Zal best kunnen, Sainz rijdt al jaren op die banden.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
zou mooi zijn als hij Sainz in gaat halen
Verstappen volgend jaar weer in de Belgische regionale kartcompetitie ja.quote:
Dan kan hij ze beter gelijk gaan halen, die halen het makkelijk tot het einde van de race.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:10 schreef franklop het volgende:
sainz nu aan het pushen opdeze banden om wellicht zo ook nog supersoft te rijden
De Lotto Djumbo onder de F1-teams.quote:
lekker onderbouwt ookquote:Op zondag 24 mei 2015 15:09 schreef Pedroso het volgende:
Sainz toch ook wel goed bezig hoor, hij en Max zijn aan elkaar gewaagd. Al zie ik Max de top wel halen op termijn en Sainz niet.
heeft q3 gereden erop, dus moet welquote:
Ik wil Max wel eens zien als hij 3 jaar ouder is velen vergeten dat hij pas 17 isquote:
Op dit moment is Sainz beter.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik wil Max wel eens zien als hij 3 jaar ouder is velen vergeten dat hij pas 17 iswat deed jij op je 17e? Max rijd al in de koningsklasse van de autosport :p
Al best veel in beeld geweest idd. Zijn inhaalacties beginnen bekend te worden.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:08 schreef Geralt het volgende:
Goeie call om naar de SS's te gaan. Je moet wat proberen.
En hoe dan ook rijdt ie zich wel weer lekker in de kijker deze race. En dat is altijd goed.
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboardquote:Op zondag 24 mei 2015 15:12 schreef tralalala het volgende:
Fucking irritant dat er +1 lap staat en niet gewoon het verschil in tijd.
waanzinnig dat die knul gewoon de snelste ronde(s) nu neerzet!quote:Op zondag 24 mei 2015 15:13 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard
Gelukkig waren er nog de falers van TR.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
gebeurt echt debiel weinig deze race. Top zes loopt weer lekker random rondjes te rijden.
Wel andere banden he, meesten rijden op Soft nuquote:Op zondag 24 mei 2015 15:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
waanzinnig dat die knul gewoon de snelste ronde(s) nu neerzet!
Dan heeft ie met de undercut Bottas al voorbij geredenquote:Op zondag 24 mei 2015 15:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die moet nog stoppen dus dat is niet zo boeiend.
90% doet mee puur ter opvulling.quote:
Ben ik wel met je eens, maar hamilton, vettel etc zouden ook beter zijn dan Max in dezelfde wagen en ook als sainz in dezelfde wagen. Ervaring he ;-) max en sainz zitten heel dicht bij elkaar waar net het kwartje enkele keren aan de kant van sainz is gevallen de vraag is hoelang blijft dat zo. Sainz heeft deze baan al gehad met races max rijd zijn eerste race. Mooi dat experts en oud coureurs en teambazen zo positief zijn over Max maar sommige Nederlanders zo negatief zijn. En laten we eerlijk zijn mede door pech heeft Sainz wat meer punten dan Max anders stond sainz al achter Max en hadden de trollen geen voer.quote:
Hij is veel beter dan ik ooit verwacht hadquote:
Ik heb het allemaal niet gelezen, maar bedankt. Leestekens zijn lastig.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:16 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar hamilton, vettel etc zouden ook beter zijn dan Max in dezelfde wagen en ook als sainz in dezelfde wagen. Ervaring he ;-) max en sainz zitten heel dicht bij elkaar waar net het kwartje enkele keren aan de kant van sainz is gevallen de vraag is hoelang blijft dat zo. Sainz heeft deze baan al gehad met races max rijd zijn eerste race. Mooi dat experts en oud coureurs en teambazen zo positief zijn over Max maar sommige Nederlanders zo negatief zijn. En laten we eerlijk zijn mede door pech heeft Sainz wat meer punten dan Max anders stond sainz al achter Max en hadden de trollen geen voer.
;') troll maar lekker sainz is alweer ingehaald door max :pquote:Op zondag 24 mei 2015 15:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet gelezen, maar bedankt. Leestekens zijn lastig.
quote:Op zondag 24 mei 2015 15:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Ging Max nu tegelijk met Vettel langs Sainz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |