Je bent een rondje om je moeder heen gelopen? xDquote:Op zondag 24 mei 2015 17:07 schreef hottentot het volgende:
Ik heb deze wedstrijd al 30 meter gelopen.
Neuh, dan had ik wel een lunchpakketje voor onderweg meegenomen.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een rondje om je moeder heen gelopen? xD
HAHAHAHHAHAA
Barney.gifquote:Op zondag 24 mei 2015 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een rondje om je moeder heen gelopen? xD
HAHAHAHHAHAA
Ik ook.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Smakelijk.
Dit vind ik beter dan die slaatjes van je.
Koop een lollie, ga het vieren, koop er 2 en ik vier het misschien mee.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.Ik ben er echt van gaan genieten ook.
Wat is het leven toch een feestje.
Nou nou.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koop een lollie, ga het vieren, koop er 2 en ik vier het misschien mee.
en 10 manquote:Op zondag 24 mei 2015 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord zonder wissels en Clasie geel. Dat wordt nog interessant.
Nee.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Probeer je op je gewicht te letten? Zo ja: fatty. Zo nee: volle kwark is toch veel lekkerder?
Magere kwark betere proteine verhoudingquote:Op zondag 24 mei 2015 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Probeer je op je gewicht te letten? Zo ja: fatty. Zo nee: volle kwark is toch veel lekkerder?
Je kan dan toch wel gewoon in het veld gaan staan?quote:
Bij de eerste paal gewoon.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan dan toch wel gewoon in het veld gaan staan?
Ga je in het midden staan als aanspeel punt.
Ik vraag me af waarom dat eigenlijk nooit gebeurt. Het is niet verboden.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan dan toch wel gewoon in het veld gaan staan?
Ga je in het midden staan als aanspeel punt. Kan je ook geen buitenspel opheffen e.d.
Ik eet niets.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vanavond? Ik doe spaghetti.
Offtopic.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip tandoori maar nu krijg ik eig wel zin in spaghetti.. stomme supermarkt weer dichtquote:Op zondag 24 mei 2015 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op basis van de spelregels wel, maar ik heb het echt nog nooit zien gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:28 schreef DaveDave09 het volgende:
Vraag: mag wilkshire als die zich over 5min goed voelt gewoon weer spelen?
Net een bord shoarma met 2 broodjes en een zelfgemaakte salade gehadquote:Op zondag 24 mei 2015 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook. Deze EL plee ofs kunnen me zelfs in een verlenging niet boeien.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk ontzettend uit naar GAE - De Graafschap.
Soep met bolletjesquote:Op zondag 24 mei 2015 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jouw UI... is dat niet van Impaled Northern Moonforest?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kip tandoori maar nu krijg ik eig wel zin in spaghetti.. stomme supermarkt weer dicht
Hopelijk verlenging bij Roda-NAC.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ook. Deze EL plee ofs kunnen me zelfs in een verlenging niet boeien.
En na morgen kijk ik uit naar Roda-Nac
Wat? neequote:Op zondag 24 mei 2015 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jouw UI... is dat niet van Impaled Northern Moonforest?
Als VVV net zo speelt als vrijdag geef ik ze ook nog wel een kansje.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk verlenging bij Roda-NAC.
Penalty's of zo.
En ditquote:Op zondag 24 mei 2015 17:35 schreef Kopsterk het volgende:
Sow die speler van Heerenveen was snel zeg
Moeten ze wel snel 0-1 maken. Heb vertrouwen in dat Maenpaa een sterke pot kan keepen.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als VVV net zo speelt als vrijdag geef ik ze ook nog wel een kansje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |