Omdat je ook een beetje wilt relaxen tijdens je vakantie? En je misschien ook wat minder speciale dingen wilt zien?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:49 schreef HenkDeP het volgende:
Snap niet zo goed waarom je een weekje nodig hebt. In een dag of 3-4 kun je alle echt speciale dingen prima zien
Nee, dat kan niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:49 schreef HenkDeP het volgende:
Snap niet zo goed waarom je een weekje nodig hebt. In een dag of 3-4 kun je alle echt speciale dingen prima zien
Als je er toevallig bent wanneer er een nightmarket is, kan ik je dat zeker aanraden!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:58 schreef sproetjes het volgende:
Het blijft een geweldige stad. Ben er nu voor de tweede keer in 1,5 jaar tijd (ok technisch gezien nu in Philadelphia voor 2 dagen) maar aan 5 dagen zou ik echt niet genoeg hebben... Maar wij willen dan ook alles echt op ons gemak doen, en doen waar we zin in hebben en niets "verplicht er doorheen jagen want dan hebben we alles gezien in 5 dagen"
Overigens is het weer nu geweldig
Vorig jaar 9 volle dagen en dit jaar 12 (incl philly).
In philly of nyc?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 03:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je er toevallig bent wanneer er een nightmarket is, kan ik je dat zeker aanraden!
Philly, maar volgens mij is de laatste van het jaar net geweest :/quote:
Cool!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:33 schreef KaBuf het volgende:
Het duurt nog even, maar vandaag alvast mijn reis naar New York voor juli 2016 geboekt.![]()
Ik begin in Washington, dan door naar NY en eindigen in Boston.
Nu al zin in
Gaaf! In de nazomer 2014 ongeveer hetzelfde gedaan, met nog Philly als tussenstop. Dat gaat een mooie reis worden!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:33 schreef KaBuf het volgende:
Het duurt nog even, maar vandaag alvast mijn reis naar New York voor juli 2016 geboekt.![]()
Nu al zin in
Cool! Hebben wij vorig jaar zomer gedaan. Boston vond ik vooral door Harvard erg leuk, maar Washington en NY vond ik al helemaal fijn!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:33 schreef KaBuf het volgende:
Nu al zin in
Gaaf! Wij zijn er ook naartoe geweest. Was onze eerste Broadway voorstelling. Echt heel mooi gemaakt...zoiets zie je niet in NLquote:Op zondag 1 november 2015 17:41 schreef loezzzje het volgende:
nog maar 3 weekjes en dan ga ik naar NYheb van mijn vriend voor me verjaardag kaartjes gehad voor de lion king. daar heb ik ook echt zin in!
Ik ben vorig jaar ook naar the lion king geweest.. En ik vond er niets aanquote:Op zondag 1 november 2015 19:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Cool! Hebben wij vorig jaar zomer gedaan. Boston vond ik vooral door Harvard erg leuk, maar Washington en NY vond ik al helemaal fijn!
[..]
Gaaf! Wij zijn er ook naartoe geweest. Was onze eerste Broadway voorstelling. Echt heel mooi gemaakt...zoiets zie je niet in NLhave fun!
Site doet het nietquote:Op zondag 1 november 2015 20:05 schreef KaBuf het volgende:
Iemand hier ervaring mee? Ziet er wel gaaf uit![]()
http://www.newyorkfed.org/aboutthefed/visiting.html
Heeee, ik ben dan ook in NY!quote:Op zondag 1 november 2015 17:41 schreef loezzzje het volgende:
nog maar 3 weekjes en dan ga ik naar NYheb van mijn vriend voor me verjaardag kaartjes gehad voor de lion king. daar heb ik ook echt zin in!
Site ligt eruit zo te zien, link via Google doet het ook niet.quote:
Lijkt me best interessant.quote:Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Site ligt eruit zo te zien, link via Google doet het ook niet.
Gaat in ieder geval om bezoeken Federal Reserve Bank.
Rondleiding bij de VN heb ik afgelopen april gedaan. Aanrader! Vond het erg interessant.quote:Op zondag 1 november 2015 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Lijkt me best interessant.
Een rondleiding bij de VN staat ook nog altijd op mijn lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |