My take on yesterdays fightsHall vs. NatalOverall een vrij saaie performance van beide heren. Ik heb niks met Natal maar de vechtstijl van Hall sinds TUF valt me echt héél erg tegen. Terechte decision of niet, Hall moet veel meer laten zien in zijn fights, dat is keer op keer gebleken nu.
Kim vs. BurkmanJe moet het Burkman nageven dat hij er alles aan heeft gedaan om het Stungun zo lastig mogelijk te maken. We moeten niet vergeten dat Stungun #8 is. Het was geen hoogstaande prestatie van beide, maar uiteindelijk een mooie submission finish van Kim.
Dodson vs. MakovskyMakovsky is hands down top 5, misschien wel top 3 dus niet zo vreemd dat dit een close decision zou worden. Ik had hem 29-28 voor Dodson maar teleurgesteld over het feit dat beide in de 3e ronde niet balls to the wall gingen!!
Benavidez vs. MoragaSaaie fight zo na Dodson vs. Makovsky.. hard work zeker weten, maar spannend en exciting was het niet.
Browne vs. ArlovskiWat gebeurd hier dan!!!!!!!!!!!!! THIS IS SPARTAAAAAAAAAAA!!!!!
Ik ging voor Browne, maar Arlovski still got it!! WHAT!!

For sure my favorite Heavyweight!! En dan maar denken dat Arlovski chin weg is... goddamn!!!
Cerrone vs. MakdessiCowboy always good for some fun times!! Lekkere kicks hele partij lang, totdat ie zijn kaak snapt! met een head kick, prachtig.
Weidman vs. BelfortYou fucking cheater... NOT ON MY WATCH zegt Weidman haha, heerlijk!

Serieus! Wat een bad ass motherfucker

Join Team Weidman

Rockhold is without a doubt de gevaarlijkste tegenstander voor Weidman, Jacare gaat hem nooit pakken en de rest al helemaal niet. Dus Weidman vs. Rockhold is wel het enige juiste gevecht om te maken straks. Buiten dat Rockhold een kans heeft zal niemand Weidman verslaan de komende 2-3 jaar of nog langer.
Cormier vs. JohnsonCormier vs. Johnson ging precies zoals verwacht. Cormier is verre van een paper champ, de enige die van het KAN winnen is Jon Jones. Gustav wint niet van hem, Rumble wint niet van hem en we weten allemaal waarom Bones er niet meer bij is. Ik vind Bader een gevaarlijke outsider voor Cormier, maar ik vind niet dat hij op dit moment een title shot zou moeten krijgen.