SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
De 2e helft ga ik er even goed voor zitten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Top finale, nu nog een mooi pyroshowtje.
Laatste twee wedstrijden met summiere invalbeurtjes moeten doen, dus zo'n geweldenaar zal ook Ronald hem niet vinden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom stelt Koeman die Long eigenlijk altijd op? Die jongen kan er helemaal niks van.
Koeman wil graag zijn aankopen opstellen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom stelt Koeman die Long eigenlijk altijd op? Die jongen kan er helemaal niks van.
Clasie komt ook volgend jaarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koeman wil graag zijn aankopen opstellen.
Geen slechte gedachte van je .quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds meer een speler voor het Italiaanse voetbal.
Tadic is geblesseerd of gewoon hopeloos uit vorm?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Laatste twee wedstrijden met summiere invalbeurtjes moeten doen, dus zo'n geweldenaar zal ook Ronald hem niet vinden.
liesblessurequote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tadic is geblesseerd of gewoon hopeloos uit vorm?
Dit keer geblesseerd, maar ook wanneer hij fit was, speelde hij lang niet altijd (de laatste maanden).. Invalbeurtjes vooral.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tadic is geblesseerd of gewoon hopeloos uit vorm?
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De 2e helft ga ik er even goed voor zitten.
2 wedstrijden tegelijk is toch niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |