Alleen als je de vertrouwde progsels geen permanente toegang geeftquote:
Moet je het programma voor elk apparaat kopen of kun je het als je het koopt op je iMac en je iPad gebruiken?quote:Op zondag 24 mei 2015 11:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de licentie rechtstreeks bij de makers gekocht. Maar ff zoeken in de App Store laat idd geen resultaten zien. Hier een link naar hun site: https://www.obdev.at/products/littlesnitch/index.html
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of er ook een iOS versie is. Ik gebruik, bewust, geen beveiliging op iOS. Ik weet namelijk wat ik doe & doe niet aan mobiele bankzaken.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet je het programma voor elk apparaat kopen of kun je het als je het koopt op je iMac en je iPad gebruiken?
het is alleen voor Macs. Je kan kijken naar een versleutelde vpn, dat is een abo waarmee je volgens mij al je verkeerd over een versleutelde server verstuurt.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet je het programma voor elk apparaat kopen of kun je het als je het koopt op je iMac en je iPad gebruiken?
quote:Apple iOS 9 Will Make Even Your Decrepit iPhone 4S Feel Young Again
[...]
As we reported earlier this year, Apple is looking to hold the line when it comes to adding a wealth of new features to the next version of iOS. Instead, Apple is working overtime to squash existing bugs and make iOS 9 its most stable release ever at launch. To use a past example from Cupertino, the move from iOS 8 to iOS 9 should be similar to the upgrade from OS X Leopard to Snow Leopard.
Today, serial Apple leaker 9to5Mac is reporting that the incredibly old (in tech circles at least) iPhone 4S will receive an update to iOS 9. If you recall, the iPhone 4S was released way back in 2011 and includes a 1GHz Apple A5 processor, just 512MB of RAM, and a tiny (at least compared to today’s smartphones) 3.5-inch display. Another older, Apple A5-equipped device that will receive the iOS 9 treatment is the first generation (non-Retina) iPad mini.
Grotere accu en energie zuiniger,quote:Op zondag 24 mei 2015 00:03 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Haha oke.
Weet jij toevallig of macbook langer mee gaan omdat ze simpelweg een grotere accu hebben of is osx ook gewoon veel energiezuiniger. Ik heb vroeger vaak mijn oplader niet eens meegenomen naar school. Met enkel word en safari ging hij gewoon 8 uur mee in 2010. Nu gaat hij nog een uurtje of twee mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SixSixOne op 24-05-2015 19:41:52 ]
Wat denk je dat dit voor een hitte produceren gaat? Je fan gaat continue draaienquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar dat is precies de reden dat ik vroeg naar de Razer Blade 14. Met de i7 haswell, 16Gb RAM en Geforce 970m moet die het grootste deel van de spellen wel kunnen spelen, al is het maar op 1080p met settings op low.
Dat lijkt mij niet meer dan normaal. Maar nogmaals: dit is geen antwoord op mijn vraag. Waarom wil jij altijd zo graag je eigen mening bij anderen doordrukken? Dat deed je in het "wie helpt mij aan een nieuwe camera"-topic ook al.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat denk je dat dit voor een hitte produceren gaat? Je fan gaat continue draaien
IS een Asus ROG of een Lenovo niks voor jou?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet meer dan normaal. Maar nogmaals: dit is geen antwoord op mijn vraag. Waarom wil jij altijd zo graag je eigen mening bij anderen doordrukken? Dat deed je in het "wie helpt mij aan een nieuwe camera"-topic ook al.
Ik wil geen gaming pc.
Ik zit nu te kijken voor een Lenovo Y50-70 of de Asus G551 inderdaad. Die zijn beiden voor ongeveer de helft van de Razer Blade te krijgen. Beiden zijn geen schoonheden om te zien en vergeleken met mijn MBP vrij log en met een tegenvallende accu. Maar goed, de Lenovo heb je dan ook al voor 899 euro. Dan zou ik mijn MBP er gewoon bij kunnen houden.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:30 schreef SixSixOne het volgende:
IS een Asus ROG of een Lenovo niks voor jou?
Als ik zou gamen, zou ik één van de twee merken kiezen.
Ik vind de Lenovo Y50-70 behoorlijk goed eruit zien. (ik hou gewoon van mat zwart.)quote:Op zondag 24 mei 2015 20:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken voor een Lenovo Y50-70 of de Asus G551 inderdaad. Die zijn beiden voor ongeveer de helft van de Razer Blade te krijgen. Beiden zijn geen schoonheden om te zien en vergeleken met mijn MBP vrij log en met een tegenvallende accu. Maar goed, de Lenovo heb je dan ook al voor 899 euro. Dan zou ik mijn MBP er gewoon bij kunnen houden.
Ja, dat is wel een minpunt voor mij. Op de sites waar ik keek stond dat hij een IPS scherm had.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:46 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Ik vind de Lenovo Y50-70 behoorlijk goed eruit zien. (ik hou gewoon van mat zwart.)
Ja, het is wat anders dan een Macbook.
De Lenovo heeft wel een TN-paneel met matte afwerking, ik weet niet of dat erg is voor jou?
Is vaak optioneel dus kan zijn dat welke jij gezien hebt dat hebben. Zoek het wel uit, zo vaak dat 'die geweldige specs' voor geen reet kloppen.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een minpunt voor mij. Op de sites waar ik keek stond dat hij een IPS scherm had.
Echt gezeik. Met MacBooks heb je dat niet. Van alleen de Lenovo Y50-70 heb je al zoveel verschillende versies die met verschillende specificaties in de marges honderden euro's uiteen lopen.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Is vaak optioneel dus kan zijn dat welke jij gezien hebt dat hebben. Zoek het wel uit, zo vaak dat 'die geweldige specs' voor geen reet kloppen.
Een andere browser gebruiken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:05 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ok ik heb even een leken vraag/probleem.
Vorige week een Macbook Air gekocht, naast de Iphone en Ipad geen ervaring met Macbooks. Ik heb een office pakketje erbij gekocht dat ik wil installeren. Echter na het invoeren van de productcode gaat die naar een pagina met server error in application.
Nu dacht ik op dat ik even Java moest downloaden, maar helaas dit verhelpt het probleem ook niet. Iemand een oplossing?
Staan ze uit onder Weergave? Daar kun je de balken die je wilt gebruiken tonen of verbergen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
Als ik op mijn iMac in Safari zit, ben ik mijn boven- en mijn onderbalk kwijt. Hoe krijg ik die standaard terug? Op Esc klikken helpt niet. Het is gebeurd nadat ik Eurosport Player op vol scherm heb gezet.
Maar als ik in Safari zie, zie ik überhaupt geen balk en kan ik dat ook niet aangeven. Of kun je het ergens per programma aangeven?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Staan ze uit onder Weergave? Daar kun je de balken die je wilt gebruiken tonen of verbergen.
Ik had het idee dat je het over de adresbalk en statusbalk van Safari had. Je bent je menubalk en dock kwijt als je in Safari zit?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar als ik in Safari zie, zie ik überhaupt geen balk en kan ik dat ook niet aangeven. Of kun je het ergens per programma aangeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |