De Clasie van 2015 voegt niets toe aan dit Feyenoord.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:54 schreef Vermecelli het volgende:
Hopen dat Clasie nog een jaartje wil blijven
Om nog zo'n kut seizoen te beleven zeker. Die gaat lekker naar het buitenland.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:54 schreef Vermecelli het volgende:
Hopen dat Clasie nog een jaartje wil blijven
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:54 schreef Vermecelli het volgende:
We hadden gewoon vorig jaar kampioen moeten worden maarja dan laten ze het weer liggen he
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:44 schreef GGMM het volgende:
Wat een mooie tifo. Veel Feyenoorders hebben zich als blauw stoeltje verkleed.
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:55 schreef Vermecelli het volgende:
Anderhalf miljoen voor Clasie? Ruildeal maken voor Boilesen
We hadden gvd 2x van die kkneuzen moeten winnen maar ze hebben dat jodengeluk hequote:Op zondag 24 mei 2015 17:57 schreef Scorpie het volgende:
Hoe voelt de gemiddelde Feyenoorder zich nu? Ik bedoel, je hebt een immens dilemma: Ajax is geen kampioen geworden dus is het seizoen geslaagd, maar anderzijds heeft Feyenoord geen Europees voetbal voor volgend jaar. Lijkt me een emotionele rollercoaster.
Feyenoord is gewoon slecht.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:58 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
We hadden gvd 2x van die kkneuzen moeten winnen maar ze hebben dat jodengeluk he
En ook niet gewonnen van Ajax , dat had anders het seizoen nog redelijk goed gemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:57 schreef Scorpie het volgende:
Hoe voelt de gemiddelde Feyenoorder zich nu? Ik bedoel, je hebt een immens dilemma: Ajax is geen kampioen geworden dus is het seizoen geslaagd, maar anderzijds heeft Feyenoord geen Europees voetbal voor volgend jaar. Lijkt me een emotionele rollercoaster.
zitten in supportershome buiten de kuip duhquote:Op zondag 24 mei 2015 17:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is er nog niet afgefloten dan? Ik zie iedereen al vertrekken
Ga er vooral serieus op inquote:Op zondag 24 mei 2015 17:58 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
We hadden gvd 2x van die kkneuzen moeten winnen maar ze hebben dat jodengeluk he
Wat een gehuil, Heerenveen heeft gewoon beter gespeeld over 2 wedstrijden.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Ongelooflijk zuur dat je in Heerenveen verliest door een buitenspelgoal, en vervolgens in de Kuip meermaals genaaid wordt. Maar ach, wat verwacht je ook van Blom. Na het uitvallen van Wilkshire () was het verdedigen bij beide tegengoals echt heel triest. Al met al had Feyenoord dik verdiend om door te gaan, maar zoals zovaak zat het gewoon zwaar tegen
Mag het niet hopen. Tegen Vitesse zat ik ook al sinds jaren in de kuip en verloren we met 1-4quote:Op zondag 24 mei 2015 17:59 schreef Tchock het volgende:
Ik ben er trouwens stellig van overtuigd dat de 1-1 van Heerenveen viel dankzij de jinxende TT van Fok-it vorig topic.
En het was ook gewoon een lichte overtreding van El Ahmadi. Janksmoelen.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een gehuil, Heerenveen heeft gewoon beter gespeeld over 2 wedstrijden.
Misschien kunnen we ons nog aansluiten bij de senioren competitie.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:00 schreef Scorpie het volgende:
Geen enkel excuus nu om volgend jaar geen kampioen te worden voor Feyenoord. Ze hebben by far het minst aantal wedstrijden volgend seizoen.
Dit, helaas niet onverdiendquote:Op zondag 24 mei 2015 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Ongelooflijk zuur dat je in Heerenveen verliest door een buitenspelgoal, en vervolgens in de Kuip meermaals genaaid wordt. Maar ach, wat verwacht je ook van Blom. Na het uitvallen van Wilkshire () was het verdedigen bij beide tegengoals echt heel triest. Al met al had Feyenoord dik verdiend om door te gaan, maar zoals zovaak zat het gewoon zwaar tegen
neequote:Op zondag 24 mei 2015 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wtf is er mis met jouquote:Op zondag 24 mei 2015 18:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
KNJB Neuzen Jodenopkk hoeren nakkie fack dit dat alles genaaid kampioenuh ole ole
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vandaag in elk geval niet. Feyenoord had meer kansen, meer balbezit, meer schoten, meer corners, meer schoten op doel en meer gehandicapte spelers.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:01 schreef hottentot het volgende:
Heerenveen over 2 wedstrijden terecht gewonnen.
quote:
quote:
Veel en veel effectiever. Feyenoord zou een moord doen voor een jongen als Uth.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vandaag in elk geval niet. Feyenoord had meer kansen, meer balbezit, meer schoten, meer corners, meer schoten op doel en meer gehandicapte spelers.
Ja effectiever =/= beterquote:Op zondag 24 mei 2015 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Veel en veel effectiever. Feyenoord zou een moord doen voor een jongen als Uth.
Ja, Heerenveen was inderdaad effectiever. Dat betekent niet dat ze beter voetbal speelden.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Effectiever lijkt me logisch ja. Je bent blind als je dat ontkent. Maar beter speelde ze nietquote:Op zondag 24 mei 2015 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echt he het is prachtig weer zitten die trieste mannetjes te hopen dat Feyenoord verliest. Normale mensen zitten nu met familie en vrienden achter de bbq ...quote:Op zondag 24 mei 2015 17:59 schreef Jaytje07 het volgende:
Wat een trieste mensen hier momenteel, ga lekker trollen in het topic van je eigen club...
praat haags met me.quote:
Neem je ritalin.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je moeder is een betere hoer dan de moeder van Blom
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2015 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt he het is prachtig weer zitten die trieste mannetjes te hopen dat Feyenoord verliest. Normale mensen zitten nu met familie en vrienden achter de bbq ...
Dus jij zit nu te BBQen?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt he het is prachtig weer zitten die trieste mannetjes te hopen dat Feyenoord verliest. Normale mensen zitten nu met familie en vrienden achter de bbq ...
Als je nooit een balletje in het netje legt is dat juist wel zo vaak.quote:
En donderdag ook alquote:Op zondag 24 mei 2015 18:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon kk mad man, Feyenoord is keihard genaaid vandaag.
Paar momentjes pakken op het juiste moment. Tja, dan is het verdiend en heb je beter gevoetbald.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Effectiever lijkt me logisch ja. Je bent blind als je dat ontkent. Maar beter speelde ze niet
Onszelf tekort gedaan.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:06 schreef Buitendam het volgende:
Ah, het open-deur-moment met Clasie.
Super.
Had meer ingezeten. Jammer dat je aan het eind met lege handen staat. Non?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Als al die joden nou eens naar hun eigen topic gaan kunnen we hier eens rustig het seizoen evalueren
Je snapt het niet helemaal volgens mij. Als Barcelona tegen de Graafschap speelt, 100 doelpogingen heeft maar 30 keer op de lat schiet en 20 keer op de paal, en De Graafschap uit haar enige kans van de wedstrijd, een hoekschop, de 1-0 maakt en daardoor wint vind jij ook dat De Graafschap beter heeft gevoetbald?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Paar momentjes pakken op het juiste moment. Tja, dan is het verdiend en heb je beter gevoetbald.
We gave everyting today.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:06 schreef Buitendam het volgende:
Ah, het open-deur-moment met Clasie.
Super.
...quote:Op zondag 24 mei 2015 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal volgens mij. Als Barcelona tegen de Graafschap speelt, 100 doelpogingen heeft maar 30 keer op de lat schiet en 20 keer op de paal, en De Graafschap uit haar enige kans van de wedstrijd, een hoekschop, de 1-0 maakt en daardoor wint vind jij ook dat De Graafschap beter heeft gevoetbald?
Voetbal gaat om winnen, niet?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal volgens mij. Als Barcelona tegen de Graafschap speelt, 100 doelpogingen heeft maar 30 keer op de lat schiet en 20 keer op de paal, en De Graafschap uit haar enige kans van de wedstrijd, een hoekschop, de 1-0 maakt en daardoor wint vind jij ook dat De Graafschap beter heeft gevoetbald?
Hahahahahaquote:Op zondag 24 mei 2015 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb de grote kale al een dm gestuurd.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:07 schreef Cara het volgende:
dit topic nuik kom morgen wel weer eens kijken
Waar hebben ze deze gozer vandaan gehaald joh?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Meid toch.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik quote dit maar even omdat de rest dat ook doetquote:Op zondag 24 mei 2015 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Waar hebben ze deze gozer vandaan gehaald joh?
kut seizoen waarin je het zelf allemaal cadeau geeft met de thuiswedstrijd tegen GAE als breekpunt.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had meer ingezeten. Jammer dat je aan het eind met lege handen staat. Non?
Waarom nog erop ingaan. Daarom reageer ik niet eens. Zal geheid een ban opleveren.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
volgens het ajax topic niet.quote:
Welke club is Feyenoord in dit verhaal?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je bent een aantal keer compleet overlopen. Hoezo is het zo moeilijk om dat te benoemen.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
kut seizoen waarin je het zelf allemaal cadeau geeft met de thuiswedstrijd tegen GAE als breekpunt.
Natuurlijk, waarom niet?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:10 schreef Downwards het volgende:
Zou Gio in 2016 nog de coach zijn van Feyenoord?
Zelfs dit debielenelftal had thuis van GAE moeten winnen...dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent een aantal keer compleet overlopen. Hoezo is het zo moeilijk om dat te benoemen.
Altijd dat gelul over cadeautjes.
Die blijft staan totdat Feyenoord weer Europees voetbal haalt.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:11 schreef marsan het volgende:
Blijft die eurepese wedstrijd zonder publiek nu staan voor 2017? Of valt die nu gewoon weg?
Ongelooflijk dat je na een nederlaag hier als Feyenoord supporters niet terecht kunt. Maar goed, de VBL mods willen het zo houden dus zoek ik mijn heil maar ergens anders.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:07 schreef Cara het volgende:
dit topic nuik kom morgen wel weer eens kijken
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:13 schreef eight het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat je na een nederlaag hier als Feyenoord supporters niet terecht kunt. Maar goed, de VBL mods willen het zo houden dus zoek ik mijn heil maar ergens anders.
Ach, stel je niet zo aan.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:13 schreef eight het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat je na een nederlaag hier als Feyenoord supporters niet terecht kunt. Maar goed, de VBL mods willen het zo houden dus zoek ik mijn heil maar ergens anders.
Jammer, dacht nog iets positiefs te zoeken aan het mislopen van europees voetbal.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die blijft staan totdat Feyenoord weer Europees voetbal haalt.
Voorlopig zal die wel even blijven staan dus. xD
Voor jullie ook niet hoor. PSV prolongeert zijn titel en jullie slaan weer een flater in de EL.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:12 schreef Scorpie het volgende:
Weer helemaal NIKS in rotterdam dit jaar, en volgend jaar ook al niet. Gvd mad.
Zij zijn groot en ik ben...quote:Op zondag 24 mei 2015 18:14 schreef bianconeri het volgende:
Manu is ook niet veel meer van over, wat een prutser zeg.
Wat mag Feyenoord ongelofelijk blij zijn dat ze niet supporters van het niveau Ajax hebben (heel erg laag en ontrouw), anders was komend seizoen de Kuip helemaal leeg.
Is altijd middelmaat geweest. Alleen heeft het een paar keer meegezeten, maar feitelijk hebben we het hier over een Roda/NEC-speler.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:14 schreef bianconeri het volgende:
Waarom gingen ze allemaal weg bij de verlenging dan?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:14 schreef bianconeri het volgende:
Wat mag Feyenoord ongelofelijk blij zijn dat ze niet supporters van het niveau Ajax hebben (heel erg laag en ontrouw), anders was komend seizoen de Kuip helemaal leeg.
Gohquote:Op zondag 24 mei 2015 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord scoort te weinig.
Ik heb al een TR gemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die zeer ernstige en dodelijke ziekte heeft er niets mee te maken.
Zelfs Manu en Toornstra geven geen neuk meer om wat ze doenquote:Op zondag 24 mei 2015 18:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
GohMet zo'n aanval lijkt mij dat voor de hand liggend.
Ik ben btw geen feyenoorder he.quote:
Kan ik me voorstellen, het was kansloos. Kon je nog voor de drukte weg.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:15 schreef Vermecelli het volgende:
Waarom gingen ze allemaal weg bij de verlenging dan?
Jens is het ook helemaal kwijt. Vraagt tegenwoordig om kaarten en bemoeit zich met opstootjes. Ondenkbaar een jaar geleden.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Manu en Toornstra geven geen neuk meer om wat ze doen
Ja. Goed idee.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:16 schreef MakkieR het volgende:
misschien een stomme vraag maar had Wilkshire niet beter in het veld kunnen blijven zitten? misschien heb je dan kans dat hij het in een half uur eruit weet te lopen en zo niet dan ga je van mijn part op het doellijn zitten om een bal eruit te slaan indien nodig?
Ja goed idee, geef 'm een stoel en wie weet doet ie wat nuttigsquote:Op zondag 24 mei 2015 18:16 schreef MakkieR het volgende:
misschien een stomme vraag maar had Wilkshire niet beter in het veld kunnen blijven zitten? misschien heb je dan kans dat hij het in een half uur eruit weet te lopen en zo niet dan ga je van mijn part op het doellijn zitten om een bal eruit te slaan indien nodig?
Vreemd inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef Downwards het volgende:
[..]
Jens is het ook helemaal kwijt. Vraagt tegenwoordig om kaarten en bemoeit zich met opstootjes. Ondenkbaar een jaar geleden.
Gewoon nog een speler uit de wedstrijd trappenquote:Op zondag 24 mei 2015 18:16 schreef MakkieR het volgende:
Je probeert te hard.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben btw geen feyenoorder he.
[..]
Kan ik me voorstellen, het was kansloos. Kon je nog voor de drukte weg.
Als het supporters van het niveau Ajax waren dan waren ze na de 1e helft al weg.
Feyenoord supporters zijn ongelofelijk trouw, terwijl die van Ajax onderaan bungelen qua loyaliteit en steun aan hun club.
Vertrek van Van Geel moet nu.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef klaasweetalles het volgende:
ER IS maar 1 conclusie
van geel heeft met rutte de verkeerde trainer binnengehaald
en van geel heeft de verkeerde spelers gehaald
rutte is weg
van geel moet OOK conclusies trekken
OPTIEVEN ERMEE
Heb ik hem bij Utrecht ook regelmatig zien doen. Het is gewoon een heel matige voetballer en die kan weinig gram halen uit zijn spel.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef Downwards het volgende:
[..]
Jens is het ook helemaal kwijt. Vraagt tegenwoordig om kaarten en bemoeit zich met opstootjes. Ondenkbaar een jaar geleden.
Op de doellijn zitten is heel dom, want dan heb je geen buitenspelval meer en rennen de aanvallers van Heerenveen je er kinderlijk eenvoudig uit.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:16 schreef MakkieR het volgende:
Lekker buitenspel opheffenquote:Op zondag 24 mei 2015 18:16 schreef MakkieR het volgende:
Ik denk dat je maar gewoon moet uitloggen want je maakt jezelf belachelijkquote:Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben btw geen feyenoorder he.
[..]
Kan ik me voorstellen, het was kansloos. Kon je nog voor de drukte weg.
Als het supporters van het niveau Ajax waren dan waren ze na de 1e helft al weg.
Feyenoord supporters zijn ongelofelijk trouw, terwijl die van Ajax onderaan bungelen qua loyaliteit en steun aan hun club.
Marc is het met je eens:quote:Op zondag 24 mei 2015 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor jullie ook niet hoor. PSV prolongeert zijn titel en jullie slaan weer een flater in de EL.
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:16 schreef MakkieR het volgende:
Hadden ze vandaag niet eens een speler op de doellijn voor nodig.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de doellijn zitten is heel dom, want dan heb je geen buitenspelval meer en rennen de aanvallers van Heerenveen je er kinderlijk eenvoudig uit.
Is een redelijke speler die dat Bij Utrecht en Ado zelden tot nooit deed.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb ik hem bij Utrecht ook regelmatig zien doen. Het is gewoon een heel matige voetballer en die kan weinig gram halen uit zijn spel.
Zijn contract is verlengd omdat hij 20 wedstrijden heeft gespeeldquote:Op zondag 24 mei 2015 18:20 schreef klaasweetalles het volgende:
VOLGENS MIJ heeft die wilkeshire gewoon niet aangegeven dat hij niet fit was en wilde hij gewoon spelen
echt ongelofelijk....is die nu ook weg?
martin van geel zal dat contract opgesteld zeker...quote:Op zondag 24 mei 2015 18:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zijn contract is verlengd omdat hij 20 wedstrijden heeft gespeeld
Ik heb het hem bij beide clubs meer dan eens zien doen. Als ie achter staat komt er frustratie bij die jongen die hij niet in het spel kan loslaten. Hij doet het ook altijd alleen maar als ie achter staat.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is een redelijke speler die dat Bij Utrecht en Ado zelden tot nooit deed.
Het is niet zo belangrijk, maar wat mij betreft sla je hier de plank volledig mis. Zeker wat betreft het vragen om kaarten.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het hem bij beide clubs meer dan eens zien doen. Als ie achter staat komt er frustratie bij die jongen die hij niet in het spel kan loslaten. Hij doet het ook altijd alleen maar als ie achter staat.
8 ton per seizoen op de loonlijstquote:Op zondag 24 mei 2015 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
martin van geel zal dat contract opgesteld zeker...
ik kan me wel voorstellen waarom bepaalde spelers uit de eigen jeugd gefustreerd rondlopen als dit soort minkunkels zoveel meer krijgen...quote:
Opportunistquote:Op zondag 24 mei 2015 18:21 schreef Buitendam het volgende:
St. Juste van Heerenveen is trouwens twee jaar jonger, maar twee jaar verder in zijn ontwikkeling dan van Beek. Dat verschil is echt schrijnend.
In wat? Ze doen geen reet voor elkaar onder.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
OpportunistAl heb ik Kongolo altijd al beter gevonden dan Van Beek.
Voetbal was prima? De bal werd max 5 keer naar iemand met dezelfde kleur gespeeldquote:Op zondag 24 mei 2015 18:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, voetbal was prima. Blom nooit meer toelaten in de Kuip.
Niet als je Vermeer in de spits zet.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de doellijn zitten is heel dom, want dan heb je geen buitenspelval meer en rennen de aanvallers van Heerenveen je er kinderlijk eenvoudig uit.
Briljant.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet als je Vermeer in de spits zet.
Kongolo speelde vandaag weer een puike pot. Nog steeds talentvoller dan Van Beek vind ik. Zo'n St. Juste moet zich eerst nog maar eens een heel seizoen bewijzen overigens. Van Beek en Kongolo hebben er voor het eerst 40+ wedstrijden op zitten.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In wat? Ze doen geen reet voor elkaar onder.
Een puike pot... Jezus christ.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kongolo speelde vandaag weer een puike pot. Nog steeds talentvoller dan Van Beek vind ik. Zo'n St. Juste moet zich eerst nog maar eens een heel seizoen bewijzen overigens. Van Beek en Kongolo hebben er voor het eerst 40+ wedstrijden op zitten.
Ik heb altijd het idee dat jij die jongen een beetje voortrekt.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kongolo speelde vandaag weer een puike pot. Nog steeds talentvoller dan Van Beek vind ik. Zo'n St. Juste moet zich eerst nog maar eens een heel seizoen bewijzen overigens. Van Beek en Kongolo hebben er voor het eerst 40+ wedstrijden op zitten.
St.Juste kan veel beter voetballen en minsten zo goed verdedigenquote:Op zondag 24 mei 2015 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Net zoals hij naar Uth stond te kijken, trouwens. Nelom-stijl.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verdomme niet gekeken of met zuur voor je ogen?
Laatste halfjaar gewoon niet goed nee, maar het talent zit er echt wel in. Vandaag was ie gewoon goed, zei de commentator ook nog...quote:Op zondag 24 mei 2015 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat jij die jongen een beetje voortrekt.
Op basis van wat zit er talent in dan? Op 20 goeie potjes in de eredivisie?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laatste halfjaar gewoon niet goed nee, maar het talent zit er echt wel in. Vandaag was ie gewoon goed, zei de commentator ook nog...
Echt he. Het ligt gewoon aan het systeem!quote:Op zondag 24 mei 2015 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgend seizoen gewoon op de competitie richten.
Laten ajax en pisvee maar lekker europa ingaan en zich daar maar lekker inspannen.
Feyenoord is 4e geworden maar mag europa niet in. Het systeem is gewoon bullshit.
Feyenoord is zesde geworden nu in de officiële eindstand. Geen vierde.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Laten ajax en pisvee maar lekker europa ingaan en zich daar maar lekker inspannen.
Feyenoord is 4e geworden maar mag europa niet in. Het systeem is gewoon bullshit.
Die twee zijn niet eens goed. Of het nou gaat om Willem 2, GAE, Vitesse of Heerenveen ze blijven kapitale fouten maken. Het is allemaal zo traag en ongecontroleerd dat de blunders slechts kwestie van tijd zijn als de aanvallers druk zetten.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op basis van wat zit er talent in dan? Op 20 goeie potjes in de eredivisie?
Eindstand word niet meer aangepast na playoffs.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord is zesde geworden nu in de officiële eindstand. Geen vierde.
Neehoor, Feyenoord is vierde geworden. Deze eindstand wordt ook gebruikt voor de TV-gelden e.d.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ik daarvoor gezien heb ja, op basis van 30 wedstrijden ofzo. Net als nu iedereen hosanna roept bij St. Juste riep ik het bij Kongolo. Misschien te gekleurd, dat zou kunnen.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op basis van wat zit er talent in dan? Op 20 goeie potjes in de eredivisie?
doe tniet zo debiel johquote:Op zondag 24 mei 2015 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgend jaar toch pas?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindstand word niet meer aangepast na playoffs.
Klopt, maar hetzelfde geldt over die CV van jullie:Bruma.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die twee zijn niet eens goed. Of het nou gaat om Willem 2, GAE, Vitesse of Heerenveen ze blijven kapitale fouten maken. Het is allemaal zo traag en ongecontroleerd dat de blunders slechts kwestie van tijd zijn als de aanvallers druk zetten.
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindstand word niet meer aangepast na playoffs.
Oh gelukkig, ik verkeerde onder de indruk dat net als vorige jaren de eindstand werd aangepast. Merci.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor, Feyenoord is vierde geworden. Deze eindstand wordt ook gebruikt voor de TV-gelden e.d.
En Rekikquote:Op zondag 24 mei 2015 18:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar hetzelfde geldt over die CV van jullie:Bruma.
Die SR Juste hype doe ik ook niet aan mee, maar ik heb Kongolo al zoveel fouten zien maken in de eredivisie dat ik het te vroeg vindt om dat een talent te noemen.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat ik daarvoor gezien heb ja, op basis van 30 wedstrijden ofzo. Net als nu iedereen hosanna roept bij St. Juste riep ik het bij Kongolo. Misschien te gekleurd, dat zou kunnen.
In NL lopen geen goeie CV. De laatste goeie was De Vrijgod.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En RekikDie kan er ook geen kut van.
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Beek en Kongolo zijn het meest talentvol centrale duo in nederland.
quote:
Dit.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Beek en Kongolo zijn het meest talentvol centrale duo in nederland.
Opportunistisch geneuzel allemaal. Toen de Vrij bij ons speelde riep ook heel Nederland dat ie er geen kut van kon en geen talent had.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In NL lopen geen goeie CV. De laatste goeie was De Vrijgod.
Echt hequote:Op zondag 24 mei 2015 18:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Opportunistisch geneuzel allemaal. Toen de Vrij bij ons speelde riep ook heel Nederland dat ie er geen kut van kon en geen talent had.
Klopt. Van Beek maar zeker Kongolo hebben de potentie om à la De Vrij tientallen interlands voor Nederland te spelen.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Opportunistisch geneuzel allemaal. Toen de Vrij bij ons speelde riep ook heel Nederland dat ie er geen kut van kon en geen talent had.
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:42 schreef Buitendam het volgende:
Jongens als Hoedt zullen altijd zorgen dat van Beek en Kongolo tweede viool spelen.
Ik overdrijf natuurlijk, maar als je de topics van toen terugleest zie je ook allemaal GGMM-figuren De Vrij afdoen als een verdediger voor het niveau NAC.quote:
Die jongen ontwikkelt zich nu al tot een ontzettend goede verdediger en gaat dat bij Lazio alleen maar doortrekken. Kongolo en van Beek zitten gewoon bij lange na niet op dat niveau.quote:
Ik heb De Vrij altijd een geweldige verdediger gevonden. Snap niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk, maar als je de topics van toen terugleest zie je ook allemaal GGMM-figuren De Vrij afdoen als een verdediger voor het niveau NAC.
TR gemachtquote:Op zondag 24 mei 2015 18:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, jij vond Veltman beter. Jij bent sowieso niet serieus te nemen, NSB'er
Ja oke, maar de meesten lopen wel heel erg te trollen waar ze dan weer doen alsof Kishna en El Ghazio top talenten zijn die juist bij NAC niet zouden opvallen.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk, maar als je de topics van toen terugleest zie je ook allemaal GGMM-figuren De Vrij afdoen als een verdediger voor het niveau NAC.
Kijk, ik snap je enorme aversie jegens Feyenoord. Maar probeer dat niet zó dik erbovenop te leggen, want je kraamt echt alleen maar onzin uitquote:Op zondag 24 mei 2015 18:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die jongen ontwikkelt zich nu al tot een ontzettend goede verdediger en gaat dat bij Lazio alleen maar doortrekken. Kongolo en van Beek zitten gewoon bij lange na niet op dat niveau.
Waarom zou ik aversie hebben tegen Feyenoord. En hoe kun je een jongen die jonger is en zich nu al bij Lazio kan voegen niet verder in zijn ontwikkeling noemen?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kijk, ik snap je enorme aversie jegens Feyenoord. Maar probeer dat niet zó dik erbovenop te leggen, want je kraamt echt alleen maar onzin uit
mee eensquote:Op zondag 24 mei 2015 18:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kijk, ik snap je enorme aversie jegens Feyenoord. Maar probeer dat niet zó dik erbovenop te leggen, want je kraamt echt alleen maar onzin uit
Je aversie jegens Feyenoord blijkt uit je voorgaande posts. Overigens is Hoedt slechts een maand jonger dan Kongolo en ouder dan Van Beek, dus dat punt gaat niet echt op. Tenslotte is Hoedt echt niet verder in zijn ontwikkeling dan Van Beek en Kongolo.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou ik aversie hebben tegen Feyenoord. En hoe kun je een jongen die jonger is en zich nu al bij Lazio kan voegen niet verder in zijn ontwikkeling noemen?
Als zowel PizzaGeit als Klaas iets vindt is het waarschijnlijk niet waar.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
Als zowel PizzaGeit én Klaas vinden dat je ongelijk hebt dan moet je toch eens bij jezelf te raden gaan
Hoedt gaat naar Lazio. Daar heeft de Vrij een aantal seizoenen over moeten doen.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je aversie jegens Feyenoord blijkt uit je voorgaande posts. Overigens is Hoedt slechts een maand jonger dan Kongolo en ouder dan Van Beek, dus dat punt gaat niet echt op. Tenslotte is Hoedt echt niet verder in zijn ontwikkeling dan Van Beek en Kongolo.
Drenthe ging na één seizoen Feyenoord naar Real Madrid. Wat voor punt wil je maken?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoedt gaat naar Lazio. Daar heeft de Vrij een aantal seizoenen over moeten doen.
waar die 2 wedstrijden gaat spelen en vervolgens weer weg moetquote:Op zondag 24 mei 2015 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoedt gaat naar Lazio. Daar heeft de Vrij een aantal seizoenen over moeten doen.
Ja, al die transfers naar Madrid waren raar. Huntelaar, Sneijder, vd Vaart en Drenthe. Dat sloeg allemaal nergens op. Maar Hoedt kan nu in zoverre moeiteloos mee in de Eredivisie dat ie wel een stapje hogerop kan. Dat is bij Kongolo en van Beek nog in de verste verte niet het geval. Hij is gewoonweg een stuk verder.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Drenthe ging na één seizoen Feyenoord naar Real Madrid. Wat voor punt wil je maken?
Gast, echt, zit je nou te trollenquote:Op zondag 24 mei 2015 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, al die transfers naar Madrid waren raar. Huntelaar, Sneijder, vd Vaart en Drenthe. Dat sloeg allemaal nergens op. Maar Hoedt kan nu in zoverre moeiteloos mee in de Eredivisie dat ie wel een stapje hogerop kan. Dat is bij Kongolo en van Beek nog in de verste verte niet het geval. Hij is gewoonweg een stuk verder.
Jouw mening is niet echt relevant.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:55 schreef GGMM het volgende:
Ik vindt Hoedt ook verder dan Kongolo en Van Beek.
De VRij is daar een belangrijke speler, Hoedt zal wel met de reserves mee gaan doen en na een jaar met de staart tussen de benen vertrekken.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond vooral Kongolo juist erg veel foutjes maken.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gast, echt, zit je nou te trollen
Hoedt heeft ~20 wedstrijdjes gespeeld bij AZ en doet het redelijk. Van Beek en Kongolo hebben een hoger niveau gehaald dit seizoen.
Nee, joh. Echt nog niet bijna.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gast, echt, zit je nou te trollen
Hoedt heeft ~20 wedstrijdjes gespeeld bij AZ en doet het redelijk. Van Beek en Kongolo hebben een hoger niveau gehaald dit seizoen.
Van Beek, man. Die gast had de laatste 5 wedstrijden iedere wedstrijd wel een kapitale blunder erbij zitten.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond vooral Kongolo juist erg veel foutjes maken.
Hahah nee.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De VRij is daar een belangrijke speler, Hoedt zal wel met de reserves mee gaan doen en na een jaar met de staart tussen de benen vertrekken.
Of het wordt een serieuze concurrent van de Vrij. Ben benieuwd.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De VRij is daar een belangrijke speler, Hoedt zal wel met de reserves mee gaan doen en na een jaar met de staart tussen de benen vertrekken.
En nogmaals nee.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of het wordt een serieuze concurrent van de Vrij. Ben benieuwd.
Er wordt altijd gejuicht en lacherig gedaan als Ajax, PSV, Feyenoord en noem maar verder op worden uitgeschakeld in Europa. Men beseft niet dat het voor het Nederlandse voetbal te weinig punten oplevert. Jouw club is erbij geholpen dat alle Nederlandse clubs zover mogelijk komen. Dan had de 4e plaats die je nu met je club bereikt hebt gewoon rechtstreeks Europees voetbal opgeleverd. Dus je kunt wel lachen en blij zijn als Ajax en PSV worden uitgeschakeld, nu zit jouw club zonder Europees voetbal volgend jaar. Het systeem klopt dus wel, alleen is de instelling tegenover elkaar verkeerd. In de competitie oke, leuk als je concurrent verliest, in Europa heb je elkaar gewoon nodig om zelf ook met gemak op de Europese toer te mogen.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere rookie het bij Feyenoord zwaar zou krijgen. Ook met prima materiaal.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:00 schreef KingRadler het volgende:
het heeft nooit aan de trainer gelegen.
hoop dat Gio versterking krijgt, anders gaat hij het ook zwaar krijgen.
Die komt uiteindelijk gewoon naast de Vrij te staan en gaat echt wel zijn minuten pakken volgend jaar hoor. Zeker als ze CL spelen zullen ze veel rouleren tijdens de competitie. Zijn concurrenten zijn allemaal al redelijk op leeftijd.quote:
Ik denk dat ik mijn geld ga inzetten opdat Hoedt de ballon d'or wint volgend jaar.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of het wordt een serieuze concurrent van de Vrij. Ben benieuwd.
Oke. Zou wel mooi zijn, Nederlands duo achterin bij Lazioquote:Op zondag 24 mei 2015 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die komt uiteindelijk gewoon naast de Vrij te staan en gaat echt wel zijn minuten pakken volgend jaar hoor. Zeker als ze CL spelen zullen ze veel rouleren tijdens de competitie. Zijn concurrenten zijn allemaal al redelijk op leeftijd.
jij bent niet goed snikquote:Op zondag 24 mei 2015 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die komt uiteindelijk gewoon naast de Vrij te staan en gaat echt wel zijn minuten pakken volgend jaar hoor. Zeker als ze CL spelen zullen ze veel rouleren tijdens de competitie. Zijn concurrenten zijn allemaal al redelijk op leeftijd.
Ja jij zal het weten. Hoeveel interlands en Europacupwedstrijden had F.Anderson dan?quote:Op zondag 24 mei 2015 19:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij bent niet goed snik
hoeveel interlands, europacupwedstrijden heeft hoedt dan gespeeld??
De Vrij had daarin al heel wat ervaring opgebouwd. Bij een club als Feyenoord spelen is wat anders als az. Dat is ook een ervaring wat de vrij meenam naar italie
Zo ventje hoedt gaat het puur op ervaring en fysiek helemaal niet redden in Italie
Hij is voor de bank gekocht en mag zich komend seizoen meetrainen, af en toe invallen in noodgevallen en hopen dat hij het 2e jaar een kans krijgt. Is gewoon een doorsnee voetballer, en heeft zeker niet de potentie als de Vrij
we hebben het over hoedtquote:Op zondag 24 mei 2015 19:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja jij zal het weten. Hoeveel interlands en Europacupwedstrijden had F.Anderson dan?
Hou maar gewoon op. We hebben het over Lazio en jij komt met Roma.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we hebben het over hoedt
roma is een topclub in Italie, die gaan heus geen spelertje als hoedt voor de basis halen.
Als het echt nodig zou zijn voor ze, halen ze gewoon een speler van 25 met heel veel ervaring straks.
Lazio Roma heet die clubquote:Op zondag 24 mei 2015 19:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou maar gewoon op. We hebben het over Lazio en jij komt met Roma.
Bijna goed, Klaas. Wel heel erg goed geprobeerd!quote:Op zondag 24 mei 2015 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lazio Roma heet die club
wat een amateurtje ben jij zeg
S.S Lazio heet die club, maar bedankt Klaas.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lazio Roma heet die club
wat een amateurtje ben jij zeg
Zijn systeem en visie. Dat er niks aan deugt, aan die visie en z'n systeem.. Tja.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Werd in ieder geval geknokt vandaag en het spel was alweer een stuk beter gelukkig.
En als ik die Bilal deze 2 potjes zie spelen vraag ik me echt af waarom Fred het nodig vond om op een gegeven moment Luke fucking Wilkshire rechtsbuiten te zetten
De twee muppets Van Geel en Gudde zijn overlevers.. die blijven wel.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:14 schreef Grifte het volgende:
Als het bestuur na zo'n seizoen (prestaties, stadion, etc) geen conclusies trekt weet ik het ook niet meer.
Thnx.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:28 schreef marsan het volgende:
Samenvatting nu op npo 1. Voor de liefhebber.
Feyenoorders zeggen uiteraard van niet. Maar objectief gezien was het terecht afgekeurd omdat het een lichte overtreding was.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:55 schreef Kolasnoc het volgende:
Oh ja, wederom genoten van Achahbar. Hoe hij Toornstra twee keer alleen voor de keeper zet. Werd het doelpunt van El Ahmadi terecht afgekeurd??
Vandaag was het goed. Maar vraag me af of het komend seizoen goed komt als je met middelmaat als Nelom, Wilkshire en Manu blijft voetballen.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:57 schreef Dekatria het volgende:
Wel eens met het spelbeeld - biedt hoop voor het komend seizoen. Rustig schema, en gewoon de boel weer opbouwen.
Ze hebben zich deze wedstrijd ook goed herpakt. Erg knap als je ziet hoe ver ze waren weggezakt in de laatste weken onder Rutten. Dat leek nergens meer op.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:40 schreef Downwards het volgende:
Gio heeft na afloop gezegd tegen het team dat hij trots op ze is. Zouden die gasten niet in lachen zijn uitgebarsten op dat moment?
Ik weet nog dat er mensen waren die dachten dat hij een groter talent was dan Depayquote:Op zondag 24 mei 2015 20:20 schreef Lastpost het volgende:
Het viel me mee vandaag. Alleen Boëtius ... Man wat is die ver weggezakt zeg.
Zijn contract loopt over een jaar af en hij wil niet verlengen.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:25 schreef Downwards het volgende:
Als Boëtius zich niet heel spectaculair presenteert de eerste weken van de voorbereiding, moet je er maar eens gaan denken om hem een jaar te verhuren.
