Rinus en Marloesquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:27 schreef DrMarten het volgende:
Als dit hoog eindigt, pleit ik ervoor volgend jaar Stef Ekkel of een of andere andere woonwagentype te sturen...
JAquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Piemel is echt weg.Nee toch.. is toch gewoon 'weggestopt'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Hier krijg ik ook een ouderwets ESF gevoel van
[..]
Piemel is echt weg.gewoon naar achteren geplaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
[..]
Piemel is echt weg.Tuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee toch.. is toch gewoon 'weggestopt'?
Dan is mijn comment ook van toepassingquote:
iets met mist, bergen, iemand die m verlaat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:27 schreef ChatGirl het volgende:
Ik snap geen zak van wat ie zingt, maar ik vind het wel leuk.
Ga je de glazen ingooien?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Bij mij in de straat is een Montenegrijns restaurant
De lezer moet maar even kijken wat die met deze informatie doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |