De Clasie van 2015 voegt niets toe aan dit Feyenoord.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:54 schreef Vermecelli het volgende:
Hopen dat Clasie nog een jaartje wil blijven
Om nog zo'n kut seizoen te beleven zeker. Die gaat lekker naar het buitenland.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:54 schreef Vermecelli het volgende:
Hopen dat Clasie nog een jaartje wil blijven
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:54 schreef Vermecelli het volgende:
We hadden gewoon vorig jaar kampioen moeten worden maarja dan laten ze het weer liggen he
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:44 schreef GGMM het volgende:
Wat een mooie tifo. Veel Feyenoorders hebben zich als blauw stoeltje verkleed.
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:55 schreef Vermecelli het volgende:
Anderhalf miljoen voor Clasie? Ruildeal maken voor Boilesen
We hadden gvd 2x van die kkneuzen moeten winnen maar ze hebben dat jodengeluk hequote:Op zondag 24 mei 2015 17:57 schreef Scorpie het volgende:
Hoe voelt de gemiddelde Feyenoorder zich nu? Ik bedoel, je hebt een immens dilemma: Ajax is geen kampioen geworden dus is het seizoen geslaagd, maar anderzijds heeft Feyenoord geen Europees voetbal voor volgend jaar. Lijkt me een emotionele rollercoaster.
Feyenoord is gewoon slecht.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:58 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
We hadden gvd 2x van die kkneuzen moeten winnen maar ze hebben dat jodengeluk he
En ook niet gewonnen van Ajax , dat had anders het seizoen nog redelijk goed gemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:57 schreef Scorpie het volgende:
Hoe voelt de gemiddelde Feyenoorder zich nu? Ik bedoel, je hebt een immens dilemma: Ajax is geen kampioen geworden dus is het seizoen geslaagd, maar anderzijds heeft Feyenoord geen Europees voetbal voor volgend jaar. Lijkt me een emotionele rollercoaster.
zitten in supportershome buiten de kuip duhquote:Op zondag 24 mei 2015 17:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is er nog niet afgefloten dan? Ik zie iedereen al vertrekken
Ga er vooral serieus op inquote:Op zondag 24 mei 2015 17:58 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
We hadden gvd 2x van die kkneuzen moeten winnen maar ze hebben dat jodengeluk he
Wat een gehuil, Heerenveen heeft gewoon beter gespeeld over 2 wedstrijden.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Ongelooflijk zuur dat je in Heerenveen verliest door een buitenspelgoal, en vervolgens in de Kuip meermaals genaaid wordt. Maar ach, wat verwacht je ook van Blom. Na het uitvallen van Wilkshire () was het verdedigen bij beide tegengoals echt heel triest. Al met al had Feyenoord dik verdiend om door te gaan, maar zoals zovaak zat het gewoon zwaar tegen
Mag het niet hopen. Tegen Vitesse zat ik ook al sinds jaren in de kuip en verloren we met 1-4quote:Op zondag 24 mei 2015 17:59 schreef Tchock het volgende:
Ik ben er trouwens stellig van overtuigd dat de 1-1 van Heerenveen viel dankzij de jinxende TT van Fok-it vorig topic.
En het was ook gewoon een lichte overtreding van El Ahmadi. Janksmoelen.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een gehuil, Heerenveen heeft gewoon beter gespeeld over 2 wedstrijden.
Misschien kunnen we ons nog aansluiten bij de senioren competitie.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:00 schreef Scorpie het volgende:
Geen enkel excuus nu om volgend jaar geen kampioen te worden voor Feyenoord. Ze hebben by far het minst aantal wedstrijden volgend seizoen.
Dit, helaas niet onverdiendquote:Op zondag 24 mei 2015 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Ongelooflijk zuur dat je in Heerenveen verliest door een buitenspelgoal, en vervolgens in de Kuip meermaals genaaid wordt. Maar ach, wat verwacht je ook van Blom. Na het uitvallen van Wilkshire () was het verdedigen bij beide tegengoals echt heel triest. Al met al had Feyenoord dik verdiend om door te gaan, maar zoals zovaak zat het gewoon zwaar tegen
neequote:Op zondag 24 mei 2015 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wtf is er mis met jouquote:Op zondag 24 mei 2015 18:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
KNJB Neuzen Jodenopkk hoeren nakkie fack dit dat alles genaaid kampioenuh ole ole
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vandaag in elk geval niet. Feyenoord had meer kansen, meer balbezit, meer schoten, meer corners, meer schoten op doel en meer gehandicapte spelers.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:01 schreef hottentot het volgende:
Heerenveen over 2 wedstrijden terecht gewonnen.
quote:
quote:
Veel en veel effectiever. Feyenoord zou een moord doen voor een jongen als Uth.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vandaag in elk geval niet. Feyenoord had meer kansen, meer balbezit, meer schoten, meer corners, meer schoten op doel en meer gehandicapte spelers.
Ja effectiever =/= beterquote:Op zondag 24 mei 2015 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Veel en veel effectiever. Feyenoord zou een moord doen voor een jongen als Uth.
Ja, Heerenveen was inderdaad effectiever. Dat betekent niet dat ze beter voetbal speelden.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Effectiever lijkt me logisch ja. Je bent blind als je dat ontkent. Maar beter speelde ze nietquote:Op zondag 24 mei 2015 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echt he het is prachtig weer zitten die trieste mannetjes te hopen dat Feyenoord verliest. Normale mensen zitten nu met familie en vrienden achter de bbq ...quote:Op zondag 24 mei 2015 17:59 schreef Jaytje07 het volgende:
Wat een trieste mensen hier momenteel, ga lekker trollen in het topic van je eigen club...
praat haags met me.quote:
Neem je ritalin.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je moeder is een betere hoer dan de moeder van Blom
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2015 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt he het is prachtig weer zitten die trieste mannetjes te hopen dat Feyenoord verliest. Normale mensen zitten nu met familie en vrienden achter de bbq ...
Dus jij zit nu te BBQen?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt he het is prachtig weer zitten die trieste mannetjes te hopen dat Feyenoord verliest. Normale mensen zitten nu met familie en vrienden achter de bbq ...
Als je nooit een balletje in het netje legt is dat juist wel zo vaak.quote:
En donderdag ook alquote:Op zondag 24 mei 2015 18:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon kk mad man, Feyenoord is keihard genaaid vandaag.
Paar momentjes pakken op het juiste moment. Tja, dan is het verdiend en heb je beter gevoetbald.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Effectiever lijkt me logisch ja. Je bent blind als je dat ontkent. Maar beter speelde ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |