abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2015 @ 19:27:26 #276
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153225840
quote:
8s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:47 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat waren geen droge feiten. :')
En als zowel Ilse en Waylon in interviews hebben aangeven voor de winst te willen gaan, zie ik dat als een goede richtlijn.
Het feit dat ze de aankleding van het optreden zo professioneel hebben aangepakt spreekt wellicht boekdelen? Zou je dat doen als je ervan uitgaat dat je voor spek en bonen meedoet. Ware het niet dat het steundetransgendersentiment de overhand kreeg dan hadden ze allicht nog gewonnen ook, we zullen het helaas nooit zeker weten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 3 juni 2015 @ 19:34:26 #277
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153226041
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:24 schreef riazop het volgende:

[..]

professioneel is het goede woord. Ik zou in 2016 weleens een SPETTEREND optreden willen zien van de Nederlandse inzending.
Wat ze ook gaan doen, laat het alsjeblieft out of the box en authentiek zijn en zonder er ook maar een seconde bij stil te staan of dat het wel een 'ESF'-lied is.
We doen het al snel beter dan wat Trijntje dit jaar deed, of dat het goed genoeg is weet ik niet maar dit is bijvoorbeeld al beter dan wat Trijntje deed:
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 01:50 schreef riazop het volgende:

[..]

De ene zit ondanks dat ze al 20 jaar in het Engels knutselt tevergeefs te hopen op een "internationale" carriere , die ander is al een paar jaar aan drugs verslaafd.
Ik denk dat het bij Ilse minder aan haar talent of muziek ligt maar meer aan het feit dat lang niet alle goede muziek gemakkelijk wordt opgepikt in de Engelstalige landen (kwestie van de juiste connecties hebben en zo). Dat wordt bijna altijd onterecht als smoes gebruikt maar in haar geval zou dat wel eens terecht kunnen zijn. Zijn bijvoorbeeld Shania Twain en Sheryl Crow zoveel beter dan haar?

[ Bericht 14% gewijzigd door Bram_van_Loon op 03-06-2015 19:41:34 ]
#NoDAPL
pi_153228200
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En welk lekker wijf van ons komt qua zang, stijl en uiterlijk ook maar een beetje in de buurt van Loreen? :?

Geen die bekend is, voor zo ver ik het weet. Misschien in het amateurcircuit?
Hier heb je er 3 bijvoorbeeld. Kunnen nog verdomd goed zingen ook.

Niet dat ik denk dat de AVRO blij zal zijn met mensen van het Zonamo-label...
pi_153228751
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat ze ook gaan doen, laat het alsjeblieft out of the box en authentiek zijn en zonder er ook maar een seconde bij stil te staan of dat het wel een 'ESF'-lied is.
We doen het al snel beter dan wat Trijntje dit jaar deed, of dat het goed genoeg is weet ik niet maar dit is bijvoorbeeld al beter dan wat Trijntje deed:
Tessa naar het ESF?! Ik ben he-le-maal voor _O_!
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:05:38 #280
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153229357
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:52 schreef iBenny het volgende:

[..]

Tessa naar het ESF?! Ik ben he-le-maal voor _O_!
De TROS kan het met een gerust hart proberen, ze zal zich plaatsen voor de finale (geen grijze muis, valt niet op een negatieve manier op, schattig uitziend meisje, zingt met emotie) maar hoe hoog ze daar zou eindigen weet ik niet. Het voordeel van zo'n desastreus slechte inzending: het kan bijna alleen maar beter worden volgend jaar. Wat dat betreft ben ik blij dat Nederland er eerloos uitging, niemand hoeft bang te zijn voor de erfernis van het afgelopen jaar, je bent al een held als je je gewoon plaatst voor het ESF en je daar leuk meedoet.
#NoDAPL
pi_153230356
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:24 schreef riazop het volgende:

Zijn er misschien geen lekkere wijven (of desnoods jongens) meer in ons land die een beetje kunnen zingen?
Tim Douwsma. Maar die is wel afhankelijk van een trendy muzikale begeleiding en perfecte choreografie op Zweeds niveau, want het gevaar van een snel te vergeten niemendalletje of iets Tros-achtigs (zo'n net-niet-nummer) is hoog.

Maar goed, hij heeft van zichzelf wel een goede basis waarmee gewerkt kan worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2015 21:33:44 ]
pi_153230612
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:32 schreef female81 het volgende:

[..]

Tim Douwsma. Maar die is wel afhankelijk van een trendy muzikale begeleiding en perfecte choreografie op Zweeds niveau, want het gevaar van een snel te vergeten niemendalletje of iets Tros-achtigs (zo'n net-niet-nummer) is hoog.

Maar goed, hij heeft van zichzelf wel een goede basis waarmee gewerkt kan worden.
Deze Tim Douwsma?

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_153230625
Ja, dat is dan weer zo'n niemandalletje wat het Songfestival terecht niet gehaald had.

Maar ik neem aan dat 'ie intussen zang/dans-les heeft gehad, je moet (zelfs als je zo'n hoofd hebt) wel een béétje kunnen zingen en dansen als je de hoofdrol in de Grease-musical krijgt.

Is anders ook zo lullig voor al die mensen die een kaartje gekocht hebben. :')

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2015 21:43:39 ]
pi_153230675
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De TROS kan het met een gerust hart proberen, ze zal zich plaatsen voor de finale (geen grijze muis, valt niet op een negatieve manier op, schattig uitziend meisje, zingt met emotie) maar hoe hoog ze daar zou eindigen weet ik niet. Het voordeel van zo'n desastreus slechte inzending: het kan bijna alleen maar beter worden volgend jaar. Wat dat betreft ben ik blij dat Nederland er eerloos uitging, niemand hoeft bang te zijn voor de erfernis van het afgelopen jaar, je bent al een held als je je gewoon plaatst voor het ESF en je daar leuk meedoet.
Ik heb eens gepeild of ze interesse zou hebben
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:56:07 #285
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153231172
quote:
6s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:41 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik heb eens gepeild of ze interesse zou hebben
Vast wel, het zou haar carrière alleen maar kunnen helpen.
#NoDAPL
pi_153234089
Sarah!
ook weer terug na haar briljante album uit 2000.
Nieuwe nummer is niet veel, oude werk geweldig
nieuw:

2000:

Live redelijk sterk overigens.
pi_153235199
Die Sarah had inderdaad best eens kunnen gaan in het verleden. Sowieso vreemd dat ze nooit echt is doorgebroken.

Volgend jaar op het ESF is ze echter al 38, en dat is toch wel aan de oude kant.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_153235249
Labyrinth O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153237649
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het feit dat ze de aankleding van het optreden zo professioneel hebben aangepakt spreekt wellicht boekdelen? Zou je dat doen als je ervan uitgaat dat je voor spek en bonen meedoet. Ware het niet dat het steundetransgendersentiment de overhand kreeg dan hadden ze allicht nog gewonnen ook, we zullen het helaas nooit zeker weten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is de heer Worst geen transgender, maar een gewone travestiet met baard
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_153239161
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:25 schreef Fred_B het volgende:
Die Sarah had inderdaad best eens kunnen gaan in het verleden. Sowieso vreemd dat ze nooit echt is doorgebroken.

Volgend jaar op het ESF is ze echter al 38, en dat is toch wel aan de oude kant.
Dat was in 2001 vast een heel wat verstandiger keus geweest dan het muffige grietje wat destijds een saaie Krezip-ripoff zong.

Die Michelle scoorde zó slecht dat Nederland het jaar erop niet mee mocht doen. De regels waren toen nog anders.
pi_153239226
Dit topic maakt het probleem helemaal duidelijk, welke ga je sturen en wie wil.
  donderdag 4 juni 2015 @ 11:48:59 #292
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_153242678
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 02:02 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Volgens mij is de heer Worst geen transgender, maar een gewone travestiet met baard
Dat 'de heer Worst' ligt jou wel in de mond bestorven...komt zo langzamerhand wel wat zielig over. En 'gewone' travestieten hebben volgens mij juist geen baard. En wat mij betreft is Conchita een stuk vrouwelijker, zelfs met baard, dan die Jabba the Hut uit Servie. Dus.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_153245252
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dat 'de heer Worst' ligt jou wel in de mond bestorven...komt zo langzamerhand wel wat zielig over. En 'gewone' travestieten hebben volgens mij juist geen baard. En wat mij betreft is Conchita een stuk vrouwelijker, zelfs met baard, dan die Jabba the Hut uit Servie. Dus.
Hoezo? De achternaam is Wurst. Dat is Duits voor worst. Het is een meneer met baard in een jurk. Ik ben dus alleen maar heel beleefd als ik hem aanspreek als de heer of meneer Worst. Overigens wel vreemd dat men Demis Roussos nooit een vrouw met een baard noemde:

donderdag 4 juni 2015 @ 22:56:12 #294
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153260261
quote:

[..]

Ik ken geen man die zo'n hoog stemgeluid heeft. Zelfs Marc Marie Huybrechts, of hoe je zijn naam ook spelt, heeft een minder hoog stemgeluid.
#NoDAPL
  donderdag 4 juni 2015 @ 23:12:30 #295
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_153260828
quote:

[..]

Valt gewoon onder het kopje transgender.
quote:
Transgender
Een parapluterm voor mensen wiens genderidentiteit en/of expressie afwijkt van het geslacht dat hen bij de geboorte is toegewezen. Deze term omvat een spectrum aan genderdiverse mensen, waaronder transmannen, transvrouwen, crossdressers en vele anderen die zich niet (enkel) identificeren als man of vrouw.
Tevens is het voor een deel van de groep een term waarmee men zich identificeert naast of als een vorm van genderidentiteit.
http://transgendernetwerk.nl/transgender/woordenlijst/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_153264525
Het is wel lachen zo. Dus Snip en Snap waren ook al transgenders? Die trokken ook al jurken aan

Pechhol, of hoe die man ook heet, van D66 heeft waarschijnlijk toch gelijk. Er schort veel aan het onderwijs tegenwoordig.
pi_153265156
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ken geen man die zo'n hoog stemgeluid heeft. Zelfs Marc Marie Huybrechts, of hoe je zijn naam ook spelt, heeft een minder hoog stemgeluid.
Alstu

vrijdag 5 juni 2015 @ 08:37:26 #298
40566 Ericr
Livewrong
pi_153266510
Glennis Grace wil nog een keer :')

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-Songfestival.dhtml

Ze wil met die oude taarten van de Ladies of Soul. Begrijpt die muts nou nog niet dat uitgerangeerde artiesten hooguit leuk zijn voor dat soort evenementen maar niet voor het ESF waar je wel met iets frisser moet aankomen?
  Moderator vrijdag 5 juni 2015 @ 10:20:18 #299
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153268325
Ik ben het met tong80 eens, normaal moet gewoon naar het ESF!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_153268417
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben het met tong80 eens, normaal moet gewoon naar het ESF!
Dan eindigen we gegarandeerd laatste. Dat "hihi, we sturen lekker iets geks naar het ESF" werkt niet meer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')