Heb het geprobeerd. Op verschillende manieren. Kan hem ook niet vinden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:02 schreef Zwansen het volgende:
Nee, niet op een terras ergens in Frankrijk in de zon...
Papa kan wel janken!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd. Op verschillende manieren. Kan hem ook niet vinden.
Kwam wel deze geweldige weer tegen :![]()
'Weet je wel waarom papa en mama uit elkaar zijn ?'quote:
Geniaal. Van allebei.quote:
Haha die ja!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:02 schreef Scuidward het volgende:
Laatste fragment van de DVD 'drie pak'.
[ afbeelding ]
Staat niet op Youtube, volgens mij zijn ze sinds een tijdje wekelijks zelf weer wat aan het uploaden.
Wat kost dat boek?quote:
Ben ik wel met je eens, hoewel veel mensen denk ik die met Sinterklaas nog beter vinden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:16 schreef tong80 het volgende:
De beste van Debiteuren Crediteuren vind ik.
'Je gaat toch niet stiften met een 2 en een 4 man'quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:16 schreef tong80 het volgende:
Stiften.
Hoe verzin je het he ?quote:
Ben benieuwd, herinner hem niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:25 schreef Cassius het volgende:
Sindsdien kan ik het woord niet meer normaal horen
'Mijn club....mijn ideaal.'quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
'Je gaat toch niet stiften met een 2 en een 4 man'
Blijft mooi. Gisteren de lullo's gekeken. Dat ze in die skybox in de Arena zitten
Deze is ook legendarisch....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zo droog, en lijkt ook nog eens op dingen die echt kunnen gebeuren
Schitterend. Die commentaarstem.quote:
Ja, ze zijn echt ontzettend serieus. Je zou zo geloven dat het een echt bestaande sport is.quote:
Dat ze komen douchen bij die andere 'sportuitzending' met Bep van Mokum?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:24 schreef HPLC het volgende:
Blijft mooi. Gisteren de lullo's gekeken . Dat ze in die skybox in de Arena zitten
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze is ook legendarisch....
PETER PETER Kinnerpinnakaas.
trustequote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:49 schreef tong80 het volgende:
Heb nog een geniale met Dicky Curtis gepost. Ik ga zo ook legge. Kijken wat ik nog moet inhalen.
Trusten.
Hilarisch!!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:16 schreef tong80 het volgende:
Stiften.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:36 schreef Arcee het volgende:
Jiskefet - Heb jij gezegd dat ik een lul was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Scuidward op 23-05-2015 14:33:40 ]
quote:
quote:
Is ook een goede serie.quote:
Terwijl het IJsselmeer toen nog niet eens bestond .quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Is ook een goede serie.
"Stel dat we hier zijn vertrokken ... en stel dat we deze kant uit zijn gevaren ... "
"De Boeselare! De Boeselare! Zijn we het IJsselmeer al uit?"
Dat is een grap die je voor 99,9% van de mensen niet hoeft uit te leggen..quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Terwijl het IJsselmeer toen nog niet eens bestond .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |