Eigen schuld, sukkel. Al die beloftes dit jaar. T gaat dit seizoen enkel bij beloftes en veel uitvallen blijven.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:45 schreef Mothzor het volgende:
5 grid penalty voor verstappen en 2 License points lees ik op twitter!
Telemetrie was blijkbaar niet in het voordeel van Max.twitter:RTLGP twitterde op zondag 24-05-2015 om 17:46:59#F1 Max Verstappen is bestraft voor zijn crash met Romain Grosjean. De Nederlander ontvangt 5 plekken gridstraf voor Canada en 2 strafpunten reageer retweet
klopt.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:45 schreef Mothzor het volgende:
5 grid penalty voor verstappen en 2 License points lees ik op twitter!
Heftige straf voor een raceincident.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:49 schreef dz5b604 het volgende:
Telemetrie was blijkbaar niet in het voordeel van Max.twitter:RTLGP twitterde op zondag 24-05-2015 om 17:46:59#F1 Max Verstappen is bestraft voor zijn crash met Romain Grosjean. De Nederlander ontvangt 5 plekken gridstraf voor Canada en 2 strafpunten reageer retweet
2 seconden afstand is het toch?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:53 schreef Zorro het volgende:
Hij had 50m afstand moeten houden, dan was dit niet gebeurd. Nu begon het een beetje op racen te lijken en dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Obvious troll...quote:Op zondag 24 mei 2015 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eigen schuld, sukkel. Al die beloftes dit jaar. T gaat dit seizoen enkel bij beloftes en veel uitvallen blijven.
REAGEER DAN OOK NIET GARE SUKKEL!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Grosjean rijdt een normale lijn, remt misschien wat vroeg.quote:
Dat is ook mooi en dat willen we ook zien, maar dan moet die niet z'n wagen in de boarding rijden.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:54 schreef Mothzor het volgende:
Ach Max was de enige die voor spektakel zorgde.
Iedereen bleef braaf op minimaal 1sec afstand om geen downforce te verliezen. Verstappen dook bij iedereen in de versnellingsbak.
Dit is toch wat we willen zien? Racen op de limiet! Ongeacht of het nou een nederlander is of niet, al zou vettel of alonso zo bezig zijn vinden we het ook heerlijk om te zien.
Meteen al die verstappen haters overal.
Dat was het ook, hij zat ff niet op te letten.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:54 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
blijkbaar vonden de stewards het geen raceincident maar een fout van Max.
Nou dit vind ik echt. Veel te grote mond voor zo'n mannetje die nog weinig bewezen heeft. Je kunt aardig racen, maar een racecircuit is geen kartbaan, t gaat er ook om dat je aan de finish komt.quote:
Nee volgens de mensen hier gaat het niet om het resultaat maar of je leuk geracet hebt...quote:Op zondag 24 mei 2015 17:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou dit vind ik echt. Veel te grote mond voor zo'n mannetje die nog weinig bewezen heeft. Je kunt aardig racen, maar een racecircuit is geen kartbaan, t gaat er ook om dat je aan de finish komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |