Iets met slapen en slaapverwekkend.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[..]
die ene snurkt en die andere nog snurker
Bij Hyves had men de dansende banaanquote:Op maandag 25 mei 2015 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die gebruik ik meestal om aan te geven dat ik ga dansen van een bepaald liedje
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een vraagje mbt je advertentie:
Hoe zou jij willen dat je leven er uitziet als je net zo oud bent als veel posters hier? Dus over een jaartje of 20-25.
mag ik dat zelf bepalenquote:Op maandag 25 mei 2015 18:54 schreef Kingstown het volgende:
Ho maar weer met editten TH. Het is wel weer leuk geweest.
Duh. Dat heet jong van geest.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Gemiddelde leeftijd is na 4 gezakt ipv 40
Culinair gevormd?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]zo dik ben ik nou ook weer niet.
Maatje 36 met hier en daar wat vet...quote:
Haha, je gaat er nog op in ook. Maar ik geloof je, daarbij zijn wandelende botten ook niks.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maatje 36 met hier en daar wat vet...
Het is maar goed dat jij er bent om op de kleuters te passen, anders escaleerde de boel hier volledig.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Gemiddelde leeftijd is na 4 gezakt ipv 40
Ik ben een geboren moeder,quote:Op maandag 25 mei 2015 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij er bent om op de kleuters te passen, anders escaleerde de boel hier volledig.
dan haal ik mijn post wel weer wegquote:Op maandag 25 mei 2015 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen periode veel gelezen hier en nog veel vaker mijn mond gehouden...
Wat is er afgelopen week met je gebeurd dat je alles negatief interpreteert?quote:
Ik tref nu voor de tweede keer eenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:57 schreef just me het volgende:
met mij gebeurd? volgens mij ben ik niet veranderd hoor.
Ik negatief? ik ben me er niet van bewust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |