Raaktmij toch nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij ijshockey haat
Blijf toch kijken voor de einduitslag, Timmetje. Misschien wint er straks wel een onverwacht figuur zoals dat golvend galjoen uit Servië.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na de liedjes en dansjes enzo schakel ik even over op iets anders om bij de uitslag weer terug te komen.
Maar ik denk dat ik nu gewoon ga slapen
Schandequote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax moet zijn mening weer eens laten horen over mensen die wat anders zijn dan de rest
Beetje de aandacht van zichzelf afleiden omdat het getroll in dat topic langs em heen gaat.quote:
Geluktquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
9090 en dan 13. Hier in Nederland dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk, vandaag.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beetje de aandacht van zichzelf afleiden omdat het getroll in dat topic langs em heen gaat.
Ik kan nu zeggen dat ik helemaal geen transgenderhater ben, maar een conchitahater en dat iedereen met een beetje verstand dat wel snapt maar daar heb ik allemaal geen zin in joh.
Lekker laten gaan
Ik blijf hopen op rusland of noorwegen, maar ik hoor het morgen welquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf toch kijken voor de einduitslag, Timmetje. Misschien wint er straks wel een onverwacht figuur zoals dat golvend galjoen uit Servië.
Oh, dan stap ik wel weer uit de autoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn anus is al ruim genoeg, maar toch bedankt
Kan ie zichzelf in slaap rukken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
Inmiddels heeft Fallax 26 topics en genoeg aandacht.
Zet dan gewoon de TT terug.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
Inmiddels heeft Fallax 26 topics en genoeg aandacht.
Mag ik kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Nu we het toch over in slaap rukken hebben
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Heb jij geen link naar de livestreamquote:
Slaap zacht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Niet in zijn voor een fittiequote:
quote:
Het is zijn kloonquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ruil voor wat moest je deze post plaatsen?
quote:
Is dit serieusquote:
Iedereen zit te kijken daar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:43 schreef Drugshond het volgende:
WTF, songfestival is bezig of afgelopen.(kijk al 2 mnd geen TV meer).. en heel POL-SC valt dood.
Hommeltjesquote:
Blijft maar doorgaan, wat een nachtmerrie.quote:
Ook niet lief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |