SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
De 2e helft ga ik er even goed voor zitten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Top finale, nu nog een mooi pyroshowtje.
Laatste twee wedstrijden met summiere invalbeurtjes moeten doen, dus zo'n geweldenaar zal ook Ronald hem niet vinden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom stelt Koeman die Long eigenlijk altijd op? Die jongen kan er helemaal niks van.
Koeman wil graag zijn aankopen opstellen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom stelt Koeman die Long eigenlijk altijd op? Die jongen kan er helemaal niks van.
Clasie komt ook volgend jaarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koeman wil graag zijn aankopen opstellen.
Geen slechte gedachte van je .quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds meer een speler voor het Italiaanse voetbal.
Tadic is geblesseerd of gewoon hopeloos uit vorm?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Laatste twee wedstrijden met summiere invalbeurtjes moeten doen, dus zo'n geweldenaar zal ook Ronald hem niet vinden.
liesblessurequote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tadic is geblesseerd of gewoon hopeloos uit vorm?
Dit keer geblesseerd, maar ook wanneer hij fit was, speelde hij lang niet altijd (de laatste maanden).. Invalbeurtjes vooral.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tadic is geblesseerd of gewoon hopeloos uit vorm?
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De 2e helft ga ik er even goed voor zitten.
2 wedstrijden tegelijk is toch niets
Ye die heb ik ook, is alleen het stadiongeluid zo gedempt.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nu een stream met Engels commentaar van legia grifte
Toen ik nog bij mn ouders woonde altijd schoteltje voor Pools voetbal.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:24 schreef Grifte het volgende:
Ye die heb ik ook, is alleen het stadiongeluid zo gedempt.
West Brom en West Ham thuisquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welk programma hebben ze nog dan
WBA en West Ham thuis en QPR uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welk programma hebben ze nog dan
Maar als hij zo doorgaat verminder je de kans op een rode kaart ook met 90% als je hem wisseltquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:27 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je haalt dan wel veel voetballend vermogen van het veld.
Ja zeker, dat voetballend vermogen was ook niet echt serieus bedoeld.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar als hij zo doorgaat verminder je de kans op een rode kaart ook met 90% als je hem wisselt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Start Robin van Persie in de basis?
Het antwoordt vindt u in de spoilerantwoordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Start Robin van Persie in de basis?
Het antwoordt vindt u in de spoilerLekker bezig LouwieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Wel Fellaini, komt dus helemaal goedquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:32 schreef Downwards het volgende:
Man. U.: De Gea, Valencia, Smalling, McNair, Blind, Mata, Herrera, Fellaini, Young, Rooney, van Persie.
Geen Carrick, dan wordt het lastig.
Die gaan The Saints nog passeren als het zo doorgaat.quote:
Imponeerde ook al behoorlijk vorige week en vandaag met zijn invalbeurten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Maar goed dat Siem weer aan het terugkomen is bij Newcastle anders zou het er slecht voor ze uitzien.
twitter:OptaJoe twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 17:38:529 - Steven Gerrard has failed from the penalty spot nine times in PL history. Only Shearer (11) & Sheringham (10) have more. Spurned. reageer retweet
Dat doel staat er al ruim 20 jaar, dus daar zal hij weinig belangstelling voor hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Goede wissel van Advocaat, Johnson is geil voor de goal.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat doel staat er al ruim 20 jaar, dus daar zal hij weinig belangstelling voor hebben.
Volgens Advocaat zou Sunderland aan 5 punten genoeg hebben (incl. vandaag) om er in te blijven. Dacht het niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze speelronde nog..
Manchester United - 13. West Bromwich
16. Hull City - Arsenal
Volgende speelronde
Everton - 18. Sunderland
14. Aston Villa - West Ham
16. Hull City - 20. Burnley
17. Leicester City - Southampton
Manchester City - 19. QPR
Lijkt ook weer iets uit het dal te zijn geklommen sinds de komst van TS.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:09 schreef McGrath het volgende:
pass van bacuna staat er net niet helemaal op
http://gfycat.com/ScrawnyHeavyKouprey
dit is wel een open deur. ze spelen nu ineens briljant. Villa moet nu wel nummer 1 zijn in de volgorde van MotDquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lijkt ook weer iets uit het dal te zijn geklommen sinds de komst van TS.
Had het niet zozeer over Villa, maar meer dat Bacuna het vertrouwen weer geniet en het ook aardig doet, i.t.t. de vrij beroerde eerste seizoenshelft van hem.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
dit is wel een open deur. ze spelen nu ineens briljant. Villa moet nu wel nummer 1 zijn in de volgorde van MotD
Aah zoquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Had het niet zozeer over Villa, maar meer dat Bacuna het vertrouwen weer geniet en het ook aardig doet, i.t.t. zijn eerste seizoenshelft en met Lambert als coach.
https://vine.co/v/e7PXhYYui5rquote:Furious Newcastle manager John Carver accused centre-back Mike Williamson of deliberately getting sent off during his team's 3-0 defeat at Leicester City. Carver went on to denounce the attitude of almost all of his players, as he condemned his team as "a soft touch".
Williamson was shown a red card in the second half for chopping down Jamie Vardy as both players chased the ball over the sideline. He will now be suspended for two of Newcastle's final three matches as the club attempts to avoiding sinking into the relegation zone. "I thought he meant it," said Carver of the challenge. "My first reaction when he was five yards away was 'don't do it' and he did it. Vardy is off the pitch, Willo is off the pitch and the ball is off the pitch, there's no need to do it. I'm not accepting that."
Die valiumverkrachter brengt alleen maar onrust.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Persie doet weer mee
gelijk spelen ze slecht
Klopt , en een vaselinevuist voor Lowie,s reetquote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die valiumverkrachter brengt alleen maar onrust.
Vast niet, maar het was er wel 1.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:01 schreef Brecht35 het volgende:
Ben ik de enige die dit een onterechte penalty vind?
Even 80 miljoen door de plee heen gespoeld.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De ene na de andere heerlijke voorzet van de voet van Di Maria.
United voor het eerst in 8? jaar drie wedstrijden achter elkaar zonder goal?
of andersquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:18 schreef Pedroso het volgende:
Gaat dus plek 4 worden voor United. Voorronde CL, CL moet dus haalbaar zijn.
Ik vond United juist niet zo goed.. zelden eens een creatieve oplossing bij aanvallen.. het is allemaal zo voorzichtig, steriel en zonder passie.. Het is net of je naar een iets betere versie van Ajax zit te kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:24 schreef Pedroso het volgende:
Op zich speelde United niet eens zo slecht, WBA ook totaal niet gevaarlijk geweest.
Ze speelde uiteraard niet goed anders hadden ze wel gewonnen. Maar ze hadden wel verdiend om te winnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond United juist niet zo goed.. zelden eens een creatieve oplossing bij aanvallen.. het is allemaal zo voorzichtig, steriel en zonder passie.. Het is net of je naar een iets betere versie van Ajax zit te kijken
Vind ik niet.. kampioen balbezit wil niet zeggen dat je verdient te winnenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze speelde uiteraard niet goed anders hadden ze wel gewonnen. Maar ze hadden wel verdiend om te winnen.
Beste kansen ook en het beter spel = verdienen om te winnen. Hoe matig ze ook waren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind ik niet.. kampioen balbezit wil niet zeggen dat je verdient te winnen
Dat is waar. Overigens wel treurig dat een club met een begroting van +500 miljoen een elftal heeft dat niet zo heel erg goed is.. ze hebben geen gelukkige hand van aankopen daarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beste kansen ook en het beter spel = verdienen om te winnen. Hoe matig ze ook waren.
Dramatisch aankoopbeleid idd. En ook nog is veel teveel betalen voor middelmatige spelers.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is waar. Overigens wel treurig dat een club met een begroting van +500 miljoen een elftal heeft dat niet zo heel erg goed is.. ze hebben geen gelukkige hand van aankopen daar
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:32 schreef Downwards het volgende:
Man. U.: De Gea, Valencia, Smalling, McNair, Blind, Mata, Herrera, Fellaini, Young, Rooney, van Persie.
Geen Carrick, dan wordt het lastig.
quote:Vrouw Rio Ferdinand overleden
De vrouw van de 36-jarige voetballer Rio Ferdinand is overleden na een kort ziektebed.
"Mijn soulmate is er niet meer sinds gisteravond. Rebecca, mijn prachtige vrouw, is gestorven na een korte strijd tegen kanker", valt te lezen in een verklaring van de verdediger, die ruim tachtig interlands voor Engeland speelde.
"Rebecca was een fantastische, liefdevolle moeder. Ze zal gemist worden als vrouw, zus, tante, dochter en kleindochter. Ze leeft voort in onze gedachten, als gids en inspiratiebron."
Ferdinand en Ellison trouwden in 2009. Ze hebben samen drie kinderen: Lorenz, Tate en Tia.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik las dat Van Gaal Fellaini voorin had gezet, en Rooney op het middenveld...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond United juist niet zo goed.. zelden eens een creatieve oplossing bij aanvallen.. het is allemaal zo voorzichtig, steriel en zonder passie.. Het is net of je naar een iets betere versie van Ajax zit te kijken
Klopt (tenminste, van wat ik even zag uit de hoogtepuntjes bij MOTD, maar goed, dan zit al het gekut er natuurlijk niet bij), maar daarom geef ik ook aan dat hij soms geweldig is, maar ook dus regelmatig kut, dus voor mij persoonlijk gewoon iets te wisselvallig, en dan ga ik me ergeren aan bepaalde zaken, zoals de beslissingen die hij neemt, dat hij uit positie loopt, etc etc.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:30 schreef Downwards het volgende:
Van Persie speelde wel een aardige wedstrijd vandaag, zeker voor iemand die er een tijd was uit geweest. Had ook een paar goede acties en doelpogingen en was een aantal keer dicht bij een goal. Die penalty moet hij er natuurlijk inschieten, maar over het algemeen zeker geen slecht optreden.
Eens met je betoog, alleen klopt het wat Downwards zegt en speelde RVP wel aardig. Die man is echter allang geen 11 miljoen per jaar meer waard. Dat zal wel de enige reden zijn dat hij wil blijven. Maar wil je vooruit als United zijnde dan kom je er niet met RVP en Falcao.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik las dat Van Gaal Fellaini voorin had gezet, en Rooney op het middenveld...
Zoals ik een paar maanden geleden hier al uitlegde, Man Utd is veels te voorspelbaar en dus heb je een 'rennende kip' nodig, en dat is Fellaini, maar dan moet hij dus wel vanuit het middenveld komen. Als hij al in de spits staat, dan staat hij daar vrij 'vast' en dan mis je dus alsnog die beweging en onvoorspelbaarheid van hem, en daarmee dus ook de dreiging, en het creeëren van gaten voor anderen. Je kunt Fellaini wel in de spits zetten wanneer je hem in de laatste 15-20 minuten als breekijzer wilt gebruiken en dus alle ballen er hoog in gaat gooien, maar dus niet wanneer je gewoon op balbezit wilt voetballen zoals Van Gaal normaal wilt.
En Rooney hoort natuurlijk gewoon altijd in de spits te spelen. En Van Persie is soms geweldig, maar veels te vaak ook gewoon KUT, dus eigenlijk hoef je die niet meer op te stellen wat mij betreft. Zeker niet als spits.
quote:A plane carrying a banner calling for Brendan Rodgers to be dismissed as Liverpool manager flew across Anfield prior to the team's meeting with Queens Park Rangers on Saturday.
Die Ake zal volgend jaar wel bij PSV opduiken.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:07 schreef Downwards het volgende:
Ramires is ziek en wordt vervangen door Cuadrado. Nathan Ake daardoor op de bank.
Klopt, daarom viel deze povere penalty ook zo op.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:23 schreef Brecht35 het volgende:
De penalties die Hazard gemist heeft in zijn hele carrière kan je nog steeds op 1 hand tellen hoor.
Elke keeper moet deze penal stoppen, slap semi door het midden, als je dan door het midden wil, dan ram je hem erin.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:23 schreef Brecht35 het volgende:
De penalties die Hazard gemist heeft in zijn hele carrière kan je nog steeds op 1 hand tellen hoor.
En had de keeper een hoek gekozen, dan was het een goed geschoten penalty. Net als met een panenka is wachten op de reactie van de keeper een risico, je bent de held als het lukt, maar het ziet er lullig uit als het mislukt.
quote:Op zondag 3 mei 2015 15:11 schreef Grifte het volgende:
Verdomme, nepclub MK Dons gepromoveerd naar het Championship, terwijl traditieclub Preston North End alles in eigen hand had.
Omdat er 2 gemist worden?quote:Op zondag 3 mei 2015 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is nu record aantal gemiste penalties dit weekend?
Opvallend is dat er zoveel penalty's zijn gegeven. Een paar gemist, maar ook vrij veel gescoord (5)quote:Op zondag 3 mei 2015 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is nu record aantal gemiste penalties dit weekend?
Ik vind het wel meevallen. Top 5 doelman is het wel maar de helft hiervan stelt internationaal geen reet voorquote:Op zondag 3 mei 2015 19:22 schreef Belgosome het volgende:
De prijzenkast van Courtois, 22 jaar. Indrukwekkend :
KRC Genk
Eerste klasse 1x 2011
Beker van België 1x 2009
Atlético Madrid
Primera División 1x 2014
Copa del Rey 1x 2013
UEFA Europa League 1x 2012
UEFA Super Cup 1x 2012
Chelsea
Premier League 1x 2015
League Cup 1x 2015
Individueel
Belgisch doelman van het jaar 1x 2011
Spaans doelman van het jaar 1x 2013
Trofeo Zamora 2x 2013, 2014
Beste Belgische voetballer in het Buitenland 2x 2013, 2014
Belgisch Sportman van het jaar 1x 2014
De gemiddelde keeper op dit niveau staat nog niet eens in de basis bij een topclub op zijn 22ste, en deze jongen is al jaren 1 van de beste keepers ter wereld. Dat is gewoon ontzettend goed, en niets minder dan dat.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Top 5 doelman is het wel maar de helft hiervan stelt internationaal geen reet voor
quote:Op maandag 4 mei 2015 00:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De gemiddelde keeper op dit niveau staat nog niet eens in de basis bij een topclub op zijn 22ste, en deze jongen is al jaren 1 van de beste keepers ter wereld. Dat is gewoon ontzettend goed, en niets minder dan dat.
Als Kroos vanavond zo'n bal geeft in de CL praat men er nog de hele avond over. In ieder geval een fantastische assist van Bacuna. En natuurlijk ook een goede loopactie + afronding.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:48 schreef McGrath het volgende:
het beste gifje van afgelopen weekend:
[ afbeelding ]
Precies, ook het gat trekken van N'Zogbiaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als Kroos vanavond zo'n bal geeft in de CL praat men er nog de hele avond over. In ieder geval een fantastische assist van Bacuna. En natuurlijk ook een goede loopactie + afronding.
Ben trouwens benieuwd of Cleverley bij Villa blijft. Sherwood heeft al aangegeven dat graag te willen, maar Everton lijkt ook een belangrijke kandidaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies, ook het gat trekken van N'Zogbia
Ik denk dat dat heel erg aan de bekerfinale gaat liggen, bij meerdere spelers, als ze Europees voetbal halen wil ik ook nog wel zien of Benteke weg gaat. Cleverley heeft natuurlijk bij villa nu wel gewoon een vaste basisplaats en dat is bij Everton ook maar afwachten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd of Cleverley bij Villa blijft. Sherwood heeft al aangegeven dat graag te willen, maar Everton lijkt ook een belangrijke kandidaat.
Dat zou zeker een factor kunnen zijn. Al heeft Cleverley wel een goede band met Martinez (Wigan) en dat zou het misschien net weer wat aantrekkelijker maken om naar Everton te gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel erg aan de bekerfinale gaat liggen, bij meerdere spelers, als ze Europees voetbal halen wil ik ook nog wel zien of Benteke weg gaat. Cleverley heeft natuurlijk bij villa nu wel gewoon een vaste basisplaats en dat is bij Everton ook maar afwachten.
quote:Manchester United has reached agreement with PSV Eindhoven and Memphis Depay for the player's transfer, subject to a medical, once the transfer window opens in June.
quote:Het is niet het seizoen van Siem de Jong. De middenvelder annex aanvaller van Newcastle United stond maanden aan de kant met een dijbeenblessure, moest zijn rentree uitstellen vanwege een klaplong en nu heeft hij mogelijk weer een dijbeenblessure. Dat laat manager John Carver weten aan Sky Sports.
quote:Update 7 mei 18.45 uur - De Jong niet geblesseerd: 'Ik ben alleen nog niet sterk genoeg'
Siem de Jong is niet opnieuw geblesseerd geraakt. Dat laat de aanvallende middenvelder van Newcastle United donderdagavond via Twitter weten: "Ik ben alleen nog niet sterk genoeg. Ik hoop dat ik volgende week weer kan trainen en dat ik het elftal weer goed kan helpen. Ik heb geprobeerd om na twee zware operaties zo snel mogelijk terug te komen. Ik had gehoopt dat ik meer had kunnen doen", aldus De Jong.
Des te zuurder dat jij de reeks met dergelijke kolder onderbreekt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Schaamteloos 6 posts achter elkaar.
Het houdt maar niet op voor deze speler.quote:Liverpool striker Daniel Sturridge, 25, will miss the opening two months of next season, according to the medical advice the club have received following surgery on his hip.
quote:De manager van the Mancunians erkent dat hij ‘een groot probleem’ heeft als hij niet over Michael Carrick kan beschikken.
Manchester United verloor driemaal op rij sinds Carrick in de stadsderby tegen Manchester City een kuitblessure opliep. De 33-jarige middenvelder wordt nodig gemist, zo verzekert Van Gaal. “We hebben niet veel holding midfielders. Hij is er één van. Daley Blind ook. Als Carrick geblesseerd is, hebben we een groot probleem”, zo verzekert Van Gaal.
“Carrick is een speler die een wedstrijd kan lezen en dat is waar ik naar op zoek ben, spelers die een wedstrijd kunnen lezen. Niet alleen in individueel opzicht, maar ook voor het team."
Die geruchten worden wel steeds sterker (kranten uit het Ruhrgebied, Bild, maar uiteraard ook Engelse media). Hij zou samen komen met Hummels voor zo'n 48-50 miljoen pond.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Dan is het toch vrijwel zeker dat de transfer van Gundogan aanstaande is?
Vooral in de periodes dat de aanvoer belabberd is, is hij wat minder.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:15 schreef Rickertman96 het volgende:
Benteke is ook wel wisselvallig als de pest. Heeft soms goede en soms slechte periodes. Wel terechte prijs overigens, is op dit moment beest bezig.
Precies, maar dat is ook bij Dost zo. Die is echt afhankelijk want voetballen kan ie niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vooral in de periodes dat de aanvoer belabberd is, is hij wat minder.
Het spel wordt nu meer op hem afgestemd onder Sherwood, onder Lambert duurde het veel te lang voor er een bal de 16 in kwam.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:15 schreef Rickertman96 het volgende:
Benteke is ook wel wisselvallig als de pest. Heeft soms goede en soms slechte periodes. Wel terechte prijs overigens, is op dit moment beest bezig.
Benteke kan prima voetballen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Precies, maar dat is ook bij Dost zo. Die is echt afhankelijk want voetballen kan ie niet.
Maar ik heb het over Dost? En btw Benteke kan wel beter voetballen dan Dost ja maar zo geweldig is 't ook niet hoorquote:
Benteke heeft gewoon tijd nodig gehad na dat hij bijna een jaar uit dienst is geweest. . Hij heeft iig meer goede dan slechte periode's. HIj gaat voor een 2e keer op zijn 1tje Aston Villa redden vd degradatiequote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:15 schreef Rickertman96 het volgende:
De Bruyne gebruikt Dost simpelweg als kaatspaal om goals te makenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Precies, maar dat is ook bij Dost zo. Die is echt afhankelijk want voetballen kan ie niet.
De spelers van Chelsea hebben 4 dagen vrij gehad deze week, maar toch zal Chelsea het nooit echt laten lopen. Heb heel laf, en ik moet zeggen toch ook wel betrekkelijk realistisch, een gelijkspel voorspeld (VI Toto).quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk dat Chelsea het laat lopen tegen Liverpool maar durf toch geen 2 in te vullen.. ben je dan een lafaard of niet
Middlesbrough is in mijn ogen ook wel de sterkste in de play-offs.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag gespeeld
Brentford 1-2 Middlesbrough
die lijken op weg naar de finale
Ik verwacht dat Middlesbrough - Norwich de finale wordt en dat Middlesbrough uiteindelijk promoveert.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Middlesbrough is in mijn ogen ook wel de sterkste in de play-offs.
Ja helaas wel. Als ik trainer zou ik hem lekker thuis laten kijken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar krijgt toch dik 20 minuten speeltijd.
Dick redeneert heel simpel: als de club hem niet schorst, neem ik hem gewoon op in de wedstrijdselectie.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Als ik trainer zou ik hem lekker thuis laten kijken.
Dat is denk ik maar bijzaak voor iemand als Dick.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Dickie weer een stap dichter bij zijn bonus
Jazeker, morgen sla ik Man. City - QPR over.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:16 schreef hafcfan het volgende:
Downards sla je wel eens een wedstrijd over?
Gaat verder met waar hij de laatste jaren mee bezig is.quote:
Koemans straf voor zijn old-boys netwerkquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaat verder met waar hij de laatste jaren mee bezig is.
Echt pure middelmaat ja op 3/4 spelers na.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Als dat zo doorgaat dan gaat Swansea nog over The Saints heen. Plek 8 is op zich ook wel goed met een matig team als Southampton.
Zal volgend jaar Vilhena ook wel halen die er weinig van kan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koemans straf voor zijn old-boys netwerk
Clasie of een Boetius erbijquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal volgend jaar Vilhena ook wel halen die er weinig van kan.
Als Clasie naar Southampton gaat is die ook van de pot gerukt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal volgend jaar Vilhena ook wel halen die er weinig van kan.
Denk dat Clasie Southampton wel aan kan qua niveau. Zou een mooie club voor 'm zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Clasie naar Southampton gaat is die ook van de pot gerukt.
Hij kan wel beter krijgen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat Clasie Southampton wel aan kan qua niveau. Zou een mooie club voor 'm zijn.
Top 5 a 6 in Engeland is te hoog gegrepen voor 'm dus zou de nr 7 of 8 een prima club voor 'm zijn.quote:
Lazio,Porto, Schalke wouden hem ook. Allemaal stuk beter dan Southampton. Blind kan ook mee bij United dus sluit het van Clasie ook niet eens meer uit .quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Top 5 a 6 in Engeland is te hoog gegrepen voor 'm dus zou de nr 7 of 8 een prima club voor 'm zijn.
Die moeten ondertussen eerder naar beneden kijken dan naar boven.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tottenham iig 2-0 achter. Je kunt niet zeggen dat Southampton de kans niet krijgt die 6e plaats over te nemen..
Heeft ie niet toch? Er is een toernooi ofzoquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ook Harry is toe aan de zomervakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |