Paxcon haat jou nu.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weinig speciaals aan, dat bier.
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weinig speciaals aan, dat bier.
De Genneper Parkenquote:Op maandag 25 mei 2015 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh nu zie ik pas dat lelijke gebouw achter de goal bij Eindhoven
Die heeft ieder weekend wel een wedstrijd om te toeteren want stel dat die twee promoveren gok ik dat de KNVB ze veelal zo doet: PSV thuis = Eindhoven uit en andersom.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
toeterjan gaat heus niet mee naar uitpotjes
Ok.quote:
Brandquote:
Sowieso is het lelijk als er niet gewoon overal tribunes staan.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Genneper ParkenAlleen ze hebben er wat lelijke complexen neergeflikkerd ja
Paxcon houdt ook zeer van de speciaalbieren van Brandquote:Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beter dan Grolsch.
Maar goed ik drink bijna geen pils meer.
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso is het lelijk als er niet gewoon overal tribunes staan.
In de CL paar jaar terug ook een club die gewoon helemaal niks achter de goal hadden en alleen maar een grote parkeerplaats
Upquote:Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon houdt ook zeer van de speciaalbieren van Brand
Hoe kan je zoiets ontwerpenquote:Op maandag 25 mei 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afzichtelijk gebouw
zal wel jaren 70 gebouwd zijn ofzoquote:Op maandag 25 mei 2015 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets ontwerpen
Nodigt niet echt uit om daar binnen eens een kijkje te gaan nemen
Tijd voor renovatiequote:Op maandag 25 mei 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zal wel jaren 70 gebouwd zijn ofzo
Gewoon bom erop.quote:
Volgens mij echt FC Eindhoven supporters, bij Excelsior zie je ook geen feyenoorders.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen die Eindhoven supporters nou gewoon PSV fans zijn die zich een dagje vervelen?
Of zijn er mensen die echt altijd alleen maar voor FC Eindhoven zijn?
zolang eindhoven er daarna 3 scoort kan ik er mee levenquote:
Hmm lekker rebelse mensen danquote:Op maandag 25 mei 2015 15:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Volgens mij echt FC Eindhoven supporters, bij Excelsior zie je ook geen feyenoorders.
jaquote:Op maandag 25 mei 2015 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen die Eindhoven supporters nou gewoon PSV fans zijn die zich een dagje vervelen?
Of zijn er mensen die echt altijd alleen maar voor FC Eindhoven zijn?
Zijn vooral ouderen ook. Of mensen uit de wijk daar.quote:
Hij wilde hem geven maar toen toch maar niet. Vast geïntimideerd door de haren van swinkelsgod.quote:
Er wonen volgens mij niet zo veel mensen daar. Ik kom er af en toe langs en het is bossig en leeg.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn vooral ouderen ook. Of mensen uit de wijk daar.
Ligt FC Eindhoven zover bij PSV vandaan?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn vooral ouderen ook. Of mensen uit de wijk daar.
Aan de noordoostkant wel, daar ligt een van de grootste tokkiewijken van EIndhovenquote:Op maandag 25 mei 2015 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er wonen volgens mij niet zo veel mensen daar. Ik kom er af en toe langs en het is bossig en leeg.
Ik zie Cas Petersgod straks nog wel een goal maken.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik overweeg om de tweede helft ROD-EMM te kijken
Meer tussen Eindhoven en Aalst in.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt FC Eindhoven zover bij PSV vandaan?
Jaquote:Op maandag 25 mei 2015 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ander stadsdeel. PSV is Strijp/Woensel, Eindhoven is Gestel/Stratum.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Aalst.quote:
En de Herdgang ligt daar ook ergens in de buurt?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaStadion van PSV ligt hartje centrum van Eindhoven, en FC Eindhoven is weggestopt op een park aan de rand van de stad.
Nope, de Herdgang ligt in het westen, Jan Louwers in het zuiden.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Aalst.
[..]
En de Herdgang ligt daar ook ergens in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |