quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Zaterdag 23 mei - 20:25-20:55: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00-00:40: Finale Eurovisie Songfestival
Dat is diva-gedrag.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:20 schreef Pluto1975 het volgende:
Waarom om de haverklap die Conchita in beeld??? Normaal treedt de vorige winnaar een keer op en that's it. Met de keer dat "ze" in beeld komt wordt het erger
Ik heb ook geen ovenquote:
zou haar rakenquote:
Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken, als je dit zo zietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef A_Fortiori het volgende:
Als Griekenland wint, dan organiseert een ander land het, Dat kunnen ze niet betalen, toch?
ik neem er wel eentjequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef ChatGirl het volgende:
Als niemand een toastje wil eet ik ze zelf wel op
#viesdik
Of helemaal geen Songfestival! Zijn we er vanaf... altijd dat vriendschappelijke gedoe met die punten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef A_Fortiori het volgende:
Als Griekenland wint, dan organiseert een ander land het, Dat kunnen ze niet betalen, toch?
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef Robar het volgende:
Ah, ik zie dat de piano netjes uitgeblust is.
Als ze maar niet zingtquote:
quote:
Ja, dat was al wel duidelijk, triest.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken, als je dit zo ziet
Waan van de dag.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef Pluto1975 het volgende:
Wat ik niet snap, hoe kán het dat rusland waarschijnlijk zo gaat scoren terwijl er vorig jaar nog bijna een censuur op hun inzending lag? Volgens mij is er niks veranderd in de tussentijd
Vergeten en vergeven.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef Pluto1975 het volgende:
Wat ik niet snap, hoe kán het dat rusland waarschijnlijk zo gaat scoren terwijl er vorig jaar nog bijna een censuur op hun inzending lag? Volgens mij is er niks veranderd in de tussentijd
Mijn verbinding is voor het doorgeven van voedsel niet toereikend.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef ChatGirl het volgende:
Als niemand een toastje wil eet ik ze zelf wel op
#viesdik
zand erover tochquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef Pluto1975 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |