Nee. Of ze vallen op meisjes van 16 in plaats van vrouwen met uitstraling.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:46 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Nou, dan hebben die mensen geen ballen.
Nee, ben je niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Only Teardrops is toch leuk.
Ben ik de enige die dat vind?
Voor een Disney film, wel.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2015 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Euphoria luister ik nog steeds wel eens.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)oeten-optreden.dhtmlquote:Op zondag 24 mei 2015 02:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Veel blotevoetenwinnaars in dit decennium. Goddank heeft dat de Trijn niet op ideeën gebracht
ja, jij bent de enige. Dit was een nikserig (geen idee of dit een correct woord isquote:Op zondag 24 mei 2015 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Och, veel erger kon het kwa presentatie toch al nietquote:Op zondag 24 mei 2015 02:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Veel blotevoetenwinnaars in dit decennium. Goddank heeft dat de Trijn niet op ideeën gebracht
Bij haar vond ik het weer passend, ook icm de act.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Loreen ook niet trouwens.
Alhoewel, Anouk in dit geval wel werd gewaardeerd, ze werd negende toen, geloof ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Of ze vallen op meisjes van 16 in plaats van vrouwen met uitstraling.
In heel Nederland?quote:Op zondag 24 mei 2015 02:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ja, jij bent de enige. Dit was een nikserig (geen idee of dit een correct woord is) liedje.
Dat was omdat ze niet op hakken kan. Of zo. Want in de bus ging het primaquote:Op zondag 24 mei 2015 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)oeten-optreden.dhtml
Only Teardrops heeft gewonnen dankzij de 'omg wat leuk en lief met die blote voetjes en die panfluit oh wat mooi wat naturel, prachtig hoor zo wil ik ook zijn wat een kracht straalt ze uit geweldig'-stemmen.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ja, jij bent de enige. Dit was een nikserig (geen idee of dit een correct woord is) liedje.
Ja, door het Europese publiek gelukkig wel. Inderdaad negendequote:Op zondag 24 mei 2015 02:49 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Alhoewel, Anouk in dit geval wel werd gewaardeerd, ze werd negende toen, geloof ik.
sms'en? Bestaat dat nog anno 2015quote:Op zondag 24 mei 2015 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In heel Nederland?
Wow, dan ben ik speciaal. Ik ga het gelijk aan mijn moeder sms'en.
Ik zag er op facebook weer een voorbijkomen, zeg ik er wat van, zegt ze: maar ze stemmen toch allemaal op elkaar! Ja, wij toch ookquote:Op zondag 24 mei 2015 02:49 schreef Redefine het volgende:
Voor de media is het wel jammer dat ze er dit jaar weer geen: 'Het ESF is wederom een Oostblok feestje' van kunnen spinnen![]()
Nou zullen er vast nog wel wat Henk en Ingrids en andere niet ESF kijkers die mening hebben, maar het slat zeker dit jaar nergens op
En het fluitjequote:Op zondag 24 mei 2015 02:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Only Teardrops heeft gewonnen dankzij de 'omg wat leuk en lief met die blote voetjes en die panfluit oh wat mooi wat naturel, prachtig hoor zo wil ik ook zijn wat een kracht straalt ze uit geweldig'-stemmen.
Zo voorspelbaarquote:Op zondag 24 mei 2015 02:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zag er op facebook weer een voorbijkomen, zeg ik er wat van, zegt ze: maar ze stemmen toch allemaal op elkaar! Ja, wij toch ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |