Maar wat doe je in werkelijkheid......quote:Op maandag 25 mei 2015 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die gebruik ik meestal om aan te geven dat ik ga dansen van een bepaald liedje
Dat heb ik ook wel eens. Vreselijk irritant is het.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had me toch een rare droom vannacht (vanmorgen), ik schrok echt wakker en ben nu nog in de war daardoor.
Owh echt welquote:Op maandag 25 mei 2015 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ditis de ergste. Niemand kan zo vrolijk zijn.
ik dans vaak half liggend en soms stuiter ik echt door de kamerquote:Op maandag 25 mei 2015 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar wat doe je in werkelijkheid......
Als ik een liedje goed vind gebruik ik liever![]()
In het echt beweeg ik wel, maar ik wil het geen dansen noemen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik dans vaak half liggend en soms stuiter ik echt door de kamer
Dat moet je aan Treehut vragen, ik ga er vanuit dat het aan de band refereert iig.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Refereert de TT naar de band of naar de politiek?
Maar Engelse taal is onlogisch als het om letters die je ziet en de uitspraak.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is toch ook geen babey?![]()
We hebben een kenner nodig op het gebied van Engelse suffixen.
Volgens de OP gaat het over de politiek. Interessant stukje heeft TH daar wel neergezet.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
hieroquote:Op zondag 24 mei 2015 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weinig bewogen vandaag, lekker gevaren over het Brielse Meer en van het mooie weer genoten.
Wo bist du?
band leuke muziek vin ik toch wel een beetje eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook een goed albumquote:Op maandag 25 mei 2015 16:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
band leuke muziek vin ik toch wel een beetje eigenlijk
Even een vraagje mbt je advertentie:quote:
Levend.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een vraagje mbt je advertentie:
Hoe zou jij willen dat je leven er uitziet als je net zo oud bent als veel posters hier? Dus over een jaartje of 20-25.
Levend lijkt me een goed begin ja.quote:
Wereldvrede?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Levend lijkt me een goed begin ja.![]()
Heb je geen dromen, wensen, ambities, verlangens mbt wat je écht graag zou willen in/met je leven?
Daar kan ik wel iets mee. Als je nog meer van dat soort dingen te binnen schieten laat het dan vooral weten.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Wereldvrede?
Alle mensen op aarde leven in harmonie met de natuur?
quote:Op maandag 25 mei 2015 09:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vraag aan jou als oldbie der oldbies:
Wat is nou het verschil tussenen
?
die ene snurkt en die andere nog snurkerquote:Op maandag 25 mei 2015 09:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vraag aan jou als oldbie der oldbies:
Wat is nou het verschil tussenen
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |