quote:
Je moet uitkijken met de termen geniaal en briljant. Anders zijn ze aan inflatie onderhevig. Maar ik zat weer te schateren. Hier kunnen Koefnoen en Draadstaal niet aan tippen. Ze mogen de veters nog niet strikken om achter Jiskefet aan te struikelen. Briljant.quote:
Ik vind dat je ze wat betreft niveau het best kunt vergelijken met Monty Python.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Je moet uitkijken met de termen geniaal en briljant. Anders zijn ze aan inflatie onderhevig. Maar ik zat weer te schateren. Hier kunnen Koefnoen en Draadstaal niet aan tippen. Ze mogen de veters nog niet strikken om achter Jiskefet aan te struikelen. Briljant.
Samen met Koot en Bie Horse categorie. Ik vind Monty Phyton geweldig. Het absurdisme in de humor uitgevonden. Kamagurka en Herr Seele zijn ook erg goed. Bij Koot en Bie denk ik altijd wat zouden ze er mee hebben gedaan. Met Fortuyn en Wilders bijvoorbeeld. Of Balkenende.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind dat je ze wat betreft niveau het best kunt vergelijken met Monty Python.
En dan gaat mijn voorkeur uit naar Jiskefet, iets minder absurd dan de Engelsen.
Trouwens ik zag dat je had gereageerd in m'n culinaire resenciestopic. Er komt eerdaags een nieuwe denk ik. Ik ben ziek, maar ik heb er nog één liggen. Kijken of ik hem actueel kan maken, met een beetje fantasie moet dat lukken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind dat je ze wat betreft niveau het best kunt vergelijken met Monty Python.
En dan gaat mijn voorkeur uit naar Jiskefet, iets minder absurd dan de Engelsen.
Dat absurdisme van Monty Phyton vind ik tot een behaalde hoogte leuk, echter ik toch de voorkeur meer aan de sketches van alledaagse dingen van Jiskefet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Samen met Koot en Bie Horse categorie. Ik vind Monty Phyton geweldig. Het absurdisme in de humor uitgevonden. Kamagurka en Herr Seele zijn ook erg goed. Bij Koot en Bie denk ik altijd wat zouden ze er mee hebben gedaan. Met Fortuyn en Wilders bijvoorbeeld. Of Balkenende.
Nou ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens ik zag dat je had gereageerd in m'n culinaire resenciestopic. Er komt eerdaags een nieuwe denk ik. Ik ben ziek, maar ik heb er nog één liggen. Kijken of ik hem actueel kan maken, met een beetje fantasie moet dat lukken.
Duurt te lang voor dit moment. Morgen even kijken. Op het eerste gezicht herinner ik me hem niet. Dat zijn de leukste voor hier.quote:
is mooi om op de achtergrond aan te zetten. half uur lullen over niksquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duurt te lang voor dit moment. Morgen even kijken. Op het eerste gezicht herinner ik me hem niet. Dat zijn de leukste voor hier.
Ik ga nu beginnen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:34 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is mooi om op de achtergrond aan te zetten. half uur lullen over niks
Geweldigquote:
Briljantquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:34 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is mooi om op de achtergrond aan te zetten. half uur lullen over niks
Nou ga ik deze luisteren.quote:
Ook als ze een kwartier lang niets anders doen dan elkaar aankijken is het al leukquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
GeweldigHelemaal geïmproviseerd.
Heerlijk.
Je hoort ze af en toe zwijgend zoeken naar de volgende onzinnige volzin.
Liet dit eens aan een stel Engelse vrienden zien, die snapte de humor er niet van, toen ik zei dat dit is hoe wij tegen cricket of bowls aankijken vonden ze dat complete onzin. Ze maken graag grappen over anderen of zichzelf, maar als wij hun belachelijk maken zijn ze beledigdquote:
Déja Vu.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Liet dit eens aan een stel Engelse vrienden zien, die snapte de humor er niet van, toen ik zei dat dit is hoe wij tegen cricket of bowls aankijken vonden ze dat complete onzin. Ze maken graag grappen over anderen of zichzelf, maar als wij hun belachelijk maken zijn ze beledigd
Of : 'Heb jij m'n lul gezien ?'quote:
Ik ga nu deze kijken. En dan verder het rijtje af. Een lekkere Jiskefet-middag.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:11 schreef Scuidward het volgende:
Vond Multilul altijd erg leuk. Ga nu deze aflevering even kijken, hopen dat het degene met Loeki is.
Nee, is het niet ... enfin. Afkijken die hap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |