Je bent een rondje om je moeder heen gelopen? xDquote:Op zondag 24 mei 2015 17:07 schreef hottentot het volgende:
Ik heb deze wedstrijd al 30 meter gelopen.
Neuh, dan had ik wel een lunchpakketje voor onderweg meegenomen.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een rondje om je moeder heen gelopen? xD
HAHAHAHHAHAA
Barney.gifquote:Op zondag 24 mei 2015 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een rondje om je moeder heen gelopen? xD
HAHAHAHHAHAA
Ik ook.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Smakelijk.
Dit vind ik beter dan die slaatjes van je.
Koop een lollie, ga het vieren, koop er 2 en ik vier het misschien mee.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.Ik ben er echt van gaan genieten ook.
Wat is het leven toch een feestje.
Nou nou.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koop een lollie, ga het vieren, koop er 2 en ik vier het misschien mee.
en 10 manquote:Op zondag 24 mei 2015 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord zonder wissels en Clasie geel. Dat wordt nog interessant.
Nee.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Probeer je op je gewicht te letten? Zo ja: fatty. Zo nee: volle kwark is toch veel lekkerder?
Magere kwark betere proteine verhoudingquote:Op zondag 24 mei 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Probeer je op je gewicht te letten? Zo ja: fatty. Zo nee: volle kwark is toch veel lekkerder?
Je kan dan toch wel gewoon in het veld gaan staan?quote:
Bij de eerste paal gewoon.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan dan toch wel gewoon in het veld gaan staan?
Ga je in het midden staan als aanspeel punt.
Ik vraag me af waarom dat eigenlijk nooit gebeurt. Het is niet verboden.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan dan toch wel gewoon in het veld gaan staan?
Ga je in het midden staan als aanspeel punt. Kan je ook geen buitenspel opheffen e.d.
Ik eet niets.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vanavond? Ik doe spaghetti.
Offtopic.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip tandoori maar nu krijg ik eig wel zin in spaghetti.. stomme supermarkt weer dichtquote:Op zondag 24 mei 2015 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op basis van de spelregels wel, maar ik heb het echt nog nooit zien gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:28 schreef DaveDave09 het volgende:
Vraag: mag wilkshire als die zich over 5min goed voelt gewoon weer spelen?
Net een bord shoarma met 2 broodjes en een zelfgemaakte salade gehadquote:Op zondag 24 mei 2015 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook. Deze EL plee ofs kunnen me zelfs in een verlenging niet boeien.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk ontzettend uit naar GAE - De Graafschap.
Soep met bolletjesquote:Op zondag 24 mei 2015 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jouw UI... is dat niet van Impaled Northern Moonforest?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kip tandoori maar nu krijg ik eig wel zin in spaghetti.. stomme supermarkt weer dicht
Hopelijk verlenging bij Roda-NAC.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ook. Deze EL plee ofs kunnen me zelfs in een verlenging niet boeien.
En na morgen kijk ik uit naar Roda-Nac
Wat? neequote:Op zondag 24 mei 2015 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jouw UI... is dat niet van Impaled Northern Moonforest?
Als VVV net zo speelt als vrijdag geef ik ze ook nog wel een kansje.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk verlenging bij Roda-NAC.
Penalty's of zo.
En ditquote:Op zondag 24 mei 2015 17:35 schreef Kopsterk het volgende:
Sow die speler van Heerenveen was snel zeg
Moeten ze wel snel 0-1 maken. Heb vertrouwen in dat Maenpaa een sterke pot kan keepen.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als VVV net zo speelt als vrijdag geef ik ze ook nog wel een kansje.
Uh okequote:Op zondag 24 mei 2015 17:36 schreef [ul=http://forum.fok.nl/user/profile/104573]Dj_Day-V[/url] het volgende:
1-2
O bedoelde je bij de eigen 1ste paal?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
Daar had Wilkshire dus kunnen staan om die bal weg te schoppen. #luiezondag
quote:
Ik kan het mij niet voorstellen, en als ze het achter open gooien zijn ze nog zwaarder de lul dan nu.quote:
Feyenoord zesde imo.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus de echte eindstand is eigenlijk
1 PSV
2 Ajax
3 AZ
4 Vitesse
5 SC Heerenveen
6 PEC
7 Feyenoord
GAE is nog slechter.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach joh, Feyenoord is op het moment vergelijkbaar met GAE.
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 PSV
2 Ajax
3 AZ
4 Vitesse
5 SC Heerenveen
6 PEC
7 Feyenoord
Dit, Feyenoord had moeten winnen zodat PEC 6e zou blijven staan, nu H'veen ermee aan de haal gaat is plek 7 voor PECquote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
nou nou nou dit gaat wel erg ver.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen heeft europaleague via beker, staan boven PEC en Feyenoord dus.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 PSV
2 Ajax
3 AZ
4 Vitesse
5 SC Heerenveen
6 PEC
7 Feyenoord
Vooruit.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Groningen heeft europaleague via beker, staan boven PEC en Feyenoord dus.
Die hebben net als Feyenoord een chronisch gebrek aan scorend vermogen dus dat wordt spannend. Tenzij er vroeg wordt gescoord door GAE geef ik de beste kaarten aan Doetinchem.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GAE is nog slechter.
Gaan die morgen winnen?
Ze zijn er bijna! Nog maar twee doelpunten!quote:Op zondag 24 mei 2015 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem zou het wel humor zijn als het 4-2 wordt.
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geforceerd YNWA om te laten zien dat je achter de ploeg staat
https://www.toto.nl/columns/#_james31quote:Paul, tien jaar oud, stierf helemaal alleen in een voetbalstadion. Hij werd platgedrukt en overlopen. Helemaal alleen. En daarom moet ik steevast kokhalzen als Lee Towers of FC Twente fans You’ll Never Walk Alone zingen. Het is namelijk geen lied, het is een eerbetoon, althans, dat is het geworden.
en dan in de 121e minuut 4-3quote:Op zondag 24 mei 2015 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem zou het wel humor zijn als het 4-2 wordt.
Ja. En PEC zevende.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord eindigt nu zeker als 6e in de competitie?
Matig elftal.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:51 schreef Tchock het volgende:
Het is op zich wel sneu voor Feyenoord want ze spelen hun beste wedstrijd in weken.
In het Feyenoordtopic zal het weer het gebruikelijke Van Geel/Gudde/Rutten-gejank worden denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matig elftal.
Al zullen ze in het feyenoord topic straks wel weer mentaliteit roepen.
2 keer geen EL BAD DAYquote:Op zondag 24 mei 2015 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matig elftal.
Al zullen ze in het feyenoord topic straks wel weer mentaliteit roepen.
Moet nog wat groeien maar is wel atletischquote:Op zondag 24 mei 2015 17:52 schreef Kopsterk het volgende:
Die Sint Juste ofzo is best een aardig spelertje
Van Geel is wel terecht die bakt er echt niks van.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic zal het weer het gebruikelijke Van Geel/Gudde/Rutten-gejank worden denk ik.
Pak de bingokaarten er maar alvast bijquote:Op zondag 24 mei 2015 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic zal het weer het gebruikelijke Van Geel/Gudde/Rutten-gejank worden denk ik.
Valt wel mee.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van Geel is wel terecht die bakt er echt niks van.
Die Turk koste alleen aa bijna 3 milquote:Op zondag 24 mei 2015 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Zonder centen koop je niets, en de scouting van Feyenoord is al sinds de oorlog bagger.
Soort van, kijk naar GAEquote:Op zondag 24 mei 2015 17:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordig ook al Europese tickets aan de hand van het morele klassement?
IJsselmeervogels > Feyenoordquote:
Jepquote:Op zondag 24 mei 2015 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beide ooit een topclub zo zie je maar hoe tijden kunnen veranderen.
agreequote:Op zondag 24 mei 2015 18:01 schreef hottentot het volgende:
Heerenveen over 2 wedstrijden terecht gewonnen.
Ik kijk niet alles mee ben ik bang want Indy 500quote:Op zondag 24 mei 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De avondgids voor de standaardkijkers
20:25 Een Tegen 100
22:05 Andere tijden sport
22:55 Studio Voetbal
23:30 Match of the Day
Wat komt er bij andere tijden sport?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De avondgids voor de standaardkijkers
20:25 Een Tegen 100
22:05 Andere tijden sport
22:55 Studio Voetbal
23:30 Match of the Day
Met die Steve Jobs? Kan er wel om lachen.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:14 schreef GGMM het volgende:
Die nieuwe reclame van 'Even Apeldoorn bellen' is helemaal niet grappig.
Bedankt, hoef ik niet meer te kijken.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:19 schreef bianconeri het volgende:
Europees voetbal wordt het komende jaar weer een drama zeg....
Psv gaat in de CL niets kunnen aanrichten (kan geen enkele NL club).
Ajax gaat in de EL wss weer weggespeeld worden door een nietig clubje.
Az heeft er al helemaal niets te zoeken.
Excelsior is gewoon een aanfluiting en punten inleveren voor de UEFA lijst.
Fc Groningen geweldig dat ze Europa in gaan, maar die gaan ook niets kunnen doen.
Vitesse is veel te wisselvallig, als ze de leuke spelers houden en goed spel behouden dan is het wat. Maar vaak zie je ze heel vaak dramatisch spelen.
Go Ahead*quote:Op zondag 24 mei 2015 18:19 schreef bianconeri het volgende:
Europees voetbal wordt het komende jaar weer een drama zeg....
Psv gaat in de CL niets kunnen aanrichten (kan geen enkele NL club).
Ajax gaat in de EL wss weer weggespeeld worden door een nietig clubje.
Az heeft er al helemaal niets te zoeken.
Excelsior is gewoon een aanfluiting en punten inleveren voor de UEFA lijst.
Fc Groningen geweldig dat ze Europa in gaan, maar die gaan ook niets kunnen doen.
Vitesse is veel te wisselvallig, als ze de leuke spelers houden en goed spel behouden dan is het wat. Maar vaak zie je ze heel vaak dramatisch spelen.
Oh want jij verwacht zeker nog dat NL club in Europa wat leuks gaan doen?quote:
Go Ahead gaat degraderenquote:
Dan mogen ze nog steeds Europa inquote:Op zondag 24 mei 2015 18:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh want jij verwacht zeker nog dat NL club in Europa wat leuks gaan doen?
Maar ja, jij dacht ook dat Real-Juve 6-0 zou worden.
[..]
Go Ahead gaat degraderen
Jezus wat ben jij dom.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Go Ahead gaat degraderen
De dingen die je zegt zijn óf onzin óf een open deur. Dat PSV de CL niet wint hoef ik inderdaad niets over te zeggen. Maar AZ schrijf je bij voorbaat af, terwijl dat de best presterende Europese club van de laatste jaren is in Nederland. Ajax hangt veel van de loting af. Excelsior speelt helemaal geen Europees, dat is Go Ahead (ook als ze degraderen ja). Dat Vitesse soms goed speelt en soms slecht is ook niet echt een revelatie.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik dacht van niet? Je kunt niet als club van 2e divisie in Europa spelen.quote:
Nee, dat is niet waar. Het is alleen zo dat een club zich niet kan plaatsen voor Europa als ze niet op het hoogste niveau uitkomen - daarom gaat het ticket bijvoorbeeld niet naar NEC, die hoger staan dan Excelsior en GAE. Als je eenmaal plaatsing voor de EL hebt maakt het niet meer uit of je degradeert.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik dacht van niet? Je kunt niet als club van 2e divisie in Europa spelen.
Ik hoor ook overal dat ze in de Eredivisie moeten blijven om Europa in te moge.
Het zijn allemaal open deuren, daarom sloeg je reactie ook nergens op.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:25 schreef Tchock het volgende:
De dingen die je zegt zijn óf onzin óf een open deur. Dat PSV de CL niet wint hoef ik inderdaad niets over te zeggen. Maar AZ schrijf je bij voorbaat af, terwijl dat de best presterende Europese club van de laatste jaren is in Nederland. Ajax hangt veel van de loting af. Excelsior speelt helemaal geen Europees, dat is Go Ahead (ook als ze degraderen ja). Dat Vitesse soms goed speelt en soms slecht is ook niet echt een revelatie.
edit: En grappig dat je over Real-Juve begint maar toen ik zei dat je gelijk had hoefde je geen gelijk te krijgen.![]()
Oh, als je zelf toegeeft dat het open deuren zijn hoef ik verder ook niets meer te zeggen.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het zijn allemaal open deuren, daarom sloeg je reactie ook nergens op.
Ajax hangt af van de loting? In de CL gaan ze niets kunnen aanrichten, ook met de meest gunstige loting niet. In de EL zijn ook veel ploegen die gewoon beter zijn. Ajax mist gewoon kwaliteit.
Az kan mss de groepsfase overleven maar die gaan echt niet ver komen. Dat ze de best presterende club zijn zegt niet zo veel, heb je weinig aan.
Precies, wat ik zei over Vitesse klopt gewoon. Mag ik daarom niet zeggen dat het Europees voor NL niets wordt?
Ik hoef ook geen gelijk over Real-Juve hoor, ik haal het alleen aan om aan te tonen dat je nou niet bepaald de beste voorspellingen weet te doen.
Dan ben ik daar verkeerd over ingelicht.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:32 schreef Tchock het volgende:
Nee, dat is niet waar. Het is alleen zo dat een club zich niet kan plaatsen voor Europa als ze niet op het hoogste niveau uitkomen - daarom gaat het ticket bijvoorbeeld niet naar NEC, die hoger staan dan Excelsior en GAE. Als je eenmaal plaatsing voor de EL hebt maakt het niet meer uit of je degradeert.
Zei ik ergens dan dat ik bijzondere profetische voorspelling deed over NL in Europa?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:33 schreef Tchock het volgende:
Oh, als je zelf toegeeft dat het open deuren zijn hoef ik verder ook niets meer te zeggen.
Nederland heeft geen beste papieren voor de winst nee. Maar om nou álle clubs direct af te schrijven vind ik niet terecht.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zei ik ergens dan dat ik bijzondere profetische voorspelling deed over NL in Europa?
Iedereen weet toch dat we op het moment als Nederlandse clubs niets te zoeken hebben in Europa?
Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.
Ik heb het niet eens over de winstquote:Op zondag 24 mei 2015 18:39 schreef Tchock het volgende:
Nederland heeft geen beste papieren voor de winst nee. Maar om nou álle clubs direct af te schrijven vind ik niet terecht.
Behalve GAE. Die gaan echt niets klaarspelen.
5.9/10quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe heet het vak van de Heerenveen supporters?
Friesvak xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |