijn kat + ex-kat (na 17 jaar was het beestje toch echt op...). Ik hou wel van Disney films hoor, maar op kleding/in huis, nee dank jequote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:12 schreef -Spring het volgende:
Ze is dolverliefd op dit mutsje bijvoorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van Disney-zooi (bij voorkeur met een zo gebarsten mogelijke print, dus dan valt deze nog reuze mee).OMG dat Nemo truitje vind ik dus echt te schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
. Zo zie je maar... smaken verschillen
.
Hier inmiddels zo'n gruwelijke rugpijn dat ik enkel nog kan zitten of liggen. Morgen eens aan de gyn vragen of dat normaal is. Want ik heb toch niks raars gedaan de afgelopen dagen![]()
Als je je adres pm't dan stuur ik m op.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
OMG dat Nemo truitje vind ik dus echt te schattig![]()
![]()
. Zo zie je maar... smaken verschillen
.
Hier inmiddels zo'n gruwelijke rugpijn dat ik enkel nog kan zitten of liggen. Morgen eens aan de gyn vragen of dat normaal is. Want ik heb toch niks raars gedaan de afgelopen dagen
nee hoor, vooralsnog loop ik op schema en dat wil ik heel graag zo houdenquote:Op maandag 25 mei 2015 17:20 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Boeh! Maar wel fijn dat het lastigste nu voorbij is, al lijkt me een eindstage in combinatie met zwangerschap ook zwaar. Of doe je die nu dus later?
[..]
Hahaha ok cool!quote:Op maandag 25 mei 2015 18:50 schreef -Spring het volgende:
[..]
Als je je adres pm't dan stuur ik m op.
Balen van je rugpijn. Ik voel me lichamelijk juist fitter dan ooit. Net in een aanval van nesteldrang nog de overloop en de zolder verder opgeruimd. Zware dozen de vlizotrap opgetild en op zolder verhuisdozen met boeken versjouwd.
Nu alleen nog mn vluchttas inpakken , het eerste pakje strijken en mn wenkbrauwen verven, dan ben ik echt.helemaal.klaar.
Magquote:Op maandag 25 mei 2015 21:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Dames! Ik ben een stiekeme meelezer, maar had nu een vraagje. Ik heb morgen een werk-uitje waar we allemaal wat eten voor maken en een collega is zwanger. Ik wil een pastasalade maken. Mogen feta (appetina feta) en mozzarella nou wel of niet als je zwanger bent? Ik lees vanalles over rauwmelkse kazen maar weet niet zo goed wanneer een kaas nou rauwmelks is..
Ah super! Komt gewoon van de supermarkt inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Magals je het gewoon bij de supermarkt haalt geen probleem.
Eet smakelijk! en lief van je dat je rekening houdt met de zwangere!
Wat een tof idee allemaal!quote:Op maandag 25 mei 2015 21:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Dames! Ik ben een stiekeme meelezer, maar had nu een vraagje. Ik heb morgen een werk-uitje waar we allemaal wat eten voor maken en een collega is zwanger. Ik wil een pastasalade maken. Mogen feta (appetina feta) en mozzarella nou wel of niet als je zwanger bent? Ik lees vanalles over rauwmelkse kazen maar weet niet zo goed wanneer een kaas nou rauwmelks is..
Mijn straf voor lurken... ik knorde mn kind half wakker...quote:Op maandag 25 mei 2015 21:51 schreef -Spring het volgende:
Ik zei net tegen N dat ik nu af en toe echt een soort oefenwee voel. Een harde buik als ik gewoon relaxed op de bank zit.
Heeft hij ook wel eens, zei ie. Een oefenerectie.
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:51 schreef -Spring het volgende:
Ik zei net tegen N dat ik nu af en toe echt een soort oefenwee voel. Een harde buik als ik gewoon relaxed op de bank zit.
En een maxi-cosi, kleertjes, eventueel kruiken ..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:58 schreef SaskiaR het volgende:
Nee, maar ik heb nog zoveel werk te doen in de komende weken....
En nog heel veel te klussen...
En we hebben nog niet alle spullen voor de baby- nouja, een wieg en een badje is het wel zo'n beetje, toch?
Bed, bad, brood... Thats allquote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:58 schreef SaskiaR het volgende:
Nee, maar ik heb nog zoveel werk te doen in de komende weken....
En nog heel veel te klussen...
En we hebben nog niet alle spullen voor de baby- nouja, een wieg en een badje is het wel zo'n beetje, toch?
Natuurlijk is dat niet je eigen schuld! Als je twee weken geleden een kuurtje had gehad dan had die ook op kweek gemoeten en als daar gbs uit gekomen was dan had je met hetzelfde verhaal van infuus gezeten. Die riedel gaat nmlk op vanaf 36 weken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:42 schreef -Spring het volgende:
Haha, was je daar bang voor dan?
Ik vind het het best kut toch, zo'n kuur met 39 weken. Als ze 'nu' komt, slik ik m nog terwijl ik bv geef en dat geeft weer een grotere kans op spruw. En als er idd b-streptokokken worden gevonden, moet ik aan een ab-infuus tijdens de bevalling om te voorkomen dat zij besmet wordt.
Anyway, de komende anderhalve week mn benen maar flink bij elkaar houden dus.
En het is ook wel een beetje boel mn eigen schuld.
Oh, nou gelukkig! En dit is ook al mn tweede kuur, maar bij die eerste was ik idd mss nog net geen 36 weken dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet je eigen schuld! Als je twee weken geleden een kuurtje had gehad dan had die ook op kweek gemoeten en als daar gbs uit gekomen was dan had je met hetzelfde verhaal van infuus gezeten. Die riedel gaat nmlk op vanaf 36 weken.
Daarnaast, er zijn (helaas) ook genoeg vrouwen die een aantal keer achter elkaar behandeld worden en daarna toch weer een nieuwe blaasontsteking ontwikkelen. Weinig aan te doen helaas. Wat je wel kunt doen is kijken of je voorzorgsmaatregelen kunt nemen tegen spruw mocht je aan het infuus gaan. Gentiaan violet wordt niet meer gemaakt geloof ik maar wellicht dat het toch nog ergens te bestellen is? En er zijn ook mensen die erg geloven in probiotica om dat te geven aan baby na de geboorte. Ik ben daar zelf niet zo van, maar wie weet past t wel bij jou.
en ik ben nieuwsgierig welk middel je hebt gekregen![]()
Nee psies, ik ben er ook niet heel erg van omdat ik het wat heftig vind voor zo'n baby om ze gelijk vol te proppen met allerlei antimiddelen. Maar goed, spruw is ook heel erg vervelend enzo dus ik snap ook wel weer dat mensen íets willen doen. Je bent er iig alert op.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:14 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh, nou gelukkig! En dit is ook al mn tweede kuur, maar bij die eerste was ik idd mss nog net geen 36 weken dan.
Probiotica aan een baby geven lijkt me nu niet direct iets voor mij, maar ik heb me er nog niet in verdiept natuurlijk. Ik zou dan eerder zelf aan de probiotica gaan
Ik hen Amoxicilline gekregen, net als de vorige keer.
Nee is ook zo, maar ik bedoel meer dat er mensen zijn die antibiotica krijgen bang zijn dat de darmflora van het kind verstoord raakt daardoor (geen gekke gedachte verder) en om die reden probiotica gaan geven. Waar het me om gaat is dat dat vaak flesjes van de apotheek/drogist zijn a la yakult en op het moment dat ze dat in de kraamweek al gaan geven zit je en met je kwetsbare darmwand en een middel wat niet per se voor pasgeborenen is bedoeld, en daarnaast zit je met dat je ze iets geeft in hun maagje formaat knikker waar eigenlijk melk-om-van-te-groeien in had moeten zitten. Dat is voor mij de reden om er niet zo heel happig op te zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:20 schreef pinquit het volgende:
Probiotica zijn toch geen antimiddelen, of begrijp ik je benaming niet?![]()
In kunstvoeding zitten geloof ik ook probiotica, hoe denk je daarover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |