Bovendien in de meest linkse stad van de wereld.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Stinkhippies gonna stink.
Veel homo's en D66'ers.
Moet je maar geen meet houden in Nijmegen.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik weet zeker dat een wat conservatief rechts geluid ze in het gareel had weten te houden. Dat was echter volledig afwezig.
Nog een homo was teveel geweest.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je maar geen meet houden in Nijmegen.
Hadden we wel whisky kunnen drinken in plaats van bier.quote:
Dat dan weer wel en een sigaartje.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hadden we wel whisky kunnen drinken in plaats van bier.
Het rechts conservatieve sfeertje.quote:
P_T was er niet, had ik nog libertarisch kunnen doen.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het rechts conservatieve sfeertje.
Hoe wat bier en wiet, pff.
Jij bent heul geen blower.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:19 schreef Disana het volgende:
Prachtige verslagen, het is of we er zelf bij waren![]()
Heeft Appie een eigen merk bier?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Albert Heijn bier en Bavaria om precies te zijn zelfs.
Die was inderdaad goed!quote:Op maandag 25 mei 2015 20:12 schreef Kowloon het volgende:
Deze was lekker, bier met chocoladesmaak:
[ afbeelding ]
Heb ik ook gedaan voor die chocolate porterquote:Op maandag 25 mei 2015 20:14 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Die was inderdaad goed!
Die quadrupel ook op tafel van tosti, die dook een cafe in ipv een van de stands van het bierfestival om een fles van zijn favoriet te scoren.
Is waar ook, heerlijk was die. Na het etaleren van een uitstekende biersmaak op het bierfestival viel het wel tegen dat je thuis van die merkloze rommel had.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan voor die chocolate porterWas toen al door mijn munten heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |