Was al gepost. Wel geweldig iddquote:
Remedie tegen de meest gangbare kwaaltjes. Multilul is 'ondergewaardeerd', maar in feite Debiteuren Crediteuren 2.0.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga nu deze kijken. En dan verder het rijtje af. Een lekkere Jiskefet-middag.
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:54 schreef Scuidward het volgende:
Eigenlijk zoek ik er ook nog een.
Er is een sketch waarin Romeyn en Prins straatsoldaten spelen en ze in een wijk rondlopen, iemand van de fiets trekken, bij Koch aanbellen en hem in elkaar slaan, en dat ze ook op een terrasje geïnterviewd worden en uitleggen waarom ze dat doen. En ook dat Koch zegt dat hij het mooi vind om in elkaar geslagen te worden want het voelt goed 'om sterke mannen in de wijk te hebben, dat voelt toch veilig' en dat hij het maandelijkse moment erg zou missen.
Zegt dat iemand wat?
Kwam er weer op terug toen ik op Facebook keek, krijg elke woensdag een melding van de nieuwe upload.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:06 schreef TargaFlorio het volgende:
* TargaFlorio , nee moet nu niet op Youtube gaan kijken want dan zit ik de hele avond naar Jiskefet te kijken.
Geniaal deze.quote:
Wat maakt het uit als je maar gelooft.quote:
De moderne vakman. Onkunde en experimenteren.quote:
Deze aflevering zie ik voor het eerst.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:16 schreef tong80 het volgende:
Stiften.
De beste van Debiteuren Crediteuren vind ik.
Was toch Michiel Romeyn ?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef Cassius het volgende:
Ik zoek nog een Jiskefet-filmpje waarin Herman Koch een Grieks nummer vertolkt met louter de tekst 'Hopsa Hopsa Hopsa'. Heeft ooit op YouTube gestaan, maar is daar helaas verwijderd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |