Even mobiel vanuit de keuken (laptop is bezet): google maar op ‘clarified milk punch' om je in te lezen. Morgen post ik er zelf wel wat uitgebreider overquote:
quote:
Zag het aan het bier en de placematquote:
Klopt maar Lisboa is ook niet verkeerd. Tis maar net welke je goed bevalt.Bom is meer een snackbar en Lisboa een cafe. Beide keukens zijn prima.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:01 schreef Tem het volgende:
Zag het aan het bier en de placematBen er zelf nog niet geweest om te eten, is het een aanrader?
Bom Gosto schijnt wel de betere Portugees te zijn heb ik gehoord.
Heb het even gegoogled. Eigenlijk is het dus gewoon wei (wat overblijft als melk stolt).quote:Op zondag 31 mei 2015 20:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Even mobiel vanuit de keuken (laptop is bezet): google maar op ‘clarified milk punch' om je in te lezen. Morgen post ik er zelf wel wat uitgebreider over
Klopt ja!quote:Op maandag 1 juni 2015 11:45 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Heb het even gegoogled. Eigenlijk is het dus gewoon wei (wat overblijft als melk stolt).
Wel leuk want normaliter wordt wei als afvalproduct gezien.
Wordt eigenlijk een klassieke variant maar dan met gerookte zalm ipv ham.... ben niet zo creatiefquote:Op maandag 1 juni 2015 14:53 schreef LordLynx het volgende:
Vanavond asperges die de buren gisteren meegenomen hebben. Ben zelf helemaal geen fan van die dingen maar ga ze toch maar maken. Iemand een leuk idee voor wat anders dan de klassieke ham, ei & botersaus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |