abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2015 @ 00:12:24 #101
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_153628639
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 12:48 schreef syndroom het volgende:
Maagd meld zich.

Na jaren passiviteit en luisteren na standaard tips zoals 'geduld' en 'komt wel' ben ik er klaar mee. Ik wil nu dan toch een begin maken om een actievere houding op te stellen en proberen om wat meer onder de jonge mensen te komen, alleen het probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Ik woon en werk in een omgeving waar alleen mannen zijn, en al sinds mijn middelbare school heb ik mede door mijn technische opleiding ook geen vrouw meer gezien. Dus ik heb helemaal geen ervaring met het contact leggen met vrouwen en vooral versieren is al helemaal moeilijk.

Ondanks dat is mijn frustratie erg groot en wil ik niets anders dan seks met ze hebben maar doordat ik de benodigde sociale vaardigheden en ervaring mis zie ik het somber in.

Weten jullie misschien plekken waar veel jonge mensen, vooral vrouwen samenkomen om eens te experimenteren met eerste contacten leggen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_153631026
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Kom eens met concrete voorbeelden. Je kunt nog zoveel beleven en verhalen hebben maar als je nauwelijks jonge vrouwen tegenkomt heb je er alsnog weinig aan.
Concrete voorbeelden? Alles behalve achter je computer zitten klagen. Ga op reis (het hoeft niet gelijk maanden naar donker Afrika te zijn, een weekend weg is al prima), zoek een nieuwe hobby, leer mensen kennen via werk of die nieuwe hobby. Zorg ervoor dat je ervaringen opdoet en er leuke / interessante verhalen aan over houdt.

Zoals ik eerder al zei; wanneer je daar mee bezig bent kom je vanzelf in contact met vrouwen. Je zal iets gemeen hebben met ze en je hebt ook nog iets interessants te melden.

Ik zie hier alleen maar excuses voorbij komen waarom alles zo moeilijk is. Ja, het is inderdaad niet makkelijk om nieuwe vrienden te maken zodra je van school bent en 40+ uur per week werkt. Het is echter niet onmogelijk als je er een beetje energie in stopt. Zelf ben ik na terugkomst in Nederland zo ongeveer op 0 begonnen en een jaar later is het begin van een redelijke vriendencirkel er weer.
pi_153631267
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:
Oké jongens, nog één keer een eerlijke post met zelfreflectie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn wel allemaal dingen die je over jezelf zegt. Ik vind mijzelf ook een fantastisch karakter hebben, leuk in de omgang, intelligent en spraakzaam. Echter, van anderen weet ik dat ik vooral over kom als een zure, cynische lul.

Als jij geen vrienden hebt, dan heb je geen klankbord. Hoe jij jezelf ziet, is niet hoe anderen jou zien. Weten wat anderen van je vinden is heel erg belangrijk als je iets aan je situatie wilt doen.
pi_153631823
Deezer, je zegt dat signalen herkennen lastig voor je is. Dan vraag ik me meteen af wat voor signalen jij afgeeft en hoe andere mensen die oppakken. Kan er daar niet ook een probleem zitten? Misschien dat dat ook een goed iets is om even over te reflecteren. Misschien kom je daardoor namelijk heel anders over dan je denkt en geven mensen je hier wel signalen over, maar komen die dus niet aan? Ik zeg maar wat.
pi_153680334
quote:
Was het maar zo makkelijk de theorie in de praktijk te brengen. Toch bedankt voor de tip.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 23:07:13 #106
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_153681315
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:39 schreef syndroom het volgende:

[..]

Was het maar zo makkelijk de theorie in de praktijk te brengen. Toch bedankt voor de tip.
Je praat in absoluten. Zie m'n post ervoor. Vanuit mijn stoel is het allemaal kinderlijk eenvoudig. Je hebt toch ook leren lopen?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_153684175
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm... die meid kwam ik dus weer tegen in de bus: één blik zonder wat te zeggen... geen interesse dus.

Die andere meid van de sportschool die al maanden niks zegt ontloopt me. Ze komt steeds later sporten en zie d'r ook niet meer altijd. Vandaag was ze met een vriendin. Meteen bij binnenkomst keek die vriendin lachend naar haar met zo'n blik: niet gelukt. hij is er nog... Ook geen interesse dus.
Ik wil jou wel eens even boven m'n hoofd pressen om je daarna uit die sportschool te gooien. Waarom die stalking attitude?
pi_153687503
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 00:41 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik wil jou wel eens even boven m'n hoofd pressen om je daarna uit die sportschool te gooien. Waarom die stalking attitude?
nou ja, dat niet eens perse, maar hij zit óntzettend dingen in te vullen voor haar 8)7
compact en kleverig.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 10:12:48 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_153687571
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Kom eens met concrete voorbeelden. Je kunt nog zoveel beleven en verhalen hebben maar als je nauwelijks jonge vrouwen tegenkomt heb je er alsnog weinig aan.
Er zijn tal van voorbeelden te noemen. Het geheel hangt ook een beetje samen met wat jij allemaal leuk en interessant vind. Maar vrouwen zijn te vinden bij:

-Muziekfestivals/Concerten
-Lezingen/Congressen (over branche, politiek, wetenschap etc.)
-Netwerkbijeenkomsten
-Beurzen
-Groepsreizen
-Cafe's (en dan geen dorpskroegen)
-Cursussen

En nog meer van dit.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 11:16:28 #110
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153688477
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 08:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit zijn wel allemaal dingen die je over jezelf zegt. Ik vind mijzelf ook een fantastisch karakter hebben, leuk in de omgang, intelligent en spraakzaam. Echter, van anderen weet ik dat ik vooral over kom als een zure, cynische lul.

Als jij geen vrienden hebt, dan heb je geen klankbord. Hoe jij jezelf ziet, is niet hoe anderen jou zien. Weten wat anderen van je vinden is heel erg belangrijk als je iets aan je situatie wilt doen.
Dit vind ik een goede post.

Deezertje zijn prioriteit zou moeten liggen bij het opbouwen van sociale contacten. Vriendschappen dus.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_153689496
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Deezertje zijn prioriteit zou moeten liggen bij het opbouwen van sociale contacten. Vriendschappen dus.
Oostblokvrienden met mooie vriendinnen :)
  zaterdag 20 juni 2015 @ 12:43:12 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_153689945
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 12:20 schreef artelligence het volgende:

[..]

Oostblokvrienden met mooie vriendinnen :)
Laat em eerst eens proberen een lelijk meisje te versieren. Als dat een keer lukt kun je vanaf daar proberen de ladder te beklimmen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_153698714
Meldt mij hier ook maar weer eens, gaat echt beroerd, gesprekken starten gaat prima, komt zelfs tot een eerste date, daarna gaat het echt bergafwaarts.. Hoe, wat en waarom, snap er geen bal van, zal vast ergens met mij te maken hebben, alleen krijg ik zelf niet uitgevogeld wat..
pi_153708758
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 10:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er zijn tal van voorbeelden te noemen. Het geheel hangt ook een beetje samen met wat jij allemaal leuk en interessant vind. Maar vrouwen zijn te vinden bij:

-Muziekfestivals/Concerten
-Lezingen/Congressen (over branche, politiek, wetenschap etc.)
-Netwerkbijeenkomsten
-Beurzen
-Groepsreizen
-Cafe's (en dan geen dorpskroegen)
-Cursussen

En nog meer van dit.
Denken dat die vrijgezel zijn of interesse hebben :')
pi_153708767
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ja maar waar komt het 'niets van een ander aantrekken' gedeelte dan om de hoek kijken?
pi_153710197
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar waar komt het 'niets van een ander aantrekken' gedeelte dan om de hoek kijken?
Dat vind ik sowieso een raar advies. Je moet je altijd wat van een ander aantrekken, je hebt nu eenmaal met die ander te maken.

Roepen dat mensen je maar moeten accepteren zoals je bent heeft weinig zin als mensen dat niet doen. Dan blijf je dus alleen. De mening van anderen is dus wel degelijk van belang. Er is nu eenmaal gedrag wat niemand leuk vindt. Als jij dat gedrag zou vertonen, dan doe je er goed aan je wat van anderen aan te trekken door wat aan dat gedrag te doen.

Wat je natuurlijk niet moet doen is met alle winden meewaaien. Maar dat is wat anders dan kritisch naar jezelf kijken.
  maandag 22 juni 2015 @ 02:23:54 #117
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153736570
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat vind ik sowieso een raar advies. Je moet je altijd wat van een ander aantrekken, je hebt nu eenmaal met die ander te maken.

Roepen dat mensen je maar moeten accepteren zoals je bent heeft weinig zin als mensen dat niet doen. Dan blijf je dus alleen. De mening van anderen is dus wel degelijk van belang. Er is nu eenmaal gedrag wat niemand leuk vindt. Als jij dat gedrag zou vertonen, dan doe je er goed aan je wat van anderen aan te trekken door wat aan dat gedrag te doen.

Wat je natuurlijk niet moet doen is met alle winden meewaaien. Maar dat is wat anders dan kritisch naar jezelf kijken.
Eens. Het advies "gewoon jezelf zijn" heb je ook helemaal niks aan. Want je bent altijd jezelf en dat levert dan vaak dus juist geen succes op.

Maar daar bedoelen mensen vast mee dat je van het leven moet genieten en lekker in je vel moet zitten. Tja maar dat wil iedereen wel, maar dat lukt niet altijd hè
Oh.
pi_153739086
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eens. Het advies "gewoon jezelf zijn" heb je ook helemaal niks aan. Want je bent altijd jezelf en dat levert dan vaak dus juist geen succes op.

Maar daar bedoelen mensen vast mee dat je van het leven moet genieten en lekker in je vel moet zitten. Tja maar dat wil iedereen wel, maar dat lukt niet altijd hè
Het is gewoon een algemene gedachte. Je hebt inderdaad mensen die op hun 'top' point een leuke partner tegenkomen, bij anderen is dat juist wanneer ze zich compleet shit voelen en die ander hun er dus letterlijk uittrekt. En ook weer mensen die juist door vreemdgaan erachter komen dat ze niet happy waren en dat dus de juiste stap was omdat ze jaren later nog bij degene zijn waarmee ze zijn vreemdgegaan. Kortom, je weet niet wanneer het jou overkomt. Kan ook zijn dat ik morgen ineens een leuke dame tegenkom, denk: dit is het helemaal!!!' en dan over 2 maanden blijkt dat we toch niet zo goed bij elkaar passen... ben je weer terug bij af :)
pi_153739948
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik lees dat altijd als wees je beste zelf, want meer dan dat kun je niet doen. Benadruk je positieve eigenschappen, werk aan je mindere punten of wanneer dit niet kan accepteer ze.

Jezelf zijn werkt alleen voor vrouwen. Die hebben de luxepositie dat zij kunnen wachten tot er een interessante man hen aanspreekt. Het wordt ondanks de emancipatie namelijk nog steeds door het merendeel van de vrouwen verwacht dat de man de eerste move maakt.
  maandag 22 juni 2015 @ 10:48:49 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153740425
Ik vind dat je sowieso jezelf dient te zijn, accepteer hoe jezelf bent.
Het kan alleen zijn dat dat niet de vrouwen aan lokt. Dan is de vraag ben je dan echt wel tevreden met jezelf en je leven. Of zal je dus stappen kunnen ondernemen om te worden en te zijn wie je eigenlijk echt wil zijn.
  maandag 22 juni 2015 @ 12:04:43 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153742241
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik lees dat altijd als wees je beste zelf, want meer dan dat kun je niet doen. Benadruk je positieve eigenschappen, werk aan je mindere punten of wanneer dit niet kan accepteer ze.

Jezelf zijn werkt alleen voor vrouwen. Die hebben de luxepositie dat zij kunnen wachten tot er een interessante man hen aanspreekt. Het wordt ondanks de emancipatie namelijk nog steeds door het merendeel van de vrouwen verwacht dat de man de eerste move maakt.
Tja vrouwen hebben nou eenmaal veel keuze (in de meeste gevallen) maar als zij iemand echt leuk vinden en het een beetje in hun karakter zit zullen zij ook wel een move maken hoor.
Oh.
  maandag 22 juni 2015 @ 12:05:37 #122
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153742270
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 09:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is gewoon een algemene gedachte. Je hebt inderdaad mensen die op hun 'top' point een leuke partner tegenkomen, bij anderen is dat juist wanneer ze zich compleet shit voelen en die ander hun er dus letterlijk uittrekt. En ook weer mensen die juist door vreemdgaan erachter komen dat ze niet happy waren en dat dus de juiste stap was omdat ze jaren later nog bij degene zijn waarmee ze zijn vreemdgegaan. Kortom, je weet niet wanneer het jou overkomt. Kan ook zijn dat ik morgen ineens een leuke dame tegenkom, denk: dit is het helemaal!!!' en dan over 2 maanden blijkt dat we toch niet zo goed bij elkaar passen... ben je weer terug bij af :)
Niet terug bij af, dan heb je weer een extra ervaring opgedaan die je kan helpen om jezelf te ontwikkelen. Je moet het dan ook niet als fout zien dat een relatie misloopt maar proberen te kijken naar wat er misging. Lijkt mij
Oh.
pi_153743534
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet terug bij af, dan heb je weer een extra ervaring opgedaan die je kan helpen om jezelf te ontwikkelen. Je moet het dan ook niet als fout zien dat een relatie misloopt maar proberen te kijken naar wat er misging. Lijkt mij
Heb je wel gelijk in. Over dat vrouwen meer kansen hebben weet ik niet. Uiteindelijk moet je iemand vinden waarmee het klikt. En dan niet alleen qua uiterlijk want er zijn best veel 'knappe' mensen die absoluut geen knappe partner hebben,dus je moet gewoon wat te vertellen hebben Enzo.
  maandag 22 juni 2015 @ 13:08:33 #124
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153743776
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in. Over dat vrouwen meer kansen hebben weet ik niet. Uiteindelijk moet je iemand vinden waarmee het klikt. En dan niet alleen qua uiterlijk want er zijn best veel 'knappe' mensen die absoluut geen knappe partner hebben,dus je moet gewoon wat te vertellen hebben Enzo.
Mensen hebben geen controle over voor wie ze gevoelens krijgen. Dus het is gewoon kijken wanneer het bij beide klikt
Oh.
  maandag 22 juni 2015 @ 13:18:38 #125
319979 Fok-it
All is well
pi_153744056
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind dat je sowieso jezelf dient te zijn, accepteer hoe jezelf bent.
Het kan alleen zijn dat dat niet de vrouwen aan lokt. Dan is de vraag ben je dan echt wel tevreden met jezelf en je leven. Of zal je dus stappen kunnen ondernemen om te worden en te zijn wie je eigenlijk echt wil zijn.
Goed punt wel ja. Je moet alleen dingen aan jezelf veranderen als jij vind dat het noodzakelijk is. Niet omdat je denkt dat vrouwen dan wel opeens aantrekking tot je voelen anders verlies je jezelf zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')