Dan kun je hem beter verkopen deze zomer.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn contract loopt over een jaar af en hij wil niet verlengen.
Kan er niks van. En dan te bedenken dat mensen hem als opvolger van Depay zien bij PSV.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er mensen waren die dachten dat hij een groter talent was dan Depay![]()
Deze kritiek kwam de laatste weken al vaker terug, als je ziet hoe afgebrand de spelers zijn sinds de winterstop.twitter:raymondverheije twitterde op zondag 24-05-2015 om 20:14:55Door alle blessures en krampgevallen vanmiddag is het Fred Rutten effect nu zelfs duidelijk voor de allergrootste domoren in het voetballen. reageer retweet
Met nog 5 versterkingen, zouden ze wel weer in de top 4 moeten kunnen eindigen.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kan er niks van. En dan te bedenken dat mensen hem als opvolger van Depay zien bij PSV.
Verder heeft Feyenoord nog zo'n 8 spelers nodig willen ze volgend seizoen mee kunnen doen.
Vandaag was wel schrijnend, ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:32 schreef Grifte het volgende:
Deze kritiek kwam de laatste weken al vaker terug, als je ziet hoe afgebrand de spelers zijn sinds de winterstop.twitter:raymondverheije twitterde op zondag 24-05-2015 om 20:14:55Door alle blessures en krampgevallen vanmiddag is het Fred Rutten effect nu zelfs duidelijk voor de allergrootste domoren in het voetballen. reageer retweet
Fredje bedankt
Bij Boëtius heb ik nog wel het idee dat ie weer van mening kan veranderen. Vilhena zal inderdaad niet willen verlengen en zijn heil ergens anders zoeken.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn contract loopt over een jaar af en hij wil niet verlengen.
Pedante man, maar hier lijkt hij de spijker op zijn kop te slaan.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:32 schreef Grifte het volgende:
Fredje bedankt
Als het maar niet aan PSV is, Feyenoord lijkt wel zijn top te zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dan kun je hem beter verkopen deze zomer.
Ik vind die Verheijen zo'n vervelende man dat ik spontaan weer pro Rutten zou worden. Maar nee, Verheijen heeft 100% gelijk in deze.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:32 schreef Grifte het volgende:
Fredje bedankt
Ideaal gezien (er vanuit gaande dat alleen Clasie en Vilhena vertrekken, naast de al bekende vertrekkende spelers):quote:Op zondag 24 mei 2015 20:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Met nog 5 versterkingen, zouden ze wel weer in de top 4 moeten kunnen eindigen.
Die lulde dan ook uit z'n nek. Net als jij.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
Raar dat Rutten daar de schuld van krijgt. De commentator bij FOX viel het op dat Gio z'n spelers helemaal niet warm laat lopen.
Onzin. Alle invallers hebben warmgelopen.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
Raar dat Rutten daar de schuld van krijgt. De commentator bij FOX viel het op dat Gio z'n spelers helemaal niet warm laat lopen.
Hij liep wel warm, was in het stadion goed te zien. Dat het geen lange warming-up was kwam voort door de plotselinge blessure bij Karsdorp, en de snel gewenste vervanging.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
GGMM faalt nu net zo hard als destijds met Mkrabby.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:46 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Onzin. Alle invallers hebben warmgelopen.
Niks van wat ik zeg is onjuist. De commentator zei het echt.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GGMM faalt nu net zo hard als destijds met Mkrabby.
Ja, maar dat maakt het nog niet waar.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks van wat ik zeg is onjuist. De commentator zei het echt.
Dat de commentator anti-Feyenoord is.quote:
Waarom vond je het raar dat het Rutten aangerekend werd dan?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat de commentator anti-Feyenoord is.
Vond het lachwekkend hoe hij over Gio sprak. Duidelijk onrust aan het stoken.
Ik was overduidelijk sarcastisch.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom vond je het raar dat het Rutten aangerekend werd dan?
Ja, dat heb je vaker als je compleet uit je nek zit te lullen hier.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was overduidelijk sarcastisch.
Ik moet hier echt alles uitleggen he?
Dit blijf je maar zeggen, maar ik heb geen onwaarheid verkondigt.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat heb je vaker als je compleet uit je nek zit te lullen hier.
Prima.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit blijf je maar zeggen, maar ik heb geen onwaarheid verkondigt.
Ik stop hier maar even mee, ik krijg het gevoel dat je je persoonlijke gevoelens nogal laat meespelen in deze discussie.
quote:Op zondag 24 mei 2015 20:44 schreef Scrummie het volgende:
Overigens toonde Bilal vandaag ook Fredje z'n ongelijk aan. Man man man, paar goeie voorzetten, volop in beweging. Je kan mij niet wijsmaken dat ie dat alleen nu kan en de rest van het seizoen niet. Nee, Fredje's systeem was weer eens belangrijker.
had hij een systeem dan?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:44 schreef Scrummie het volgende:
Overigens toonde Bilal vandaag ook Fredje z'n ongelijk aan. Man man man, paar goeie voorzetten, volop in beweging. Je kan mij niet wijsmaken dat ie dat alleen nu kan en de rest van het seizoen niet. Nee, Fredje's systeem was weer eens belangrijker.
ja lekker een speler 10 minuten warm laten lopen en 10 minuten met 10 man spelenquote:Op zondag 24 mei 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |