Finland ligt er al uit hoor, let eens op!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik was even vergeten hoeveel mongolen hier meeposten... is dus nog steeds niet veranderd. Kap nu eens met die nummers van zenders te posten
breivik is een monsterquote:
En dan moeten ze nog zingen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
De odd van Zweden was voor de show 2.25 en nu nog maar 1.67
Belg is te scherp, Engeland te dofquote:
Okéquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Finland ligt er al uit hoor, let eens op!
40-45quote:
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
De homohater. Ik hoop dat ie door het podium zakt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij zei hij dat homo's geen kinderen mochten krijgen, ben je dan een homohater?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
jij krijgt hem, ik die rode noorsequote:
Er staat gewoon een act / videoclip. Alles kloptquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik snap niet waarom dit favoriet moet zijn, zoveel is er toch niet aan
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:00 schreef Stickertje het volgende:
zweden is alleen goed door de act, vind zef het lied niks
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:00 schreef Eppie_NL het volgende:
Vind er niks aan. Snap niet dat Zweden favoriet is.
Dealquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
jij krijgt hem, ik die rode noorse
en dat het onnatuurlijk was. Niet heel homovriendelijk allemaal.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat homo's geen kinderen mochten krijgen, ben je dan een homohater?
ikeaquote:
we are dancing with the demons in our mindquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Wowowowowow
we are the heroes
meer komt er niet uit
Anders nemen jullie elkaar? FOK!ers onder elkaar?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
jij krijgt hem, ik die rode noorse
Aha achja. Ik heb Hans Klok het zelf ook een keer horen zeggen, hij wilde zelf daarom ook geen kinderen nemen. Maar goed als iemand anders dat zegt is het gelijk een hater.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
en dat het onnatuurlijk was. Niet heel homovriendelijk allemaal.
Kermis is voor tokkies.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:01 schreef A_Fortiori het volgende:
Super vet hoor straks weer op de kermis, deze muziek. Heerlijk.
Toch wel het meeste wowowowowowowquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
we are dancing with the devils in our mind
Daardoor won Oostenrijk ook vorig jaar ja, het lied zelf was slechtquote:
Voor een dove is de hele avond niet echt boeiend.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:01 schreef BabeWatcher het volgende:
voor een blinde zal dit weinig boeiend zijn
je bedoelt eindelijk iemand die niet vals zingt..quote:
ik ga haar na de show een dm sturenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Anders nemen jullie elkaar? FOK!ers onder elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |