quote:Op zondag 24 mei 2015 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
een schone lei in je reet man\
wat een gay tt
Ik had een zeer interessante discussie met Scrummie. Ik raad je zeker aan die even te lezen.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:03 schreef Bombvis het volgende:
Afgelopen topics nog wat gemist of kan ik die gewoon overslaan?
mooi toch scheelt een hoop wedstrijden en een hoop inspanningen die andere clubs dan wel zullen hebben, kan voordelig zijnquote:
Eigenlijk geven de twee posts boven je een mooie samenvatting.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:03 schreef Bombvis het volgende:
Afgelopen topics nog wat gemist of kan ik die gewoon overslaan?
Nu wordt Feyenoord zeker kampioen ja. Dat kan niet meer anders.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mooi toch scheelt een hoop wedstrijden en een hoop inspanningen die andere clubs dan wel zullen hebben, kan voordelig zijn
Had al zo'n vermoeden, dan ga ik mij de moeite besparenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Eigenlijk geven de twee posts boven je een mooie samenvatting.
Slimquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden, dan ga ik mij de moeite besparen
jullie hebben vandaag gelijk gespeeld tegen heerenveenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh, dit is nieuw voor me. Van wie heb je dat?
Wat vervelend, was compleet langs me heengegaan.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
jullie hebben vandaag gelijk gespeeld tegen heerenveen
en de wedstrijd daarvoor verloren
dusja daarom geen europees voetbal voor feyenoord nadat jullie onder az zijn geëindigd
ja snap ikquote:Op zondag 24 mei 2015 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat vervelend, was compleet langs me heengegaan.
Sinds de wedstrijd van Go Ahead Eagles.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja snap ik
OP is ook al een tijdje niet geupdate
apart
Wordt deze week weer up to Date gemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja snap ik
OP is ook al een tijdje niet geupdate
apart
geen enkele club behalve psv heeft europees voetbalquote:Op zondag 24 mei 2015 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
jullie hebben vandaag gelijk gespeeld tegen heerenveen
en de wedstrijd daarvoor verloren
dusja daarom geen europees voetbal voor feyenoord nadat jullie onder az zijn geëindigd
*belandtquote:Op zondag 24 mei 2015 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen enkele club behalve psv heeft europees voetbal
de rest mag domme kwalificatie wedstrijden voordat je maar in een toernooi beland....
jij bent zeker zo een vmbo studentje?quote:
Groningen...quote:Op zondag 24 mei 2015 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen enkele club behalve psv heeft europees voetbal
de rest mag domme kwalificatie wedstrijden voordat je maar in een toernooi beland....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |