Paxcon haat jou nu.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weinig speciaals aan, dat bier.
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weinig speciaals aan, dat bier.
De Genneper Parkenquote:Op maandag 25 mei 2015 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh nu zie ik pas dat lelijke gebouw achter de goal bij Eindhoven
Die heeft ieder weekend wel een wedstrijd om te toeteren want stel dat die twee promoveren gok ik dat de KNVB ze veelal zo doet: PSV thuis = Eindhoven uit en andersom.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
toeterjan gaat heus niet mee naar uitpotjes
Ok.quote:
Brandquote:
Sowieso is het lelijk als er niet gewoon overal tribunes staan.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Genneper ParkenAlleen ze hebben er wat lelijke complexen neergeflikkerd ja
Paxcon houdt ook zeer van de speciaalbieren van Brandquote:Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beter dan Grolsch.
Maar goed ik drink bijna geen pils meer.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso is het lelijk als er niet gewoon overal tribunes staan.
In de CL paar jaar terug ook een club die gewoon helemaal niks achter de goal hadden en alleen maar een grote parkeerplaats
Upquote:Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon houdt ook zeer van de speciaalbieren van Brand
Hoe kan je zoiets ontwerpenquote:Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afzichtelijk gebouw
zal wel jaren 70 gebouwd zijn ofzoquote:Op maandag 25 mei 2015 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets ontwerpen
Nodigt niet echt uit om daar binnen eens een kijkje te gaan nemen
Tijd voor renovatiequote:Op maandag 25 mei 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zal wel jaren 70 gebouwd zijn ofzo
Gewoon bom erop.quote:
Volgens mij echt FC Eindhoven supporters, bij Excelsior zie je ook geen feyenoorders.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen die Eindhoven supporters nou gewoon PSV fans zijn die zich een dagje vervelen?
Of zijn er mensen die echt altijd alleen maar voor FC Eindhoven zijn?
zolang eindhoven er daarna 3 scoort kan ik er mee levenquote:
Hmm lekker rebelse mensen danquote:Op maandag 25 mei 2015 15:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Volgens mij echt FC Eindhoven supporters, bij Excelsior zie je ook geen feyenoorders.
jaquote:Op maandag 25 mei 2015 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen die Eindhoven supporters nou gewoon PSV fans zijn die zich een dagje vervelen?
Of zijn er mensen die echt altijd alleen maar voor FC Eindhoven zijn?
Zijn vooral ouderen ook. Of mensen uit de wijk daar.quote:
Hij wilde hem geven maar toen toch maar niet. Vast geïntimideerd door de haren van swinkelsgod.quote:
Er wonen volgens mij niet zo veel mensen daar. Ik kom er af en toe langs en het is bossig en leeg.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn vooral ouderen ook. Of mensen uit de wijk daar.
Ligt FC Eindhoven zover bij PSV vandaan?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn vooral ouderen ook. Of mensen uit de wijk daar.
Aan de noordoostkant wel, daar ligt een van de grootste tokkiewijken van EIndhovenquote:Op maandag 25 mei 2015 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er wonen volgens mij niet zo veel mensen daar. Ik kom er af en toe langs en het is bossig en leeg.
Ik zie Cas Petersgod straks nog wel een goal maken.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik overweeg om de tweede helft ROD-EMM te kijken
Meer tussen Eindhoven en Aalst in.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt FC Eindhoven zover bij PSV vandaan?
Jaquote:Op maandag 25 mei 2015 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ander stadsdeel. PSV is Strijp/Woensel, Eindhoven is Gestel/Stratum.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Aalst.quote:
En de Herdgang ligt daar ook ergens in de buurt?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaStadion van PSV ligt hartje centrum van Eindhoven, en FC Eindhoven is weggestopt op een park aan de rand van de stad.
Nope, de Herdgang ligt in het westen, Jan Louwers in het zuiden.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Aalst.
[..]
En de Herdgang ligt daar ook ergens in de buurt?
Ken je Waalre, waar ze het gemeentehuis hebben opgeblazen? Dat ligt er vlakbij.quote:
Nee, dat is weer helemaal aan de andere kant van de stad.quote:En de Herdgang ligt daar ook ergens in de buurt?
Aalst (Frans: Alost) is de tweede grootste stad in de Belgische provincie Oost-Vlaanderen. De stad telt meer dan 83.000 inwoners (2014), die Aalstenaars[2] worden genoemd. Aalst is vooral bekend voor zijn carnaval. Sint-Maarten is de patroonheilige van de stad. Aalst is gelegen aan de rivier de Dender, waarin in de deelgemeente Hofstade de Molenbeek-Ter Erpenbeek uitmondtquote:Op maandag 25 mei 2015 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Aalst.
[..]
En de Herdgang ligt daar ook ergens in de buurt?
Hoeveel km ongeveer?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ander stadsdeel. PSV is Strijp/Woensel, Eindhoven is Gestel/Stratum.
Al is dat tegenwoordig toch nauwelijks relevant, PSV zit inmiddels toch wel een stukje verder qua bereik.
Grapjas....quote:Op maandag 25 mei 2015 15:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aalst (Frans: Alost) is de tweede grootste stad in de Belgische provincie Oost-Vlaanderen. De stad telt meer dan 83.000 inwoners (2014), die Aalstenaars[2] worden genoemd. Aalst is vooral bekend voor zijn carnaval. Sint-Maarten is de patroonheilige van de stad. Aalst is gelegen aan de rivier de Dender, waarin in de deelgemeente Hofstade de Molenbeek-Ter Erpenbeek uitmondt
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope, de Herdgang ligt in het westen, Jan Louwers in het zuiden.
Bedankt voor dit lesje geografiequote:Op maandag 25 mei 2015 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken je Waalre, waar ze het gemeentehuis hebben opgeblazen? Dat ligt er vlakbij.
[..]
Nee, dat is weer helemaal aan de andere kant van de stad.
Dat is een plaats eigenlijk. Aalst bestaat niet meer.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken je Waalre, waar ze het gemeentehuis hebben opgeblazen? Dat ligt er vlakbij.
[..]
Nee, dat is weer helemaal aan de andere kant van de stad.
3 zou ik gokken.quote:
10-12 km denk ik?quote:
Euh?quote:
Aah okequote:Op maandag 25 mei 2015 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10-12 km denk ik?
misschien wat minder.
Oh ja die 5 km wou ik wetenquote:Op maandag 25 mei 2015 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Herdgang - FC Eindhoven is 10 km, PSV - FC Eindhoven 5.
5 maar?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Herdgang - FC Eindhoven is 10 km, PSV - FC Eindhoven 5.
Ja, ik dacht ook dat het veel verder was.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5 maar?
Ik fiets dat niet in een kwartier hoor.
4,1 KM lopenquote:Op maandag 25 mei 2015 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10-12 km denk ik?
misschien wat minder.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5 maar?
Ik fiets dat niet in een kwartier hoor.
Ah, ja ik woon ook niet echt in de buurt van allebei dus dat verklaart wel watquote:
quote:
Dan onderschat je Emmen.quote:
die ticket ja?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:18 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus. Kan GAE EL nu wel betalen?. Beter geven ze die ticket op.
Het is duidelijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe langer de wedstrijd duurt, hoe dramatischer ik het zou vinden als Eindhoven promoveert. Ik probeer me nu een clash tussen FC Eindhoven en Excelsior op het hoogste niveau voor te stellen terwijl in Deventer Go Ahead - Sparta gespeeld wordt.
Roda moet ook terug. Maar niet ten koste van NAC.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
Wel een stadion dat in de eredivisie thuishoort.
[ afbeelding ]
Qua lelijkheid past het inderdaad goed bij de rest van de gedrochten.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze Maaskant ontslaan mogen ze er van mij in blijven.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Roda moet ook terug. Maar niet ten koste van NAC.
Tentenkampquote:Op maandag 25 mei 2015 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Twee aanhalingstekens waren genoeg geweest op zichquote:Op maandag 25 mei 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Rust in het Jan Louwers ''''''stadion''''''
Uh, nee.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De ticket kan gewoon dus je loopt met je eigen domheid te koop.
Jezus wat lelijk. En niet elk Engels leenwoord kan met de, Inso.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taala(...)oorden-de-het-weblog
Succes.
Is gewoon goed, maar soit.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:23 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die 'de ticket' zeggen hebben geen taalgevoel
Is normaal in regio Amsterdam.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:23 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die 'de ticket' zeggen hebben geen taalgevoel
Ik heb de discussie niet gevolgd, maar door de genoemde regio is het per definitie fout. Ongeacht waar de discussie over ging.quote:
Een soort Youri Mulder.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Regi Blinker praat altijd veel, maar het is een breisel van ''Ja zeker zeker en ik vind ook dat je volledig gelijk hebt''
Of "de ticket" acceptabel is of niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb de discussie niet gevolgd, maar door de genoemde regio is het per definitie fout. Ongeacht waar de discussie over ging.
Ga je volgend seizoen nog naar Europese wedstrijden? Lekker avondje kuip.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb de discussie niet gevolgd, maar door de genoemde regio is het per definitie fout. Ongeacht waar de discussie over ging.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dennis Demmers heeft een fascinerende kin.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dennis Demmers heeft een fascinerende kin.
Met 1 goaltje van Emmen ligt alles weer openquote:Op maandag 25 mei 2015 15:27 schreef FritzWepper het volgende:
Kunnen we het niet gewoon hebben over het verschrikkelijke feit dat Roda weer met één been in de Eredivisie staat?
Wat een rommelquote:Op maandag 25 mei 2015 15:31 schreef donroyco het volgende:
Heeft iemand nog een plekje over?
[ afbeelding ]
Die rotzooi zou zelfs een horder niet willen hebben.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:31 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Lijken wel attributen voor op een kerkhof, hoe toepasselijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:31 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
?quote:
Ik denk totaalresultaat GAE - GRAquote:
Goed dat ik het weet. Dit verrijkt mijn dag.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tussenstand De Dijk - VC Vlissingen.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tussenstand De Dijk - VC Vlissingen.
Graag gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Dit verrijkt mijn dag.
Weet ik nog niet. Tips?quote:
Beenham met aspergesquote:
Opgebaktequote:
Ik moet halen, want nooit aan gedacht dat het pinksterweekend was, heb dus geen maaltijd in huis.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
ongelofelijk onverdiend als Eindhoven NIET doorgaat
Ik raad je aan te verhuizen naar een stad.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik moet halen, want nooit aan gedacht dat het pinksterweekend was, heb dus geen maaltijd in huis.
Wat raad jij mij aan? Chinees / Pizza / Shoarma / Patat
Dat gebeurt 11 Juniquote:Op maandag 25 mei 2015 15:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik raad je aan te verhuizen naar een stad.
En wat vind je ervan nu je de herhaling hebt gezien?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
HOE. IS. DAT. EEN. OVERTREDING.
Higler slaat weer toe.
Nu niet meerquote:Op maandag 25 mei 2015 15:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
En wat vind je ervan nu je de herhaling hebt gezien?
Neemt niet weg dat hij overtredingen van Emmen gewoon wat meer door de vingers moet zienquote:
Wij kijken niet naar dezelfde wedstrijd.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij overtredingen van Emmen gewoon wat meer door de vingers moet zien
Ah, bij ons werd er 20 seconden voor jouw posting iemand omver getrokken voor het doel, wat ook pas in de herhaling goed te zien was vandaarquote:Op maandag 25 mei 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij kijken niet naar dezelfde wedstrijd.
quote:
quote:Brandley Kuwas (Hoorn, 19 september 1992) is een Nederlandse voetballer die bij voorkeur als aanvaller speelt. Hij verruilde in juli 2012 KFC voor FC Volendam.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:51 schreef Paxcon het volgende:
Volendam in de Eredivisie vind ik wel gezellig
Die inteeltclub zie ik liever nooit meer terug in de eredivisie.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:51 schreef Paxcon het volgende:
Met Volendam krijgen we weer van die heerlijk kneuterige reportages
Zo slecht dat het weer leuk wordt, al heb ik die wel genoeg gezien eigenlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:51 schreef Paxcon het volgende:
En een blije jan smit.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:51 schreef Paxcon het volgende:
Kooger football club, maar ik snap je grapje.quote:
Met Kwakman en Tuyp volgend jaar, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:51 schreef Paxcon het volgende:
Volendam in de Eredivisie vind ik wel gezellig
<3quote:Op maandag 25 mei 2015 15:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En een blije jan smit.
[..]
Kooger football club, maar ik snap je grapje.
Achterneef volgens mijquote:Op maandag 25 mei 2015 15:52 schreef Tchock het volgende:
Is die ene speler van Emmen met die bekende naam familie van?
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Met Kwakman en Tuyp volgend jaar, als ik me niet vergis.
MADquote:Op maandag 25 mei 2015 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjezus ongelofelijk wat een schijtmazzel heeft dat kutVolendam.
Kan niet meer. Twee goals zijn ze door.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:53 schreef bamibij het volgende:
Hoeveel moet Emmen er maken voor een verlenging?
Verlenging is al onmogelijkquote:Op maandag 25 mei 2015 15:53 schreef bamibij het volgende:
Verlenging kan niet meerquote:Op maandag 25 mei 2015 15:53 schreef bamibij het volgende:
okquote:Op maandag 25 mei 2015 15:54 schreef Kopsterk het volgende:
Boeit het jullie serieus wie er promoveren? Mij geen flikker eerlijk gezegd.
Raar dit.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:54 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind de playoffs voor promotie/degradatie eerlijk waar een hoogtepunt van het seizoen.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:54 schreef Kopsterk het volgende:
Oké.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:54 schreef Kopsterk het volgende:
Ditquote:Op maandag 25 mei 2015 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind de playoffs voor promotie/degradatie eerlijk waar een hoogtepunt van het seizoen.
Hij wil ook gewoon dat niet-voetbalademend Eindhoven in de Eredivisie. Het is on-ge-lo-fe-lijk.quote:
De misser van die spillenbeen (geen idee hoe hij heet) komt Eindhoven duur te staanquote:Op maandag 25 mei 2015 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjezus ongelofelijk wat een schijtmazzel heeft dat kutVolendam.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind de playoffs voor promotie/degradatie eerlijk waar een hoogtepunt van het seizoen.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Mex, hij zit erin hij zit erin
HIJ ZIT ERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
Emmen wil ik echt, de rest vind ik gewoon leuk.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:54 schreef Kopsterk het volgende:
welke van de acht?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De misser van die spillenbeen (geen idee hoe hij heet) komt Eindhoven duur te staan
Ja en verder bij Volendam, Willem II en Veendam. Alweer 27 jaar lees ik.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft toch ooit bij Bayern II gevoetbald?
Ja ik maar ga nu overschakelen op emmenquote:Op maandag 25 mei 2015 15:57 schreef hottentot het volgende:
Kijken er nog mensen Volendam? Is wel bekend wie er daar doorgaat.
Volgens mij verliezen de beter voetballende clubs voorlopig allemaalquote:Op maandag 25 mei 2015 15:57 schreef Tchock het volgende:
Emmen heeft niet echt geluk. Of eigenlijk heeft Roda gewoon weer geluk zoals altijd.
Ja man die promoveren/degraderen zo belachelijk vaakquote:Op maandag 25 mei 2015 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Volendam historisch gezien de favoriet voor promotie.
jinxquote:Op maandag 25 mei 2015 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juist bij Emmen is wel duidelijk wie er doorgaat.
Ik zie Eindhoven ook niet 1-2-3 dit ombuigen naar 2-1.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
mwah, Roda wint dit welquote:
Was dat PSV - WIllem II 3-2? Die wedstrijd was genot.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vossebelt scoorde ooit een parel van een doelpunt voor Willem II in het Philips Stadion.
Jaquote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was dat PSV - WIllem II 3-2? Die wedstrijd was genot.
Het maakte jou toch geen flikker uit?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Emmen, Volendam en de Graafschap hebben alle drie nog minder in de Eredivisie te zoeken dan Dordrecht.
Oneens.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Emmen, Volendam en de Graafschap hebben alle drie nog minder in de Eredivisie te zoeken dan Dordrecht.
Oneensquote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef Kopsterk het volgende:
oneensquote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef Kopsterk het volgende:
Boeit mij nietquote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef Kopsterk het volgende:
Oneensquote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef Kopsterk het volgende:
Zeg ik hiermee iets anders dan?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het maakte jou toch geen flikker uit?
Oneenschquote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef Kopsterk het volgende:
Oneens.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef Kopsterk het volgende:
Wel een lekkere goal van hem dacht ikquote:Op maandag 25 mei 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Die andere wedstrijd van PSV tegen WIllem II dat seizoen was ook genot.
Van Bommel die helemaal mad werd om de kermisklanten van Willem II in het publiek
ja ik vroeg ook al om de 1-0 toen de 0-1 vielquote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
je bent lekker aan het jinxen vandaag
Jep.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel een lekkere goal van hem dacht ik
eindhoven is de enige mogelijkheid.quote:
Natuurlijk kijk ik Emmenquote:
Emmen kan geen half uur verlenging krijgen slimpiequote:Op maandag 25 mei 2015 16:05 schreef bamibij het volgende:
Hoe kan een verlenging lang zijn? Altijd 30 min toch
Lekker voor ze.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindhoven gaat dit niet meer winnen![]()
![]()
Juist daarom veel extra tijd graag.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met deze stand gaat Roda alsnog door hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |