SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht?quote:
Liverpool moet dus gewoon die keep van ajax halen bedoel je?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kan er echt helemaal niks van. Waardeloze keeper.
Klopt vooral in het begin van het seizoen was het net bassie.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kan er echt helemaal niks van. Waardeloze keeper.
Die mag ook lekker wegblijven. Al is die wel beter dan Mignolet.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Liverpool moet dus gewoon die keep van ajax halen bedoel je?
Hoezo Koeman staat achter dus hebben alsnog ELquote:Op zondag 24 mei 2015 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Everton kan Liverpool nog redden dus.
Voor P5 bedoel ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo Koeman staat achter dus hebben alsnog EL
Gelukkig vorig weekend al wel in stijl afscheid genomen van Anfield.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:51 schreef hafcfan het volgende:
Liverpools grootste legende ooit neemt afscheid met een 8-0 nederlaag ofzo![]()
Staat leuk in de boeken over 100 jaar.
Newcastle is een prachtige club, ben het wel met je eens over het bestuur.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot op Newcastle is een kut club met een nog kutter bestuur.
twitter:whufc_official twitterde op zondag 24-05-2015 om 17:54:33STATEMENT: The Club have begun the search for a new manager after deciding not to renew Sam Allardyce’s contract http://t.co/wHlHhyMLZE reageer retweet
Ze hebben sinds de jaarwisseling toch maar 2x gewonnen ofzo?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:03 schreef Downwards het volgende:
twitter:whufc_official twitterde op zondag 24-05-2015 om 17:54:33STATEMENT: The Club have begun the search for a new manager after deciding not to renew Sam Allardyce’s contract http://t.co/wHlHhyMLZE reageer retweet
In de competitie 3 keer en dan thuis van een degradatiekandidaat. Eerste seizoenshelft was prima, maar uiteindelijk zijn ze toch wel erg ver weggezakt.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:05 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ze hebben sinds de jaarwisseling toch maar 2x gewonnen ofzo?
houd toch op manquote:Op zondag 24 mei 2015 19:07 schreef Rickertman96 het volgende:
Hoop dat Arsenal wint van Villa, Koeman gun ik (v)EL
Volgens Rodgers gaat Liverpool volgend jaar écht weer meedoen hoor.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Was wel leuk he, één seizoen in de top.
Falcaoquote:Op zondag 24 mei 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens Rodgers gaat Liverpool volgend jaar écht weer meedoen hoor.
Zal mij benieuwen welke miskopen er weer gehaald worden
Liverpool die Rodgers ontslaat en Klopp binnenhaalt. Misschien kan het dan nog wat worden. Maar die supporters daar willen Benitez hoorde ik vorige weekquote:Op zondag 24 mei 2015 21:54 schreef Downwards het volgende:
Brendan Rodgers: "Judge me after 3 years."
Drie jaar later, Stoke 6 - 1 Liverpool.
Is er niet ergens nog een overhypte Engelsman te koop bij een middenmoterquote:
?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Waar hebben ze deze gozer vandaan gehaald joh?
Wie?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:22 schreef Wicky15 het volgende:
Wildschut zit niet eens op de bank. Die had dit wel even om kunnen draaien.
Ze hebben geen linksbuiten nodig, zou dom zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:52 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal wil Gaitan voor 30 miljoen
Manchester United staat op het punt om Nicolas Gaitan (27) over te nemen van Benfica. Volgens A Bola betaalt de club van manager Louis van Gaal zo'n 30 miljoen voor de linksbuiten uit Argentinië. De transfer zou na het weekend afgerond worden.
Ze hebben toch net Depay gehaald.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:52 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal wil Gaitan voor 30 miljoen
Manchester United staat op het punt om Nicolas Gaitan (27) over te nemen van Benfica. Volgens A Bola betaalt de club van manager Louis van Gaal zo'n 30 miljoen voor de linksbuiten uit Argentinië. De transfer zou na het weekend afgerond worden.
En als De Gea vertrekt een keeper...quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Ze hebben toch net Depay gehaald.![]()
Centrale verdedigers en middenvelders hebben ze nodig.
Dit is pas de eerste aankoop.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ze hebben geen linksbuiten nodig, zou dom zijn
Ja doei. Eventuele aankoop. *Zucht*quote:
*Zucht*quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:04 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Leer met bronnen omgaan dan, tong.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede kapitaalvernietiging zou dat zijn dan met Shaw. Past wel in het beleid van Man Utd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En als De Gea vertrekt een keeper...
Daarnaast wat centrale spitsen, want Van Persie is niets meer, en Falcao is ook weg. Eigenlijk hadden ze natuurlijk Wellbeck niet moeten verkopen, maar ik neem aan dat Van Gaal ook meer verwacht had van de alternatieven...
Daarnaast begrijp ik niet waarom Van Gaal niet meteen Willems erbij heeft gepakt toen hij Depay kocht. Verdedigend zwak, maar niet zwakker dan bijvoorbeeld Blind, en aanvallend gewoon een flinke meerwaarde voor ieder team. Als je daarmee die 'link' ook kunt houden met Depay, die dus al ingespeeld zijn op elkaar, dan lijkt me dat een vrij risico-loze aankoop.
(... en je hebt meteen een back-up links-buiten, dus dan hoef je die dure Gaitan ook niet meer te kopen)
http://www.bbc.com/sport/0/football/32909542quote:Dick Advocaat is leaving his role as Sunderland head coach after successfully guiding the club to Premier League safety this season.
The 67-year-old Dutchman said he no longer wished to continue a career in club management.
Hij hoopt op een grotere club in de PL dus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/sport/0/football/32909542
Nope.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij hoopt op een grotere club in de PL dus.
Zegt van niet maar zal me niets verbazen als ie toch weer ergens anders opduikt, bij voorkeur een club met meer mogelijkheden.quote:
Hij zou zichzelf direct weer compleet afbranden als hij nu alsnog bij een andere club in Engeland aan de slag gaat en als Dick aangeeft wel klaar te zijn met het coachen van een club, geloof ik hem wel. Het zijn geen hele gekke teksten van iemand die binnenkort 68 wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zegt van niet maar zal me niets verbazen als ie toch weer ergens anders opduikt, bij voorkeur een club met meer mogelijkheden.
twitter:LaurensJulien twitterde op zondag 31-05-2015 om 20:52:47Canal + in France are announcing that Morgan Schneiderlin is close from signing for Manchester United. reageer retweet
http://www.bbc.com/sport/0/football/32969743quote:Ryan Taylor was told he was being released by Newcastle in a phone call from John Carver, who then asked the player to pass the phone to team-mate Jonas Gutierrez so the Magpies boss could tell him he was going as well.
Niet alleen een dramatische trainer, maar ook een dramatische managerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/sport/0/football/32969743
Daar denkt John Carver zelf heel anders over (7 mei):quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet alleen een dramatische trainer, maar ook een dramatische manager
quote:John Carver says he is the "best coach in the Premier League", despite leading relegation-threatened Newcastle to only nine points from a possible 48.
Kun je voorlopig vergeten. Rodgers heeft vandaag een gesprek gehad met de leiding van Liverpool en ze hebben hun vertrouwen uitgesproken.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liverpool die Rodgers ontslaat en Klopp binnenhaalt.
En dan nog te lam om Utrecht gewoon dat fooitje te betalen voor de transfer van Vorm.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:03 schreef BeamofLight het volgende:
Die bedragen hierboven....swansea 100 miljoen euro...
Beetje wisselgeld inderdaad. Niet vergeten dat ze ook nog Bony voor 30 miljoen hebben verkochtquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:05 schreef Downwards het volgende:
[..]
En dan nog te lam om Utrecht gewoon dat fooitje te betalen voor de transfer van Vorm.
Volgens mij komt er later deze zomer dan eindelijk een uitspraak in die zaak. Zo'n 2 miljoen euro zou voor een clubje als Utrecht een mooie meevaller zijn, maar nog maar eens afwachten of het zover komt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:25 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Beetje wisselgeld inderdaad. Niet vergeten dat ze ook nog Bony voor 30 miljoen hebben verkocht
En toch Brendan's beste aanwinst sinds Coutinho in de winter van 2013.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:36 schreef Rickertman96 het volgende:
MilnerTypische aankoop van Loserpool
Hoe weet jij nu al of Milner daarbij hoort?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:38 schreef Downwards het volgende:
[..]
En toch Brendan's beste aanwinst sinds Coutinho in de winter van 2013.
Dat weet je als je de aankopen sinds die tijd ziet en de speler Milner kent.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu al of Milner daarbij hoort?
Mhoah ik wacht nog af. Ik vind Milner een prima speler voor de subtop (wat Liverpool eigenlijk ook is) maar als ze top 4 ambities hebben moet je met veel meer komen dan alleen Milner.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat weet je als je de aankopen sinds die tijd ziet en de speler Milner kent.
Dat zeker, maar met Milner haal je voor Liverpool gewoon een prima speler in huis, die bovendien de broodnodige onverzettelijkheid en ervaring meebrengt en een mentaliteit heeft waar veel spelers bij Liverpool een voorbeeld aan kunnen nemen. Milner is natuurlijk geen stylist, maar wel iemand die heel belangrijk kan zijn voor een team en zeker voor dit Liverpool.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mhoah ik wacht nog af. Ik vind Milner een prima speler voor de subtop (wat Liverpool eigenlijk ook is) maar als ze top 4 ambities hebben moet je met veel meer komen dan alleen Milner.
Zijn salaris zal wel exorbitant zijn omdat hij transfervrij is. Hij is trouwens ondertussen al 29 jaar dus fysiek kan het ook ieder moment afgelopen zijn. Ik snap er vrij weinig van eerlijk gezegd. Dit is weer zo'n aankoop in de categorie Lambert. Eerlijke, hardwerkende jongens maar zullen nooit een wedstrijd voor je winnen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat zeker, maar met Milner haal je voor Liverpool gewoon een prima speler in huis, die bovendien de broodnodige onverzettelijkheid en ervaring meebrengt en een mentaliteit heeft waar veel spelers bij Liverpool een voorbeeld aan kunnen nemen. Milner is natuurlijk geen stylist, maar wel iemand die heel belangrijk kan zijn voor een team en zeker voor dit Liverpool.
Niets mis mee als je hem transfervrij over kunt nemen als Liverpool.
Hij heeft een hoog salaris, maar hij kan zeker nog wel een paar jaar - hij is tenslotte dit kalenderjaar 29 geworden - van waarde zijn voor Liverpool. Prima speler voor net onder de absolute top en zoals gezegd een uitstekende mentaliteit en ze kunnen ook wel weer wat ervaring gebruiken nu Gerrard weg is. Zelfs bij City heeft hij afgelopen seizoen laten zien hoe waardevol hij kan zijn voor een elftal.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zijn salaris zal wel exorbitant zijn omdat hij transfervrij is. Hij is trouwens ondertussen al 29 jaar dus fysiek kan het ook ieder moment afgelopen zijn. Ik snap er vrij weinig van eerlijk gezegd. Dit is weer zo'n aankoop in de categorie Lambert. Eerlijke, hardwerkende jongens maar zullen nooit een wedstrijd voor je winnen.
Dat is niet zo moeilijk, zelfs Lex Immers zou wat toevoegen aan dit huidige Liverpoolquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het zal niet de enige aanwinst zijn uiteraard, maar Milner zal zeker wat toevoegen aan dit Liverpool.
hi hiquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, zelfs Lex Immers zou wat toevoegen aan dit huidige Liverpool
Heel apart nieuws na zijn mediaoptredens van de afgelopen weken. Ben benieuwd naar de updates die zo volgen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Magic Dick toch nog een jaartje bij Sunderland aldus Sky Sports.
Dick doet een Maaskantje?!quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Magic Dick toch nog een jaartje bij Sunderland aldus Sky Sports.
Nee heb je, ja kan je krijgen zal Dick wel hebben gedachtquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:12 schreef Downwards het volgende:
Wel vrij schaamteloos dat Dick recent weer contact had opgenomen met de Belgische voetbalbond, al kan natuurlijk niemand boos worden op Dickie.
Bovendien zal Dick zelf i.i.g. vinden dat het een hele logische stap was destijds om de Belgen na een half jaar weer te verlaten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:20 schreef Sked het volgende:
Nee heb je, ja kan je krijgen zal Dick wel hebben gedacht
De BPL of Sunderland bedoel je?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
Misschien aankomend seizoen toch maar weer volgen.
Gewoon de hele competitie joh.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
De BPL of Sunderland bedoel je?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
Misschien aankomend seizoen toch maar weer volgen.
Stekelenburg > Southampton is echt ontiegelijk dom en Sterling > United nog dommer gezien de bezetting op de flankenquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:33 schreef Yi-Long het volgende:
Milner naar Liverpool vind ik niet zo gek, als die speler een beetje een leidersrol op zich kan nemen, wat misschien wel een beetje ontbrak bij Liverpool het afgelopen seizoen nu Suarez weg was...
Natuurlijk is het een vrij 'saaie' speler waar niemand voor naar het stadion komt, en vind ik spelers als Pogba en Strootman ook stukken beter om erbij te hebben op je middenveld, maar goed, Liverpool gaat voor een Engelse jongen.
Gisteren trouwens het gerucht dat Koeman voor Stekelenburg zou gaan? Dat hoop ik toch niet...
En Man Utd zou voor Sterling gaan, en dat vind ik een van de grootste talenten in Europa, dus dat zou een prima aankoop voor ze zijn, maar goed, ben benieuwd wat ze met DiMaria zullen doen...
Zojuist op de BBC: hij blijft een jaar bij Sunderlandquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:12 schreef Downwards het volgende:
Wel vrij schaamteloos dat Dick recent weer contact had opgenomen met de Belgische voetbalbond, al kan natuurlijk niemand boos worden op Dickie.
En daar zijn we allemaal hartstikke blij mee.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:38 schreef Pugg het volgende:
[..]
Zojuist op de BBC: hij blijft een jaar bij Sunderland
Zou me niet zeker verbazen als hij in ieder geval gaat proberen om Pröpper te halen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:45 schreef Yi-Long het volgende:
Daarnaast zou het dan niet vreemd zijn als Dick een paar jongens uit de Eredivisie pakt, en dat is ook natuurlijk altijd leuk om te zien in de PL.
quote:“De club bleef maar bellen. De eigenaar liet niet los”, zegt Advocaat tegen De Telegraaf. Hij bevestigt dat hij een jaar langer in dienst blijft in het Stadium of Light. “Sunderland moet een elftal krijgen waarmee het goed voor de dag kan komen in de Premier League.”
“De eigenaar is bereid daar middelen voor vrij te maken. En het is ook wel weer leuk om zo’n elftal te bouwen, nu en in de voorbereiding”, laat Advocaat zich ontvallen. Daarom besloot hij een contract voor één seizoen aan te gaan met de nummer zestien van het voorbije seizoen. De 67-jarige Hagenaar kwam er op 17 maart bij en zat daarna negen competitieduels op de bank. Drie werden er gewonnen, drie gelijkgespeeld en drie gingen er verloren.
Dat zou geen verkeerde aankoop zijn idd, al lopen er nog wel een stel middenvelders rond in de Eredivisie die prima mee zouden kunnen bij een club als Sunderland.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou me niet zeker verbazen als hij in ieder geval gaat proberen om Pröpper te halen.
''Schat, hoe zou je het vinden als ik nog een miljoen of 3 op mijn bankrekening bij kan schrijven?''quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... ben benieuwd hoe hij dat nu thuis alsnog heeft weten te verkopen...
Misschien heeft hij wel gedreigd dat hij anders hele dagen thuis gaat zitten en een beetje een sociaal leven gaat opbouwen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Net als ons, lekker de hele dag op FOK!quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:33 schreef Downwards het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel gedreigd dat hij anders hele dagen thuis gaat zitten en een beetje een sociaal leven gaat opbouwen.
Daar is Dick te groot voor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Net als ons, lekker de hele dag op FOK!
quote:The Premier League has announced a decision not have a title sponsor from season 2016/2017.
The move reflects the organisation's desire to mirror major American sports leagues like the NBA and NFL in presenting a 'clean' brand.
Having been sponsored by Barclays since 2004, in 2016 the competition will be known simply as 'The Premier League'.
Zou mooi zijn als hij een deel daarvan aan Eredivisie-spelers zou besteden (Pröpper?).quote:Dick Advocaat handed £50m warchest at Sunderland.
Zijn vrouw krijgt nu wel eindelijk een keer een fatsoenlijk bosje bloemen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:De fans van Sunderland zijn de vrouw van de Kleine Generaal zo dankbaar, dat ze een inzamelingssite zijn gestart om haar een bloemetje te geven. Dit belooft een flink boeket te worden, want de teller staat op het moment van schrijven al op 1814 pond. Dat is omgerekend bijna 2500 euro.
Waarom zou dat mooi zijn? Ik denk juist dat hij voor spelers met ervaring in de PL moet gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij een deel daarvan aan Eredivisie-spelers zou besteden (Pröpper?).
Is bruto, dus valt mee.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:45 schreef Rickertman96 het volgende:
So James Milner will earn an annual salary of £7.2m(£150k per-week).
Het zou goed voor De Eredivisie zijn (Engelse clubs betalen fors) en Sunderland zou een speler als Pröpper zeker kunnen gebruiken. Hij moet natuurlijk geen middelmaat halen uit Nederland.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Waarom zou dat mooi zijn? Ik denk juist dat hij voor spelers met ervaring in de PL moet gaan.
Robben verdient veel meer.. zit rond de 10 miljoen euro meen ikquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:45 schreef Rickertman96 het volgende:
So James Milner will earn an annual salary of £7.2m(£150k per-week).
De Bruyne : £2.4m
Griezmann : £2.4m
Robben : £4m
Silva : £6.7m
Damn, nadeel van deze competitie
Bron?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Robben verdient veel meer.. zit rond de 10 miljoen euro meen ik
Heeft uiteindelijk toch voor Everton gekozen (vandaag een medical).quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:49 schreef McGrath het volgende:
Ik denk dat dat heel erg aan de bekerfinale gaat liggen, bij meerdere spelers, als ze Europees voetbal halen wil ik ook nog wel zien of Benteke weg gaat. Cleverley heeft natuurlijk bij villa nu wel gewoon een vaste basisplaats en dat is bij Everton ook maar afwachten.
Die kreeg toch alleen maar een stijve nek bij Villa.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Heeft uiteindelijk toch voor Everton gekozen (vandaag een medical).
Cleverley ging wel ineens scoren onder Sherwood, maar Everton is een logische keuze. Zeker ook gezien de goede band die hij heeft met Martinez.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die kreeg toch alleen maar een stijve nek bij Villa.
Alle ballen op Benteke is de enige tactiek die ik Sherwood heb zien bedenken.
Tsja, ik probeer Villa zoveel mogelijk te volgen maar ik word er vaak niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Cleverley ging wel ineens scoren onder Sherwood, maar Everton is een logische keuze. Zeker ook gezien de goede band die hij heeft met Martinez.
Je bedoelt een continentale trainer als Houllier? nee dat heeft gewerkt. Sinds O'Neill is het een grote rommelpot, en eigenlijk was het toen al een rommeltje omdat O'Neill te veel geld uit gaf. Waardoor Lerner toen de geldtoevoer een beetje heeft dichtgedraaid.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die kreeg toch alleen maar een stijve nek bij Villa.
Alle ballen op Benteke is de enige tactiek die ik Sherwood heb zien bedenken.
edit: Villa heeft bijna ieder seizoen wel talentvolle jeugd maar ze stellen altijd de verkeerde trainer aan, al tig jaar ook.... Zij zouden eens met een ''continentale'' trainer in zee moeten gaan als Sherwood wordt ontslagen.
Houllier is/was een fossiel, ik doelde op een moderne continentale trainer die eens wat positiespel en verzorgd voetbal kan regelen...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je bedoelt een continentale trainer als Houllier? nee dat heeft gewerkt. Sinds O'Neill is het een grote rommelpot, en eigenlijk was het toen al een rommeltje omdat O'Neill te veel geld uit gaf. Waardoor Lerner toen de geldtoevoer een beetje heeft dichtgedraaid.
Ik baal er wel van dat Cleverley weg gaat, hij begon onder Sherwood net goed te draaien, maar ik denk wel dat er mogelijkheden zijn op een betere speler op die positie, maar die moet je dan wel vinden.
En over de FA Cup finale zal ik maar weinig woorden vuil maken, hun enige optie was zo goed verdedigen tegen Arsenal als dat Swansea een paar weken terug deed en er op de counter uitkomen. Jammer dat Villa slecht is in verdedigen dicht bij het eigen goal en je Agbonlahor niet opstelt voor de counters...
Lambert was geen koekenbakker, McLeish was ook geen koekenbakker (wel een bluenose). En daarnaast speelt misschien wel de meest Britse manager Monk fantastisch voetbal met Swansea. Ik zou het juist jammer vinden als Villa dat Britse tintje verliest. Onder O'Neill was het fantastisch, met kick&rush toch meespelen om Europees voetbal. Maar misschien ben ik nu te veel een brits-voetbal romanticus en is dit te gedateerd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Houllier is/was een fossiel, ik doelde op een moderne continentale trainer die eens wat positiespel en verzorgd voetbal kan regelen...
Villa blijft in mijn ogen een sleeping giant die bij ontwaken in de top-6 moet kunnen spelen. Maar als ze steeds een volgende, in mijn ogen, koekenbakker als trainer aanstellen dan wordt het lastig.
Ik vind dat Sherwood veel krediet verdient, domineren met goed voetbal tegen Liverpool en Tottenham terwijl je vecht voor degradatie. Hij heeft de club wel uit het saaie imago getrokken en de belangrijkste man (Benteke) weer aan het scoren gebracht. Ik ben fan, ook door zijn persconferenties.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Houllier is/was een fossiel, ik doelde op een moderne continentale trainer die eens wat positiespel en verzorgd voetbal kan regelen...
Villa blijft in mijn ogen een sleeping giant die bij ontwaken in de top-6 moet kunnen spelen. Maar als ze steeds een volgende, in mijn ogen, koekenbakker als trainer aanstellen dan wordt het lastig. Van Sherwood ben ik ook echt geen fan...
Paul Lambert vind ik wel een koekenbakker, ook veel te lang krediet gekregen imo.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lambert was geen koekenbakker, McLeish was ook geen koekenbakker (wel een bluenose). En daarnaast speelt misschien wel de meest Britse manager Monk fantastisch voetbal met Swansea. Ik zou het juist jammer vinden als Villa dat Britse tintje verliest. Onder O'Neill was het fantastisch, met kick&rush toch meespelen om Europees voetbal. Maar misschien ben ik nu te veel een brits-voetbal romanticus en is dit te gedateerd.
Popi Jopi gedrag op die persconferenties, ik hou daar nooit zo van maar het is persoonlijk uiteraard.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind dat Sherwood veel krediet verdient, domineren met goed voetbal tegen Liverpool en Tottenham terwijl je vecht voor degradatie. Hij heeft de club wel uit het saaie imago getrokken en de belangrijkste man (Benteke) weer aan het scoren gebracht. Ik ben fan, ook door zijn persconferenties.
Magic Dick zou deze speler wel eens kunnen halen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:23 schreef McGrath het volgende:
Ik hoop trouwens gewoon Bamford van Chelsea haalt, mooie Engelse spits erbij
Het belangrijkste was dat er bij villa na de houllier/mcleish fase weer een trainer zou komen die tijd en vertrouwen zou krijgen om een team op te bouwen met jonge goedkope spelers. (Lowton gekocht van Sheffield, Westwood gekocht van Crewe) Hij heeft vertrouwen gekregen en is er 2 jaar toch knap ingebleven met matig materiaal, tot dit jaar waarop het echt niet meer kon en hij de club echt naar de championship aan het brengen was met saai angstig voetbal.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Paul Lambert vind ik wel een koekenbakker, ook veel te lang krediet gekregen imo.
Monk had al een prima basis staan om op voort te borduren, doet het wel beter dan ik had verwacht, dat is waar!
Tsja, ik denk juist dat Villa baat zou hebben bij een keer een buitenlandse trainer, maar ik heb de wijsheid ook niet in pacht natuurlijk.
Ik zie het meer als een ontspannen sfeer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Popi Jopi gedrag op die persconferenties, ik hou daar nooit zo van maar het is persoonlijk uiteraard.
Zou het hem niet gunnen, Sunderland.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Magic Dick zou deze speler wel eens kunnen halen.
Jij bent de echte expert blijkbaar, ik was in de veronderstelling dat Lowton en Westwood uit de eigen jeugd kwamen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het belangrijkste was dat er bij villa na de houllier/mcleish fase weer een trainer zou komen die tijd en vertrouwen zou krijgen om een team op te bouwen met jonge goedkope spelers. (Lowton gekocht van Sheffield, Westwood gekocht van Crewe) Hij heeft vertrouwen gekregen en is er 2 jaar toch knap ingebleven met matig materiaal, tot dit jaar waarop het echt niet meer kon en hij de club echt naar de championship aan het brengen was met saai angstig voetbal.
Ik ben al dik 10 jaar fanatiek fanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij bent de echte expert blijkbaar, ik was in de veronderstelling dat Lowton en Westwood uit de eigen jeugd kwamen.
Ik ben fan sinds ik ooit Dean Saunders bij MotD een prachtige goal zag maken in het Claret & Blue, maar niet zo fanatiek als jij. Kan maar van 1 club fanatiek supporter zijn en die zit hier om de hoek.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben al dik 10 jaar fanatiek fan
Spelers als Grealish, Baker, Clark komen uit eigen jeugd. Daarnaast hebben in de Lambert tijdperk nog heel wat jeugdspelers wel een kans gekregen, maar echt niet goed genoeg: Lichaj en Stevens bijvoorbeeld. Wel schandalig dat ze Albrighton zo makkelijk hebben laten gaan.
de goal tegen Ipswich? welke club is dat?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben fan sinds ik ooit Dean Saunders bij MotD een prachtige goal zag maken in het Claret & Blue, maar niet zo fanatiek als jij. Kan maar van 1 club fanatiek supporter zijn en die zit hier om de hoek.
Grealish ja, bij die FA Cup finale eerst een heel item over hoe groot talent ie zgn. is, daarna in de wedstrijd alleen maar kansloze ballen krijgen of ze voorbij zien vliegen... ''Grealish is not playing well today''
Ik heb geen idee meer tegen wie het was, maar ik was direct ''verliefd'' op de clubkleuren, het shirt en de naam, daarna altijd Villa ''fan'' geweest als het om Engeland gaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
de goal tegen Ipswich? welke club is dat?
Grealish laat keer op keer zien hoe goed hij kan voetballen, maar ik vind het wel logisch dat hij niet altijd zijn team bij de hand kan nemen op zijn leeftijd, en zeker niet in een fa cup finale tegen zo'n goed Arsenal. Dat had Delph eerder moeten doen, maar die was ook dramatisch.
Dat is in alle britse media, als je elke week de reviews van the guardian leest word je helemaal gek door de wispelturigheid.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer tegen wie het was, maar ik was direct ''verliefd'' op de clubkleuren, het shirt en de naam, daarna altijd Villa ''fan'' geweest als het om Engeland gaat.
Nee precies, maar vind het altijd zo mooi hoe ze daar echt het ene moment iemand tot nieuwe god kunnen benoemen om hem een uur later alweer af te branden, nog vele malen erger dan hier in NL.
Prima competitie voor hem: Stuk lager tempo, minder goede tegenstanders, en waarschijnlijk mag hij straks gewoon de penalties en vrije trappen nemen, en dan kom je al snel op 10-15+ goals per seizoen.quote:
Je weet dat hij niet Dorst heet he (of heeft)quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:55 schreef Downwards het volgende:
Bas Dorst waarsch. naar Newcastle United. Had ik niet direct verwacht, maar het zal de hand van Steve McClaren zijn.
Hij zou best dorst kunnen hebben, maar bedoelde inderdaad Bas Dost.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je weet dat hij niet Dorst heet he (of heeft)
Ze moeten daar eens stoppen met een vreemdelingen legioen, zo krijg je het stadion niet vol.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:55 schreef Downwards het volgende:
Bas Dost waarsch. naar Newcastle United. Had ik niet direct verwacht, maar het zal de hand van Steve McClaren zijn.
Dat is niet zo'n probleem bij Newcastle, alleen bij Arsenal en Man. Utd zaten gemiddeld meer mensen afgelopen seizoen en het stadion was vrijwel altijd voor 95+ procent gevuld.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ze moeten daar eens stoppen met een vreemdelingen legioen, zo krijg je het stadion niet vol.
Je bedoelt zoals de laatste maanden, dat het stadion meer dan een paar keer goed leeg zat?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n probleem bij Newcastle, alleen bij Arsenal en Man. Utd zaten gemiddeld meer mensen afgelopen seizoen en het stadion was vrijwel altijd voor 95+ procent gevuld.
Het ging ontzettend slecht, maar dat had niet zoveel met 'een vreemdelingenlegioen' te maken, zoals gezegd komen er doorgaans ontzettend veel mensen voor een middenmoter. Bij een Villa zat het gemiddeld voor 70 procent vol.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de laatste maanden, dat het stadion meer dan een paar keer goed leeg zat?
Villa was inderdaad schandalig, dat hoef je me niet te vertellenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het ging ontzettend slecht, maar dat had niet zoveel met 'een vreemdelingenlegioen' te maken, zoals gezegd komen er doorgaans ontzettend veel mensen voor een middenmoter. Bij een Villa zat het gemiddeld voor 70 procent vol.
Hartstikke goede spits, eigenlijk het tegenovergestelde van wat Pellè is, aangezien Juanmi echt een voetballer is. Maar als Koeman die weet te strikken doet hij zeker wel goede zaken.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:13 schreef Downwards het volgende:
Het lijkt er sterk op dat Koeman Juanmi van Malaga gaat kopen. Iemand die wat meer weet van deze speler.. Zou hij een speler voor de PL zijn / een directe versterking?
En door een clausule in zijn contract moet hij iets meer dan 5 miljoen pond kosten. Dat zou dan best wel een koopje zijn als hij echt zo goed is en zich aan weet te passen. Zal een dezer dagen wel officieel worden.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Hartstikke goede spits, eigenlijk het tegenovergestelde van wat Pellè is, aangezien Juanmi echt een voetballer is. Maar als Koeman die weet te strikken doet hij zeker wel goede zaken.
Soms is die transferclausule in Spaanse contracten nog best handig voor kopende clubsquote:Op maandag 15 juni 2015 21:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
En door een clausule in zijn contract moet hij iets meer dan 5 miljoen pond kosten. Dat zou dan best wel een koopje zijn als hij echt zo goed is en zich aan weet te passen. Zal een dezer dagen wel officieel worden.
Inderdaad. Bij Malaga zullen ze wel balen, ook omdat hij sinds kort dus ook Spaans international is.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Soms is die transferclausule in Spaanse contracten nog best handig voor kopende clubs
Volgend jaar zal het wel weer bomvol zitten, nu ze Micah Richards aan het team gaan toevoegen.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Villa was inderdaad schandalig, dat hoef je me niet te vertellen
Of Trippierquote:Op maandag 15 juni 2015 21:33 schreef Downwards het volgende:
[..]
Volgend jaar zal het wel weer bomvol zitten, nu ze Micah Richards aan het team gaan toevoegen.
Richards wordt morgen medisch gekeurd, maar Sherwood ziet in hem ook een centrale verdediger. Misschien komen ze dus wel beiden, al denk ik dat Trippier naar een subtopper vertrekt uiteindelijk.quote:
Klopt, ik ben benieuwd wat er van Richards over is gebleven, vond het een paar jaar geleden wel een goede back.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:39 schreef Downwards het volgende:
[..]
Richards wordt morgen medisch gekeurd, maar Sherwood ziet in hem ook een centrale verdediger. Misschien komen ze dus wel beiden, al denk ik dat Trippier naar een subtopper vertrekt uiteindelijk.
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Hartstikke goede spits, eigenlijk het tegenovergestelde van wat Pellè is, aangezien Juanmi echt een voetballer is. Maar als Koeman die weet te strikken doet hij zeker wel goede zaken.
http://www.premierleague.(...)season-released.htmlquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
Als iemand het schema heeft, posten
En een week later toch ook al Man. City - Chelsea.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:26 schreef Wicky15 het volgende:
Man United tegen Spurs op eerste speeldag, lekker.
Zo, lekker zeg.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
En een week later toch ook al Man. City - Chelsea.
Liverpool binnen 5 weken uit naar Stoke, Arsenal en Man. Utd. Leuke, maar zeker ook lastige wedstrijden.quote:
Dan gaat Liverpool veel punten laten liggen in het begin van het seizoen ben ik bangquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Liverpool binnen 5 weken uit naar Stoke, Arsenal en Man. Utd. Leuke, maar zeker ook lastige wedstrijden.
Dat doen ze sowieso wel weer. Ook tegen de matige tegenstandersquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan gaat Liverpool veel punten laten liggen in het begin van het seizoen ben ik bang
Hun aankopen zijn ook weer allemaal Britse prutsersquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso wel weer. Ook tegen de matige tegenstanders
Ze leren het gewoon nietquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hun aankopen zijn ook weer allemaal Britse prutsers
I.i.g. met Milner hebben ze wel iemand gehaald die iets zal toevoegen aan dit Liverpool. De gevaarlijke en dure aankopen zullen in juli en augustus wel volgen.quote:
Benieuwd welke spits ze gaan halen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
I.i.g. met Milner hebben ze wel iemand gehaald die iets zal toevoegen aan dit Liverpool. De gevaarlijke en dure aankopen zullen in juli en augustus wel volgen.
Daar is Louis toch ook mee bezig? Een aanvallende middenvelder voor zover ik weet. Zal dan wel een aardig duur geintje worden.quote:
Geweldige speler is dat. Alleen totaal overbodig met Coutinho.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd welke spits ze gaan halen.
Of die Robert Firmino
Misschien dat ze een van beide op de flanken willen zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geweldige speler is dat. Alleen totaal overbodig met Coutinho.
Ze mogen Llorente wel hebben voor 15 mil. Koopje.
Lijkt er sterk op dat hij naar Spurs gaat. Micah Richards dus wel naar Villa (waar Sherwood hem ook zomaar in het centrum zou kunnen neerzetten).quote:
prima speler voor Sothonquote:Op donderdag 18 juni 2015 09:09 schreef Downwards het volgende:
Koeman is wel aardig actief deze week. Na Juanmi, lijkt hij nu ook de Portugees international Cédric Soares van Sporting Lisbon te kopen.
Klopt. Wel zonde dat er weer een Engelse jongen weg gaat, maar dat is het leven van een subtopper helaas. Is er bekend hoeveel er betaald wordt voor Cedric?quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is voornamelijk een rechtsback toch? (En zal dus wel de opvolger van Clyne worden)
Gaat weer om een vrij laag bedrag.. iets meer dan 3,5 miljoen pond, dus zo'n 5 miljoen euro.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is er bekend hoeveel er betaald wordt voor Cedric?
quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:09 schreef Downwards het volgende:
Koeman is wel aardig actief deze week. Na Juanmi, lijkt hij nu ook de Portugees international Cédric Soares van Sporting Lisbon te kopen.
Was gehuurd voor een half seizoen. En denk dat het daar ook wel bij zal blijven.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:04 schreef Dos37 het volgende:
Is Elia eigenlijk gekocht of gehuurd? Die had een leuk begin maar daarna weinig maar weer vernomen.
Die kan beter gewoon terug naar Twente, meer zijn niveauquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:05 schreef Downwards het volgende:
[..]
Was gehuurd voor een half seizoen. En denk dat het daar ook wel bij zal blijven.
Dat zou wel heel fors inleveren worden qua salaris dan.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Die kan beter gewoon terug naar Twente, meer zijn niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |