Oeh. Die is wel lekker hoor. Vriendinnetje van Taylor Swiftquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik kijk inderdaad liever naar Lorde
Klein beetje maarquote:
FC BAYERNquote:
ja dat is boeiend... zij heersen het esfquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Boeiend, ze hebben wel goede nummers hoor.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Coco, Mani, Sked, Stijn en ik wachten op Rusland.
Geweldig juistquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kutnummer dat royals.
Tsja, dan hebben we in het westen misschien niet zulke goede acts.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja dat is boeiend... zij heersen het esf
veeg je tranen ook al heb je veel verdrietquote:
Ik vind het niveau dit jaar wel wat hoger liggenquote:
We hebben nu ook wel 6-7 sterke landen achter elkaar. Dadelijk wordt het wat minder met af en toe een uitschieterquote:
Eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind het niveau dit jaar wel wat hoger liggen
Heb ik ook een beetje. Maar nog steeds te weinig melodie imo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef Maraca het volgende:
Vond het nummer de eerste keer niet super, maar nu begin ik hem wel leuker te vinden
quote:
Serieus? Vond vorige jaren wel sterkerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De eerste 7 landen waren om te wenen... Nu toch al enkele goedequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mooiere dames idd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, leuk nummer voor in de autoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje. Maar nog steeds te weinig melodie imo.
warquote:
Oeeeeh, gevaarlijke postquote:
hihi wenen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De eerste 7 landen waren om te wenen... Nu toch al enkele goede
quote:
Je kan treuren net als ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
veeg je tranen ook al heb je veel verdriet
Ik kan het ook wel hebben.quote:
Ja! Ken het ook ergens van..quote:
zij haalde niet genoeg puntenquote:
Say whutquote:
dit dusquote:
Echt jammerquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |