quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je ook om de haverklap. En morgen zit je weer op Tinder.
Zou hij "likes" betalen?quote:Op zondag 24 mei 2015 11:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goh, je hebt het toch nog 3 dagen volgehouden, Deezert. Chapeau!
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2015 11:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Theoretisch blijft de app draaien.. Maar goed aangename verassingquote:Op zondag 24 mei 2015 11:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Denk dat ze hem die bijnaam zelf heeft gegeven omdat hij zo goed bij hem pastquote:Op zondag 24 mei 2015 12:51 schreef Cue_ het volgende:
Squirtboy25 berichten en t dan vreemt vinden dat ie over seks begint![]()
quote:Op zondag 24 mei 2015 11:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Toch wel blij voor je. Probeer er open in te gaan en laat je vooroordelen thuis.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:52 schreef Deezertje het volgende:
Net voor ik wou gaan slapen melding dat ik een nieuwe tinder match heb.. Niet onaardig dus ff gesprek aangegaan.. Beetje stroef begin maar daarna hadden we zoveel gemeen dat ik ging slapen toen de vogels herrie gingen maken...daar komen we niet meer overheen de komende dagen haha. Deze week dus een date! Erg veel zin in en ja ze woont lekker dichtbij en is ouder dan de vorige. Al vind de echte 'klik' meestal pas offline plaats he. Altijd zo jammer dat het dan soms toch tegenvalt.. Maar laat ik eens positief blijven
eind van de week weet ik het!
Vast! Maar dit is datingsite ervaringen.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:00 schreef M1stral het volgende:
Zijn er ook mensen die zonder online medium daten? Als in, IRL?
Niet dat ik zo aan daten toe ben, maar dat vroeg ik me gewoon af.
Dating (site) toch?quote:Op zondag 24 mei 2015 19:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vast! Maar dit is datingsite ervaringen.
Ik heb zelfs nog nooit 'online' gedatequote:Op zondag 24 mei 2015 19:00 schreef M1stral het volgende:
Daten?quote:Op zondag 24 mei 2015 19:31 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit 'online' gedateVind het gewoon een leuk topic.
Dat vraag ik me dus ook af. Al zijn recente dates komen via tinder heb ik het idee. Aangezien lang niet alle matches/gesprekken tot een date leiden moet hij toch wat matches hebben.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:03 schreef Fok-it het volgende:
Toch begrijp ik niet hoe je het voor elkaar krijgt om via Tinder de ene na de andere date te scoren. zie je er dan zo goed uit of wat het is het?Want ik neem aan dat chit-chat net zo stroef verloopt als ergens anders
Soms wel, al waren mijn meest recente dates allemaal via een online mediumquote:Op zondag 24 mei 2015 19:00 schreef M1stral het volgende:
Jij vind iedere date IRL?quote:Op zondag 24 mei 2015 19:31 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit 'online' gedateVind het gewoon een leuk topic.
In mijn geval heb ik gewoon een zondagmorgen Tinder geïnstalleerd en ben ik gaan "speedtinderdaten"quote:Op zondag 24 mei 2015 19:03 schreef Fok-it het volgende:
Toch begrijp ik niet hoe je het voor elkaar krijgt om via Tinder de ene na de andere date te scoren. zie je er dan zo goed uit of wat het is het?Want ik neem aan dat chit-chat net zo stroef verloopt als ergens anders
Ja vroeger was dat ideaal maar nu niet meer, maar ik geloof dat ik 1/2 matches heb gehad op Tinder in een jaar tijd dus dat word hem ook nietquote:Op zondag 24 mei 2015 19:53 schreef K44S het volgende:
[..]
In mijn geval heb ik gewoon een zondagmorgen Tinder geïnstalleerd en ben ik gaan "speedtinderdaten"
Dus: swypen tot je niks meer kan swypen.
Dan: Gewoon beginnen met lullen en als dat gesprek bevalt zeggen:"ik ben nu aan het speedtinderen, dus ik geef je zo mijn nummer en dan merk ik wel of je zin het om te appen"
Daarmee heb ik 4 nummers mee gescoord, waarvan ik er met 1 gedate heb.
Dus het is in mijn geval voornamelijk slaplullen(zoals ik dat zo goed kan) en geluk hebben
En na de date van gisteravond (wat verder niks word), had ik Tinder weer geïnstalleerd en begon ik het zelfde systeem... jammerlijk genoeg moet je er nu voor betalen en ik heb geen zin om te wachten... (eigenlijk niet eens zin om te daten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |