Lekker muziekje die war on drugsquote:
Nu weer dat Palmyraquote:Op zondag 24 mei 2015 18:45 schreef Kingstown het volgende:
Het zonnetje schijnt en zowaar net mijn eerste ijsje van het jaar verorberd.![]()
De EU zal me aan m'n reet roesten, wat Nederland doet ook en geen weldenkend mens kijkt op de FP.
Van het nieuws volgen word je sowieso niet echt gelukkig. Alsof je boodschappen doet bij de Aldi. Moet je niet willen.
Ik heb weinig bewogen vandaag, lekker gevaren over het Brielse Meer en van het mooie weer genoten.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doet iedereen hier.
Zondagsrust, de Pinksterbeweging is niet meer wat het geweest is...
Goed weer dus in NL.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weinig bewogen vandaag, lekker gevaren over het Brielse Meer en van het mooie weer genoten.
Wo bist du?
En dan nu weer in het warme bad van wat er over is van 40+quote:Op zondag 24 mei 2015 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed weer dus in NL.
Ik ben bijna thuis, vanmiddag al op emotionele wijze afscheid genomen van vrienden en familie...
Beter dat je van het mooie weer genoten hebt, want morgen is het alweer over.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de halve dag bij vrienden in de tuin gezeten en zelfs in de hangmat gelegen. Het was heerlijk daar
Het water hier was ook prima, zowel op de begane grond als vanuit de hemel.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan nu weer in het warme bad van wat er over is van 40+![]()
Het was vandaag heerlijk weer, ook op het water.
Dat is wel jammer van het weer, mijn dochter was vanaf vorige week zondag 5 dagen in Spanje en heeft alleen maandag mooi weer gehad.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het water hier was ook prima, zowel op de begane grond als vanuit de hemel.
Weer was waardeloos, zwaar bewolkt, wind en regen.
Ook dat is Spanje. Morgen weer thuis, ook wel lekker...
Afgelopen dagen hebben we in totaal 3 spatjes regen gehad, vandaag iets meer.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel jammer van het weer, mijn dochter was vanaf vorige week zondag 5 dagen in Spanje en heeft alleen maandag mooi weer gehad.
Ik vind het ook altijd fijn om weer thuis te komen na een vakantie.
De puinhopen van 40+ zijn elders op FOK! te vinden.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:18 schreef Deisyy het volgende:
En dan nu weer in het warme bad van wat er over is van 40+![]()
vorig jaar was het op die verjaardag ook zulk prachtig weer. Ik heb zelfs een beetje kleur opgedaan, ondanks factor 20 en proberen uit de volle zon te blijven. Was ook erg gezellig feestje met heerlijk eten.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dat je van het mooie weer genoten hebt, want morgen is het alweer over.
doe es een linkjequote:Op zondag 24 mei 2015 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De puinhopen van 40+ zijn elders op FOK! te vinden.
Even Fann vragenquote:
Mijn dochter zat in Santa Susanna, dus niet zo zuidelijk als jij.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen dagen hebben we in totaal 3 spatjes regen gehad, vandaag iets meer.
Waar zat je dochter?
Ik begin me zorgen te maken over jouw PI's.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De puinhopen van 40+ zijn elders op FOK! te vinden.
wat is er mis met de urine van KT?quote:Op zondag 24 mei 2015 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin me zorgen te maken over jouw PI's.
Oh ja met ch dan klopt het weerquote:
Als hij de laatste dagen tegen mij PI'st is dat metquote:
32 en dan zeurenquote:Op maandag 25 mei 2015 00:03 schreef sacha het volgende:
wil de volgende topic opener de pointer even veranderen in MLN KOTSHONK...
*lief kijkt *
Dat ben ik tegen die tijd alweer vergetenquote:Op maandag 25 mei 2015 00:03 schreef sacha het volgende:
wil de volgende topic opener de pointer even veranderen in MLN KOTSHONK...
*lief kijkt *
dat moet je dan maar niet persoonlijk opvattenquote:Op maandag 25 mei 2015 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij de laatste dagen tegen mij PI'st is dat met
Die snol weet precies hoe laat het isquote:
Ja en we weten het. Perenijsquote:
Doos volquote:
Kijk 42 dat is hetquote:
Ja we gaan doorquote:
Mëhhhhhquote:Op maandag 25 mei 2015 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Cool
TH zal dan morgenvroeg wel voor de relevante plaatjes zorgen
daar was ik een paar jaar geleden ook en sindsdien weer gewoon naar Calella, daar valt tenminste wat te belevenquote:Op zondag 24 mei 2015 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter zat in Santa Susanna, dus niet zo zuidelijk als jij.
Vlak naast Lloret de Mar, zie ik net.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter zat in Santa Susanna, dus niet zo zuidelijk als jij.
Nee, dat is bijna gratis.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:44 schreef Deisyy het volgende:
Tja student hè en voor 159 euro 5 dagen half pensioen inclusief vlucht naar Spanje, dan kan je niet te kieskeurig zijn.
Over de interpretaties van PI's en smilies kun je boekwerken vol schrijven.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 08:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over de interpretaties van PI's en smilies kun je boekwerken vol schrijven.
Het heeft vriendschappen vernield, huwelijken geruïneerd en fora opgeblazen. Levensgevaarlijk. Verbannen dat spul.
quote:Op maandag 25 mei 2015 09:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vraag aan jou als oldbie der oldbies:
Wat is nou het verschil tussenen
?
[..]
?
quote:Op maandag 25 mei 2015 09:19 schreef just me het volgende:
[..]was die niet ooit bedoeld als booooooooooring ?
ik zou het eigenljik niet weten, ik gebruik ze nooit
De verveling slaat toe...quote:Op maandag 25 mei 2015 09:50 schreef just me het volgende:
zit je met je mobiel te spelen MM
"❓❓❓❓❓❓❓❓❓⁉️"
Ik wacht nog even met mijn advocaat te bellen.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over de interpretaties van PI's en smilies kun je boekwerken vol schrijven.
Het heeft vriendschappen vernield, huwelijken geruïneerd en fora opgeblazen. Levensgevaarlijk. Verbannen dat spul.
Een hoop vraaagtekens idd. Dat wreekt zich op den duur. Voordat je het weet gaan mensen hun advocaat bellen.quote:
Ik interpreteer ze selectief. Zoals het me het beste uitkomt. En afhankelijk van wie ze post.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:12 schreef Deisyy het volgende:
vredige slaapsmiley
snurksmiley
allemachtig wat een dom gelul smiley
klets maar een eind in de ruimte smiley
Maar dat is mijn persoonlijke interpretatie.
Dequote:Op maandag 25 mei 2015 10:37 schreef Kingstown het volgende:
Ow....en deze smilie --->heb ik de grootste hekel aan. Wat een domme smilie is dat zeg.
Omdat het ook baby is en geen babie.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik interpreteer ze selectief. Zoals het me het beste uitkomt. En afhankelijk van wie ze post.
En waarom spel jij het als smiley en ik als smilie?
Die smiley snap ik dan weer wel, als ik ergens heel blij of heel vrolijk van ben wil ik hem ook weleens gebruiken. Dat betekent nog niet dat ik irl ook zo sta te springen met mijn pompoms.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ditis de ergste. Niemand kan zo vrolijk zijn.
Dat vroeg ik me dus ook af, lijkt me ook erg vermoeiend, zeker voor 40+ers.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die smiley snap ik dan weer wel, als ik ergens heel blij of heel vrolijk van ben wil ik hem ook weleens gebruiken. Dat betekent nog niet dat ik irl ook zo sta te springen met mijn pompoms.
Daar waag ik me niet aan, behalve dat het slopend is voor knieën en rug ben ik bang dat ik in mijn lompheid van alles omgooi met mijn pompoms.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, lijkt me ook erg vermoeiend, zeker voor 40+ers.
die gebruik ik meestal om aan te geven dat ik ga dansen van een bepaald liedjequote:Op maandag 25 mei 2015 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar wat doe je in werkelijkheid......quote:Op maandag 25 mei 2015 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die gebruik ik meestal om aan te geven dat ik ga dansen van een bepaald liedje
Dat heb ik ook wel eens. Vreselijk irritant is het.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had me toch een rare droom vannacht (vanmorgen), ik schrok echt wakker en ben nu nog in de war daardoor.
Owh echt welquote:Op maandag 25 mei 2015 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
ik dans vaak half liggend en soms stuiter ik echt door de kamerquote:Op maandag 25 mei 2015 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar wat doe je in werkelijkheid......
Als ik een liedje goed vind gebruik ik liever![]()
In het echt beweeg ik wel, maar ik wil het geen dansen noemen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik dans vaak half liggend en soms stuiter ik echt door de kamer
Dat moet je aan Treehut vragen, ik ga er vanuit dat het aan de band refereert iig.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Refereert de TT naar de band of naar de politiek?
Maar Engelse taal is onlogisch als het om letters die je ziet en de uitspraak.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is toch ook geen babey?![]()
We hebben een kenner nodig op het gebied van Engelse suffixen.
Volgens de OP gaat het over de politiek. Interessant stukje heeft TH daar wel neergezet.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
hieroquote:Op zondag 24 mei 2015 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weinig bewogen vandaag, lekker gevaren over het Brielse Meer en van het mooie weer genoten.
Wo bist du?
band leuke muziek vin ik toch wel een beetje eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook een goed albumquote:Op maandag 25 mei 2015 16:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
band leuke muziek vin ik toch wel een beetje eigenlijk
Even een vraagje mbt je advertentie:quote:
Levend.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een vraagje mbt je advertentie:
Hoe zou jij willen dat je leven er uitziet als je net zo oud bent als veel posters hier? Dus over een jaartje of 20-25.
Levend lijkt me een goed begin ja.quote:
Wereldvrede?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Levend lijkt me een goed begin ja.![]()
Heb je geen dromen, wensen, ambities, verlangens mbt wat je écht graag zou willen in/met je leven?
Daar kan ik wel iets mee. Als je nog meer van dat soort dingen te binnen schieten laat het dan vooral weten.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Wereldvrede?
Alle mensen op aarde leven in harmonie met de natuur?
[..]
?
die ene snurkt en die andere nog snurkerquote:Op maandag 25 mei 2015 09:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |