Misschien maken we dan over een paar jaar wel kans met Sieneke!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:42 schreef ntm het volgende:
Sowieso afgelopen jaren gaat de kwaliteit omlaag
Youtubequote:
quote:
als ze beter hun best gedaan hadden bij de genocide hadden we nu niet naar dit lied hoeven luisterenquote:
quote:
Kim kardashianquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ze beter hun best gedaan hadden bij de genocide hadden we nu niet naar dit lied hoeven luisteren
Hoe ziet ze er uit dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Mani, Pax en ik gaan juichen voor Rusland en België zometeen.
Mag ik meedoen? Maar niet voor Belgie.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Google?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Is er niet ergens een livestream van BBC... Ik ben in saarbrucken en geen BBC op de tv:( Duitse geklets ga ik ook niet blij van worden.
Nee.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:44 schreef HighVolume het volgende:
trijntje is toch tig keer beter dan al deze nummers samen man
Ik juich alleen voor Estlandquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:43 schreef KingRoland het volgende:
quote:
http://www.time4tv.com/2011/06/bbc-one.phpquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Is er niet ergens een livestream van BBC... Ik ben in saarbrucken en geen BBC op de tv:( Duitse geklets ga ik ook niet blij van worden.
Laag hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ze beter hun best gedaan hadden bij de genocide hadden we nu niet naar dit lied hoeven luisteren
Why-y-y-y-y doe je zo gemeen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |